| Revista presei | |
|
+74Florin C spiderpc allred NicuS Spartan1948 Vale EuroNight DPS Dutzu Sergiu187 alexmorph3us FeroFan97 nenuandrei Petre_IFTE stefan_br rizelgeorgel2004 sp59 ATM Gabry Gabriel Shinkasen mureseanu_976 alex.alexus.tm phnegativ Teodor @ndrey Tomi13leu bogdan.perejuc cristyadaX IonutCFR2009 Re6/6 Nesebar gardianlinux Bobby_TM TVlad apmatei AMX 97-0548-4 maris.constantin cristy79 redeme cstefan COSTACHE MIHAIL AlexD unguru22 cardinal kristi kkk AndiCFR AndreiCFRbv rich1974 Simply18 cristi CFR Vitosa Rarau Amiralul Dr2005 lapsanszkitamas Ciprian lifetec Norbi Jhonyla 19jimmy84 Adirmvl cnusi Luna Vlad cfr500 razvan - trenuri DAS 2011 florin.lifticariu DUAL baiazid Balto Radu Tudor Andrey_tm Adrian78 78 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Dec 2013, 20:07 | |
| http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/feroviarii-devaluie-intr-un-memoriu-dezastrul-calea-ferata-3000-zone-periculoase-75-poduri-expirate-1_52a60412c7b855ff56942841/index.html |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Dec 2013, 20:49 | |
| Hai ca aici exagereaza:
„În timp ce alte state din zonă, fără tradiţie feroviară semnificativă, cum sunt Turcia, Grecia sau Ungaria, [...]"
Ungaria numai fara traditie nu se poate numi. In rest, de acord cu autorul. Poate o greva ar fi totusi mai eficienta decit memoriul catre minister. Astia nu stiu decit de frica, cu memoriul se sterg la c..
|
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Dec 2013, 22:07 | |
| O posibilă grevă în sectorul feroviar, că tot vorbeai de grevă:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/posibila-greva-in-sectorul-feroviar-sindicatele-feroviare-inainteaza-un-ultimatum.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29&utm_content=FaceBook |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Dec 2013, 22:11 | |
| - spiderpc a scris:
- Pe TVR1 se discuta despre trenuri la Moise Guran in emisiune. Subiectul: "Cu trenul, ca acum 100 de ani".
http://www.tvrplus.ro//editie-ora-de-business-162456 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 05:14 | |
| http://www.argument-cs.ro/content/primul-motor-diesel-fabricat-la-re%C5%9Fi%C5%A3a-evocat-de-forumul-democratic-al-germanilor-din-cara%C5%9F- http://www.infocs.ro/video-ucmr-ul-mort-iar-motoarele-diesel-sarbatorite-doar-filatelic-apus-de-soare-peste-uzina-care-moare/ |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 08:21 | |
| Ne ramin doar pozele si amintirile. Nu mai e nevoie de cuvinte sa exprime tristetea. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 09:33 | |
| http://www.tion.ro/accident-mortal-langa-locallitatea-calacea-judetul-timis/1364396
accident aseara langa satul meu soferul era chiar din satul nostru din curtea mea am vazut lumini aseara si am stiut ca este ceva rau....
|
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 12:42 | |
| erau trei oameni in masina soferul o femeie si un minor se pare soferul si femeia au murit femeia era divortata si avea 2 copii minorul 16 ani a scapat insa este la spital a fost luat la ocazie
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 12:57 | |
| Ce legătură are acest nefericit accident, cu trenurile? |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 14:04 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/Greva+din+transportul+feroviar+continua+in+Franta+ |
|
| |
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5048 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 15:26 | |
| Linia de mare viteză Paris-Barcelona este programată să fie inaugurată în acest sfârşit de săptămână, în data de 15 decembrie, marcând intenţia grupurilor feroviare europene de a crea o reţea feroviară de mare viteză care să rivalizeze cu transportul aerian. http://adevarul.ro/economie/business-international/calatorie-trenul-paris-barcelona-doar-sase-ore-jumatate-viteza-maxima-atinge-320-kmh-1_52a9f95cc7b855ff56a8d97a/index.html |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 17:59 | |
| Evident ca deocamdata exista doar ,,intentia'', pentru ca la cele 6 ore parcurse si la tarif trenul nu poate concura pe deplin inca cu avionul.
In alta ordine de idei si spre surprinderea vadita a unor ingineri autohtoni, linia de mare viteza de 350km/h primeste si cateva trenuri de marfa. Atunci ne intrebam retoric ce atata inversunare in a scoate trenurile de marfa definitiv de pe o linie de mare viteza +260km/h cand garniturile clasice de marfa sunt inlocuite practic cu trenuri de mare viteza dedicate transportului de marfa, ceva mai scumpe ca si serviciu in prezent dar totusi cu un viitor asigurat pe HSR in urmatorii 30 de ani.
The line is to be open to both passenger and freight trains, the maximum grade being limited to 1.2%.[7] The design speed is 350 km/h
sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/LGV_Perpignan%E2%80%93Figueres |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 18:35 | |
| Una e sa ai trenurile de marfa care circula prin tunel(canalul manecii) si alta e sa vina GFR, CFR, TFG sau CTV cu marfarul...se va intampla la fel cum s-a intamplat cu M800/1000 care nu o sa vada in vecii vecilor V.max 160km/h la trenurile de calatori, realitatea fiind mai crunta cu viteze maxime de 120km/h si o gramada de restrictii pe magistralele reabilitate... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 20:07 | |
| Domnule baiazid , iar aveti bazaconii pe limba.. Ce sa faca spania cu vagoane de marfa cu ecartament 1435 mm?!Se plimba cu ele pana in garile de calatori si pe urma unde descarca continutu daca nu au acces in triaje/remize/etc?!?!!? Chiar te rog eu,nu deschide iar subiecte pe care nu le stapanesti... Evident ca se poate folosii in caz de nevoie (ajutor umanitar,cataclism,etc si la marfa linia) .. dar nu visa ca circula ceva marfa pe acolo.Au ei punctele lor de transbordare. AlexD .. stai linistit aia nu-s romani.Nu-s nici chiar nemti ,dar nu arunca cu banii investiti pe geam. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 22:07 | |
| Silk Wind: primul tren de mare viteză cu încărcătură unică lansat la mijlocul lui 2014
Silk Wind_railway_210413Formarea primului tren de mare viteză parte a proiectului Silk Wind va derula în vara anului 2014, a precizat, din Tbilisi, pentru agenţia Trend Secretarul Naţional al Comisiei Interguvernamentale a TRACECA în Kazahstan, Marat Saduov. „Primul tren cu încărcătură unică va fi format ca parte a proiectului Silk Wind în vara anului viitor dacă partenerii acestui proiect semnează acordul la Astana în primăvara lui 2014. Demararea proiectului depinde în parte de Căile Ferate din Kazahstan şi de direcţia spre care se îndreaptă China în legătură cu acest proiect. Practic, în prezent Kazahstan face eforturi pentru a atrage mărfurile dinspre China pe calea ferată”, a declarat Saduov pentru agenţia Trend. Potrivit lui Saduov, în prezent, valoarea unui transport end – to – end de-a lungul Silk Wind (traversând mai multe state n.r.) analizată de către participanţii la proiect ar însuma 5.000 USD per container. „Taxa pentru un transport end – to – end de-a lungul Silk Wind ar trebui să fie de până la 5.000 USD per container de la graniţa chineză până în Turcia iar acest lucru este în curs de dezbatere. Acest tarif ar putea fi atractiv pentru partea chineză”, a mai spus Saduov. Proiectul Silk Wind vizează lansarea unui transport de containere pe relaţia China-Kazahstan-Regiunea Caspică-Caucaz-Turcia-Europa. Proiectul a fost propus de către Kazahstan în cadrul proiectului Logmos TRACECA (Logistics Processes and Motorways of the Sea project). Potrivit sistemului propus de Kazahstan containerele din China vor fi livrate pe calea ferată către Aktau iar de acolo cu feribotul către Baku şi apoi pe calea ferată către porturile georgiene iar de acolo containerele vor fi de asemenea livrate cu feriboturile către porturile din Turcia sau Ucraina. În acest ultim caz, Silk Wind este combinat cu coridorul de transport lituanian-ucrainean Viking.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/58806?lang=ro |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|