| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
+55Norbi manuela cont dezactivat . ATM billy752-istu Fantaghiro Teodor gardianlinux get. Ionutz mirceamilitaru kristi kkk cristi ar Feroviar_18 allred Amiralul Dutzu ionutz72 Katalin4653 cristi CFR Vlad vanchorusebulgaria catalin_fcn unguru22 Adirmvl 92Dragos Alex Avram AndiCFR calator Ryan Anderson TonyGFR adytm marius_catalin84 baiazid dan_dinamo_bm alex.barac.5 ALEXCFR Dr2005 mureseanu_976 IonutCFR2009 DUAL Vitosa Nesebar AMX 97-0548-4 Andrey_tm orestte Jhonyla Radu Tudor razvan - trenuri Luna IR1822 cristy79 cfr500 Adrian78 maris.constantin 59 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: M800/ M900 Vin 30 Aug 2013, 21:16 | |
| Absolut buna si de luat in seama de catre"specialistii" Cfr- retrogradarea multor trenuri.Ir la rang Re. Intre Timisoara si Constanta o singura pereche de Ic dimineata cu opriri doar Dr Tr Severin-Craiova-Bucuresti Nord- Constanta. Regim cadentat cu alte trenuri accesibile: un Re Buc Basarab-Pitesti-Craiova- Tr Severin. Inca vreo 4- 5 perechi de trenuri intre Bucuresti-Timisoara frumos si cu bun simt distribuite in cele 24 ore( nu ca in prezent cand ai distanta de 6-7 ore intre trenurile spre/dinspre Timisoara-Bucuresti) astfel incat sa fie vreo 6 trenuri dus 6 intors cu acel Ic de care vorbeam. Un Re intre Buc si Tm pentru studenti ar fi ideal |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 30 Aug 2013, 21:28 | |
| Sper sa nu uite lumea si de Valea Prahovei, unde daca nu stai in Sinaia / Busteni nu ai cu ce pleca spre Bucuresti intre 10.50 - 15.10 adica intre 1528 si 14060...ar fi interesant un R cu mers aproximativ ca al lui P 3010 cel din MT 2011-2012, care sa plece din BV pe la 11.00 si sa ajunga la Bucuresti la 15.30. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 30 Aug 2013, 22:19 | |
| asa am cerut si eu un tren de la 10 sa plece din timisoara spre arad. ieseam de la munca aveam ceva de platit langa gara si terminam pe la 09.30 trebuia sa astept pana la 12.55 sa merg acasa dar cei de la cfr calatori au spus ca nu pot baga deoarece intre ora 9 si 12 acest interval de timp este alocat celor de la infrastructura ... poate asa este peste tot... |
|
| |
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 30 Aug 2013, 22:26 | |
| Nu stiu ce se intampla dar daca te uiti cam peste tot intre orele 09-12 nu sunt trenuri. |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 30 Aug 2013, 23:58 | |
| Pai nu sunt trenuri de calatori ca sa poata GFR sa treaca pe directa prin toate garile...asta cu Infrastructura e partial adevarata, se mai lucreaza, la mine in zona Valea Prahovei se face destul de des mentenanta la LC fiind prevazut in contractul de la lucrari, dar si daca inchizi, inchizi o linie, doua, o diagonala sau un fir dintre gari, dar tot absurd si de 2 lei e sa dai asemenea explicatii. Urca in prostie trenuri dar de coborat nu coboara nimic...alte vremuri erau cand era umplut MT de la 3001 la 3031 cu personale de Predeal si Feldioara... |
|
| |
Ryan Anderson
Numarul mesajelor : 74 Varsta : 32 Reputatie : 4857 Data de inscriere : 17/10/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 31 Aug 2013, 11:46 | |
| - adytm a scris:
- Absolut buna si de luat in seama de catre"specialistii" Cfr- retrogradarea multor trenuri.Ir la rang Re. Intre Timisoara si Constanta o singura pereche de Ic dimineata
cu opriri doar Dr Tr Severin-Craiova-Bucuresti Nord- Constanta. Regim cadentat cu alte trenuri accesibile: un Re Buc Basarab-Pitesti-Craiova- Tr Severin. Inca vreo 4- 5 perechi de trenuri intre Bucuresti-Timisoara frumos si cu bun simt distribuite in cele 24 ore( nu ca in prezent cand ai distanta de 6-7 ore intre trenurile spre/dinspre Timisoara-Bucuresti) astfel incat sa fie vreo 6 trenuri dus 6 intors cu acel Ic de care vorbeam. Un Re intre Buc si Tm pentru studenti ar fi ideal Ai uitat la Intercity opririle la Baile Herculane si Orsova. Ambele localitati au un potential turistic ridicat. |
|
| |
Ryan Anderson
Numarul mesajelor : 74 Varsta : 32 Reputatie : 4857 Data de inscriere : 17/10/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 31 Aug 2013, 11:50 | |
| Propun de la noul mers introducerea unor legaturi directe intre B. Herculane si Orsova cu Cluj Napoca. Anul asta au venit multi turisti din zona Ardealului in vacanta pe Clisura Dunarii. Alta propunere este introducerea unei grupe (sau chiar sa-l formeze) din Orsova IR 1590/1591 . |
|
| |
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 31 Aug 2013, 12:32 | |
| fa o petie,dar salveaz-o in klegatura cu treaba asta...As propune un RE care sa plece din Craiova-Filiasi-Dr.Tr.Severin-Caransebes-Lugoj-Timisoara-Arad-Oradea-Cluj Napoca |
|
| |
calator
Numarul mesajelor : 41 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4341 Data de inscriere : 11/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 31 Aug 2013, 13:39 | |
| Vagon dormit direct si permanent Bucuresti-Praga la trenul IR72, cu atasare la EN476 in Budapesta. La dus, timp pentru manevra este destul de la 18:50 la 20:05. Trebuie modificata doar ora de intoarcere a IR73 spre Bucuresti undeva dupa sosirea EN477. Cu un vagon de dormit CFR decent, 70-91 sau 71-70 modernizat si o oferta buna gen Sparnight, ar avea destui calatori tinand cont ca bilet de avion direct nu prea gasesti sub 250-280 Euro/persoana, cu duba risti sa nu mai ajungi, iar cusetele CD de la EN476/477 sunt o mizerie cu aroma concentrata de WC.
Chiar si simpla aparitie a unor orase ca Arad, Timisoara, Bucuresti pe tabelele si in anunturile din gari ca Praga, Pardubice, Brno, Bratislava cred ca ar fi o reclama turistica mult mai eficienta decat "frunza", livrata direct celor interesati in a calatori. |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Timisoara- Bucuresti Nord Sam 31 Aug 2013, 14:19 | |
| IC 05:50 Timisoara- Tr Severin-Craiova-Bucuresti Nord cu sosire in jurul orei 12:45 si apoi plecare spre Constanta: sosire in jurul orei 15:00. La fel, perechea lui cu plecare din Constanta la 06:00 si sosire in Timisoara in jurul orei 15:00 Un regim cadentat cu plecari IR spre Bucuresti la 07:00 si apoi la interval de 4-5 ore alte trenuri IR, existenta unei perechi de RE cu opriri chiar si in Mehadia, Draganesti Olt etc. Mersul trenurilor din anii 1998-2000 si 2006-2009 au parut cele mai rezonabile, acum e facut cu picioarele din spate )) |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 31 Aug 2013, 14:56 | |
| @adytm Pai tocmai ce l-au anulat pe IC592 din lipsa de calatori cauza fiind pretul astronomic si l-au transformat in tren IR1692 tocmai sa mai atraga ceva calatori si tu vrei iar tren IC sa plece la 6 dimineata din Timisoara?? Aceste trenuri de rang IC ar trebuii sa apara in momentul cand pe calea ferata pe absolut toate magistralele se va face un RK si se va revenii la cel putin timpii de mers ai anului 1995!
Mai bine ar fi uite asa IR1692 Timisoara pl ~ 6 Bucuresti Nord ~ 14.30-14.45 Constanta sos ~ 17.30 (pl ~ 17.45 Mangalia sos ~ 19.30 vara) IR1691 (Mangalia pl ~ 6 Constanta sos ~ 7.20 vara) Constanta pl ~ 7.35 Bucuresti Nord sos ~ 10.15 pl 10.45 Timisoara sos ~ 19 Asta pe langa actualul 1695/1696 in sezonul estival de la Mangalia pe care asa o sa-l vedem mult timp de-acum incolo ca tren sezonier vara!
|
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Sam 31 Aug 2013, 15:11 | |
| - Marius 926 a scris:
- @adytm
Pai tocmai ce l-au anulat pe IC592 din lipsa de calatori cauza fiind pretul astronomic si l-au transformat in tren IR1692 tocmai sa mai atraga ceva calatori si tu vrei iar tren IC sa plece la 6 dimineata din Timisoara?? Aceste trenuri de rang IC ar trebuii sa apara in momentul cand pe calea ferata pe absolut toate magistralele se va face un RK si se va revenii la cel putin timpii de mers ai anului 1995!
Mai bine ar fi uite asa IR1692 Timisoara pl ~ 6 Bucuresti Nord ~ 14.30-14.45 Constanta sos ~ 17.30 (pl ~ 17.45 Mangalia sos ~ 19.30 vara) IR1691 (Mangalia pl ~ 6 Constanta sos ~ 7.20 vara) Constanta pl ~ 7.35 Bucuresti Nord sos ~ 10.15 pl 10.45 Timisoara sos ~ 19 Asta pe langa actualul 1695/1696 in sezonul estival de la Mangalia pe care asa o sa-l vedem mult timp de-acum incolo ca tren sezonier vara!
Ai perfecta dreptate Marius926- nu prea au sens trenurile IC la vitezele astea. Si-au batut joc si de M900 si curand sectoarele cu 120 km/h o sa cada la 110/100 ca nu vad nimic spectaculos din partea CFR Infrastructura( asteapta pomana de la UE pentru reabilitarea coridoarelor...daca nu eram in UE nu se trezea nimeni ca liniile ferate sunt depasite) Ar putea sa mai reduca si ei durata de parcurs ca in afara de Balota nu se justifica vitezele astea jalnice, sa ajunga IR1692 pe la 13:30/ 14:00 in Bucuresti. Oricum nu inteleg bataia asta de joc cu mersul trenurilor....Dobitocii aveau de ani de zile stabilit vechiul accelerat care pleca la 4:40 si IC la 06:05 astfel incat sa fii obligat sa apelezi la ora cea mai rezonabila 06 si pana dupa amiaza la 14-15:00 sa nu ai niciun tren spre Craiova- Bucuresti deci facut cu picioarele de ani buni...Rusine tuturor care au distrus CFR: In 1995 E13 cu plecare la 14:30 ajungea in Timisoara Nord la 21:50( statea 5 minute in Balota conform arhivei de pe : http://tren.transira.ro/Arhiva/) nu ca astazi cand dobitocii puneau IC 591/592-593/594 cu opriri in Orsova, Filiasi, Caracal- E13 si perechea lui E12 aveau un mers demn de tren IC cu viteze si opriri rezonabile. Asa ar trebui sa se intample si acum: nu sa opreasca tren international 72/73 in Strehaia halta ca sa adune un calator si sa ai abia peste 7 ore tren spre/dinspre Timisoara. Deci exista o diferenta neta intre trenurile Express si Acc sau Pers. "Specialistii" Cailor Furate Romane sa consulte mai bine vechile planuri de mers( sigur sa le adapteze la realitatea din 2013 dar nu sa faca din M900 un M913 pe care deja a inceput sa rugineasca fierul) si sa creeze cu bun simt diferenta intre rangurile de trenuri
Ultima editare efectuata de catre adytm in Sam 31 Aug 2013, 16:03, editata de 1 ori |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 31 Aug 2013, 15:51 | |
| regio buzau-bacau si retur regio buzau-suceava si retur regio buzau-botosani si retur regio buzau-tecuci-iasi si retur regio buzau-pascani-iasi si retur regio buzau-onesti-deda-targu mures si retur regio buzau -brasov regio buzau-bacau-bicaz |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 31 Aug 2013, 17:13 | |
| Cfr Calatori nu va pune niciodata Buzau-Botosani eventual ar fi cu grupa de Suceava. Ar fi bine sa fie RE Botosani-Iasi care sa fie atasat la Suceava-Iasi in Veresti si sa opreasca la Dolhasca, Pascani, Tg. Frumos. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 31 Aug 2013, 17:26 | |
| IR 1763/1764 facut Regio. R 14064/14069 sa aiba automotor direct pentru Galati. IC 346/347 si IC 472/473 sa circule prin Sibiu pana sunt gata lucrarile pe M300. IC 531/2 facut IR 1531/2 si circuland, pe relatia Bucuresti-Brasov, combinat cu IR 1621 (doar la dus). Trenuri RE pe relatia Brasov-Sighisoara, pentru turistii care vin cu IC Dacia/Ister, fara opriri pe traseu format din Desiro. IR 1745 sa aiba grupa RE directa Bucuresti-Sibiu detasata la Brasov. Tren de noapte Regio Express Brasov-Suceava-Brasov. R 3001 prelungit la Sibiu. Cele doua vagoane 20-76 ale IR 1741 sa mearga la Sibiu in loc sa ramana la Brasov. R 4503 prelungit la Targu Mures. Tren Regio Express cu plecare la ora 10 din Brasov spre Targu Mures. Si astfel vor fi trenuri mai multe prin Sibiu. Din Brasov: 6.00 IR 372 6.15 R 2101 8.45 RE de la 1745 10.45 R 3001 13.00 IR 1621 14.20 R 2103 15.45: La IR 1725 Brasov-Craiova dispare grupa de Sibiu si apare IC 346 iar Brasov-Craiova poate fi mutat la ora 16 18.20 IR 1527 21.25 RE de la IR 1741 Deci? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|