|
| Revista presei | |
|
+74Florin C spiderpc allred NicuS Spartan1948 Vale EuroNight DPS Dutzu Sergiu187 alexmorph3us FeroFan97 nenuandrei Petre_IFTE stefan_br rizelgeorgel2004 sp59 ATM Gabry Gabriel Shinkasen mureseanu_976 alex.alexus.tm phnegativ Teodor @ndrey Tomi13leu bogdan.perejuc cristyadaX IonutCFR2009 Re6/6 Nesebar gardianlinux Bobby_TM TVlad apmatei AMX 97-0548-4 maris.constantin cristy79 redeme cstefan COSTACHE MIHAIL AlexD unguru22 cardinal kristi kkk AndiCFR AndreiCFRbv rich1974 Simply18 cristi CFR Vitosa Rarau Amiralul Dr2005 lapsanszkitamas Ciprian lifetec Norbi Jhonyla 19jimmy84 Adirmvl cnusi Luna Vlad cfr500 razvan - trenuri DAS 2011 florin.lifticariu DUAL baiazid Balto Radu Tudor Andrey_tm Adrian78 78 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 8:33 am | |
| Să detaliez: - în afară de 1631/2, a cărui desfiinţare a fost tâmpenia secolului (trebuia desfiinţat 1741), restul trenurilor (mă îndoiesc că erau 150, dar nu le-am numărat) nu prea aveau clienţi. Şi în niciun caz nu au venit privaţi pe trasele respective, în afară de un tren Bucureşti - Ploieşti al TFC-ului, nimeni nu s-a extins pe liniile principale. Dacă trenurile alea ar fi fost rentabile, făceau privaţii coadă la trasele alea. Nu mai zic că nea' Dorobanţu a preferat să dubleze trenurile privaţilor cu trenuri CFR, în loc să acopere alte intervale orare (vezi R 2021/2 şi diversele IR-uri Bucureşti - Ploieşti). Da' cum clientul mai are şi pretenţii, în afară de 2021/2 (unde sunt clienţi berechet), celelalte cară aer. - remiza Mărăşeşti - ,,element foarte important pe harta căilor ferate"? Cred că remiza din Olteniţa - dacă o fi făcut TFC una pe acolo - e mai importantă Din Remiza Mărăşeşti nu prea aveau cum să intre şi să iasă ,,50 de locomotive pe zi". Nu cred că Depoul Ploieşti + Depoul Galaţi au împreună 50 de electrice... iar la 19km distanţă este Depoul Tecuci, altă unitate ,,extrem de utilă" care ar putea fi uşor transformată în remiză a Depoului Galaţi, că 3/4 din parc e rece. Separarea IR-urilor de Suceava/Iaşi se poate face şi fără să existe remiză în Mărăşeşti. Regio-urile dinspre Adjud se pot prelungi la Tecuci/Focşani, chiar ar fi mai utile aşa. - ,,pe secţia Galaţi -Mărăşeşti, Valentin Dorobanţu a înlocuit aproape toate trenurile cu automotoare LVT şi Malaxa, pe care Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor le-a interzis" asta e aberaţia secolului, cred că Dan Diaconescu-Direct ar fi mândru de asemenea colegi de ,,presă". ANPC n-a interzis nimic, nici măcar Z6100-urile nu au avut probleme din astea. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 9:34 am | |
| Intre Tecuci si Marasesti mai bine desfiintezi Tecuci si lasi Marasesti , ca Marasesti e pe sectie principala nu pe una laturalnica cum este Tecuci , de ce ti in brate Tecuci in defavoarea la Marasesti ? Din Marasesti pleci in toate directiile , din Tecuci daca pleci trebuie sa treci prin Marasesti , e normal sa patsrezi Marasesti si sa renunti la Tecuci dar in Romania asa este , ne scarpinam cu dreapta la urechea stanga cand e simplu si comod cu stanga la stanga dar na ce sa le ceri la capetele luminate . Tot ce e bun se alege prafu si se tine ce este prost , normal ca daca asa trebuie sa se aleaga prafu se alege si din ce am fost ajungem un popor de timpiti , departe nu suntem ............. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 10:34 am | |
| http://adevarul.ro/locale/brasov/banca-mondialavrea-autostrada-tren-mare-viteza-brasov-bucuresti-1_52677a59c7b855ff566d0914/index.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 10:54 am | |
| Mărăşeşti e remiză, Tecuci e depou, deci are alte dotări. Mai mare plăcerea să oprească IC-ul în Mărăşeşti, nu? Tecuciul e municipiu şi e de 3 ori mai mare decât Mărăşeştiul. Care ar fi motivul pentru care trenurile care se limitează acum la Mărăşeşti să nu meargă până la Tecuci sau Focşani? IR-urile de Iaşi fără grupă de Suceava pot merge pe racord, celelalte pot face manevre la Mărăşeşti şi fără n'şpe manevranţi şi revizori, iar un GM care să ia trenul poate sta bine mersi la linia 1, nu are nevoie de remiză. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 12:08 pm | |
| Trenurile opresc in Marasesti pentru ca acum deservesc si Panciu care are linia fara trafic. Un alt exemplu, toate trenurile opresc in Benesat pentru orasul Cehul Silvaniei. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 12:57 pm | |
| http://ro.stiri.yahoo.com/locomotiv%C4%83-cu-abur-rom%C3%A2neasc%C4%83-18-ani-la-remat-183016840.html |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 1:11 pm | |
| Pai am circula cu 1742 anul trecut inainte sa-l mute dupa 1632,trenul era plin in special in gr de BM... Dupa amestecatura,evident grupa dublata de 1632 a pierdut din importanta(fiind dif de 1 ora intre ele,lumea pleaca cu primul spre Bucuresti) .. Daca voiau sa faca ceva ,era sa pastreze pe 1632 si sa-i puna grupa de la 1742 .. Nu sa-l desfiinteze! La intoarcere datorita faptului ca 1741 pleca inaintea lui 1631 si 1631 facea intarzieri grosolane nu aveai loc pana la Braov (in special) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 2:52 pm | |
| - cristi CFR a scris:
- Trenurile opresc in Marasesti pentru ca acum deservesc si Panciu care are linia fara trafic
Dar 90 de trenuri pe zi? _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 4:43 pm | |
| Normal trenurile care vin dinspre Iasi daca nu ajung in Marasesti pentru legatura la trenurile de pe 500 trebuie sa ajunga in Tecuci de unde sa ai legatura spre Marasesti pentru trenurile de pe 500.
Acuma nu stiu si nu pot sa spun daca este sau nu necesara remiza si revizia din Marasesti. Daca nu este poate fi vinduta pentru un pret corect.
Ma gindesc ca trenurile se pot forma in Marasesti si fara revizie si remiza. La fel cum odinioara se formau trenurile un cap de linie.trebuie doar dormitor pentru personal. Nu asa a functionat calea ferata pe toate capetele de linie? Si erau trenuri nu vrajeli ca azi. Adica soseste trenul de la Galati(doar daca are legatura pentru 500) stationeaza si apoi se intoarce, fara remiza si revizie de vagoane, doar cu dormitor daca orele de stationare impun acest lucru.
Am mai scris cu alt prilej, daca traficul o impune si trenul are grupa de Iasi trenul va opri in Marasesti. opreste tehnic nu neaparat pentru calatorii din oras.
Este economic si eficient din punct de vedere tehnic al exploatarii sa cuplezi decuplezi grupele in Marasesti.
Trecem acum peste asta, azi eram in gara de nord si am vazut ceva ce m-a lasat fara replica.
Stateam exact la urma lui 73-2. Erau 7 ceferisti acolo, iar la urmatorul vagon (spre locomotiva) mai erau 2, deci 9 dar de fapt mai era unu insa nu i-am vazut din prima vesta portocalie ca statea pe scaun.
s-a manevrat grupa din loco, deci inca unu sa dea semnale.
Echipa completa crevasazica, 11 persoane.
Unul din ei isi ia de pe scaunul de la peron un fel de geanta , mapa urca in vagonul tocmai cuplat si apoi striga la altul, baaaa la care nu merge usa? nnuuuu, vezi cu patrata ca sint sigurantele.
Si acuma faza pe care nu am mai vazut-o pina azi:
1.se baga unu si pune cupla in cirlig iese la peron 2. se baga altul si cupleaza furtunele de aer, iese la peron 3. se baga altul mai in virsta si cupleaza cupla electrica
TREI OAMENI SA FACA O LEGARE ?????????????? din interior unu s-a ocupat de coborirea placilor de intercomunicatie.
10 OAMENI pe linga tren si usa nu ii functiona???????????????????????? ce au facut ei in revizie de cind soseste trenul care se cupleaza dupa prinz la 73???????
De ce nu se face revizia trenurilor in revizia de vagoane sa nu nmai fie toti ghibitii la peron? Ca in Bucuresti Nord?
Si totusi 3 oameni sa lege un tren? Cine face aceste miscari daca se cupleaza/decupleaza in parcurs? de exemplu la Filiasi, Marasesti? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 5:08 pm | |
| La Teius cand se cupleaza decupleaza 531/346,525,521,532+526/522,sau 742+472 .am vazut maxim 2 .. La statiile mari a ramas tot stolul,ca nu da frate afara din aia .. tot de prin astia de la alea mci dau afara . Teius,Simeria,Piatra Olt.. La Bucuresti is 50 si freaca buha ,au un tren la 3,4 ore.. in rest ii doare in basca.. ii gasesti la peronul 1,stau la o cafea bajetii.. iar in remiza Grivita sunt altii .. deci stai linistit .. ca avem si la TESA si pe teren gramada de ei .. |
| | | Shinkasen
Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6124 Data de inscriere : 30/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 7:54 pm | |
| Mda, halal articol ... http://ro.stiri.yahoo.com/cea-mai-veche-locomotiv%C4%83-electric%C4%83-din-rom%C3%A2nia-135722406.html |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 8:24 pm | |
| Disponibilizările la S.C. „Electrificare CFR”-S.A. în linie dreaptă
http://www.fedafer.ro/feroviar/233-disponibilizarile-la-electrificare-cfr-in-linie-dreapta.html |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 8:43 pm | |
| Articolul asta mai vechi tot aici la electrificare intra
http://ziuadevest.ro/eveniment/41536-o-nou-lovitur-dat-timioarei-centrul-de-electrificare-din-gara-de-nord-se-mut-la-arad.html |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 9:43 pm | |
| Povestea uneia dintre puţinele locomotive Malaxa încă „în viaţă”: a ajutat la fabricarea mobilierului, iar de 18 ani zace la fier vechi
http://adevarul.ro/locale/bistrita/fier-vechi-1_52680647c7b855ff5670abe8/index.html |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 23, 2013 11:28 pm | |
| Ce o fi fost astazi cu Adevarul de a prezentat povestea garilor din resedintele de judet? Multe dintre ele emotionante, vezi povestea cu vulturul Ilie de la Buzau, altele facute la plesneala! Tragand linie e pe plus, e ceva ca s-a scris despre calea ferata si nu despre intarzierile de secole ale trenurilor! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |