| RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+67Razvan Tudor mielutu zburator marius_catalin84 Dutzu kristi kkk marius664 @ndrey dan tm Mihay AndiCFR DPS DB Robert Grigor 63-1143-5 gtavicecity cardinal AlexD TVlad Luna unguru22 Balto romaniaetc NicuS alexand3r sovidiu Shinkasen MariusM Spartan1948 allred sibiustation halmarius maris.constantin AMX 97-0548-4 dan_dinamo_bm florin29sv Andrey_tm ATM baiazid cristy79 ANDU2100HP COSTACHE MIHAIL Teodor crystynyca didinul Vitosa mureseanu_976 Radu Tudor Vlad AndreiStefan Desiro256 phnegativ manuela Jhonyla Adrian78 92Dragos billy752-istu IonutCFR2009 cristi CFR Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri Alex Avram Nesebar Adirmvl mariuscfrbucuresti DUAL ionutz85 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 19:21 | |
| - Dutzu a scris:
- Anu trecut am mers cu acest expres al etajatelor de la Eforie pana la Mangalia cu un GM, trenul era climatizat la dus. Ajung in Mangalia ma plimb, dau sa ma intorc inapoi in Eforie Nord, vad ca e acelasi tren am spus aaa perfect intru in tren ca-i racoare, eeee ciuciu racoare.
Explicatia e destul de simpla, la dus AC a functionat pe bateriile de sub vagoane iar la intors s-au descarcat si adio AC. Un singur GM nu poate sa duca atatea vagoane cu AC pornit, trebuie neaparat 2 GM ca la VSOE pentru AC. Am vazut de multe ori in Basarab vagoane etajate in remiza cu AC pornit doar pe acumulatori, fara locomotiva cuplata vagoanelor. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 19:23 | |
| - AlexD a scris:
- Dutzu a scris:
- Anu trecut am mers cu acest expres al etajatelor de la Eforie pana la Mangalia cu un GM, trenul era climatizat la dus. Ajung in Mangalia ma plimb, dau sa ma intorc inapoi in Eforie Nord, vad ca e acelasi tren am spus aaa perfect intru in tren ca-i racoare, eeee ciuciu racoare.
Explicatia e destul de simpla, la dus AC a functionat pe bateriile de sub vagoane iar la intors s-au descarcat si adio AC. Un singur GM nu poate sa duca atatea vagoane cu AC pornit, trebuie neaparat 2 GM ca la VSOE pentru AC. Am vazut de multe ori in Basarab vagoane etajate in remiza cu AC pornit doar pe acumulatori, fara locomotiva cuplata vagoanelor. Imposibil asa ceva, AC merge doar pe sursa externa, ori de la masina ori de la priza externa ! |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 11:02 | |
| urca calatori de la Dragasani ? |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 11:48 | |
| Cam 10-15 zilnic |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 11:59 | |
| e bine |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 13:37 | |
| - kristi kkk a scris:
- marius664 a scris:
- Si ma intreb cum a rezistat omenirea mii de ani fara "clima" si caile ferate peste o suta de ani...
Am mers cu trenuri fara clima o gramada de ani doar ca aveau geamuri care se deschideau, etajatele contemporane in mers sunt etanse, usile se blocheaza, geamurile sunt fixe. Am trait si eu experienta asta acum 2 ani pe IR 1753, eram la grupa de Botosani intr-un 21-86 si clima a crapat. Ne-am rugat de nas 1 ora sa deblocheze manual usa, nu voia pt ca zicea ca se strica din cauza trepidatiilor din mers. Afara erau 40 de grade. Colac peste pupaza , un cetatean a gasit de cuviinta sa scoata ceapa, slanina si branza din papornita si tacamul a fost complet intr-un vagon climatizat nefunctional! In urma cu 10-20 de ani nu era asa canicula vara cum este acum. Am observat ca aceasta garnitura nu mai are 13 vagoane si 12. Chiar si in filmuletul postat de mine se vad 12 vagoane. https://www.youtube.com/watch?v=hT1lXOlsC8A |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 13:50 | |
| In Baragan erau si in anii 80 temperaturi de peste 35 grade la umbra, doar ca nu se spunea la radio sau tv sa nu intre lumea in panica. Atunci trenurile aveau un numar suficient de ferestre care prin deschiderea lor asigurau o ventilatie corespunzatoare a vagoanelor, dar acum la un Desiro cu doar 4 ferestre ce se deschid 30 % clar se face sauna in trenurile care au astfel de compunere, cum sunt: 11735, 11070, samd. care circula in plin camp la peste 35 grade fara AC. Nu vreti sa stiti ce temperatura este acum in tr. 8133/8132, compuse din 2 automotoare Malaxa... dar lumea indura ca sunt la pret de regio, dar nici nu au de ales pentru ca nu circula niciun tren IR pe relatia Ploiesti Sud - Slobozia Veche. Poate era momentul macar vara sa fi bagat pe aici sezonierul 1945/1944 cu o grupa de 2 vagoane Ploiesti Sud - Slobozia Veche. Intre timp reparau in tihna linia Buzau - Faurei - Tandarei... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 15:31 | |
| Lumea a evoluat, acum clima in tren este ceva normal, nu trebuie sa ne uitam in urma ca am trait si fara clima, e adevarat ca asa a fost dar daca e asa de ce nu spunem ca lumea a trait si fara curent de exemplu, atunci cum au trait oamenii acelor vremuri, deci se poate si fara curent nu ? Mai vedeti cum au evoluat si tarile din vest unde vagoanele trenurilor sunt cu geamuri fixe, clima si prize iar viteza de circulatie este peste 160 km/h , toate astea fac parte din progres si asa trebuie sa evoluam si noi . |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 16:32 | |
| - Karpaty a scris:
- Mai vedeti cum au evoluat si tarile din vest unde vagoanele trenurilor sunt cu geamuri fixe, clima si prize iar viteza de circulatie este peste 160 km/h , toate astea fac parte din progres si asa trebuie sa evoluam si noi .
bine ca am "evoluat" de la vest ce e mai rau, geamurile blocate, iar restul evolutiei, mai incet |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 16:48 | |
| Fara suparare, se vede ca nu iesiti din RO ! |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 17:39 | |
| Nici eu nu laud atat vagoanele cu AC. Dar... La 30-40 de grade, cu o viteza de 30-40 de km/h e foarte nasol. Da, si eu sint pro vagoane compartimentate, preferabil cu 6 locuri/compartiment. Si cam atat. Dar de la Bucuresti la Cluj trenurile nu fac 5 ore sa nu fie o problema lipsa AC-ului, sa poata fi suportata lipsa prizelor, etc. Nici in autocare nu sint prize, doar net in unele. Dar o caciula de bani pentru viteze mici, prize ioc, caldura ca-n cuptor, mizerie, melteni, etc. Cum suna? |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 17:42 | |
| Personal, as vrea sa am AC, dar sa si functioneze, atunci cand nu functioneaza este o mare problema cu geamurile fixe si usile blocate. Am avut de vreo 2-3 ori nesansa asta vara la 35 de grade sa fiu inchis intr-un asemenea vagon. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 17:47 | |
| Si mie im place AC-ul la 40 de grade afara. Ce voiam sa spun e ca in momentul in care ai viteze sanatoase poti deschide geamul. Si daca ai babe in compartiment o bagi p-aia cu "sint astmatic, nu am aer". |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 07 Aug 2014, 18:22 | |
| din pacate eu chiar sunt astmatic si imi place cu geamul deschis fie vara fie iarna |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 14 Aug 2014, 13:36 | |
| In Sibiu |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
|
| |
| RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|