Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014

In jos 
+55
Norbi
manuela
cont dezactivat .
ATM
billy752-istu
Fantaghiro
Teodor
gardianlinux
get.
Ionutz
mirceamilitaru
kristi kkk
cristi ar
Feroviar_18
allred
Amiralul
Dutzu
ionutz72
Katalin4653
cristi CFR
Vlad
vanchorusebulgaria
catalin_fcn
unguru22
Adirmvl
92Dragos
Alex Avram
AndiCFR
calator
Ryan Anderson
TonyGFR
adytm
marius_catalin84
baiazid
dan_dinamo_bm
alex.barac.5
ALEXCFR
Dr2005
mureseanu_976
IonutCFR2009
DUAL
Vitosa
Nesebar
AMX 97-0548-4
Andrey_tm
orestte
Jhonyla
Radu Tudor
razvan - trenuri
Luna
IR1822
cristy79
cfr500
Adrian78
maris.constantin
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 36 ... 45  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 11:21

IonutCFR2009 a scris:
Ce viteze superioare puteau fi obtinute pe linia Bumbesti - Livezeni cand a fost construita cum bine se stie, de catre brigadierii voluntari in sistem „hei-rup” la inceputul socialismului in Romania. Atunci i-a interesat doar transportul carbunelui din Valea Jiului catre unitatile industriei grea din Oltenia. Nu cred ca si-au pus problema atunci ca un tren accelerat/rapid va face 1 ora pe 32 km atat cat are tronsonul Bumbesti-Livezeni.
Ionut, dar atunci puteai sa pui si IC pe-acolo, ca toata lumea avea bani de el. Laughing  Hai sa ne intoarcem totusi in 2013 cand lumea nu are ce manca, vorba lui Karpaty.

Nicaieri in Europa asta civilizata nu se introduc trenuri de rang superior in regim comercial pe sectiuni cu viteza atat de scazuta cu exceptia cazului in care toate rangurile costa la fel . Sigur, poti sa mergi cu mocanita pe cremaliera si sa dai o caruta de bani dar aia e o alta mancare de peste.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 11:31

Da, linia Bumbesti -Livezeni a fost construita de brigadieri. Santierul National al Tineretului, zeci de mii(am citit undeva ca 30 000) de oameni, veniti din toate colturile tarii la chemarea Partidului.

Daca Imperiul a reusit o linie Simeria-Lupeni, care nici ea nu e usoara, iata ca Romania nu a reusit decit cu PMR asa cum sint 2 inscriptii pe versanti sa gaseasca o cale pe unde sa aduca linia ferata.

Conditiile au fost deosebit de grele, eram o tara dupa razboi in plina reconstructie, o parte din cei din santier poate erau detinuti de drept comun altii poate detinuti politici, dar ceilalti erau tineri poate nu toti nu credeau in propaganda PMR insa aveau ceva ce tara nu avea atunci: masa si casa asigurate.

Ar trebui insa sa ne uitam putin la ceea ce au realizat ei cu bratele si cu foarte putina mecanizare si sa comparam cu cei de azi care se tirie sa construiasca autostrazi prin cimpie si nu au atacat nicaieri o zona muntoasa, iar in ceea ce priveste caile ferate, abia acum la Sighisoara ataca un tunel sau doua.

Dincolo de aceasta introducere, linia pina la urma nu a urmat traseul apei ci s-au taiat tunele pentru a permite o oarecare circulatie negrevata de limitari date de raza curbelor sau gabaritele de inscriere in tunele, poduri, viaducte, curbe etc.

Ce anume limiteaza vitezele pe aceasta linie pe anumite portiuni?Care ar putea fi viteza maxima daca linia s-ar repara?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 11:34

Lumea chiar o duce rau si mai rau o duc cei care mergeau pe la rude de cateva ori pe an sau la tara ori la munte sau la mare, din 10-15 calatorii pe an acum daca isi mai permit sa mearga de 4-5 ori pe an, dovada preturile mari de la CFR la Interregio si Intercity si trenurile scurte pe care le vedem. Nici macar cei cu reduceri nu se mai "plimba" asa des cu trenurile.

Un exemplu sunt chiar eu unde m-am limitat numai la Regio pentru la munte si Bucuresti iar cand ma duc la Adjud la tara tot Regio folosesc iar in partea cealalta la tara la Pietrosita nu mai am tren. IR si IC e un subiect inchis ptr mine la ce preturi sunt si confort+conditi care le gasesti si la regio. Nu mai merg la tara atat de des ca acum 3-4 ani si cu muntele la fel am rarit-o si nu e vorba de preturi ca Regio e ieftin pana la munte e vorba ca toate s-au scumpit iar salariile au ramas la fel.

Anul asta e primul an cand nu mai am reducere asa ca dupa ce apare noul mers o sa-mi iau Card Tren Plus, am avut o tentativa anul asta dar nu l-am mai luat, pana la urma e buna si reducerea aia de 25% intr-un an acoper paguba de 100 lei care o dau pe card, cum spunea Dr2005 intr-un an de zile trebuie sa mergi de 400 lei cu card, chiar si cu Regio intr-un an scot paguba.

Revenind la subiect pana la urma de la noul mers avem macar un IR prost gandit transofrmat in RE ?? Ca din ce-am vazut si am auzit pana acum tot trenuri IR prost-gandite vom avea gen IR Brasov-Siculeni-Onesti-Adjud si retur fara legaturi la trenurile de Iasi, Suceava sau Galati.

La ce preturi sunt la IR, pentru biciclete ar fi trebuit gratis la trenurile cu vagon de bicicleta, e destul cat se da pe bilet pentru posesori de bike, la trenurile fara vagon de biciclete sunt de acord cu acei 10 lei.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Joi 03 Oct 2013, 11:41, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 11:37

Eu cred ca,,specialistii" se gindesc ca nu putem fi o tara care nu are IC , IR apoi ca sa nu mai puna si un personal, fac repede din IR personal R pe o anumita portiune.

Uita insa sa te si tarifeze la pret de personal pe portiunea aia.

Apoi vad ca oamenii nu merg cu IC, uneori 2 bilete IC au pret de avion pentru o persoana, si atunci anuleaza trenul pentru reducerea pierderilor.

Dupa care inchid liniile.

Pe urma iasa la peroane sa verifice biletele la urcarea in tren(nu stiu cit de legal este).De fapt in capul lor ei iti fac un favor ca mai tin trenul pe linie nu il anuleaza.

Specialistii astia , oare au habar ce e in teren de fapt? sau merg pe ideea ca cineva tot o sa mearga cu trenul?
Cum ar fi sa se uneasca intr-o zi toti potentialii pasageri si sa nu mai mearga o zi doua la tren?

Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 12:07

Pai daca tot am ramas fara IC-uri, si tot se incapataneaza sa lase IR-uri aiurea peste tot, puteau sa faca o tarifare comuna IR cu RE iar R sa ramana cum e si atunci nu ne mai interesa pe ce sectii umbla trenurile, ori sa lase IR-uri doar pe sectiile pe care se circula cu viteza comerciala decenta iar de la statia principala sa fie tarifat ca RE. Dar tarifat de la un capat la altul , nu ca la Bucuresti Nord-Mangalia. Astfel tariful IR la casa in ziua plecarii trenului  scadea cu 50%, pai ce e aia bilet luat din timp cu discounturi in cazul unui tren cu viteza scazuta banal prin Europa, ca IR e un tren banal, nu e nici IC, nici ICE, ce sa mai vorbim de altele. IR-ul la noi e un fel de regio la europeni, si asta ca sa fiu bun, deci cand or avea europenii plata anticipata la regio atunci sa avem si noi la IR. Aici merg alte oferte, gen grup sau valabil Tren Card cumparat cu procente de discount , biletul la casa trebuie sa fie accesibil tuturor oamenilor pentru ca vorbim de un tren banal.

Nu cred ca supara pe nimeni faptul ca un tren poate avea doua ranguri atata vreme cat platim pretul corect. Astia de la CFRCalatori cred ca merge la nesfarsit sa joace in Champions Ligue cu o echipa de divizia B si cu Mitica de la Liga antrenor dar s-ar putea cat de curand sa ramana si fara campionat daca mai continua asa Laughing
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4856
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 12:31

Sunt de acord ca viteza pe Baru Mare-Banita si pe Bumbesti-Valea Sadului e mica dar chiar nu se poate sa fie trenuri doar R,sa mergi din Petrosani la Bucuresti cu un R sau din Tg.Jiu la Arad sau Cluj Napoca,ca atunci calatori nu vor mai fi si adio trenuri si pe M202.Da sa fie tarif de RE pe Valea Sadului-Petrosani.Si Baiazid ,cred ca fiecare dintre noi are o sectie anume(pe care i-ar placea sa vada multe si sa nu fie distrusa),IR 1821/1822 si IR 1823/1824 sunt trenuri bune si inca au calatori,si acest public calator inca nu a renuntat la tren pentru dube,oamenii din orasele Deva,Petrosani(Lupeni,Vulcan),Tg.Jiu au plecat in toate orasele mari,gen Arad,Timisoara,Bucuresti,Cluj Napoca,pentru ca aceste orase le ofera locuri de munca.De aia si trebuie refacuta legatura si cu Cluj Napoca,pentru ca nu exista tren,sau doar cu schimbare in Simeria(calatorii s-au reorientat la auto,care merge direct).Si acum pe buna dreptate daca as veni eu sa postez ca pe M800 sa fie doar 2 perechi de trenuri IR,care sa faca 3 ore pana la Constanta si ca sectia Constanta-Mangalia trage in jos viteza comerciala,nu mi-ar sari in cap 20 de persoane?(eu cred ca mai mult de 20).Eu mi-am exprimat punctul de vedere cred ca foarte ok,si sunt pro pentru trenuriile de lung parcurs,gen IR 1821/1822,care leaga capitala de orasele mari sau reintroducerea in circulatie a trenuriilor care sa faca legatura intre orasele mari ale Romaniei,gen Galati-Braila-Buzau-Ploiesti-Brasov-Sighisoara-Teius-Razboieni-Cluj Napoca-Oradea,avand grupa din Teius pentru Timisoara sau Craiova-Rm.Valcea-Podu Olt-Fagaras-Brasov-Miercurea Ciuc-Ciceu-Adjud-Pascani-Iasi,avand grupa din Podu Olt pentru Sibiu-Cluj Napoca.Si mai sunt pro si pentru trenuriile RE,gen 2021/2022,care ar trebui prelungit pana la Deva sau Arad sau un RE Dr.Tr.Severin-Caransebes-Lugoj-Timisoara-Arad-Oradea,ar fi un tren ideal.Nu putem lasa doar trenuri R sau RE pe anumite sectii si pe alte sectii sa vedem trenuri IR din 2 in 2 ore goale.Da,e adevarat ca nu se merita sa mergi cu IR pe o distanta de 60 km ca ti se usuca buzunarul,ai varianta R sau RE, dar gandeste-te ca la 500-600 km e ok IR,si daca chiar vrei cat de cat o calatorie decenta(pe timp de noapte),diferenta dintre clasa a 2 a si cuseta e de vreo 20-30 Ron,ca acum sunt intarzieri si pe anumite portiuni se circula cum se circula,na,aici asta e,deocamdata.
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4856
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 12:40

Comparatia intre Romania si Europa,dupa mine nu trebuie facuta.Germania,Austria,Franta,Italia,Anglia,Spania au infrastructura bine pusa la punct,si modernizata aproape 80%,in schimb in Romania e infrastructura care e, si modernizarea si refacerea ei merge ca si melcul(si de la care se fura aproape tot),asta nu inseamna ca nu trebuie sa mai avem trenuri,e ok doar trenuri IR si R,pana peste vreo 30 de ani.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 12:41

Problema noastră e că noi avem tarife mari de trecere a frontierei. Prin urmare, românii nu or să plece nicăieri în afară, câtă vreme biletul de tren transfrontalier e vreo 18 RON, în condiţiile în care ai vamă terestră alături ori la distanţă mică (de ex. Borş, Cenad) şi poţi trece la picior, cu bicicleta sau cu maşina la un tarif mult mai mic (sau chiar gratis).
Având în vedere tarifele de acum, nu cred că s-ar justifica mai multe trenuri internaţionale... două perechi de Braşov/Sibiu - Budapesta (cu ataşare/detaşare în Vinţu) şi Braşov - M. Ciuc - Cluj - Oradea - Budapesta (sau doar un Tg. Mureş - Budapesta, pt că de la Miercurea Ciuc/Sf. Gheorghe se poate merge la Braşov) ar fi suficiente.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 12:48

Valea Jiului e o secţie destul de grea... chiar dacă linia ar fi nouă, curbele alea limitează extrem de mult viteza.

Legat de IR şi IC, după cum am mai spus, câtă vreme există oameni dispuşi să plătească tariful, nu există motiv pentru reducerea acestuia! Se cheamă ,,economie de piaţă".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4856
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 13:03

Very Happy E o sectie destul de grea,dar e foarte frumoasa,cel putin cand incepi sa urci de la Baru Mare pana la Banita,si curbele,tuneluriile si panta caracteristica care nu e trecuta in Regulamentul 006(dar dupa mine ar trebui trecuta),zona neutra de la Merisor,care a dat bataie de cap multor mecanici de locomotiva,si coborarea de la Banita la Petrosani,si trecerea prin Defileul Jiulu (prin 41 de tuneluri parca).Nu stiu ,daca s-ar moderniza,la cat s-ar putea ridica viteza stabilita,din cauza reliefului(poate cel mult 60 km/h)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 13:15

De modernizat nu stiu daca apuca da macar sa scoata restrictiile si s-ar circula mai bine si se pot strange un pic si timpii de mers sa revina la 1h10min Petrosani-Tg Jiu
Da ar fi bun un tren RE Craiova-Cluj Napoca pe trasa fostului 2085 iar din Deva sa aiba legatura spre Oradea
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 13:18

Din Deva spre Oradea? Prin Arad? Ar fi mai bine?
Poate dupa ce se termina lucrarile si o sa cistige timp pina la Arad da, or sa vina si pasagerii, dar cu conditia ca timpul cistigat sa nu fie pierdut pe linia 310.

Acolo deja s-au pierdut clientii Timisoara Nord -Arad -Oradea de cind au redus viteza.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 13:23

Ce crezi ca pe Alba-Cluj ajungi mai repede?Eu zic ca e acceptabil 2h Deva-Arad si 2h20 Arad Oradea microbuzu pe Brad face 4h30 si drumu e cam jenant de la Varfurile mai ales de la Beius spre Oradea
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 13:27

Nu am zis ca ajungi mai repede, ziceam ca dupa terminarea lucrarilor pe Arad n-ar fi rau dar sa se coreleze cu ceva reparatii pe linia 310 si introducerea unor trenuri. Ai vazut ce hal de mers e pe linia aia acuma.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 13:30

maris.constantin a scris:
    Sunt de acord ca viteza pe Baru Mare-Banita si pe Bumbesti-Valea Sadului e mica dar chiar nu se poate sa fie trenuri doar R,sa mergi din Petrosani la Bucuresti cu un R sau din Tg.Jiu la Arad sau Cluj Napoca,ca atunci calatori nu vor mai fi si adio trenuri si pe M202.Da sa fie tarif de RE pe Valea Sadului-Petrosani.
Ba pot sa fie trenuri RE prelungiri ale unor IR-uri cum se mai intampla si in alte cazuri. Un 1821/1822 l-as face IR din Bucuresti si mai apoi RE din Craiova (sau Targu Jiu) pana la Deva. Alte trenuri care merg doar pana la Tg Jiu din Bucuresti le-as face poate doar RE, dar sa fie diferenta intre astea doua trenuri adica intre Bucuresti si Craiova IR-ul sa opreasca mai putin iar diferenta de timp sesizabila, sa zicem 2h30' versus 3h15'.



maris.constantin a scris:
Si acum pe buna dreptate daca as veni eu sa postez ca pe M800 sa fie doar 2 perechi de trenuri IR,care sa faca 3 ore pana la Constanta si ca sectia Constanta-Mangalia trage in jos viteza comerciala,nu mi-ar sari in cap 20 de persoane?(eu cred ca mai mult de 20). .
Nu cred ca ma urmaresti atent. Eu nu am zis sa scoatem din trenurile care circula pe Valea Jiului , eu am zis ca tariful e japca si din acest considerent trenul lent trebuie sa fie regioexpres si nu interregio, deci exemplul tau cu M800 nu isi are rostul in discutie.

Si asta nu musai pe toata distanta, eu ma referam strict pe portiunea in cauza sau din statia principala Craiova si atat. (sa se gandeasca ,,specialistii'' de unde). Pleaca din Bucuresti IR iar de la Craiova se transforma in RE, este acelasi tren dar cu tarif cat de cat mai corect decat in prezent . Ca CFR ar putea sa aibe si alte solutii gen unire de tarife RE-IR, este adevarat, este tot punctul meu de vedere expus deja si la care se va ajunge candva, dar oricum ai da-o tariful este cel care deranjeaza iar tariful se vede in rang.

In ceea ce priveste M800 si Bucuresti-Constanta ti-am mai precizat in postarea mea anterioara foarte clar punctul meu de vedere, dar ma repet, nu este in regula ce se intampla cu tariful pe intreaga distanta dar asa cum un IR intre Constanta si Mangalia circula in regim de R asa trebuie sa circule un IR si pe Valea Jiului .

maris.constantin a scris:
Da,e adevarat ca nu se merita sa mergi cu IR pe o distanta de 60 km ca ti se usuca buzunarul,ai varianta R sau RE, dar gandeste-te ca la 500-600 km e ok IR,si daca chiar vrei cat de cat o calatorie decenta(pe timp de noapte),diferenta dintre clasa a 2 a si cuseta e de vreo 20-30 Ron,ca acum sunt intarzieri si pe anumite portiuni se circula cum se circula,na,aici asta e,deocamdata.
Pai si cu te deranjeaza ca sunt doua trenuri intr-unul, faptul ca nu mai scrie IR pe tabelele statiilor de dincolo de Craiova te deranjeaza atat de mult ? Dimpotriva, eu zic ca omul e bine sa stie in ce tren se urca chiar daca exista posibilitatea sa scrie IR si sa fie tarifat intre sa zicem Craiova - Deva (e doar un exemplu) ca RE, daca capatul rutei este Deva ce mai conteaza ?

maris.constantin a scris:
Comparatia intre Romania si Europa,dupa mine nu trebuie facuta.Germania,Austria,Franta,Italia,Anglia,Spania au infrastructura bine pusa la punct,si modernizata aproape 80%,in schimb in Romania e infrastructura care e, si modernizarea si refacerea ei merge ca si melcul(si de la care se fura aproape tot),asta nu inseamna ca nu trebuie sa mai avem trenuri,e ok doar trenuri IR si R,pana peste vreo 30 de ani.
Da, dar ce spui tu acolo ca si concluzie trasa este exact ,,viceversa'', adica impotriva realitatii pe care o traim. Daca ai infrastructura dezvoltata degeaba ai preturi bune daca nu ai clienti iar in cazul Romaniei nu avem nici infrastructura si nici preturi bune, deci se ajunge la reducere de trase si inchideri de linii.

In tarile alea dezvoltate cu banii de IR Bucuresti-Constanta de la noi te plimbi toata ziua cu R-ul intr-un land din Germania si sa nu crezi ca statul nu bugeteaza la greu linia. Care R e mai tare ca IR-ul nostru, de multe ori mai confortabil si mult mai rapid. Si atunci cat timp tu astepti sa avem infrastructura ca in Germania ca scada preturile eu fac scandal ca e japca pe Valea Jiului ca poate obtin ceva. S-ar putea ca atunci cand vom avea infrastructura sa nu avem nici atunci calatori daca tinem de tarifele astea de acum, ca doar nu crezi ca doar infrastructura e de vina pentru scaderea numarului de calatori, mai sunt si conditiile de calatorie, tarifele. (vezi Grecia pentru infrastructura buna si preturi mari)


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 03 Oct 2013, 13:47, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
Sus 
Pagina 27 din 45Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 36 ... 45  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: