|
| 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
+90Cipri Andrei Neculai Theijs jabels rizelgeorgel2004 Vale_ntin kristi kkk AeroX crystynyca Dionis alliens ciprian71 mielutu zburator vvmm cerculdestele Costin.B marius664 alex.barac.5 gabrielcr Silviu Sintea dan tm mihaitzateo cfr500 Parazitii DUAL baiazid MetalRider Vitosa Semafor Traveller vanchorusebulgaria ecou Shinkasen spiderpc bogdan.perejuc roseanu AlexandruC AMX 97-0548-4 Czirjak Arpad cstefan Adirmvl elm popovici Dr2005 M.I.C.I. tacc400 rich1974 Goanga Amiralul galbenpal iDorin IonutChircu Desiro256 didinul dan_dinca razvan - trenuri sorinucu MariusM Jhonyla ldh80 Teodor George33 David Marius Adrian78 mihaiuc Nk11 cont dezactivat . ATM TVlad Codrut1985 cont inactiv Nesebar Lde 2100 jionutz stegaru didi antitren ferriviarius bogdan srl dan ciprian cristi CFR COSTACHE MIHAIL Ionutz srazvi KQQ IonutCFR2009 mardaryroby cortexedge cristi ar tudor_vl Vlad 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5818 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 26 Mai 2011, 17:45 | |
| Pe mine ma distreaza cum o tineti intr-una ca nu s-a circulat pe aceasta linie : ) ). Pe aceasta linie s-a circulat o perioada, spune chiar si seful santierului acestei linii. Capetele viaductelor precizate mai in sus s-au prabusit si au fost macinate de ape ! Nu mai spuneti ca nu s-a circulat pe aceasta sectie, induceti cititorii in eroare ! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Calea ferata Valcele - Ramnicu Valcea! Joi 26 Mai 2011, 23:00 | |
| Aceasta cale ferata de doar 36 kilometri relativ usor de construit nu se va realiza pentru un motiv simpul :
Le-ar lua mare parte din clientii AUTOCARELOR, si in plus cred ca de-a lungul timpului s-au dat banii SA NU FIE CONSTRUITA CALEA FERATA.......................
Asa ca pana nu se va mai reduce din coruptia generala din Romania, nu se vor construi caii ferate noi.
In plus VALCENII SI ARGESENI dar si Bucuresteni sa faca presiuni pt constructia acesteia.
|
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Vin 27 Mai 2011, 12:36 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Aceasta cale ferata de doar 36 kilometri relativ usor de construit nu se va realiza pentru un motiv simpul :
Le-ar lua mare parte din clientii AUTOCARELOR, si in plus cred ca de-a lungul timpului s-au dat banii SA NU FIE CONSTRUITA CALEA FERATA....................... Asa ca pana nu se va mai reduce din coruptia generala din Romania, nu se vor construi caii ferate noi. In plus VALCENII SI ARGESENI dar si Bucuresteni sa faca presiuni pt constructia acesteia.
Linia nu e deloc usor de construit, e poate una din cele mai grea dintre toate liniile din tara. Problema principala este solul, foarte, foarte pacatos, care duce in mod frecvent la alunecari de teren si surpari masive. Situatia este similara cu cea de la centura (rutiera) a orasului Cluj, unde, tot din cauza solului pacatos, ce se face azi se surpa maine. Proiectul a fost de la inceput cunoscator, nu s-a tinut cont de structura geologica (complet precara unei constructii CF). Pe urma, colac peste pupaza, s-au facut economii la sange, pentru ca 'to'arasul' vroia sa se incadreze toata constructia intr-un miliard de lei (cam 30 de milioane de dolari de astazi daca ajustam cu inflatia), asa ca s-au facut gramada de economii si taieri, inclusiv la partea de stabilizare a solului. Asa ca, daca te plimbi pe linia respectiva, sunt cel putin 20 de locuri unde terenul pur si simplu a luat-o la vale. Acolo trebuie investit serios, intai in stabilizarea terenului, pe TOT parcursul, apoi in constructia liniei - si, foarte probabil, vor trebui construite o gramada de lucrari de arta noi. Pacat, daca se alegea o varianta mai sudica, unde terenul este mult mai bun, azi am fi avut linia. Chestia cu autocarele eu NU o cred. Si-ti spun si de ce - operatorii feroviari de marfa sunt de zeci de ori mai puternici, mai bine dotati financiar si mai influenti decat orice firmulita de autocare (nu poti compara Atlassibul cu GFR-ul, de exemplu). Si crede-ma, OTF-urile private stiu ce-i aia spaga si trafic de influenta, peste tot in lume (in transporturi si-n constructii si in Danemarca sau Suedia sunt lucruri putrede, si asta ti-o spun din proprie experienta, lucrez acolo). Daca GFR sau Servtrans sau ÖBB... aveau nevoie de linie, acum era facuta. Stiu cum s-a batut in masa pentru refacerea liniei Bucuresti-Timisoara de catre un anumit OTF, care a spus ca daca pana in mai nu e linia deschisa, nu mai cotizeaza unde trebuie. Si surpriza, in mai s-a deschis lina (si asta a inclus datul unei ordonante de suplimentare bugetara), cand pentru podul de la Carta s-a asteptat un an (pe-acolo nimeni nu era foarte interesat). @sorinucu, eu personal nu stiu sa se fi circulat pe toata linia. Stiu ca existau trenuri in mersul din '90-'91 (cu un timp de mers incredibil de mare - 1h:30 pentru 35 km), dar, pe tabela din gara apareau ca 'Circula prin Brasov'. Am fost pe-acolo, pe unde s-a circulat, dat fiind ca parte din viaducte inca mai au nevoie de (cel putin) o sectiune de tablier, pilonii fiind doar cu 'mustati' de fier-beton? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Vin 27 Mai 2011, 19:24 | |
| Pe aceasta linie nu s-a circulat. Intr-un singur mers de tren au fost trase, dar cu ordin special, pentru ca se preconiza deschiderea circulatiei. Acceleratul Arad-Mangalia avea trasa alternativa prin Brasov tocmai pentru cazul ca nu se reusea deschiderea liniei. trebuie avut in vedere ca am fost la expeditia pasionatilor pe aceasta linie si am vorbit cu cetatenii prin curtile carora trece viaductul Topolog.
Ma indrept cu incredere spre alte topicuri sa vad ce a mai scris razvan trenuri |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Sam 28 Mai 2011, 10:32 | |
| Acu' or fi nuante si nuante in ce declara si inginerul ala de santier... Ca or fi circulat marfar de lucru, cu balast si petris ,pe un segment partial si functional, de la Valcele inspre Rm Valcea, cand linia era inca in constructie... e foarte posibil. Daca a circulat un tren intreg , cu trasa regulata, pe toata distanta Valcele-Rm Valcea - hm, aici e mai greu de dovedit... |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5116 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 07 Iun 2011, 14:41 | |
| - srazvi a scris:
- E trist sa vezi cat de inculti sunt oamenii la noi, ei zic ca un proiect de infrastructura feroviara ne saraceste, nu ca de 20 de ani cei de la putere fura tot si nu le pasa de tara, v-au spalat creierii, ce peisaj v-au facut? Romania, trezeste-te! Au folosit 30 de miliarde de euro pentru autostrazi si nu avem decat un fleac de 30 km intre Turda si Gila . De ce nu zici mai antitren ca nu mai vrei autostrazi ca oricum nu o sa avem, doar au de unde sa-si cumepre masini scumpe pentru a agata pitzipoance in Dorobanti per banii nostri? Astea de ce nu le vezi?
Intr-adevar se muncea la norma in anii '80 din pacate si cu materialele de 5 blocuri se faceau 10, dar au rezistat, macar se facea. Se faceau intr-un an lucrari pe tot cincinalul, dar pana sa vina portocalii la putere nu aveam studii de fezabilitate de 30 sde milioane de euro, nu avem un kilometru de drum national de 100000000 euro, erau preturi de 100 de ori mai mici, nu mai au ce privatiza sa faca comisioane si au marit de 1000 de ori preturile, ce la firma mea fac cu 100 euro, ei fac cu un milion ca fac din banii nostrii, nu ai lor! De circulat au circulat trenuri pe Valcele-Ramnicu Valce, chiar eu am prins acceleratul cu care mergeam la mare si se oprea si iar pornea sa verifice daca nu a alunecat linia, am ajuns la mare cu 2 ore intarziere, atunci era rar sa se intample asa ceva, acum 2 ore e ceva normal intarziere. Asta era prin 1990 in vara, cand si-au dat seama ca ce repara ziua se strica noaptea, ca in drama cu Mesterul Manole . Unde pui ca tot ce s-a facut s-a facut cu armata si cei luati pe sus de securitate inainte de '89, aia ce interes aveau in siguranta feroviara, erau adusi la munca silnica de prin toate partile tarii, asa s-a lucrat in anii '80, te lua militia, te ducea la canal sau alte lucrari marete si iti dadeau mancare cat sa nu mori de foame. Acuma mare diferenta nu-i platesti 10 oameni sa munceasca doar unul ca cei ce doreau sa munceasca au plecat de mult din tara :study: . Din cei 10 ce nu muncesc, toti te fura cum pot. Apoi mai sunt si studile arheologice ce ar incepe sa castige si cei de la ministerul culturii miliarde de euro ca nu-s mai prosti . Si asa o lucrare de 4 miliarde cum au inceput autostrazile au mancat 20 miliarde si nici pre departe nu-s gata. Ba nici nu sper sa le mai prind, bine ca stau la 50 km de civilizatie sai am autostrazi Faza cu molozul poate fi adevarata, tocmai dupa faptul ca s-a lucrat la norma si erau putine materiale, faza cu scosul liniilor n-am inteles-o, in loc de remedierea problemelor te pui sa scoti liniile zicand ca le inlocuiesti, nici macar pe liniile principale nu s-a reabilitat pe vremea aia, deci era cu semnul intrebarii, au dat inainte de alegeri lucrarea sa iasa comisionul Ma surprinde totusi cand scrii ca s-a circulat pe linie?! Cum sa se circule cand cel putin doua dintre viaducte au fost de la bun inceput lasate nefinalizate? S-a circulat doar cu trenuri de proba (de incercare), poate pe anumite portiuni spre Valcea sau spre Valcele... In privinta trenurilor de calatori in anul 1990 (?!)... pai ar fi fost imposibil sa circule pe intreaga sectie, doar daca nu cumva aveau aripi si zburau pe deasupra vailor ) Nici in Mersul Trenurilor de calatori CFR din 1990-1991 sectia aceasta nu apare, tocmai pentru ca lucrarile erau nefinalizate. Probabil faci o confuzie cu traseul clasic de pe Valea Oltului (Rm Valcea - Piatra Olt - Pitesti - Bucuresti - Constanta). Asta e cu totul altceva... |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5116 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: linia valcele- rm valcea Mar 07 Iun 2011, 15:17 | |
| - srazvi a scris:
- Legenda spuce ca linia a fost terminata dar ce refaceau ziua, noaptea se ducea la vale, deci au uitat sa consolideze terenul inainte. Era buna pentru marfa acum, sa nu mai se incurce pe valea Prahovei cu pseudolucrarile ce tin 100 de ani si refac 48 km.
Legenda e o aiureala in mare parte. Sunt viaducte neterminate, exista doar stalpii, fara grinda de sustinere a caii, unde dumnezeu sa dispara ceva ce nu a fost niciodata montat/ pus in opera?! Nu trebuie sa fii neaparat inginer constructor sa-ti dai seama de diferenta ntre o lucrare distrusa de forta naturii si o lucrare neterminata de factorul uman. In fine... prezentul conteaza. Povestile din trecut chiar nu mai conteaza. |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 07 Iun 2011, 15:46 | |
| Ceva a circulat pe-acolo, cel puţin la capete. Există poze cu vagoane de marfă în Rm Vâlcea Est care sigur n-au ajuns acolo pe şosea. |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5116 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 07 Iun 2011, 15:53 | |
| - didinul a scris:
- Ceva a circulat pe-acolo, cel puţin la capete. Există poze cu vagoane de marfă în Rm Vâlcea Est care sigur n-au ajuns acolo pe şosea.
Corect, pe anumite portiuni dinspre capetele de linie, inclusiv pe primele viaducte dinspre rm valcea (V. Hogea, de ex) e clar ca lumina zilei ca s-au facut probe cu material rulant. Unii colegi de forum se ambitioneaza sa ne demonstreze insa ca traseul Ramnicu-Valcea - Pitesti a fost circulat de garnituri de trenuri de calatori in regim de personal si accelerat la inceputul anilor '90, ceea ce este fals. Am inteles ca inclusiv pe Viaductul Topolog s-a trecut cu mai multe coloane de autotrenuri (un fel de TIR-uri de mare tonaj), pentru a testa rezistenta lucrarii de arta. Rezultatele nu au fost tocmai cele dorite, trepidatiile din tipul traversarilor au condus la concluzia ca sunt necesare lucrari suplimentare de intarire a rezistentei... |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5818 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 07 Iun 2011, 22:43 | |
| Cintinuati si spuneti baliverne...eu chiar incep sa rad printre ce citesc aici si ma bucur sa vad ca putini spun adevarul, si acela partial! |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5116 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 07 Iun 2011, 22:46 | |
| lasa, sorinucule, daca ai circulat tu pe linia asta fantomatica cu un tren adevarat, te cred pe cuvant! |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5818 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 07 Iun 2011, 22:47 | |
| Poi doar cu tine am circulat, nu ai mai pastrat biletele sa le aratam ca dovada la cititori? |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5116 Data de inscriere : 02/05/2011
| | | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 08 Iun 2011, 00:07 | |
| - Citat :
- Unii colegi de forum se ambitioneaza sa ne demonstreze insa ca traseul Ramnicu-Valcea - Pitesti a fost circulat de garnituri de trenuri de calatori in regim de personal si accelerat la inceputul anilor '90, ceea ce este fals
Repet: nu sustin ca au circulat in realitate trenuri pe TOATA distanta intre Valcele si Ramnicu Valcea Est. Ceea ce eu si colegii coformusti spunem e ca, PE HARTIE, in MT 90/91, a existat tabela 219 si au au existat inscrise trase de tren (notate cu *) , atat personale cat si accelerate care trebuiau sa circule pe acolo. Ceea ce insemna ca lucrarile, din punct de vedere al CFR, erau aproape de terminare si se preconiza deschiderea liniei in anul respectiv. Ca, in realitate, s-a dus de rapa totul si ne-am impiedicat ca tiganul la mal, asta e o alta poveste. |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5116 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: M200- ROUTE_219_Failed Mier 08 Iun 2011, 00:18 | |
| Eu te-am inteles foarte bine colega, dar am mai facut si noi pe aici haz de necaz Unde linie ferata nu e... nici tren nu prea mai are cum sa fie. Chiar ca ne-am inecat ca tiganul la mal pe ruta CF 219. Ori suntem o natiune de cretini, ori suntem hoti si puturosi, una din variante trebuie sa fie adevarata ) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
| |
| | | | 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |