Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014

In jos 
+55
Norbi
manuela
cont dezactivat .
ATM
billy752-istu
Fantaghiro
Teodor
gardianlinux
get.
Ionutz
mirceamilitaru
kristi kkk
cristi ar
Feroviar_18
allred
Amiralul
Dutzu
ionutz72
Katalin4653
cristi CFR
Vlad
vanchorusebulgaria
catalin_fcn
unguru22
Adirmvl
92Dragos
Alex Avram
AndiCFR
calator
Ryan Anderson
TonyGFR
adytm
marius_catalin84
baiazid
dan_dinamo_bm
alex.barac.5
ALEXCFR
Dr2005
mureseanu_976
IonutCFR2009
DUAL
Vitosa
Nesebar
AMX 97-0548-4
Andrey_tm
orestte
Jhonyla
Radu Tudor
razvan - trenuri
Luna
IR1822
cristy79
cfr500
Adrian78
maris.constantin
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 37 ... 45  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 3:38 pm

De la Braşov la Cluj e un ocol considerabil prin Deda. Când va fi gata Coridorul IV va deveni cam ilogic ocolul.

Cum cred că ar fi logic (da' cei de la CFR Călători sunt oricum paraleli cu realitatea): să existe un tren de zi (cu plecare dimineaţa, în jur de 6 - 7) şi unul de noapte (să ajungă în Budapesta pe la 7 - Cool pe rutele:
Sibiu/Braşov - Vinţu - Arad - Curtici - Budapesta (2 grupe, cea de la Sibiu se ataşează la Vinţu; trenul de seară poate fi 472)
Tg. Mureş - Cluj - Oradea - Episcopia Bihor - Budapesta

Dacă e musai să fie ceva şi de la Miercurea Ciuc, se poate ataşa în Braşov la 472, că oricum trenul stă aprox. 10 minute acolo pentru revizia în parcurs.

Opriri:
Pentru Braşov - Curtici: Sighişoara, Mediaş, Alba Iulia, Vinţu, Deva (eventual Simeria dacă vine ceva tren de pe valea Jiului pentru legătură), Arad, Curtici; de la Sibiu la Vinţu fără oprire.

Pentru Tg. Mureş - Episcopia: Luduş, Războieni, C. Turzii, Cluj, Huedin, Oradea, Episcopia Bihor

Astea ar trebui să fie trenurile principale, lor li se pot adăuga trenuri pe distanţe mai scurte (gen Oradea - Debrecen, Arad - Lokoshaza, chiar Timişoara - Budapesta), în funcţie de solicitări.

--
O să mut toate discuţiile astea la ,,Porpuneri pentru noul mers".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 3:46 pm

maris.constantin a scris:
Dubita necesara pentru turisti sa vizitezi locuriile
Nu cred ca e o idee buna. Cei care merg cu duba nu se impaca cu trenul si invers. Doar daca e inchiriat de nea Gigi Cool
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 4:00 pm

Gresesti, Doctore, la faza cu trenurile pe rutele cele mai scurte. Aia din Harghita si Covasna nu folosesc trenurile alea doua doar ca sa ajunga la Budapesta. Mai ajung si la Cluj sau Oradea. Iar Corona, cel putin, mi se pare ca e pus bine acum, putand ajunge cu el dimineata in Budapesta.

Apoi daca vrei sa ajungi din Ciuc in Ungaria, prin Brasov nu ocolesti?

Vad ca in general ai o problema cu trenurile cu rute ocolitoare, dar ele nu sint facute doar pentru cei care le folosesc pe tot traseul. In cazul asta ai avea trenuri de noapte intre Bucuresti si Iasi, Cluj, Timisoara cu locomotiva, cuseta, clasa a II-a si clasa I. Sau chiar un 30-XY. Iar cele de zi ar putea fi compuse din Desiro.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: De mutat   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 4:04 pm

Treaba este ca pe 400 sunt multi calatori care merg in Ungaria la Budapesta , Corona este si va fi trenul lor direct , nu e normal sa nu aibe trenuri directe si sa obligi sute de calatori sa se trambaleze din tren in tren .

Pe 200 va ramane Transilvania si de la noul mers din Brasov la Budapesta prin Sibiu .

Asa cum este este foarte bine si asa trebuie sa ramana , de ce sa umblam la niste trenuri care sunt bine asa cum sunt .

_________________
595423Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 4:13 pm

razvan - trenuri a scris:
ANGAJATII CFR si familile lor au gratuitate si pe IR si de aceea nu intereseaza reducerea tarifelor sau retrogradarea la REGIO. Acum daca s-a privatizat CFR MARFA vor vedea si salariatii ramasi ce inseamna sa dai o parte din salariu pe un TARIF RIDICAT la IR si vor calatori cu REGIO si vor fii suparati. Poate vor face PRESIUNI la CFR CALATORI sa mai reduca tarifele sau sa retrogradeze trenuri in RE, REGIO.

Very Happy
Angajaţii şi familiile au 3 călătorii dus-întors pe an la tren IR, clasa I sau a doua (în funcţie de poziţie). Aşa e din 2012 şi aşa va fi şi în 2014.
Autorizaţii de călătorie nu mai există, nici permise şcolare (elevii navetişti, copii de ceferişti, aveau gratuit pe ruta pe care făceau naveta).
CFR Călători a emis ordine de deplasare şi cărţi de călătorie pentru angajaţii navetişti, la fel şi CFR Marfă (şi cred că şi CFR S.A.). Pentru restul se mai dau doar bilete de călătorie în interes de serviciu, şi nici alea la toate societăţile. Eu, de la MT, am plătit biletul din banii mei (!!!) şi apoi am făcut decont (aprobat în vreo 2 luni).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4855
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 6:20 pm

Nu stiu ce sa zic cu traficul international.Daca voi ziceti ca cele doua sunt ok pe M400,tind sa cred si eu la fel.Dupa mine ar fi ceva de genu,cele care merg pe M400 sa fie formate din Brasov,e logic,si ca aspect din punct de vedere public calator,ca de acolo merge minoritatea maghiara la Budapesta,si ca M400 incepe din Brasov si cele trasate pe M300 si M200 sa aiba plecarea din Bucuresti,legand si Valea Prahovei.Trenuriile Ister si Dacia mi se pare ok,dar avand in vedere ca ca se lucreaza la coridorul IV si se acumuleaza in fiecare zi o intarziere de cel putin 100 min,nu stiu ce as putea propune.Am fost fascinat de trenuriile astea internationale,aveau o compunere faina si calatori cat de cat.IR 72/73 e un tren ok in mersul actual dar nu il pot vedea ca un tren international,poate din cauza ca e un tren de zi si format din vagoane romanesti,am fost des cu el,si am constatat ca trenul are 30-40 de calatori pana in Arad si mai raman vreo 20 pentru Timisoara,in rest din Arad incep sa urce calatorii romani,30-40 calatori,si in Timisoara se pune grupa pentru Bucuresti.In trecut ,cand era vorba de un tren international,parca era un anumit 'respect',gen Dacia,Ister,Panonia,Ovidius,Transbalkan,iti era mai mare dragul sa calatoresti cu ele.As propune ,de proba un tren R pe relatia Arad-Curtici- Lokoshaza,pana se termin lucrariile pe Curtici-Arad,si as repune in circulatie ,cumva combinate cele doua Panonia si Ovidius,in perioada 15.12.2013-15.06.2014 si 10.09.2014-15.12.3014 sa circule Praha-Bratislava-Budapesta-Curtici-Arad-Timisoara-Dr.Tr.Severin-Craiova-Bucuresti N.,cu grupa de vagoane din Arad pentru Sibiu-Brasov,si in perioada 16.06.2013-09.09.2014 sa circule pana la Constanta
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 6:26 pm

maris.constantin a scris:
si in perioada 16.06.2013-09.09.2014 sa circule pana la Constanta
Vezi, acum incep sa te apreciez a26 Eu as trimite si rama Rio in perioada carnavalului Fasolei
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 7:00 pm

Pai IC-urile ar trebui facute IR-uri tocmai din cauza intarzierilor. Mai sint oameni are le folosesc si pentru rute interne. Unde mai pui ca din Alba la Bucuresti, spre exemplu le ai doar pe astea doua IC-uri.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 8:41 pm

IC ? Sa vina cu material nou rulant ca MAV-ul, sa aibe servicii civilizate si de calitate la bord, sa scoata din opriri astfel incat sa se evidentieze clar fata de IR, sa nu fie pus la ore la care nu ai alternativa IR macar la 30'. Viteza comerciala = minimum 90 km/h. Intarzieri minime si rare. Daca nu, toate biletele sa coste la fel indiferent de rang si chiar ca nu ma mai intereseaza.
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8374
Data de inscriere : 20/06/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 9:02 pm

As vrea sa vad trenuri pe urmatoarele relatii
R.Constanta-Fetesti-Faurei-Braila
IR.Craiova-Bucuresti N.-Fetesti-Constanta

Si R.Buzau-Fetesti-Buzau sa fie prelungite pana la Constanta
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 9:51 pm

Alex Avram a scris:
As vrea sa vad trenuri pe urmatoarele relatii
R.Constanta-Fetesti-Faurei-Braila
Gata, s-a furat linia pana la Galati ? Laughing 
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 9:56 pm

Pentru noul mers in momentul de fata nu exista tren IR transformat in RE , poate ca pana la tiparirea mersului sa se mai faca modificari desi nu prea cred .
Se desfiinteaza actualul 1763/1764 Brasov-Buzau si retur , 10551/10554 Bucuresti-Suceava si retur , in trasa acestor trenuri apare 1661/1666 Bucuresti-Iasi si retur , 10573/1578 se desfiinteaza .
Trenul 1745/1746 va fi IR pe intreaga distanta Bucuresti-Satu Mare si retur , 1647/1648 se desfiinteaza si vor aparea grupe de Bistrita si Tg Mures la 1641/1642 respectiv Tg Mures la 1644 ; 1641/1642 va fi RE din Dej la Satu Mare .
Trenul 1724/1725 Craiova-Podu Olt-Brasov si retur va fi Craiova-Sibiu si retur si va avea un Desiro pentru Brasov care din Podu Olt la Brasov si retur va circula cu un Regio , 2104 respectiv 2107
Trenul 1643/1644 va avea grupa de Vatra Dornei doar din Iunie pana in Septembrie .
Restul de IR actuale vor fi si de la noul mers .

_________________
595423Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1493
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7936
Data de inscriere : 16/04/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 11:20 pm

Acum doua luni am fost pe RE Cluj - Baia Mare, si parca parca, incepea sa circule lumea...dar se pare ca la CFR nu le convine, si fac in asa fel incat 1745 sa fie IR din nou pe intreaga distanta...astfel Cluj - Baia Mare va deveni vreo 55 de lei, iar autobusul e 25 de lei... Sa nu ne miram ca sunt vreo 10 autocare zilnic, cu calatori berechet...unde nu-i cap, vai de picioare.

Iar in privinta lui 1641/1642...ce sa mai zic... va prelua iar in 3 statii vagoane, si ii mai creste cu vreo ora timpul de mers...ABAT 
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 11:39 pm

Cred ca anul asta mai interesante sunt livretele de la RT si TFC :1a: Trenurile asteptate RE de la CFR vor aparea tot ,,datorita'' privatilor, primul dintre ele va fi un RE Bucuresti Nord - Brasov in locul lui 1582, probabil ca va intra mai spre primavara.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 11:43 pm

@Ionutz ; 1641 va pleca 21:10 si soseste in Dej 6:18 ; 1642 pleaca din Dej 21:16 ajunge Bucuresti 6:37 .

_________________
595423Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014   Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
Sus 
Pagina 30 din 45Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 37 ... 45  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: