|
| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
+55Norbi manuela cont dezactivat . ATM billy752-istu Fantaghiro Teodor gardianlinux get. Ionutz mirceamilitaru kristi kkk cristi ar Feroviar_18 allred Amiralul Dutzu ionutz72 Katalin4653 cristi CFR Vlad vanchorusebulgaria catalin_fcn unguru22 Adirmvl 92Dragos Alex Avram AndiCFR calator Ryan Anderson TonyGFR adytm marius_catalin84 baiazid dan_dinamo_bm alex.barac.5 ALEXCFR Dr2005 mureseanu_976 IonutCFR2009 DUAL Vitosa Nesebar AMX 97-0548-4 Andrey_tm orestte Jhonyla Radu Tudor razvan - trenuri Luna IR1822 cristy79 cfr500 Adrian78 maris.constantin 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 11 Oct 2013, 09:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Articol tipic de Ziua News... ăia aruncă cu r***t în oricine, doar ca să fie anti-PNL. Tot într-un articol din ăsta era o varză între CFR S.A., Călători şi Marfă. Oare ei ştiu că în afară de un tren sau 2 pe Bucureşti - Buzău, nu s-a extins nicio societate privată anul ăsta? Sau ştiu că Roşeanu a pus trenuri CFR în faţa tuturor trenurilor private de pe liniile principale? Trenuri care încă circulă...
E totusi un lucru bun acest lucru dar CFR se pare ca baga RE doar IRurile ce se transorma in traseu in RE precum grupa lui IR1651/1652 de Piatra Neamt , sau tarife reduse cum e pe Braila-Galati , Dej, Baia Mare Cluj-Oradea-Satu Mare , ei trebuiau sa retrogradeze toate Irurile ce parcurg pana in 200km in RE doar asa sa mai faca ceva profit , si fara limitari gen Salva, Stanceni etc la unele trenuri! Trenurile gen Bucuresti Urziceni-Galati , sau cele ce merg pe sectii cu Vmax 30, 50 sa fie RE si tarifarea pe distante nu pe trenuri dar numai specialisti si rauvoitori la CFR. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 11 Oct 2013, 09:14 | |
| Actualul director de la Cfr Calatori e un hot si pune in cap aceasta companie,'interesul poarta fesul',cat timp va fi director,Cfr Calatori va fi in picaj,si nimeni nu va mai reusi sa o redreseze vreodata,trist dar adevarat.IR 12766/12765 ,ieri si azi, au avut 2 cusete,pe langa cele de clasa(total 6 vagoane) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 11 Oct 2013, 09:46 | |
| Limitarea la Salva e doar pe hârtie, trenul tot până la Sighet merge, dar e tarifat ca R pe tronsonul ăla. Dacă site-ul infofer.ro ar fi făcut mai bine (adică să fie observaţia gen ,,de la staţia X vagoanele merg la Y ca tren R abcd") şi dacă s-ar înscrie pe tabelele din gări staţia finală Sighet în loc de Salva, s-ar elimina toate confuziile. Legat de IR-urile sub 200 km, câtă vreme au călători destui, ar fi proşti să le retrogradeze. Ar trebui retrogradate cele care nu au călători (gen 1763/4 Braşov - Buzău). Dacă nici după retrogradarea la rang de R nu au clienţi, atunci e clar că nu sunt puse bine şi, în lipsa de material rulant adecvat pentru număr redus de călători (la 100 de călători mai bagi Desiro/Z6100, da' la 30 - 40 dacă n-ai/nu poţi/nu vrei să bagi Malaxa 900, mai bine anulezi) anularea e singura soluţie, cu redistribuirea materialului rulant pe alte rute; după cum am mai zis, cine vrea pe Valea Prahovei, pe Bucureşti-Iaşi, pe Arad-Oradea s-ar bucura la un vagon în plus, iar CFR Călători ar avea mai mulţi călători, deci venituri în plus. Ar fi fost normal ca de la noul mers să se fi făcut o analiză a traficului de călători şi să fie materialul rulant dimensionat corespunzător şi reîmpărţit între depouri după necesităţi. Da' nu se poate, că jigneşti sindicatele dacă le iei DA-urile şi le dai Malaxa, Desiro sau orice are computer de bord. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 11 Oct 2013, 09:54 | |
| Pai cum sa superi pe X ca le iei vagoanele si le dai la Y , lasa ca X face trenuri Regio cu vagoane de lux gen 20-83 si 21-76/86 iar Y face IR cu vagoane de Regio . Si eu cand am sustinut redistribuirea vagoanelor in functie de necesitate a sarit lumea ca asa si pe dincolo dar nu este normal ca in zona Z sa mergi cu Regio si sa ai parte de vagoane de lux si in zona K sa mergi cu IR si sa ai parte de vagoane depasite si pline de jeg care ar fi normal sa fie pe Regio , aici ar fi trebuit sa se faca rocada , dar .............. nu este nimeni in CFR care sa puna piciorul in prag si care sa se zbata sa ofere ceva bun calatorilor . |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 11 Oct 2013, 12:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Legat de IR-urile sub 200 km, câtă vreme au călători destui, ar fi proşti să le retrogradeze.
Nu, prosti sunt ca nu vor sa fidelizeze calatorul, nu au niciun interes sa faca treaba asta pentru ca n-au cum altfel sa se mai autodistruga . Daca vrei, exista solutii: bagi tarif unitar la RE, IR si R facand o medie si ai de doua ori mai multe trenuri pe zi si mai multe incasari. Si bagi rezervare obligatorie doar la orele de varf si doar pe distante medii si lungi. Apoi,vii cu oferte de tip family group sau altele (pana la 5 persoane pe un bilet in timpul saptamanii), cu un card de 50& reducere, cu un tarif mai bun la biciclete, cu abonamente interesante pentru navetisti. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 12 Oct 2013, 17:49 | |
| Iata niste noi-vechi trenuri : 2 perechi IR Bucuresti - Mangalia avand in vedere ca in prezent nu sunt autocare/microbuze directe, si 3 perechi regio intre Giurgiu si Gradistea sau Comana.
http://www.prefecturagiurgiu.ro/portal/giurgiu/prefectura/portal.nsf/All/6E2F3F66F23658EDC2257A46003DF8C8/$FILE/Adresa%20pt.%20redeschiderea%20rutei%20caii%20ferate%20Giurgiu%20Bucuresti.pdf |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 08:20 | |
| Un tren bun de la noul mers ar fi pe relatia,RE Cluj Napoca-Oradea-Arad-Timisoara-Lugoj-Caransebes-Dr.Tr.Severin |
| | | Fantaghiro
Numarul mesajelor : 10 Localizare : Oradea-Buc-Constanta Reputatie : 4077 Data de inscriere : 04/10/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 20:27 | |
| - maris.constantin a scris:
- Un tren bun de la noul mers ar fi pe relatia,RE Cluj Napoca-Oradea-Arad-Timisoara-Lugoj-Caransebes-Dr.Tr.Severin
foarte buna ideea, nu ar strica un tren si ruta asta. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 20:44 | |
| IR Timisoara - Aradu Nou - Deva - Simeria - Petrosani - Targu Jiu - Filiasi - Craiova - Bucuresti |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 20:56 | |
| craiova-bals-slatina-costesti-pitesti-golesti-titu-targoviste-ploiesti sud-buzau-focsani-tecuci-barlad-vaslui-iasi
satu mare-baia mare-jibou-dej(ataseaza grupa de la oradea-cluj napoca)-beclean(ataseaza grupa de la bistrita nord)-salva(ataseaza grupa de la sighet)-ilva-vatra dornei bai-campulung mold-gura humor-suceava-pascani-iasi toate grupele sa aiba in compunere cate 3 vagoane
Ultima editare efectuata de catre manuela in Lun 21 Oct 2013, 21:03, editata de 1 ori |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 21:02 | |
| Manuela Manuela |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 21:05 | |
| ce ai draga,ce nu-ti convine? |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 21:11 | |
| nimic micuto observ ca toate trenurile tale au legatura cu iasi ale mele cu Timisoara sper sa bage un tren direct timisoara - Iasi prin Dragasani dar nu prea cred.... |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Lun 21 Oct 2013, 21:18 | |
| draga,eu am legatura si cu iasi si cu timisoara!!! as pune : ir timisoara-buzias-lugoj-ilia-deva-alba-cluj-v dornei-iasi ir timisoara-arad-deva-alba-cluj-dorna-iasi timisoara-arad-oradea-cluj-dorna-iasi timisoara-lugoj-herculane-severin-craiova-pitesti-targoviste-ploiesti-focsani-barlad-iasi\ timisoara-arad-deva-razboieni-mures-ciceu-adjud-bacau-iasi timisoara-arad-deva-simeria-petrosani-brasov-m ciuc-adjud-marasesti-tecuci n-barlad-iasi
ar lega jumatate de tara!!! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 22 Oct 2013, 00:03 | |
| Totusi, primele 3 trase exista deja si compunerea lor arata ca nu-s suprasaturate...in fond, nu merg cu 15 vagoane.
A 4-a n-are nici o sansa, mergand pe un segment de linie pe care nici macar nu mai circula tren de calatori (CFR sau altceva).
A 5-a a existat in realitate (bine, cu deviatie pe 918/916/212, nu prin Arad) si e practic fosta ramura de Iasi a acceleratului galatean 745/748 (cred ca trenul-ramura era 645/648 cu perechea)...si daca imi aduc bine aminte, chiar si in vremurile de glorie ale CFR, prin 1991, cand trenurile erau TRENURI, ruta asta era deservita doar de 3 vagoane pe ramura de Iasi (B-A-B). Adica, foarte putin, prin optica anilor aia. Daca n-a avut un succes atunci, ma-ndoiesc serios ca va avea acum.
De a 6-a nici macar nu stiu ce sa zic, pare o comasare intre doua trenuri cu destinatia Brasov. Avand in vedere ca s-a anulat si trenul clasic Brasov-Ciceu-Adjud-Suceava, mira-m-as sa fie si asta o solutie viabila.
In fine, pareri putem emite, dar totusi 6 trenuri pe Iasi-Timisoara parca-i cam multisor. Daca intr-adevar ar fi cazul de un tren in plus pe ruta asta, eu m-as gandi mai degraba la reinvierea expresului 39/36 (rapid 739/736) desi e greu de crezut ca acest lucru vai fi efectuat in viitorul apropiat. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |