|
| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
+55Norbi manuela cont dezactivat . ATM billy752-istu Fantaghiro Teodor gardianlinux get. Ionutz mirceamilitaru kristi kkk cristi ar Feroviar_18 allred Amiralul Dutzu ionutz72 Katalin4653 cristi CFR Vlad vanchorusebulgaria catalin_fcn unguru22 Adirmvl 92Dragos Alex Avram AndiCFR calator Ryan Anderson TonyGFR adytm marius_catalin84 baiazid dan_dinamo_bm alex.barac.5 ALEXCFR Dr2005 mureseanu_976 IonutCFR2009 DUAL Vitosa Nesebar AMX 97-0548-4 Andrey_tm orestte Jhonyla Radu Tudor razvan - trenuri Luna IR1822 cristy79 cfr500 Adrian78 maris.constantin 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 5 Oct - 11:48 | |
| Mai sunt multe rute unde trebuie IR , sustin in continuare ca 50%din trenurile CFRului sa fie RE de la noul mers , 30% IR si 20% R! Rute gen Galati-Constanta , Bucuresti-Slobozia( VIA Urziceni) , Bucuresti-Craiova, Timisoara-Oradea, Iasi-Tecuci-Marasesti-Adjud- Comanesti-Siculeni-Tg Mures-Razboieni-Deva-Ilia-Lugoj-Buzias-Timisoara,Bucuresti-Galati, Bucuresti-Faurei-Tecuci-Iasi,Bucuresti-Bicaz,Bucuresti-Caracal-Rm. Valcea, Bucuresti-Pitesti, chiar pana si Bucuresti Constanta/Tulcea simulte altele unde CFRul poate sa-si aduca musterii inapoi de la transportul Auto, dar ei nu Baga dupa cum s-a zis si in alte parti IR cu mers de regio in loc de Regio cu mers de IR.:shock: :shock: :shock: Compunerile nu trebuyie sa fie numai cu sobolan ci si 20-49-2xx , 21-87/20-87,20-54/55 etc! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 5 Oct - 19:00 | |
| IR 1541 Brasov 16:12 - Siculeni - Onesti - Adjud 21:41 cu legaturi catre nicaeri. In prezent IR 10553 Buc.Nord-Suceava trece prin Adjud la 21:03-21:05 nu circula SD si nu are grupa detasabila la Pascani pentru Iasi deci 1541 tren fara rost cu maxim 2 vagoane care nu va exista prea mult timp.
IR 1540 Adjud 08:23 - Onesti - Siculeni - Brasov 13:20
La intoarcere cine vine de la Suceava la Brasov poate veni cu IR 10552 Suceava-Buc.Nord si prinde lejer legatura de IR 1540. Dar dinspre Galati sau Iasi iarasi nu sunt legaturi.
Acest tren IR 1541/1540 va circula ca R pe distanta Adjud-Marasesti-Adjud cu alt numar. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 1:04 | |
| RE 3008/7005 Târgoviste(06:00) - Ploiesti Sud(06:45) - Urziceni(07:23) - Faurei(08:27) - Ianca(08:39) - Braila(09:10) - Barbosi(09:26) - Galati(09:39)
Compunere: LDH+Acvila TE |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 2:29 | |
| LDH-ul are viteza maximă de 100 km/h... De la Ploieşti la Urziceni sunt 55 km. Presupunem prin absurd că linia suportă 100 km/h şi că nu există timpi de accelerare şi frânare, înseamnă vreo 34 de minute la viteza maximă. Ori tu crezi că în 38 de minute, cu vitezele actuale (adică 80 la oră pe majoritatea distanţei) se poate merge de la Ploieşti la Urziceni?
Dacă, prin absurd, s-ar introduce un asemenea tren, mersul ar fi: Târgovişte: 06:00 Ploieşti Sud: 07:47 Urziceni: 8:50 Făurei: 10:00 Ianca: 10:15 Brăila:10:46 Barboşi: 11:06 Galaţi: 11:25
Şi asta bazat pe cei mai strânşi timpi din prezent. Pe Ploieşti - Galaţi ar ieşi cam la aceiaşi timpi ca trenurile care merg prin Buzău (vreo 3 ore 40). Dar pot să îţi garantez că nu ar merge nimeni de la Târgovişte la Galaţi... cel mult să fie un tren ,,2 în 1", gen 1621/2 (că nici cu ăla nu merge nimeni de la un cap la altul). Iar ca material rulant, mai mult de un Desiro e greu să umpli. _________________ :TTT:
|
| | | Fantaghiro
Numarul mesajelor : 10 Localizare : Oradea-Buc-Constanta Reputatie : 4077 Data de inscriere : 04/10/2013
| Subiect: rupere ruta Oradea-Bucuresti Dum 6 Oct - 10:10 | |
| - 92dragos a scris:
- De-azi nu mai circula 1631 niciodata in viata mea nu m-am gandit ca va urma asa ceva, din 3 trenuri sa ramana una singur pe Baia Mare/Oradea via Cluj-Bucuresti..
Propun sa fie macar in forma a unui sezonier dar o sa vedeti ce urmeaza in 2014 apare ca tren de litoral, si dupa il scoate si cica circula cu ordin special adica nicaieri.. . Oricum este nevoie de un tren Oradea-Mangalia via Ploiesti Sud nu ma interseaza cum se rezolva. Plecare ideala din Oradea cindva in jurul orei 16. Nu este normal sa lase un oras ca Oradea, cu un singur tren pentru Bucuresti Nord. Am inteles eliminarea IC-ului de dimineata, dar sa ne rupa si singurul tren direct Oradea-Bucuresti-Costanta, care ne lega si de Dobrogea, a fost decizia cea mai proasta luata de cineva pe care l-as cam lua la pumni. Am facut zeci de reclamatii pentru repunerea in circulatie a trenului Oradea-Bucuresti-Constanta, toate angajatele de la agentiile cfr sau din gara, sunt la fel de indignate, acest tren nu a circulat niciodata gol. Eu acuma trebuie sa depind de un singur tren, care vine cu 15 minute intarziere de la Satu Mare la Oradea, pentru care nici macar locuri nu mai am la cuseta, la calatorie anticipata cu 1 saptamana. Pai asa ceva n-am mai patit de cand mama m-a facut. Circul cu trenul tot la doua saptamani pe ruta asta, nu ma ajuta cu nimica un tren sezonier si ca mine sunt multi altii. Exista vreo sepranta ca Oradea sa-si recapete trenul prorpiu pentru Bucuresti??? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 10:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- LDH-ul are viteza maximă de 100 km/h... De la Ploieşti la Urziceni sunt 55 km. Presupunem prin absurd că linia suportă 100 km/h şi că nu există timpi de accelerare şi frânare, înseamnă vreo 34 de minute la viteza maximă. Ori tu crezi că în 38 de minute, cu vitezele actuale (adică 80 la oră pe majoritatea distanţei) se poate merge de la Ploieşti la Urziceni?
Dacă, prin absurd, s-ar introduce un asemenea tren, mersul ar fi: Târgovişte: 06:00 Ploieşti Sud: 07:47 Urziceni: 8:50 Făurei: 10:00 Ianca: 10:15 Brăila:10:46 Barboşi: 11:06 Galaţi: 11:25
Şi asta bazat pe cei mai strânşi timpi din prezent. Pe Ploieşti - Galaţi ar ieşi cam la aceiaşi timpi ca trenurile care merg prin Buzău (vreo 3 ore 40). Dar pot să îţi garantez că nu ar merge nimeni de la Târgovişte la Galaţi... cel mult să fie un tren ,,2 în 1", gen 1621/2 (că nici cu ăla nu merge nimeni de la un cap la altul). Iar ca material rulant, mai mult de un Desiro e greu să umpli. 1h47min Targoviste - Ploiesti Sud ? Nici personalul care oprea in toate statiile nu facea asa mult, iar trenul propus de mine circula fara oprire intre Targoviste si Ploiesti Sud. Iar intre Ploiesti Sud-Urziceni linia suporta 100 km/h adica se poate merge constant cu 90-95 km/h, la fel Urziceni-Faurei constant cu 67-68 km/h, la fel Faurei-Braila cu 95 km/h constant... la nevoie se pot adauga pe fiecare tronson vreo 2-3 min in plus pentru eventuale restrictii de viteza. --------------------------- Revizuit mersul. (inclusa restrictia de 50 km/h Ram. Teis - Ploiesti Vest) RE 3008/7005 Târgoviste(06:00) - Ploiesti Sud(07:09) - Urziceni(07:47) - Faurei(08:53) - Ianca(09:05) - Braila(09:36) - Barbosi(09:52) - Galati(10:06) Compunere: LDH+Acvila TE KM | Statia | Sos. | St. | Pl. | 0 | Târgoviste | - | - | 06:00 | 52,0 | Ploiesti Sud | 07:06 | 3 | 07:09 | 107,0 | Urziceni | 07:45 | 2 | 07:47 | 174,6 | Faurei | 08:51 | 2 | 08:53 | 191,8 | Ianca | 09:04 | 1 | 09:05 | 234,2 | Braila | 09:34 | 2 | 09:36 | 253,7 | Barbosi | 09:51 | 1 | 09:52 | 265,7 | Galati | 10:06 | - | - |
- via Buzau ar face cu vreo 50 min mai mult, deoarece acum Buzau-Faurei are Vmax=30 km/h |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 13:12 | |
| - Fantaghiro a scris:
- Nu este normal sa lase un oras ca Oradea, cu un singur tren pentru Bucuresti Nord. Am inteles eliminarea IC-ului de dimineata, dar sa ne rupa si singurul tren direct Oradea-Bucuresti-Costanta, care ne lega si de Dobrogea, a fost decizia cea mai proasta luata de cineva pe care l-as cam lua la pumni.
Ţinând cont de distanţă, trebuia să rămână un singur tren de mult. Doar că l-au anulat pe ăla care nu trebuia... în loc să îl anuleze pe 1745 şi să pună la 1631/2 grupă de Satu Mare, au făcut invers, rezultând o porcărie. Măcar ajunge în Oradea mai devreme, dar dacă vrei să mergi la Cluj e grav, ajungi pe la 3 - 4 dimineaţa. _________________ :TTT:
|
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri Dum 6 Oct - 13:47 | |
| - Katalyn a scris:
- IR 1541 Brasov 16:12 - Siculeni - Onesti - Adjud 21:41 cu legaturi catre nicaeri.
In prezent IR 10553 Buc.Nord-Suceava trece prin Adjud la 21:03-21:05 nu circula SD si nu are grupa detasabila la Pascani pentru Iasi deci 1541 tren fara rost cu maxim 2 vagoane care nu va exista prea mult timp.
IR 1540 Adjud 08:23 - Onesti - Siculeni - Brasov 13:20
La intoarcere cine vine de la Suceava la Brasov poate veni cu IR 10552 Suceava-Buc.Nord si prinde lejer legatura de IR 1540. Dar dinspre Galati sau Iasi iarasi nu sunt legaturi.
Acest tren IR 1541/1540 va circula ca R pe distanta Adjud-Marasesti-Adjud cu alt numar. Acesta os sa fie singurul InterRegio pe linia 501 si vsa circula zilnic? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 14:30 | |
| - Fantaghiro a scris:
- Exista vreo sepranta ca Oradea sa-si recapete trenul prorpiu pentru Bucuresti???
Nu exista , asa va ramane si cu noul mers , 1741/1742 singurul tren Bucuresti-Oradea-Bucuresti care va merge la Satu Mare . - billy752-istu a scris:
Acesta o sa fie singurul InterRegio pe linia 501 si va circula zilnic? [/quote] Da , este singurul tren IR de pe 501 si va circula zilnic dar daca nu are legatura spre nimic atunci sigur nu va prinde vara si va fi anulat repede dar poate va avea legatura spre Suceava/Iasi/Galati sau macar Bacau . |
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri Dum 6 Oct - 15:00 | |
| Pe magistrala 400 va disparea perechea 1647/1648?Am observat ca grupa de Targu Mures va fi atasata la 1641 respectiv 1644 ce este un lucru destept din partea CFR insa celelalte trenuri vor mai fi 1645/1646,366/367? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 15:04 | |
| - billy752-istu a scris:
- Pe magistrala 400 va disparea perechea 1647/1648?Am observat ca grupa de Targu Mures va fi atasata la 1641 respectiv 1644 ce este un lucru destept din partea CFR insa celelalte trenuri vor mai fi 1645/1646,366/367?
Pe 400 raman 1641/1642 cu grupele aferente , 1643/1644 cu grupa de Vatra Dornei dar doar din Iunie pana in Septembrie in rest va fi Sighet la dus si Sighet+Mures la intors , 1645/1646 , 406/407 , 366/367 si noul 1541/1540 . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 16:22 | |
| Multe propuneri pe topicul asta, destul de multe chiar interesante. Da' avem cu ce? din cate vad, CFR-ul strange din...dinti, ca sa nu zic altceva...de fiecare data cand trebuie sa sa introduca sau sa suplimenteze sezonierele consacrate. Locomotive si vagoane la gard, cate vrei. Cand vine vorba de automotoare, stam si mai nasol ca alea-s si destul de noi , neamortizate (Desiro-urile adica) deci e paguba de doua ori. Atunci de unde bani si material rulant de trenuri noi?
Si, mai ales, sa presupunem ca vine unul cu o idee buna de tren si reuseste, printr-o grava eroare a superiorilor, chiar s-o strecoare in MT. Cata rabdare are dupa aia CFR-ul ca sa faca trenul profitabil? ca doar n-or sa dea calatorii buluc la el din prima zi de circulatie, sa marce banul en-gros - ca la orice idee de afaceri, trebuie sa iti atragi clientela, trebuie sa le dai ceva timp sa se obisnuiasca, sa-l lasi sa creasca un pic, sa-i fidelizezi...vezi IR Baia Mare-Mangalia de anul trecut, caruia i-au taiat picioarele cand incepea si el sa se miste cat-de-cat. Nu mai merge cu "daca e cerere bagam tren, daca nu e cerere nu bagam". Aia era valabila in 1985 toamna, cand oricum alta solutie n-avea calatorul. Acuma, economie de piata, variante auto cat pofteste inima, asa ca vrei-nu vrei, bea Grigore aghiasma: atrage-ti clientul! afla ce vrea, influenteaza-l tu, daca e nevoie, fii flexibil ca sa-ti fie bine!
Ca sa nu par totusi Gica-contra, vin si eu cu o propunere la obiectul topicului (desi cred c-am mai zis-o), un RE pe Bucuresti-Brasov, plecat dimineata, retur seara, pentru turisti, circuland in weekend. Nimic pretentios, o rama 58 nemodernizata - pentru cine vrea sa vada muntele la sfarsit de saptamana si doreste totusi sa aiba si-un ban de-o cafea, nu numai de bilet...Daca C&I isi permite sa expedieze microbuze pe banda rulanta sambata dimineata spre munte, inseamna c-or fi ceva insi care merg incolo. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 16:49 | |
| - ATM a scris:
Ca sa nu par totusi Gica-contra, vin si eu cu o propunere la obiectul topicului (desi cred c-am mai zis-o), un RE pe Bucuresti-Brasov, plecat dimineata, retur seara, pentru turisti, circuland in weekend. Acest tren va fi , va pleca la 8:50 din Bucuresti si ajunge la 11:58 in Brasov doar ca nu va fi al CFR ci al Regiotrans , va fi noul tren Craiova-Bucuresti-Brasov , retur va pleca din Brasov la 16:00 , ajunge Bucuresti 18:50 si pleaca spre Craiova la 19:05 unde ajunge 22:37 . |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 16:59 | |
| RE 8205/8702 Buzau - Faurei - Tandarei - Slobozia Veche KM | Statia | Sos. | St. | Pl. | 0 | Buzau | - | - | 18:00 | 40,4 | Faurei | 18:53 | 1 | 18:54 | 98,5 | Tandarei | 19:33 | 7 | 19:40 | 127,3 | Slobozia Veche | 20:08 | - | - |
Compunere: Automotor DESIRO |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Dum 6 Oct - 17:28 | |
| IR1527 trebuia facut RE pe Brasov-Sibiu.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |