|
| Revista presei | |
|
+74Florin C spiderpc allred NicuS Spartan1948 Vale EuroNight DPS Dutzu Sergiu187 alexmorph3us FeroFan97 nenuandrei Petre_IFTE stefan_br rizelgeorgel2004 sp59 ATM Gabry Gabriel Shinkasen mureseanu_976 alex.alexus.tm phnegativ Teodor @ndrey Tomi13leu bogdan.perejuc cristyadaX IonutCFR2009 Re6/6 Nesebar gardianlinux Bobby_TM TVlad apmatei AMX 97-0548-4 maris.constantin cristy79 redeme cstefan COSTACHE MIHAIL AlexD unguru22 cardinal kristi kkk AndiCFR AndreiCFRbv rich1974 Simply18 cristi CFR Vitosa Rarau Amiralul Dr2005 lapsanszkitamas Ciprian lifetec Norbi Jhonyla 19jimmy84 Adirmvl cnusi Luna Vlad cfr500 razvan - trenuri DAS 2011 florin.lifticariu DUAL baiazid Balto Radu Tudor Andrey_tm Adrian78 78 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 22:10 | |
| - DUAL a scris:
- Domnule baiazid , iar aveti bazaconii pe limba.. Ce sa faca spania cu vagoane de marfa cu ecartament 1435 mm?!Se plimba cu ele pana in garile de calatori si pe urma unde descarca continutu daca nu au acces in triaje/remize/etc?!?!!? Chiar te rog eu,nu deschide iar subiecte pe care nu le stapanesti... Evident ca se poate folosii in caz de nevoie (ajutor umanitar,cataclism,etc si la marfa linia) .. dar nu visa ca circula ceva marfa pe acolo.Au ei punctele lor de transbordare.
Nu mai ameninta prin mesaje private sau chiar pe forum, nu mai jigni la orice afirmatie pe care o fac eu despre liniile de mare viteza, nu mai fi ghiolban si nu mai cataloga oameni. Si nu imi mai sterge postarile prin care iti raspund prin documente exact cum este si aceasta: RENFE started a standard-gauge freight service on 21 December 2010.[14] As of January 2011 four freight trains a week run over the line from Barcelona, with journey times reduced by 6 hours: one train each way to Lyon, and one each way to Milan.[14] Sursa: sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/LGV_Perpignan%E2%80%93Figueres |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 22:18 | |
| fain, iara lincezea forumu, compuneri, mersuri, vagoane, aici contradictii. Cel putin in Franta exista TGV pentru posta. Nu e chiar marfa, dar , ... nici calatori. Nu cred ca ar fi imposibil sa gaseasca o solutie sa merga marfare pe linia Barcelona -Paris. Daca sint atit de putine perechi de trenuri la inceput linia e goala si poate primi marfare. Sigur nu pe toata distanta ca in Franta cred ca linia e mai aglomerata. Pina sa vina Kazahstanul , deja prin Rusia vin trenuri din China spre Germania. http://dbschenker.com/ho-en/news_media/press/news/4261694/2013-08-02-chinatrain.html iar rusii nu stau cu mina in sin. http://www.worldfinance.com/infrastructure-investment/project-management/high-speed-rail-the-future-of-freight http://www.bloomberg.com/news/2013-10-15/putin-builds-north-korea-rail-to-circumvent-suez-canal.html?cmpid=taboola.articles si un studiu mai vechi pag 14, pag 20 http://www.ub.edu/irea/working_papers/2010/201003.pdf |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 22:26 | |
| Dane, deja incep sa am fobie de inginerii romani facuti la apel Dupa ei ,,linii de mare viteza dedicate'' inseamna fara posibilitatea unor trenuri de marfa de mare viteza |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 22:30 | |
| Pai probabil in viitor vor sa extinda ecartamentul standard si-n Spania,ca nu le convine transbordarea.. Eu ma mir ca nu au facut-o pana acum .. Oricum toata Europa se va interconecta la 25 kV,1435mm HSR.. Avantajul vestului e ca au densitate mai mare si orase mai mari .. In consecinta au ce conecta .. la noi sunt distante mari intre orasele de peste 1 milion de locuitori..
Domnule baiazid.. scrie sus neica mare si lat
A TGV service from Paris via Perpignan started on 19 December 2010 to a temporary station at Figueres[10] and a connecting service on the classic line on to Barcelona and Madrid.[11] Th
Lyon to Barcelona is expected to take less than four hours[16] using the classic line in France between Perpignan and Nîmes. A new company jointly owned by RENFE and SNCF is to be formed to run services between Paris and Madrid. Ten new trains are to be purchased at a cost of €300 million.[17]
O mai scaldam mult ?! Daca acum experimenteaza cu 4 trenuri de marfa .. cand e linia goala .. si ar putea sa bage marfa pe ea blana... Dar ce sa faca cu ele ?! Chiar nu ne intelegem se pare si o tii tare si mare. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 22:31 | |
| Cred ca nu te-ai adaptat. Ceusescu facuse X clase obligatorii si probabil urmau sa fie XII clase obligatorii. Astia au reusit sa faca invatamintul general pina la facultate. Asadar in acceptiunea mea toti sintem ingineri.
Pacat ca discutia asta se stinge. iar o sa lincezim pe aici.
wtf, chen an engineer tu translate?
In addition to these benefits are the bolstering of freight transport, as the Barcelona-Figueres section is interoperable and allows for mixed traffic, as well as an increase in safety through the use of state-of-the-art technology in the automatic driving systems of the trains and the absence of level crossings along the route.
Am loat dă aici
http://www.uic.org/com/article/inauguration-of-the-barcelona?page=thickbox_enews |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 22:36 | |
| Ce sa faca cu cine? cu marfarele? Scuze dar nu inteleg. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 22:55 | |
| Pe vremea mea erau 8 clase obligatorii .. Eu am prins legea asta : Art. 6. - Invatamantul general obligatoriu este de 8 clase. Frecventarea obligatorie a invatamantului de 8 clase inceteaza la varsta de 16 ani http://www.eed.usv.ro/~unisind/Legi_si_decrete/lege_inv.htm
In addition to these benefits are the bolstering of freight transport, as the Barcelona-Figueres section is interoperable and allows
Pe romaneste spune :ca sectiunea aia e interoperabila marfa+trenuri de mare viteza(care nu vor opera la 350 km/h cu siguranta) .. Deci tu ca un inginer autodeclarat , ai dedus ca toate HSR sunt interoperabile in felul asta .. Bine asa.Eu zic sa cumpara ICE-T sa ne plimbam pe M800 poate facem oamenii fericiti ...
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 23:05 | |
| Acum e de 10 clase invatamantul obligatoriu...Pe vremea tabloului nu sunt sigur, parca tot asa, faptul ca acum toti rromanii vor studii superioare e altceva! De aia nu ne mai serveste nici-un chelner cum trebuie, sunt profesori, medici, ingineri, absolventi de studii politice! Mecanici auto nici nu mai visez sa gasesc unul adevarat, toti cu laptop, fara drivere sunt morti, pacat ca masinile nu au totul electronic, mai e si parte mecanica, nu prea vad o bujie care da rateu..
Ultima editare efectuata de catre kristi kkk in Vin 13 Dec 2013, 23:06, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 23:05 | |
| Eu ca inginer autodeclarat am cautat cite ceva despre posibilitatea de a circula marfa pe HSR. De aceea am pus cite ceva linkuri.
Dupa care am cautat ceva in legatura cu marfa pe linia asta noua la Barcelona.
Si ca inginer autodeclarat nu am dedus viteza cu care vor circula si nici nu am prezumat viteza cu care nu vor circula.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 23:14 | |
| In discutia avuta cu baiazid acum cateva pagini,am specificat ca poate circula marfa in conditii exceptionale.. Mai facem mult offtopic ? Sa porneasca RENFE+SNCF linia de mare viteza sa vedem cum se circula prima data .. deocamdata 4 marfare pe saptamana e clar test... Gandeste-te ca echivalentul Iasi-Ungheni in ecartament URSS doar. Ce ai face cu marfa din tara ta ,unde toate terminalele accepta material rulant 1435 ,si nu ai numa cateva linii de cale larga in Iasi si un triaj adiacent!Ai un exemplu de schimbare a boghiurilor la tine in tara stii cu ce se mananca,stii ca marfarele nu pleaca din Iasi.. Mai discutam?
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Vin 13 Dec 2013, 23:16, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 23:16 | |
| Dar mai e si trasnportul containerizat. Cu un terminal pus la punct poti face fata.Pentru inceput. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 23:18 | |
| Corect .. da tot tre sa muti.. Idealul lor e sa micsoreze timpii .. Si cum e greu sa sari direct toate reteaua in papuci 1435 mm .. incepi cu viitorul,si lasi trecutul sa mai stea un pic... ca doar daca te modernizezi nu ti tai picioarele sa ti pui atele noi .. Iti pui proteze,iti tai picioarele pui altele noi si apoi dai jos protezele.. De ce nu s-au construit HSR urile pe 3000 de volti curent continuu (ca era mai simplu pentru ei)?! De ce totul se face pe 25 kV ?! si de ce toate se fac pe 1435? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 23:22 | |
| Nu cred ca n-au gindit ei ceva conexiuni. Apoi cumva trebuie sa descarci marfa. Poate pun camioanele direct ca la Eurotunel.Desi ai vazut ca transportul containerizat e cel mai extins. Se fac supervapoare iar mai nou tot felul de vagoane si trenuri pentru containere.
Daca noi am distrus terminalele de la Ceausescu asta nu inseamna ca si altii au facut la fel. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 23:32 | |
| Prin Eurotunel nu se transporta doar trafic auto .. Acolo circulatia este la fel de mixta!Trenurile de viteza care vin de pe HSR , au restrictie de viteza! A postat cineva un reportaj ,cabview chiar cu circulatia de la Paris pana in Londra(parca) .. uita-te la reportaj,sa vezi cum se circula pe o linie HSR dupa pe segmentul mixt... dar aici e problema ecartamentul si interconectarea la Spanioli .. La britanici au avut doar de compensat cu alimentarea .. si cred ca la un moment dat trenul francezilor mergea si alimentat din a 3'a sina.. Nu-mi mai aduc aminte complet detaliul tehnic. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Dec 2013, 23:36 | |
| Despre trenul lui Henri Coandă: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/Reportaj/Reportaj+Din+interior+Cum+a+pierdut+Romania+un+sistem+de+transpo |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |