Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+74
Florin C
spiderpc
allred
NicuS
Spartan1948
Vale
EuroNight
DPS
Dutzu
Sergiu187
alexmorph3us
FeroFan97
nenuandrei
Petre_IFTE
stefan_br
rizelgeorgel2004
sp59
ATM
Gabry Gabriel
Shinkasen
mureseanu_976
alex.alexus.tm
phnegativ
Teodor
@ndrey
Tomi13leu
bogdan.perejuc
cristyadaX
IonutCFR2009
Re6/6
Nesebar
gardianlinux
Bobby_TM
TVlad
apmatei
AMX 97-0548-4
maris.constantin
cristy79
redeme
cstefan
COSTACHE MIHAIL
AlexD
unguru22
cardinal
kristi kkk
AndiCFR
AndreiCFRbv
rich1974
Simply18
cristi CFR
Vitosa
Rarau
Amiralul
Dr2005
lapsanszkitamas
Ciprian
lifetec
Norbi
Jhonyla
19jimmy84
Adirmvl
cnusi
Luna
Vlad
cfr500
razvan - trenuri
DAS 2011
florin.lifticariu
DUAL
baiazid
Balto
Radu Tudor
Andrey_tm
Adrian78
78 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 8:33 am

Să detaliez:

- în afară de 1631/2, a cărui desfiinţare a fost tâmpenia secolului (trebuia desfiinţat 1741), restul trenurilor (mă îndoiesc că erau 150, dar nu le-am numărat) nu prea aveau clienţi. Şi în niciun caz nu au venit privaţi pe trasele respective, în afară de un tren Bucureşti - Ploieşti al TFC-ului, nimeni nu s-a extins pe liniile principale. Dacă trenurile alea ar fi fost rentabile, făceau privaţii coadă la trasele alea. Nu mai zic că nea' Dorobanţu a preferat să dubleze trenurile privaţilor cu trenuri CFR, în loc să acopere alte intervale orare (vezi R 2021/2 şi diversele IR-uri Bucureşti - Ploieşti). Da' cum clientul mai are şi pretenţii, în afară de 2021/2 (unde sunt clienţi berechet), celelalte cară aer.

- remiza Mărăşeşti - ,,element foarte important pe harta căilor ferate"? Cred că remiza din Olteniţa - dacă o fi făcut TFC una pe acolo - e mai importantă Laughing Din Remiza Mărăşeşti nu prea aveau cum să intre şi să iasă ,,50 de locomotive pe zi". Nu cred că Depoul Ploieşti + Depoul Galaţi au împreună 50 de electrice... iar la 19km distanţă este Depoul Tecuci, altă unitate ,,extrem de utilă" care ar putea fi uşor transformată în remiză a Depoului Galaţi, că 3/4 din parc e rece. Separarea IR-urilor de Suceava/Iaşi se poate face şi fără să existe remiză în Mărăşeşti. Regio-urile dinspre Adjud se pot prelungi la Tecuci/Focşani, chiar ar fi mai utile aşa.

- ,,pe secţia Galaţi -Mărăşeşti, Valentin Dorobanţu a înlocuit aproape toate trenurile cu automotoare LVT şi Malaxa, pe care Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor le-a interzis" asta e aberaţia secolului, cred că Dan Diaconescu-Direct ar fi mândru de asemenea colegi de ,,presă". ANPC n-a interzis nimic, nici măcar Z6100-urile nu au avut probleme din astea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 9:34 am

Intre Tecuci si Marasesti mai bine desfiintezi Tecuci si lasi Marasesti , ca Marasesti e pe sectie principala nu pe una laturalnica cum este Tecuci , de ce ti in brate Tecuci in defavoarea la Marasesti ? Din Marasesti pleci in toate directiile , din Tecuci daca pleci trebuie sa treci prin Marasesti , e normal sa patsrezi Marasesti si sa renunti la Tecuci dar in Romania asa este , ne scarpinam cu dreapta la urechea stanga cand e simplu si comod cu stanga la stanga dar na ce sa le ceri la capetele luminate . Tot ce e bun se alege prafu si se tine ce este prost , normal ca daca asa trebuie sa se aleaga prafu se alege si din ce am fost ajungem un popor de timpiti , departe nu suntem ............. Evil or Very Mad

_________________
595423Revista presei - Pagina 27 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 27 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 10:34 am

http://adevarul.ro/locale/brasov/banca-mondialavrea-autostrada-tren-mare-viteza-brasov-bucuresti-1_52677a59c7b855ff566d0914/index.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 10:54 am

Mărăşeşti e remiză, Tecuci e depou, deci are alte dotări.
Mai mare plăcerea să oprească IC-ul în Mărăşeşti, nu? Tecuciul e municipiu şi e de 3 ori mai mare decât Mărăşeştiul. Care ar fi motivul pentru care trenurile care se limitează acum la Mărăşeşti să nu meargă până la Tecuci sau Focşani?
IR-urile de Iaşi fără grupă de Suceava pot merge pe racord, celelalte pot face manevre la Mărăşeşti şi fără n'şpe manevranţi şi revizori, iar un GM care să ia trenul poate sta bine mersi la linia 1, nu are nevoie de remiză.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 12:08 pm

Trenurile opresc in Marasesti pentru ca acum deservesc si Panciu care are linia fara trafic.Laughing 
Un alt exemplu, toate trenurile opresc in Benesat pentru orasul Cehul Silvaniei.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 12:57 pm

http://ro.stiri.yahoo.com/locomotiv%C4%83-cu-abur-rom%C3%A2neasc%C4%83-18-ani-la-remat-183016840.html
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 1:11 pm

Pai am circula cu 1742 anul trecut inainte sa-l mute dupa 1632,trenul era plin in special in gr de BM... Dupa amestecatura,evident grupa dublata de 1632 a pierdut din importanta(fiind dif de 1 ora intre ele,lumea pleaca cu primul spre Bucuresti) .. Daca voiau sa faca ceva ,era sa pastreze pe 1632 si sa-i puna grupa de la 1742 .. Nu sa-l desfiinteze!
La intoarcere datorita faptului ca 1741 pleca inaintea lui 1631 si 1631 facea intarzieri grosolane nu aveai loc pana la Braov (in special)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 2:52 pm

cristi CFR a scris:
Trenurile opresc in Marasesti pentru ca acum deservesc si Panciu care are linia fara trafic
Dar 90 de trenuri pe zi?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 4:43 pm

Normal trenurile care vin dinspre Iasi daca nu ajung in Marasesti pentru legatura la trenurile de pe 500 trebuie sa ajunga in Tecuci de unde sa ai legatura spre Marasesti pentru trenurile de pe 500.

Acuma nu stiu si nu pot sa spun daca este sau nu necesara remiza si revizia din Marasesti.
Daca nu este poate fi vinduta pentru un pret corect.

Ma gindesc ca trenurile se pot forma in Marasesti si fara revizie si remiza. La fel cum odinioara se formau trenurile un cap de linie.trebuie doar dormitor pentru personal. Nu asa a functionat calea ferata pe toate capetele de linie? Si erau trenuri nu vrajeli ca azi. Adica soseste trenul de la Galati(doar daca are legatura pentru 500) stationeaza si apoi se intoarce, fara remiza si revizie de vagoane, doar cu dormitor daca orele de stationare impun acest lucru.

Am mai scris cu alt prilej, daca traficul o impune si trenul are grupa de Iasi trenul va opri in Marasesti. opreste tehnic nu neaparat pentru calatorii din oras.

Este economic si eficient din punct de vedere tehnic al exploatarii sa cuplezi decuplezi grupele in Marasesti.

Trecem acum peste asta, azi eram in gara de nord si am vazut ceva ce m-a lasat fara replica.

Stateam exact la urma lui 73-2.
Erau 7 ceferisti acolo, iar la urmatorul vagon (spre locomotiva) mai erau 2, deci 9 dar de fapt mai era unu insa nu i-am vazut din prima vesta portocalie ca statea pe scaun.

s-a manevrat grupa din loco, deci inca unu sa dea semnale.

Echipa completa crevasazica, 11 persoane.

Unul din ei isi ia de pe scaunul de la peron un fel de geanta , mapa urca in vagonul tocmai cuplat si apoi striga la altul, baaaa la care nu merge usa? nnuuuu, vezi cu patrata ca sint sigurantele.

Si acuma faza pe care nu am mai vazut-o pina azi:

1.se baga unu si pune cupla in cirlig iese la peron
2. se baga altul si cupleaza furtunele de aer, iese la peron
3. se baga altul mai in virsta si cupleaza cupla electrica

TREI OAMENI SA FACA O LEGARE ?????????????? din interior unu s-a ocupat de coborirea placilor de intercomunicatie.

10 OAMENI pe linga tren si usa nu ii functiona???????????????????????? ce au facut ei in revizie de cind soseste trenul care se cupleaza dupa prinz la 73???????

De ce nu se face revizia trenurilor in revizia de vagoane sa nu nmai fie toti ghibitii la peron? Ca in Bucuresti Nord?

Si totusi 3 oameni sa lege un tren? Cine face aceste miscari daca se cupleaza/decupleaza in parcurs?  de exemplu la Filiasi, Marasesti?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 5:08 pm

La Teius cand se cupleaza decupleaza 531/346,525,521,532+526/522,sau 742+472 .am vazut maxim 2 .. La statiile mari a ramas tot stolul,ca nu da frate afara din aia .. tot de prin astia de la alea mci dau afara . Teius,Simeria,Piatra Olt.. La Bucuresti is 50 si freaca buha ,au un tren la 3,4 ore.. in rest ii doare in basca.. ii gasesti la peronul 1,stau la o cafea bajetii.. iar in remiza Grivita sunt altii .. deci stai linistit .. ca avem si la TESA si pe teren gramada de ei ..
Sus In jos
Shinkasen

Shinkasen


Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 6124
Data de inscriere : 30/04/2009

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 7:54 pm

Mda, halal articol ...
http://ro.stiri.yahoo.com/cea-mai-veche-locomotiv%C4%83-electric%C4%83-din-rom%C3%A2nia-135722406.html
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 8:24 pm

Disponibilizările la S.C. „Electrificare CFR”-S.A. în linie dreaptă

http://www.fedafer.ro/feroviar/233-disponibilizarile-la-electrificare-cfr-in-linie-dreapta.html
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 8:43 pm

Articolul asta mai vechi tot aici la electrificare intra

http://ziuadevest.ro/eveniment/41536-o-nou-lovitur-dat-timioarei-centrul-de-electrificare-din-gara-de-nord-se-mut-la-arad.html
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 9:43 pm

Povestea uneia dintre puţinele locomotive Malaxa încă „în viaţă”: a ajutat la fabricarea mobilierului, iar de 18 ani zace la fier vechi

http://adevarul.ro/locale/bistrita/fier-vechi-1_52680647c7b855ff5670abe8/index.html
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitimeMier Oct 23, 2013 11:28 pm

Ce o fi fost astazi cu Adevarul de a prezentat povestea garilor din resedintele de judet? Multe dintre ele emotionante, vezi povestea cu vulturul Ilie de la Buzau, altele facute la plesneala! Tragand linie e pe plus, e ceva ca s-a scris despre calea ferata si nu despre intarzierile de secole ale trenurilor!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 27 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: