Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+74
Florin C
spiderpc
allred
NicuS
Spartan1948
Vale
EuroNight
DPS
Dutzu
Sergiu187
alexmorph3us
FeroFan97
nenuandrei
Petre_IFTE
stefan_br
rizelgeorgel2004
sp59
ATM
Gabry Gabriel
Shinkasen
mureseanu_976
alex.alexus.tm
phnegativ
Teodor
@ndrey
Tomi13leu
bogdan.perejuc
cristyadaX
IonutCFR2009
Re6/6
Nesebar
gardianlinux
Bobby_TM
TVlad
apmatei
AMX 97-0548-4
maris.constantin
cristy79
redeme
cstefan
COSTACHE MIHAIL
AlexD
unguru22
cardinal
kristi kkk
AndiCFR
AndreiCFRbv
rich1974
Simply18
cristi CFR
Vitosa
Rarau
Amiralul
Dr2005
lapsanszkitamas
Ciprian
lifetec
Norbi
Jhonyla
19jimmy84
Adirmvl
cnusi
Luna
Vlad
cfr500
razvan - trenuri
DAS 2011
florin.lifticariu
DUAL
baiazid
Balto
Radu Tudor
Andrey_tm
Adrian78
78 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 22:10

DUAL a scris:
Domnule baiazid , iar aveti bazaconii pe limba.. Ce sa faca spania cu vagoane de marfa cu ecartament 1435 mm?!Se plimba cu ele pana in garile de calatori si pe urma unde descarca continutu daca nu au acces in triaje/remize/etc?!?!!? Chiar te rog eu,nu deschide iar subiecte pe care nu le stapanesti... Evident ca se poate folosii in caz de nevoie (ajutor umanitar,cataclism,etc si la marfa linia) .. dar nu visa ca circula ceva marfa pe acolo.Au ei punctele lor de transbordare.

Nu mai ameninta prin mesaje private sau chiar pe forum, nu mai jigni la orice afirmatie pe care o fac eu despre liniile de mare viteza, nu mai fi ghiolban si nu mai cataloga oameni.

Si nu imi mai sterge postarile prin care iti raspund prin documente exact cum este si aceasta:

RENFE started a standard-gauge freight service on 21 December 2010.[14] As of January 2011 four freight trains a week run over the line from Barcelona, with journey times reduced by 6 hours: one train each way to Lyon, and one each way to Milan.[14]

Sursa: sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/LGV_Perpignan%E2%80%93Figueres
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 22:18

ascandal 

fain, iara lincezea forumu, compuneri, mersuri, vagoane, aici contradictii.

Cel putin in Franta exista TGV pentru posta. Nu e chiar marfa, dar , ... nici calatori.
Nu cred ca ar fi imposibil sa gaseasca o solutie sa merga marfare pe linia Barcelona -Paris.
Daca sint atit de putine perechi de trenuri la inceput linia e goala si poate primi marfare. Sigur nu pe toata distanta ca in Franta cred ca linia e mai aglomerata.

Pina sa vina Kazahstanul , deja prin Rusia vin trenuri din China spre Germania.
http://dbschenker.com/ho-en/news_media/press/news/4261694/2013-08-02-chinatrain.html

iar rusii nu stau cu mina in sin.



http://www.worldfinance.com/infrastructure-investment/project-management/high-speed-rail-the-future-of-freight

http://www.bloomberg.com/news/2013-10-15/putin-builds-north-korea-rail-to-circumvent-suez-canal.html?cmpid=taboola.articles

si un studiu mai vechi

pag 14, pag 20
http://www.ub.edu/irea/working_papers/2010/201003.pdf
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 22:26

Dane, deja incep sa am fobie de inginerii romani facuti la apel  affraid Dupa ei ,,linii de mare viteza dedicate'' inseamna fara posibilitatea unor trenuri de marfa de mare viteza  Laughing 
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 22:30

Pai probabil in viitor vor sa extinda ecartamentul standard si-n Spania,ca nu le convine transbordarea.. Eu ma mir ca nu au facut-o pana acum .. Oricum toata Europa se va interconecta la 25 kV,1435mm HSR.. Avantajul vestului e ca au densitate mai mare si orase mai mari .. In consecinta au ce conecta .. la noi sunt distante mari intre orasele de peste 1 milion de locuitori..

Domnule baiazid.. scrie sus neica mare si lat

A TGV service from Paris via Perpignan started on 19 December 2010 to a temporary station at Figueres[10] and a connecting service on the classic line on to Barcelona and Madrid.[11] Th

Lyon to Barcelona is expected to take less than four hours[16] using the classic line in France between Perpignan and Nîmes. A new company jointly owned by RENFE and SNCF is to be formed to run services between Paris and Madrid. Ten new trains are to be purchased at a cost of €300 million.[17]

O mai scaldam mult ?! Daca acum experimenteaza cu 4 trenuri de marfa .. cand e linia goala .. si ar putea sa bage marfa pe ea blana... Dar ce sa faca cu ele ?! Chiar nu ne intelegem se pare si o tii tare si mare.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 22:31

Cred ca nu te-ai adaptat.
Ceusescu facuse X clase obligatorii si probabil urmau sa fie XII clase obligatorii.
Astia au reusit sa faca invatamintul general pina la facultate. Asadar in acceptiunea mea toti sintem ingineri.

Pacat ca discutia asta se stinge. iar o sa lincezim pe aici.

wtf, chen an engineer tu translate?

In addition to these benefits are the bolstering of freight transport, as the Barcelona-Figueres section is interoperable and allows for mixed traffic, as well as an increase in safety through the use of state-of-the-art technology in the automatic driving systems of the trains and the absence of level crossings along the route.

Am loat dă aici

http://www.uic.org/com/article/inauguration-of-the-barcelona?page=thickbox_enews
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 22:36

Ce sa faca cu cine? cu marfarele?
Scuze dar nu inteleg.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 22:55

Pe vremea mea erau 8 clase obligatorii ..
Eu am prins legea asta :
Art. 6. - Invatamantul general obligatoriu este de 8 clase. Frecventarea obligatorie a invatamantului de 8 clase inceteaza la varsta de 16 ani
http://www.eed.usv.ro/~unisind/Legi_si_decrete/lege_inv.htm

In addition to these benefits are the bolstering of freight transport, as the Barcelona-Figueres section is interoperable and allows

Pe romaneste spune :ca sectiunea aia e interoperabila marfa+trenuri de mare viteza(care nu vor opera la 350 km/h cu siguranta) .. Deci tu ca un inginer autodeclarat , ai dedus ca toate HSR sunt interoperabile in felul asta .. Bine asa.Eu zic sa cumpara ICE-T sa ne plimbam pe M800 poate facem oamenii fericiti ...
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 23:05

Acum e de 10 clase invatamantul obligatoriu...Pe vremea tabloului nu sunt sigur, parca tot asa, faptul ca acum toti rromanii vor studii superioare e altceva! De aia nu ne mai serveste nici-un chelner cum trebuie, sunt profesori, medici, ingineri, absolventi de studii politice! Mecanici auto nici nu mai visez sa gasesc unul adevarat, toti cu laptop, fara drivere sunt morti, pacat ca masinile nu au totul electronic, mai e si parte mecanica, nu prea vad o bujie care da rateu..


Ultima editare efectuata de catre kristi kkk in Vin 13 Dec 2013, 23:06, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 23:05

Eu ca inginer autodeclarat am cautat cite ceva despre posibilitatea de a circula marfa pe HSR. De aceea am pus cite ceva linkuri.

Dupa care am cautat ceva in legatura cu marfa pe linia asta noua la Barcelona.

Si ca inginer autodeclarat nu am dedus viteza cu care vor circula si nici nu am prezumat viteza cu care nu vor circula.

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 23:14

In discutia avuta cu baiazid acum cateva pagini,am specificat ca poate circula marfa in conditii exceptionale.. Mai facem mult offtopic ? Sa porneasca RENFE+SNCF linia de mare viteza sa vedem cum se circula prima data .. deocamdata 4 marfare pe saptamana e clar test... Gandeste-te ca echivalentul Iasi-Ungheni in ecartament URSS doar. Ce ai face cu marfa din tara ta ,unde toate terminalele accepta material rulant 1435 ,si nu ai numa cateva linii de cale larga in Iasi si un triaj adiacent!Ai un exemplu de schimbare a boghiurilor la tine in tara stii cu ce se mananca,stii ca marfarele nu pleaca din Iasi.. Mai discutam?


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Vin 13 Dec 2013, 23:16, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 23:16

Dar mai e si trasnportul containerizat. Cu un terminal pus la punct poti face fata.Pentru inceput.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 23:18

Corect Smile.. da tot tre sa muti.. Idealul lor e sa micsoreze timpii .. Si cum e greu sa sari direct toate reteaua in papuci 1435 mm .. incepi cu viitorul,si lasi trecutul sa mai stea un pic... ca doar daca te modernizezi nu ti tai picioarele sa ti pui atele noi .. Iti pui proteze,iti tai picioarele pui altele noi si apoi dai jos protezele.. De ce nu s-au construit HSR urile pe 3000 de volti curent continuu (ca era mai simplu pentru ei)?! De ce totul se face pe 25 kV ?! si de ce toate se fac pe 1435?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 23:22

Nu cred ca n-au gindit ei ceva conexiuni.
Apoi cumva trebuie sa descarci marfa. Poate pun camioanele direct ca la Eurotunel.Desi ai vazut ca transportul containerizat e cel mai extins. Se fac supervapoare iar mai nou tot felul de vagoane si trenuri pentru containere.

Daca noi am distrus terminalele de la Ceausescu asta nu inseamna ca si altii au facut la fel.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 23:32

Prin Eurotunel nu se transporta doar trafic auto .. Acolo circulatia este la fel de mixta!Trenurile de viteza care vin de pe HSR , au restrictie de viteza! A postat cineva un reportaj ,cabview chiar cu circulatia de la Paris pana in Londra(parca) .. uita-te la reportaj,sa vezi cum se circula pe o linie HSR dupa pe segmentul mixt... dar aici e problema ecartamentul si interconectarea la Spanioli .. La britanici au avut doar de compensat cu alimentarea .. si cred ca la un moment dat trenul francezilor mergea si alimentat din a 3'a sina.. Nu-mi mai aduc aminte complet detaliul tehnic.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 13 Dec 2013, 23:36

Despre trenul lui Henri Coandă:
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/Reportaj/Reportaj+Din+interior+Cum+a+pierdut+Romania+un+sistem+de+transpo
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 53 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: