| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
+55Norbi manuela cont dezactivat . ATM billy752-istu Fantaghiro Teodor gardianlinux get. Ionutz mirceamilitaru kristi kkk cristi ar Feroviar_18 allred Amiralul Dutzu ionutz72 Katalin4653 cristi CFR Vlad vanchorusebulgaria catalin_fcn unguru22 Adirmvl 92Dragos Alex Avram AndiCFR calator Ryan Anderson TonyGFR adytm marius_catalin84 baiazid dan_dinamo_bm alex.barac.5 ALEXCFR Dr2005 mureseanu_976 IonutCFR2009 DUAL Vitosa Nesebar AMX 97-0548-4 Andrey_tm orestte Jhonyla Radu Tudor razvan - trenuri Luna IR1822 cristy79 cfr500 Adrian78 maris.constantin 59 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 13:33 | |
| - cristi CFR a scris:
- 1743 e bun asa cum e, aveam colegi de facultate de la Satu Mare si Zalau care mergeau cu asta vineri seara acasa.
Eu nu am zis ca nu e bine asa cum este dar am putea sa il bagam din Craiova-Timisoara-Baia Mare si astfel rezolvam o mai buna legatura intre orasele tarii . |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 14:18 | |
| Un RE intre Timisoara si Satu Mare ziua si RE intre Timisoara si Craiova. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 14:23 | |
| @Karpaty Varianta asta ar fi respinsa imediat, ma indoiesc ca le va conveni acest lucru deoarece acel tren presupune garnitura si tractiune diesel pe relatia Arad - Baia Mare si rebrusare in Oradea. Vagoane nu au si tendinta vad ca este sa reduca trenurile trase de DA/GM, de exemplu se aud zvonuri ca 1838 si 1837 vor fi anulate si 1765/1766 va circula cu orar schimbat.
Ma tem sa nu anuleze 1843 si 1844, eu as propune sa mearga prin Oradea: Timisoara Nord 23.35 - Arad 00.45 - Oradea 02.54 02.55 - Cluj Napoca 05.38 Cluj Napoca 23.13 - Oradea 01:38 - Arad 03.54 Timisoara Nord 04.54 Dar ma indoiesc ca le va conveni acest lucru deoarece pe Arad - Cluj trebuie folosit LDE GM. Totusi daca ar face treaba asta ar putea sa anuleze pe 2613 si 2602 si sa puna opriri la Sanandrei, Baile Calacea, Ortisoara, Vinga si Sag pentru navetisti si se descongestioneaza zona cu lucrari Vintu de Jos - Teius. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 14:43 | |
| 1765/1766 e adevarat ca se cam incurca cu 1837/1838 dar problema e ca au rute diferite.
Daca anuleaza 1837/1838 ce fac cu 1765/1766 il lasa ora aia aiurita in mijlocul zilei?
sau il muta mai spre seara?
Normal ar fi ca 1837/1838 sa circule pe ruta lui 1765/1766 dar sa fie cu opriri putine, Timisoara Nord-Arad(nou) Deva -Alba Iulia- Teius-Cluj Napoca Dej Calatori(doar daca au legatura la/de la Jibou) Beclean pe Somes (doar daca are legatura la/de la Bistrita si Sighet) - Vatra Dornei -Cimpulung-Suceava-Pascani(doar daca are legatura la/dela Bacau)-Iasi.
in acest timp 1765/1766 sa circule pe ruta consacrata si incremenita in timp la CFR prin Buzias-Margina-Ilia- Argestru si toate birturile
Pe ei nu ii intereseaza sa degreveze lucrarile la coridor insa ar fi buna idee Sighetului prin Oradea. Fiind mai tirziu dupa 1743, ar fi interesant ca 1834 sa circule de la Arad pina la Cluj Napoca cu o singura oprire, in Oradea.
Nu stiu ce succes ar avea un tren Craiova-Timisoara -Baia Mare, exceptind folosirea aceleiasi garnituri. cred ca anumite fluxuri de calatori sint formate si ar exista calatori pina la Timisoara , apoi alti calatori spre Baia Mare. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 14:52 | |
| Nu cred că ar merge cineva de la Craiova la Baia Mare, cu atât mai puţin cu ocol prin Timişoara. Mai degrabă un Craiova - Petroşani - Cluj - Dej - Baia Mare, deşi 1823/4 cât a circula Cluj - Craiova - Bucureşti nu a avut prea mulţi clienţi pe Cluj - Craiova (dar se umplea de la Petroşani, Tg. Jiu şi Craiova). Cel mult ca o garnitură ,,2 în 1". Nici ocolul ăla inutil prin Buziaş nu îl înţeleg (inclusiv pentru 1621/2 şi trenurile de Sibiu). Mult mai bine ar fi mers prin Arad - Simeria, s-ar fi scurtat şi timpul de parcurs, în plus ar avea mai mulţi clienţi. Dacă se ţine morţiş să nu se treacă prin Arad (deşi ar genera mai mult trafic decât Buziaş şi Lugoj la un loc), de ce nu se merge prin Recaş? S-ar economisi cam o oră. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 14:57 | |
| @ Dan Da cica se muta la o ora intre cele doua 1766/1765 si 1838/1837 mai multe nu stiu. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 15:35 | |
| @Dr2005 , nu ai inteles un lucru , cele ce vin pe 212 continua la Timisoara prin Buzias , nu mai sta nimeni sa faca manevre in Lugoj , asa lasa locomotiva la acel capat si trimite trenul prin Buzias , de asta nu le trimite prin Recas . Ce mai conteaza acum 20 de minute in plus prin Buzias , vi de la Iasi sau de la Suceava atatea ore si cu 20 de minute in plus sau in minus tot aia e . |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 16:33 | |
| - cristi CFR a scris:
- @Karpaty
Varianta asta ar fi respinsa imediat, ma indoiesc ca le va conveni acest lucru deoarece acel tren presupune garnitura si tractiune diesel pe relatia Arad - Baia Mare si rebrusare in Oradea. Daca erau mai multe DHE-uri "Alstom" la indemana nu mai ziceau nimica. I-am fi redus la tacere. Dar totusi e INADMISIBIL sa trantesti 2 Siemens Dezastre la rang superior pentru aproape 8 ore, mai ales ca returul trenului e noaptea la 2 ! Chiar asa de greu e sa se obtina vagoane 20-54 / 19-80 dar curatate excesiv pana la maduva carcasei ? _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 16:42 | |
| @mureseanu_976 , daca baga vagoane pe 1743/1744 asta inseamna ca 3 vagoane ar fi suficiente dar tractiunea se va realiza cu GM care consuma mai mult fata de Desiro si atunci ei baga Desiro mai ales ca se tot aude ca vor sa elimine cat mai mult trenurile cu vagoane tractate de locomotive diesel si sa le inlocuiasca cu automotoare , confortul calatorului nu conteaza , ce conteaza ca mergi in Desiro 8 ore , merge prostul care plateste bilet , ei care fac astfel de compuneri au masina personala , oricum nu folosesc trenul si la urma urmei iti convine mergi , nu , nu mergi , pe ei nu ii deranjeaza . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 16:54 | |
| Ce se intampla in acest timp cu locomotivele clasa 82, 60/62 si 63/65 care nu mai au ce sa traga, ca in ultima perioada CFR a iesit/renuntat la multe secti deci automat s-a redus numarul trenurilor trase de locomotive plus ca multe au fost inlocuite cu Desiro/Adh/Malaxe. Ce se intampla cu locomotivele ?? Acum cateva luni la Brasov toate trenurile Regio erau facute cu Desiro/Adh doar IR 1527/1528, 1621/1622 si IR 372/373 erau cu 63/65 iar acum e fix invers toate trenurile de calatori sunt facute cu locomotive + vagoane. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 16:57 | |
| - Katalyn a scris:
- Ce se intampla in acest timp cu locomotivele clasa 82, 60/62 si 63/65 care nu mai au ce sa traga, ca in ultima perioada CFR a iesit/renuntat la multe secti deci automat s-a redus numarul trenurilor trase de locomotive plus ca multe au fost inlocuite cu Desiro/Adh/Malaxe. Ce se intampla cu locomotivele ?? Acum cateva luni la Brasov toate trenurile Regio erau facute cu Desiro/Adh doar IR 1527/1528, 1621/1622 si IR 372/373 erau cu 63/65 iar acum e fix invers toate trenurile de calatori sunt facute cu locomotive + vagoane.
Pe Regio Brasov Bradet si retur in loc de Desiro este LDE Sulzer+4 vagoane. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 17:00 | |
| - Katalin4653 a scris:
Pe Regio Brasov Bradet si retur in loc de Desiro este LDE Sulzer+4 vagoane. Nu este compunere permanenta , este doar provizorie , cat tin lucrarile de pe 200 , Desiro cu care se fac trenurile Regio de pe 200 Brasov-Sibiu sunt de Sibiu si cum linia este inchisa intre Bradet si Fagaras Desiro nu are cum sa mai vina de la Sibiu la Brasov iar Brasovul trimite ce are pana la Bradet adica Loco+vagoane . |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 17:06 | |
| - cristi CFR a scris:
- @ Dan
Da cica se muta la o ora intre cele doua 1766/1765 si 1838/1837 mai multe nu stiu. Este semn rau - urmatorul pas va fii anularea unuia din cele doua perechi cum au facut pe M200 si M300. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 17:12 | |
| Daca nu le vor combina cele doua trenuri 1766 si 1843 unul trebuie pe Oradea sa circule. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 17 Sept 2013, 18:27 | |
| - Karpaty a scris:
- @Dr2005 , nu ai inteles un lucru , cele ce vin pe 212 continua la Timisoara prin Buzias , nu mai sta nimeni sa faca manevre in Lugoj , asa lasa locomotiva la acel capat si trimite trenul prin Buzias , de asta nu le trimite prin Recas . Ce mai conteaza acum 20 de minute in plus prin Buzias , vi de la Iasi sau de la Suceava atatea ore si cu 20 de minute in plus sau in minus tot aia e .
Este adevarat ca nu rebuseaza, insa timpul de mers este aproape dublu. 1811 face 1h44min prin Buzias in timp ce 1698 face 49 de minute. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|