|
| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
+55Norbi manuela cont dezactivat . ATM billy752-istu Fantaghiro Teodor gardianlinux get. Ionutz mirceamilitaru kristi kkk cristi ar Feroviar_18 allred Amiralul Dutzu ionutz72 Katalin4653 cristi CFR Vlad vanchorusebulgaria catalin_fcn unguru22 Adirmvl 92Dragos Alex Avram AndiCFR calator Ryan Anderson TonyGFR adytm marius_catalin84 baiazid dan_dinamo_bm alex.barac.5 ALEXCFR Dr2005 mureseanu_976 IonutCFR2009 DUAL Vitosa Nesebar AMX 97-0548-4 Andrey_tm orestte Jhonyla Radu Tudor razvan - trenuri Luna IR1822 cristy79 cfr500 Adrian78 maris.constantin 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier Oct 02, 2013 10:11 am | |
| - Vlad a scris:
- Interesantă imaginea din articol
E a unui user de pe aici de pe forum. Daca mai tin minte e cu naveta de apa Dorna care vine la Bucuresti Progresu. Ori poate e chiar a ta?? |
| | | Vizitator Vizitator
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier Oct 02, 2013 10:30 am | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Dezavantajul la tren este ricul de-a calatori cu spatele, intarzierile si uneori galagia
Man, asta e tare. Intii am vrut sa intreb daca te referi cumva ca trenul ar circula prin impingere dar de fapt cred ca te referi ca stai cu spatele la sensul de mers. dar nu e o problema poti ruga alt calator sa schimbati locurile intre voi. Desigur cu conditia sa nu fie gol vagonul si atunci... stai pe locul tau ca n-ai cu cine sa schimbi. galagie? Cristi CFR parca propunea undeva sa se introduca si un vagon biserica. Acolo ar fi liniste si evlavie. Pina-s-ar apuca popa sa faca galagie si sa afume pe acolo. S-au nu ca e interzis fumatul deci orice fel de fum. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier Oct 02, 2013 10:31 am | |
| - dan tm a scris:
E a unui user de pe aici de pe forum. Daca mai tin minte e cu naveta de apa Dorna care vine la Bucuresti Progresu.
Ori poate e chiar a ta?? Da. A mea e. E făcută în iunie 2009 la ieşire din Valea Putnei. Mă bucur că le-a plăcut poza aşa mult încât au pus-o în articol. Înseamnă că fac poze bune... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier Oct 02, 2013 3:00 pm | |
| In autocare si microbuze nu mergi cu spatele ci doar la trenuri si la multi nu le place acest lucru. Si toata lumea stim ca multi prefera autocare/microbuze deoarece toti platesc bilet si MERG CIVILIZAT dar la trenuri NESIMTIREA este mare si de multe ori sunt calatori care fac galagie pentru ca politia feroviara "doarme" impreuna cu NASI. CFR CALATORI sa se uite foarte atent la conditile din trenuri dar si la conditile din autocare/microbuze si sa nu trateze cu indiferenta CLIENTII deoarece concurenta in Romania este ACERBA si nu slaba ca in alte tari europene. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier Oct 02, 2013 3:10 pm | |
| Pai si in alte tari este concurenta auto doar ca autocaru costa cu jumate mai putin decat trenu si face dublu ca timp de mers |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier Oct 02, 2013 3:18 pm | |
| :shock: Adica tu vrei sa spui ca e posibil ca trenul sa piarda clienti pentru ca circula cu spatele la sensul de mers? ciudat. E adevarat ca nu de putine ori m-am confruntat cu aceasta problema, ca nu stau aici ca merg invers, dar niciodata nu am reusit sa o inteleg. Cum ar veni mental nu o inteleg si am cautat sa fac experimente, adica m-am pus intentionat cu spatele la sensul de mers. Ziua am constatat ca uneori nu-mi batea soarele in ochi iar noaptea nici nu mi-am dat seama. Eu folosesc destul de mult autobuzul de aici pina in oras si pe acolo circul cu RATT-ul. Nu e liniste deloc in ele.Adica nu e mai mare galagia in tren decit daca mai sint niste derbedei sau betivani, lucru care se rezolva de obicei. Ca sa nu mai spun ca unele autocare au spre a II-a jumatate o masuta si scaune fata in fata iar autobuze din transportul local de asemenea au si scaune asezate fata in fata. Iar metroul te face sa mergi pe o parte sau cum sa spun, ba cu stinga ba cu dreapta inainte. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier Oct 02, 2013 7:05 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Ca fapt divers va spun ca transportul cu autocarul in Romania a crescut considerabil fata de transportul pe calea ferata , pentru rutele internationale de exemplu autocarele circula pline gen Romania-Spania/Germania , exista curse directe si spre Anglia dar si spre Franta .
S-ar parea ca foarte multi romani au renuntat intre timp si la avion |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi Oct 03, 2013 12:51 am | |
| Ca sa vorbim concret doar 2% dintre romani care au plecat in afara tarii in 2012 au folosit trenul, avionul a fost utilizat de 20% iar transportul auto de restul. Un procent de 4% dintre straini care au venit in 2012 in Romania sau au tranzitat tara noastra au utilizat trenurile. Oricum situatia este cam la fel si in restul Uniunii Europene. Doar in CSI procentul utilizarii trenurilor este mai ridicat de 10% - 15% dar unde concurenta este slaba in transporturi.
Cunosc multe persoane rude si amici (majoritatea cu venituri medii si ridicate) care nu au mai calatorit cu trenul in Romania de mai mult de 10 ani si unele persoane au PRECONCEPTII si o imagine partial falsa legata de trenurile din Romania dar care nu se poate schimba usor. Daca ar fii transportul feroviar macar cum este acum in Cehia sau Ungaria probabil ca macar o parte dintre romani uneori ar alege calatoria cu trenul. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi Oct 03, 2013 8:38 am | |
| Baiazid ma faci sa rad,cand vad ce postezi,dar ma abtin de la comentarii,ai dreptate ca sunt moderatorii care isi fac bine treaba.Si,referitor la livretele pe care mi le-ai dat tu mie,scuza-ma dar te rog nu mai mintii |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi Oct 03, 2013 8:46 am | |
| Numarul cetatenilor europeni (UE) care folosesc trenul in scopul deplasarii in afara tarii este mai mare decat in Romania. Se vede asta cu ochiul liber dar si numarand trenurile care pleaca zilnic intr-o directie internationala sau alta. Doar in Bulgaria si Croatia sunt mai putini. In Grecia datorita lipsei legaturilor internationale, numarul calatorilor este zero.
La noi vin ori turisti tineri ori mai in varsta cu trenul, in general pe directia Ungaria si avem cehi, germani, austrieci, polonezi, slovaci, dar numarul lor este foarte mic si datorita faptului ca drumul cu trenul in Romania dureaza cu minimum 50% mai mult decat in oricare stat din care provin acestia.
Problema romaneasca in esenta este viteza de deplasare, daca acestaar fi in medie de cel putin 90km/h de exemplu am avea mult mai multe trenuri spre Ungaria, probabil ca am ajunge sa avem un tren la fiecare doua ore care sa plece de exemplu din Brasov, un tren tot la doua ore din Cluj iar la 4 ore din Bucuresti. Si Constanta ar putea intra pe lista cu doua perechi de trenuri, unul de dimineata si altul de noapte, si astfel am avea si tren de noapte spre Bucuresti si restul tarii.
La o astfel de cadentare transportul cu avionul si chiar cel cu masina proprie s-ar diminua foarte mult. Iar rolul trenului international nu este doar de a transporta calatori din statia X romaneasca si pana in stati Y din afara tarii, acestea pot fi folosite in trafic ca si trenuri normale, nefiind nevoie sa fie dublate de alte trenuri. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi Oct 03, 2013 9:01 am | |
| - maris.constantin a scris:
- :.Si,referitor la livretele pe care mi le-ai dat tu mie,scuza-ma dar te rog nu mai mintii
Eu nu mint, am dat livretele si le dau in fiecare an la cel putin suta de persoane de pe forum, care la randul lor le dau mai departe, oameni care au primit livretele anul trecut de la mine pot sa confirme oricand. Tu ai luat livretul de la una dintre acele persoane, pentru ca nu cred ca l-ai gasit pe jos pe strada, si acum vii la mine sa ca nu stiu ce viteze stii tu pe nu stiu ce sectie. De acum incolo insa ma gandesc serios sa nu mai dau livretele la nimeni datorita unora ca tine care nu stiu sa aprecieze ce au si de unde au. Din astia cu limbaj gen ,,mai baiatule'' venit din zona Trainz. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi Oct 03, 2013 9:18 am | |
| Chiar te rog sa incetezi ca am primit livretele de la nu stiu cine,nu le-am luat nici de pe jos si nici de pe forum,scuze,ai gresit persoana.Poti face ce vrei,chiar nu ma intereseaza activitatea ta personala(cum te intereseaza pe tine de altii,sau ce le place sa faca in timpul liber si dupa,tragi concluzii). Revinind la trenuriile din noul mers,e bine ca se incearca refacerea legaturii a oraselor Tg.Jiu,Petrosani cu Cluj Napoca(era mult mai bine daca statia finala era Craiova) dar sper ca R2026 de la Simeria sa nu aiba opririile actualului R2704,pentru ca sunt singur ca va fi in trasa lui,sa aiba orpri doar in Calan Bai,Calan,Subcetate,Pui,Banita.Pana la Simeria vine in trasa lui R 15000,care e anulat |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi Oct 03, 2013 10:10 am | |
| Poate tu ai luat livretele de la Mickey Mouse, bravo tie, dar nu mai face absurzi pe cei care nu mai vor trenuri IR care sa se moscaiasca cu 40 km/h chiar pe Valea Jiului sau Valea Oltului, suntem aici pe un forum al pasionatilor iar daca nu iti convine ce spune un user poti sa il combati cu argumente si sa raspunzi frumos ca poate omul stie ce spune. Stiu, cunosc subiectivismul tau privitor la o sectie sau alta dar aici chiar nu era cazul pentru ca lucrurile sunt cat se poate de clare, e o zona muntoasa, linia are o anumita constructie si cu tot cu reabilitarile de rigoare nu se poate ridica prea mult vitezele alea medii.
Daca mai pun si intarzierile de rigoare pe sectiile astea mai repede merge mocanita Dracula.
Chiar si pentru sezonierele de mare succes gen 1821/1822 , exista solutia sa ramana IR pana la Craiova si de acolo sa circule in regim de RE cum se intampla si in alte cazuri. Deci solutii ca sa platesti pretul corect exista daca se vrea. Si cu asta am incheiat, sper ca am fost destul de clar in ceea ce am spus. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi Oct 03, 2013 10:47 am | |
| Ce viteze superioare puteau fi obtinute pe linia Bumbesti - Livezeni cand a fost construita cum bine se stie, de catre brigadierii voluntari in sistem „hei-rup” la inceputul socialismului in Romania. Atunci i-a interesat doar transportul carbunelui din Valea Jiului catre unitatile industriei grea din Oltenia. Nu cred ca si-au pus problema atunci ca un tren accelerat/rapid va face 1 ora pe 32 km atat cat are tronsonul Bumbesti-Livezeni. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |