Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia

In jos 
+67
Razvan Tudor
mielutu zburator
marius_catalin84
Dutzu
kristi kkk
marius664
@ndrey
dan tm
Mihay
AndiCFR
DPS
DB Robert
Grigor
63-1143-5
gtavicecity
cardinal
AlexD
TVlad
Luna
unguru22
Balto
romaniaetc
NicuS
alexand3r
sovidiu
Shinkasen
MariusM
Spartan1948
allred
sibiustation
halmarius
maris.constantin
AMX 97-0548-4
dan_dinamo_bm
florin29sv
Andrey_tm
ATM
baiazid
cristy79
ANDU2100HP
COSTACHE MIHAIL
Teodor
crystynyca
didinul
Vitosa
mureseanu_976
Radu Tudor
Vlad
AndreiStefan
Desiro256
phnegativ
manuela
Jhonyla
Adrian78
92Dragos
billy752-istu
IonutCFR2009
cristi CFR
Dr2005
Katalin4653
razvan - trenuri
Alex Avram
Nesebar
Adirmvl
mariuscfrbucuresti
DUAL
ionutz85
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeSam 31 Aug 2013, 16:28

Pai il pui cu Desiro, ca sa nici nu mai pierzi o ora cu rebrusarile din Piatra si Pitesti. Poti pune o oprire de cel mult 5 minute in R. Valcea, nu 15 cat are acum, si ii faci timpi mult mai buni. Plus ca oricum are timpi largi in prezent, deci ai de unde sa mai scurtezi din durata.

Si pana la urma cat ar trebui sa platesti? E 40 de lei biletul cu loc rezervat, deci 37 fara loc. La autocar e 50 de lei biletul, in medie. E drept, e mai comod, mergi mai repede, dar daca sunt curse de noapte pleaca sau ajung la ore nasoale.
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6770
Data de inscriere : 05/12/2010

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 15:23



13 vagoane Very Happy 
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeDum 01 Sept 2013, 21:44

Se vede ca a venit toamna: in seara asta n-am vazut mai mult de 10-15 oameni in tren la plecare din Valcea, iarin ultimul vagon (daca nu ma insel e numerotat cu 4) erau stinse luminile. Neutral 


Ca tot a postat Paul clipul de mai sus, cate vagoane mai are acum intre Bucuresti si Mangalia?
Sus In jos
romaniaetc




Numarul mesajelor : 36
Reputatie : 5209
Data de inscriere : 24/09/2010

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 00:21

adirmvl a scris:
Se vede ca a venit toamna: in seara asta n-am vazut mai mult de 10-15 oameni in tren la plecare din Valcea, iarin ultimul vagon (daca nu ma insel e numerotat cu 4) erau stinse luminile. Neutral 


Ca tot a postat Paul clipul de mai sus, cate vagoane mai are acum intre Bucuresti si Mangalia?
Macar 10-15 calatori tot are in zilele proaste si IRul de la 14:43 care circula doar pana la Bucuresti si pleaca din Caciulata. Dovada ca degeaba ieftinesti biletele daca pui trenul la ore aiurea. In ultimele 10 zile am folosit de 2 ori acest RE pe relatia Bucuresti - Rm Valcea si la fel pot sa confirm ca au coborat sub 15 persoane in gara din Valcea.

Dupa ce se termina definitiv sezonul pe litoral, nici daca ar fi gratuita calatoria spre capitala nu ar strange mai mult de 30 de calatori din Valcea, in conditiile in care in Bucuresti esti nevoit sa dai pe taxi cat costa biletul intreg (ajunge fix in intervalul in care nu circula liniile de noapte)  sau in cazul in care mergi mai departe si trebuie sa stai minim 3 ore pana la prima legatura...

Nu pot sa ma pronunt daca ar fi rentabila mentinerea in circulatie pentru tot anul intre Bucuresti si Mangalia intrucat nu folosesc trenul in mod regulat pe aceasta ruta, in schimb imi vine greu a crede ca intre Rm Valcea si Bucuresti cu orarul actual ar putea genera profit...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 00:41

Daca ar ramane tren de noapte ar avea alt orar. Sa plece pe la 23:00 din Sibiu, si la 6-7 dimineata sa fie in Bucuresti. Oricum, tu vorbesti de Valcea-Bucuresti, ori el are orarul facut pentru litoral, unde ajunge dimineata: in Constanta la 7 fara cateva minute, iar in Mangalia la 08:32, deci la ore bune pentru a-ti incepe vacanta la mare.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3354
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8363
Data de inscriere : 26/05/2011

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 01:24

Daca are tarife egale sau mai reduse cu cele de auto pentru unii nu conteaza ca face 2 ore in plus noaptea deoarece dorm + cei care merg mai departe de Bucuresti unde schimba acest tren cu altul.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13805
Data de inscriere : 08/04/2009

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 09:52

RE 2801 cu GM 1025 şi 13 vagoane, in Neptun hc., august 2013
RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 2801_zps3702ae54
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6735
Data de inscriere : 05/10/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 12:46

romaniaetc a scris:
in schimb imi vine greu a crede ca intre Rm Valcea si Bucuresti cu orarul actual ar putea genera profit...
Daca ar exista regula conform careia fiecare tren ar trebui sa scoata profit foarte probabil mai mult dacat jumatate din trenurile existente ar trebui sa dispara. Si s-a mai dus un fir din legenda conform careia transportul feroviar public de calatori trebuie sa aiba in primul rand un caracter social.

Insa daca trenul merge mult sub capacitate iar garnitura ar putea da randament pe o alta ruta, aceasta se anuleaza.

Sus In jos
Vizitator
Vizitator




RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 14:35

Eu cred ca nu exista un tren care sa fie prin definitie profitabil.Am si scris pe alt post.

Incerc sa explic, fara sa fiu specialist, cum vad eu lucrurile:

trenul circula de la A la B( Arad -Bucuresti Nord)

Asadar din vinzarea biletelor trebuie acoperite urmatoarele cheltuieli ale CFR Calatori:

la depoul Arad

cheltuieli de personal ( TESA, mecanici intretinere, electricieni, portari, laborator, medic, curent, gaz, apa, canal, curatenie, etc)

cheltuieli cu locomotiva, cheltuieli cu mecanicul

revizia de vagoane

aceleasi cheltuieli ca in depou+ cheltuielile curente pentru vagoane ( vidanjare, apa, curatenie, diverse reparatii neplanificate)

comanda personalului

personalul de drum+personalul care ramine pe loc( contabile, sefi de tura, directori, secretare, curent, incalzire, curatenie, etc)

In parcurs

TUI la CFR Infrastructura.
Daca CFR Calatori are inchiriat spatiu pentru case de bilete se adauga cheltuielile aferente+cheltuielile pentru casiere.

Cheltuielile din parcurs cu schimbarea locomotivei si cu proba frinei in parcurs iar la final remizarea locomotivei si pregatirea trenului pentru intors.

Astfel trenul nu genereaza profit direct dar sa ne gindim ca este o za in lantul economiei.

Transporta calatorii dintr-un oras in altul, calatori care au diverse probleme generatoare de cheltuieli:pacienti la medic prin spitale sau centr universitare, turisti care viziteaza muzee, cafenele, hoteluri etc, justitiabili care platesc taxele aferente, pasageri pentru avioane, solicitanti de viza, pasageri care schimba trenul cu unul personal.

Toti acesti pasageri folosesc mai apoi mijloace de transport in comun, taxe pe la institutii etc etc etc.
Daca trenul este personal, in general transporta oameni la locul de munca, de unde de asemenea se retin impozite, elevii la scoli, etc etc.

De aceea trenul este subventionat, pentru ca nu este neaparat profitabil direct dar poate aduce pierderi colaterale daca este anulat, pina cind celelalte mijloace de transport se adapteaza si preiau fluxul de pasageri.

Sigur nu poti sa pui un tren la 09.00 cu sosire la 11.00 pentru ca evident, in prezent acesta nu deserveste pasagerii care au neaparata nevoie de tren.

Iata insa ca am calatorit zilele trecute pina la Calafat si mai apoi pina la Vaslui.
Practic nu exista un tronson de cale ferata pe care trenul sa aiba o viteza constanta. trenul acumuleaza intirzieri si pasagerii pierd fie legaturile fie planificarile pe care le aveau la diverse institutii.

In tren era o femeie care se agita ca la 23.00 e ultimul autobuz spre aeroport, ca ea citi in trenurile din tara, altii aveau legatura cu alte trenuri.
trenul care ajunge dimineata are pasageri care s-au bazat ca ajung la ora X si s-au planificat la ambasade, la spitale, la ministere, la alte probleme avind tren inapoi la o ora convenabila spre amiaza, insa o data intirziat cu 1-2 ore tot programul se da peste cap.

Pe buna dreptate a doua oara va cauta autobuzul.
ma uitam in tren cind oamenii s-au intrebat :Cuuuum e abia Mizilul? credeau ca sint la Ploiesti.
O femeie mi-a povestit ca si-a luat bilet Lugoj-Tirgu Mures la clasa I a la Desiro, au urcat ceferisti care mergeau acasa, si unul s-a intins pina sub scaunul ei.

La solicitarea ei de a ii cere sa isi traga picioarele ceferistii i-au raspuns ca doar nu se urca pe ea.

Prin urmare cica acuma a gasit o firma de autobuze care are preturi mai mici decit trenul, timpi mai scurti si conditii mai bune.

La intors am intirziat 1 ora si am ajuns pe la ora unu in noapte. Alta problema este ca esti la mina taximetristilor care stiu ca la ora ceea nu ai alta optiune.

Nu stiu cum e in strainatate, am vazut pe undeva afirmatia ca acolo sint autostrazi.
Este adevarat ca sint autostrazi dar o cautare pe siteurile lor va returna o multime de trenuri TGV si ICE in tarile cu o retea densa de autostrazi.
Cumva ei s-au intors la trenuri. Si nu doar de mare viteza.



Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6735
Data de inscriere : 05/10/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 15:00

dan tm a scris:

Cumva ei s-au intors la trenuri. Si nu doar de mare viteza.
Serviciul regio la ei e clar un  serviciu social, trenurile nu sunt atat de pline decat la orele de varf insa exista cadenta iar cadenta asigura constanta si arata o stare generala de bine. Deviza la ei e ,,cat mai multe trenuri'' pe toata durata zilei si nu se gandeste nimeni la ideea de 1 tren = trebuie profit. Dincolo de viteza trenurilor regio, mai mare sau mai mica functie de linie, cel mai important lucru care aduce stabilitate si incredere calatorului este cadenta insotita de lipsa intarzierilor. Iar daca acestea exista le putem considera exceptii sau intamplari si nu obisnuinta ca in cazul nostru.

Ceea ce nu realizam noi romanii in este faptul ca o cale ferata bine pusa la punct genereaza un impact economic favorabil la modul general chiar si in unor pierderi, deciprofitul nu e un ,,musai''. Pentru ca si statul trebuie sa inteleaga ca ce se pierde pe o parte se recastiga pe altele.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Lun 02 Sept 2013, 15:57, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22392
Data de inscriere : 06/12/2009

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 15:20

@baiazid , asta incerc si eu sa spun , un tren nu il introduci doar daca ai profit , trenul x si y circula si vine in sprijinul populatiei , daca exista tren direct exista si calatori daca nu exista atunci nici calatori nu ai , nu e nimeni nebun sa vina la tren si sa stea prin gari sa schimbe 7 trenuri in parcurs dar "specialistii" nu inteleg acest lucru , pentru ei e usor sa anuleze toate trenurile si apoi vai vai nu avem clienti .
Ofera ceva bun catre publicul calator si atunci si populatia vede cu alti ochi CFR dar pe ei nu ii intereseaza , si nu stiu cati care lucreaza in CFR de fac mersul trenurilor si folosesc trenul , mare mirare daca unu din ei mai merge cu trenul atunci ar vedea lipsurile cu care se confrunta calatorul de rand zi de zi .
Sa mearga prin diverse gari si sa vada cum vine lumea la tren dar cand afla ca trebuie sa schimbe 3 trenuri intre A si B si mai si plateste sacosa de bani pleaca din gara plin de nervi si cu injuraturi la adresa CFR , ei asta nu vad si lunar tot taie din trenuri dar nimeni nu face nimic sa atraga populatia la tren .
Praf si pulbere , asta sa vrut si asta s-a ales de CFR . Pacat , pe vremuri a fost ceva CFR atat in tara cat si in Europa , acum ............ se stie ce a ajuns .

_________________
595423RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Bdeem_8496_aRE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Bdeem_8496_aRE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Bdeem_8496_a
Sus In jos
unguru22
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 36
Reputatie : 4143
Data de inscriere : 01/09/2013

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 20:12

acum cateva zile a aratat ca acest tren a avut probleme la un vagon la aerul conditionat(nu stiu mai multe)
a fost pe diverse posturi de TV
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25564
Data de inscriere : 17/08/2011

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 20:26

Să vină ăia să facă reportaj pe Desiro-urile Piteşti/Târgovişte - Bucureşti, să vadă că tariful e de IR şi climatizarea nu merge, sunt 50 de grade înauntru... la etajat măcar poţi să forţezi uşa să stea deschisă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 20:29

Idem si pentru Bucuresti-Pausa, de acum o saptamana. Noroc ca era linia buna, si mergand repede se facea curent.
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 1799
Varsta : 106
Localizare : Constanta
Reputatie : 6222
Data de inscriere : 22/12/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitimeLun 02 Sept 2013, 21:01

Astazi a avut doar 8 etajate.
Sus In jos
Continut sponsorizat





RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 19 Icon_minitime

Sus In jos
 
RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
Sus 
Pagina 19 din 40Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: