Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 04 Aug 2014, 18:29
Sarpele 2802 filmat de mine in Eforie Nord
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 05 Aug 2014, 18:41
sa vedeti faza tare aseara cand s-au intors de la Costinesti 6 vecini. Au zis ca de la Costinesti la Constanta au facut sauna la peste 50 grade din cauza lungimi trenului o singura locomotiva nu a facut fata ca sa fie bine in tot trenul, dupa spusele nasului. De la Constanta la Bucuresti s-a schimbat treaba si au avut temperaturi racoroase in etajate.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 05 Aug 2014, 19:04
Instalaţiile de pe DA şi GM sunt concepute pentru a alimenta 10 vagoane... evident, etajatele au câte 2 instalaţii de climatizare pe vagon, deci vă daţi seama câte vagoane pot fi alimentate eficient.
_________________ :TTT:
Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5640 Data de inscriere : 19/04/2010
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 05 Aug 2014, 20:40
Intr-adevar, e un calvar cu caldura intre Mangalia si Constanta in cele 13 vagoane etajate; duminica, 03.08.2014 toate usile vagoanelor erau blocate in pozitia deschis (iar calatorii buluc in dreptul lor pentru o binemeritata gura de aer), iar aspectul pe care il avea garnitura in timpul mersului ducea orice pasionat cu gandul la ceea ce vedem in general la trenurile de naveta din India....
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 05 Aug 2014, 20:46
Iara specialistii nostrii?
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 10:25
dan tm a scris:
Iara specialistii nostrii?
Nu-s de vina specialistii ,ci aia care au aprobat tonajul si numarul de osii remorcate pe sectia respectiva, posibilitatea de climatizare/incalzire a unui numar de vagoane in functie de sursa este o cauza pentru care se reduce tonajul trenului!
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 11:11
Si aia nu-s specialistiii nostrii? aia care lucreaza la imbunatatirea conditiilor oferite, la adaptarea lor la cerintele de trafic blabla bla? Nu asa raspunsuri da CFR atunci cind un nespecialist de pe aici de pe forum trimite o petitie cu cite o propunere de imbunatatire a situatiei sau de adaptare a ei la realitate?
Ca doar nu ma pun eu sa stabilesc compunera trenurilor, ci specialistii lor stabilesc, trase vagoane, tonaje, lungimi, linii de garare, pante, rampe, dormitoare, partizi de tren, tractiune, XSELL, opriri unde sint ceferisti specialisti.
Cum adica nu sint de vina specialistii?Cine trebuie sa stie ce putere are o locomotiva, ce conditii sint necesare pentru functionarea vagoanelor si toate celelalte, noi calatorii?
Cine a stabilit ca vagoanele trebuie sa aiba geamuri fixe si aparate de aer conditionat iar acolo unde mai sint geamuri mobile acestea sa fie blocate cu holzsuruburi? cine a stabilit eu, tu, ceilalti calatori? Ei bine specialitii astia trebuie sa stie ca 13 vagoane etajate au nevoie de cutare conditii pentru a functiona, ca locomotiva modernizata EGM poate oferi cutare conditii de tractiune si functionare a vagoanelor prin urmare ar fi nevoie de doua locomotive sau de doua trenuri separate. Sau mai stiu eu ce.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 11:46
Si ma intreb cum a rezistat omenirea mii de ani fara "clima" si caile ferate peste o suta de ani...
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 12:54
Este vorba de aia care formeaza trenul, caci informatia este foarte simplu de gasit ;altfel vorbind, zice bine marius664.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 13:03
Aia care formeaza trenul sint cei din revizia de vagoane. Ei primesc telegrame care contin tipul vagoanelor, numarul vagoanelor din tren, ce trenuri formeaza, unde scot un vagon, unde mai pun. Tot de la specialisti, ca doar nu zic aia din revizie: ba hai ca pleaca 2801, ii bagam 3 etajate si mai baga Bucurestiu 6, baaa e ca inghesuiala, ia baga-i si un WLAB.
Toate trenurile sint trasate, tonate, calculate procentele de frinare in functie de caracteristicile liniei de specialistii nostrii, nu de ciocanarii din revizie, care habar n-au de vagoane , serii, locuri etc.
Nu se semneaza atunci cind apar modificari fata de livret si se comunica pina jos la casele de bilete?
Discutia o ia pe abatuta, dar cei care au gindit trenul respectiv cu 13 etajate, ori nu au stiut elementele esentiale, ori nu au tinut cont de ele. Lasa ca merg ei si fara clima, principalul e sa mearga.
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 13:26
marius664 a scris:
Si ma intreb cum a rezistat omenirea mii de ani fara "clima" si caile ferate peste o suta de ani...
Am mers cu trenuri fara clima o gramada de ani doar ca aveau geamuri care se deschideau, etajatele contemporane in mers sunt etanse, usile se blocheaza, geamurile sunt fixe. Am trait si eu experienta asta acum 2 ani pe IR 1753, eram la grupa de Botosani intr-un 21-86 si clima a crapat. Ne-am rugat de nas 1 ora sa deblocheze manual usa, nu voia pt ca zicea ca se strica din cauza trepidatiilor din mers. Afara erau 40 de grade. Colac peste pupaza , un cetatean a gasit de cuviinta sa scoata ceapa, slanina si branza din papornita si tacamul a fost complet intr-un vagon climatizat nefunctional!
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 14:45
marius664 a scris:
Si ma intreb cum a rezistat omenirea mii de ani fara "clima" si caile ferate peste o suta de ani...
inainte se deschideau geamurile, acum le blocheaza
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 15:18
dan tm a scris:
nu au stiut elementele esentiale, ori nu au tinut cont de ele. Lasa ca merg ei si fara clima, principalul e sa mearga.
Se poate trece si la alte masuri (limitarea numarului de vagoane),asa cum am zis si mai sus,dar mentalitatea in tara noastra este cea care este. Probabil lipsa mentiunii de utilizare a vagoanelor 26-16 ,36-16 la un numar dat (7 vagoane) pe portiunea respectiva permite bataia de joc de 13 etajate.
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 16:15
Mihay a scris:
Intr-adevar, e un calvar cu caldura intre Mangalia si Constanta in cele 13 vagoane etajate; duminica, 03.08.2014 toate usile vagoanelor erau blocate in pozitia deschis (iar calatorii buluc in dreptul lor pentru o binemeritata gura de aer), iar aspectul pe care il avea garnitura in timpul mersului ducea orice pasionat cu gandul la ceea ce vedem in general la trenurile de naveta din India....
Vaiiiii nu mai vreau sa merg cu acel tren in viata mea, deci pur si simplu de sufoci in trenu asta cand nu e alimentat
Si totusi nu inteleg un lucru. Anu trecut am mers cu acest expres al etajatelor de la Eforie pana la Mangalia cu un GM, trenul era climatizat la dus. Ajung in Mangalia ma plimb, dau sa ma intorc inapoi in Eforie Nord, vad ca e acelasi tren am spus aaa perfect intru in tren ca-i racoare, eeee ciuciu racoare. Am mai stat am zis eee da-o(ala cu cornite) poate cand pleaca trenu porneste si climatizarea. Din nou Ciu Ciu pana-n, eram deja la Costineti si eram mort de cald, usile nici nu mai functionau, nici becurile de la buton nu se mai aprindeau, controlorii spuneau ca pana la Constanta trenu merge fara clima, nu mai zic ca tineri urcati din Costineti ii umplau frigideru domnului mecanic , si se pare ca a functionat de la Eforie Sud si pana la intrarea in Eforie Nord climatizarea a functionat dupa din nou Ciu Ciu (nu stiu dupa daca a dat din nou drumu la climatizare)
Si totusi de ce la dus s-a putut alimenta trenul ? si la intors nu ?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 06 Aug 2014, 16:20
Motorina e scumpă şi trebuie să mai rămână şi pentru alte rezervoare...
Totuşi, trenul ăsta chiar are clienţi pentru atâtea vagoane... parcă prin anii trecuţi mergea cu două locomotive.
_________________ :TTT:
Continut sponsorizat
Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia