| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
+55Norbi manuela cont dezactivat . ATM billy752-istu Fantaghiro Teodor gardianlinux get. Ionutz mirceamilitaru kristi kkk cristi ar Feroviar_18 allred Amiralul Dutzu ionutz72 Katalin4653 cristi CFR Vlad vanchorusebulgaria catalin_fcn unguru22 Adirmvl 92Dragos Alex Avram AndiCFR calator Ryan Anderson TonyGFR adytm marius_catalin84 baiazid dan_dinamo_bm alex.barac.5 ALEXCFR Dr2005 mureseanu_976 IonutCFR2009 DUAL Vitosa Nesebar AMX 97-0548-4 Andrey_tm orestte Jhonyla Radu Tudor razvan - trenuri Luna IR1822 cristy79 cfr500 Adrian78 maris.constantin 59 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 13:35 | |
| In 1989/1990 tr. A 242 Deva(14:00) - Petrosani(16:07) - Craiova(18:53) - Bucuresti Nord(21:25) 455 km/7h25min/Viteza comerciala=61,35 km/h In 2013 tr. IR 1822 Deva(21:25) - Petrosani(23:35) - Craiova(02:42) - Bucuresti Nord(05:43) 455 km/8h18min/Viteza comerciala=54,82 km/h
Astazi, trenul IR (fostul A) are un adaos suplimentar la durata calatoriei de 53 min si o scadere a vitezei comerciale cu 10,64 %. Comparand noile tarife regio si interregio pe zona 400-500 si datele evidente privind cresterea duratei calatoriei si scaderea vitezei comerciale, trecerea lui 1822 de la rangul IR la RE, ar fi perfect justificata. Insa avem „specialisti” care nu considera necesar acest lucru cata vreme exista fraieri dispusi sa plateasca tarife exagerate pentru un mers de tren personal de acum 25 de ani. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 13:38 | |
| - Dr2005 a scris:
Legat de IR şi IC, după cum am mai spus, câtă vreme există oameni dispuşi să plătească tariful, nu există motiv pentru reducerea acestuia! Se cheamă ,,economie de piaţă". Un punct de vedere menit sa ne faca sa credem ca nu ramanem nici macar cu speranta. Economia adevarata de piata inseamna rulaj, profit reinvestit si dezvoltare si nu combinatii, favoruri, furt si distrugere.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 03 Oct 2013, 13:44, editata de 1 ori |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 13:43 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- In 1989/1990 tr. A 242 Deva(14:00) - Petrosani(16:07) - Craiova(18:53) - Bucuresti Nord(21:25)
455 km/7h25min/Viteza comerciala=61,35 km/h In 2013 tr. IR 1822 Deva(21:25) - Petrosani(23:35) - Craiova(02:42) - Bucuresti Nord(05:43) 455 km/8h18min/Viteza comerciala=54,82 km/h
Astazi, trenul IR (fostul A) are un adaos suplimentar la durata calatoriei de 53 min si o scadere a vitezei comerciale cu 10,64 %. Comparand noile tarife regio si interregio pe zona 400-500 si datele evidente privind cresterea duratei calatoriei si scaderea vitezei comerciale, trecerea lui 1822 de la rangul IR la RE, ar fi perfect justificata. Insa avem „specialisti” care nu considera necesar acest lucru cata vreme exista fraieri dispusi sa plateasca tarife exagerate pentru un mers de tren personal de acum 25 de ani. Bravos, si tu le-ai calculat de la Bucuresti...Ei stau ascunsi in spatele unei HG care spune ca ambele trenuri au viteza comerciala care se incadreaza la rangul IR. Eu l-as trece doar partial totusi RE avand in vedere ca cel putin intre Bucuresti si Craiova viteza comerciala este destul de buna, trece de 70km/h. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 13:49 | |
| Eu as propune ca pe anumite portiuni trenurile IR sa fie tarifate ca RE dragos spunea ca Xshell poate sa faca asa ceva SI asa de la Ilia pana la Aiud de la Salva la Vama si Suceava-Pascani 1765 sa fie tarifat ca RE si un calator care circula Timisoara-Iasi sa beneficieze si el de reducerea aia
Ionut 1822 e un caz fericit ca a pierdut doar 50 min calculeaza pe Bucuresti-Arad prin Teius sau Bucuresti-Cluj ca iti vine sa le dai cu mersu si preturile in cap la specialsitii de la CFR |
|
| |
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 13:55 | |
| Sa nu obtii cumva anularea lui IR 1821/1822,ca pe IR 1823/1824 oricum l-au distrus |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 13:58 | |
| Corect ce spui tu insa daca statia finala de exemplu e Deva ce rost mai are sa il lasam IR si sa il tarifam ca RE cand putem sa ii schimbam numarul si rangul dintr-o anumita statie pana la statia finala ? Asa vede si omul in ce tren se urca, nu se mai sperie ca e IR si e scump...
Concluzia e clara: nu avem viteze comerciale ca in trecut dar avem accelerate la pret de rapid. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 14:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- sau doar un Tg. Mureş - Budapesta, pt că de la Miercurea Ciuc/Sf. Gheorghe se poate merge la Braşov) ar fi suficiente.
Mai ai multe idei crete ? Pe 400 e foarte bine asa cum e Corona+Harghita . Ai fost in viata ta cu Corona din Brasov la Budapesta sa vezi ca in fiecare oprire de pe 400 urca oameni care merg la Budapesta deci este nevoie de tren direct pe 400 spre Budapesta . Trenul Corona pleaca din Brasov cu oameni care merg la Budapesta , eu am folosit acest tren din Brasov la Budapesta si era un compartiment plin cu 6 oameni care au mers din Brasov la Budapesta , termina cu afirmatiile astea ca nu este nevoie de tren direct din X in Y , nici nu cunosti situatia din teren dar vorbesti .......... |
|
| |
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 14:13 | |
| Dupa mine IR 1821/1822,sa ramana asa cum e acum,Arad-Savarsin-Deva-Petrosani-Tg.Jiu-Filiasi-Craiova-Bucuresti N.,in sezon prelungit la Mangalia IR 1823/1824 ,Deva-Petrosani-Tg.Jiu-Filiasi-Craiova-Bucuresti,era mult mai bine daca venea de la Cluj,adevarat ca ar atrage mai multi calatori daca pe Deva-Tg.Jiu ar avea tarif de RE . Si RE 2021/2022 Bucuresti N.-Rosiori-Craiova-Filiasi-Tg.Jiu-Petrosani-Deva-Arad,RE 2023/2023 Tg.Jiu-Petrosani-Deva-Arad-Timisoara,RE Cluj Napoca-Teius-Alba Iulia-Simeria-Petrosani-Tg.Jiu-Craiova
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 14:19 | |
| - maris.constantin a scris:
Si RE 2021/2022 Bucuresti N.-Rosiori-Craiova-Filiasi-Tg.Jiu-Petrosani-Deva-Arad
Pai si Budapesta unde e ? Dar de ce sa nu plece de la Constanta ? Sau mai bine...Mangalia. Nici un RE Mangalia-Oradea nu ar fi rau, dar sa fie opririle mai lungi ca sa se poata lua masa in oras Iar pentru restul fraierilor care merg pe distante lungi sa existe doar...IR-uri Asta de Arad ar putea sa circule saptamanal asa ca sa fim siguri ca... ajunge.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 03 Oct 2013, 14:26, editata de 1 ori |
|
| |
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| |
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 14:26 | |
| ANGAJATII CFR si familile lor au gratuitate si pe IR si de aceea nu intereseaza reducerea tarifelor sau retrogradarea la REGIO. Acum daca s-a privatizat CFR MARFA vor vedea si salariatii ramasi ce inseamna sa dai o parte din salariu pe un TARIF RIDICAT la IR si vor calatori cu REGIO si vor fii suparati. Poate vor face PRESIUNI la CFR CALATORI sa mai reduca tarifele sau sa retrogradeze trenuri in RE, REGIO. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 14:28 | |
|
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 03 Oct 2013, 14:55, editata de 3 ori |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 14:29 | |
| Au doar 3 călătorii gratuite pe an la IR la clasa a 2a. Atât. |
|
| |
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 14:29 | |
| Nu e bine Budapesta ? Bine, fie, Viena [/quote]cu grupa de la/pentru Varsovia |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 03 Oct 2013, 14:30 | |
| De ceva timp nu mai au gratuitate angajatii pentru calatoriile in interes personal.
Treaba cu RE care sa taie tara in doua si sa circule odata sau de 2-3 ori pe saptamana chiar pare interesanta, mai ales sa fie si cu opriri destul de mari si chiar dese (1-3 ore), si evident compus din TE nemodernizate. As merge cu un astfel de tren, evident la pret de regio, nu mai scump |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|