|
| RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+67Razvan Tudor mielutu zburator marius_catalin84 Dutzu kristi kkk marius664 @ndrey dan tm Mihay AndiCFR DPS DB Robert Grigor 63-1143-5 gtavicecity cardinal AlexD TVlad Luna unguru22 Balto romaniaetc NicuS alexand3r sovidiu Shinkasen MariusM Spartan1948 allred sibiustation halmarius maris.constantin AMX 97-0548-4 dan_dinamo_bm florin29sv Andrey_tm ATM baiazid cristy79 ANDU2100HP COSTACHE MIHAIL Teodor crystynyca didinul Vitosa mureseanu_976 Radu Tudor Vlad AndreiStefan Desiro256 phnegativ manuela Jhonyla Adrian78 92Dragos billy752-istu IonutCFR2009 cristi CFR Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri Alex Avram Nesebar Adirmvl mariuscfrbucuresti DUAL ionutz85 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 05 Sept 2013, 20:39 | |
| Bun, dupa... dupa, a venit raspunsul la petitia trimisa pentru a pastra Bucuresti-Piatra-Sibiu si in extra sezon. REzumat, le-am cerut sa il pastreze si dupa 10 septembrie si eventual sa fie format din Desiro pentru a nu mai pierde vremea cu rebrusarile din Pitesti si Piatra. Raspunsul robotului:
Data raspuns: 2013-09-05 16:36:29 Stimate domn/doamna CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare. Urmare mesajului dumneavoastră transmis prin poşta electronică la „SNTFC Călători SA ne-am adresat direcţiei de specialitate şi vă comunicăm că: Mersul trenurilor de călători se elaborează anual în funcţie de solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici interesaţi, rezulatele studiilor de piaţă realizate în acest sens şi este adaptat permanent la condiţiile de trafic (şi în funcţie de fluxul publicului de călători) şi posibilităţile tehnico – economice ale SNTFC CFR Călători. Transpunerea în practică a soluţiilor privind trasarea şi compunerea trenurilor este adaptată posibilităţilor concrete de circulaţie şi parc de material rulant. Realizarea ofertei pusă în aplicare anual printr-un nou „plan de mers de tren” are la bază principii tehnico – economice stabilite conform unor studii documentate privind traficul de călători. Sugestiile dumneavoastră au fost preluate şi analizate de specialişti, iar dintre acestea se vor implementa cele care îndeplinesc condiţii de eficienţă şi rentabilitate, ţinând cont şi de alte solicitări primite din partea publicului călător. Încă odată vă mulţumim pentru propunerile privind mersul de tren şi precizăm că personalul CFR Călători analizează în permanenţă tendinţele pieţei de profil, şi aplică cele mai bune soluţii în conformitate cu reglementările în vigoare. Precizăm că începând cu data de 10.09.2013 trenul R 2801/2802 nu va mai circula pe relaţia Sibiu-Bucureşti Nord-Constanţa-Mangalia şi retur. În extra sezon trenurile vor circula după un grafic nou şi pentru a veni în sprijinul dumnevoastră vă informăm să accesaţi site-ul CFR Călători www.cfrcalatori.ro la Capitolul Comunicate. Informaţiile publicate în modulul „mersul trenurilor” sunt actualizate permanent. Modificările majorecare se produc în circulaţia trenurilor, cum ar fi suplimentările sau anulările de trenuri în perioada de sărbători sunt publicate pe site-ul propriu (www.cfrcalatori.ro ), la capitolul „Comunicate”. Informaţiile privind oferta de transport sunt publicate online. Modulul de mers de tren aflat pe pagina principală a site-ului www.cfrcalatori.ro (în dreapta sus) are doua secţiuni distincte: 1. Rute interne – cu căutare directă din pagina principală (a rutelor interne). De aici puteţi afla şi informaţii privind preţul biletului (dacă solicitaţi informaţii despre trenurile ce circulă pe o anumită rută, în tabelul raportului căutării există şi o coloană care se numeşte preţ); 2. Rute internaţionale – un link către o altă aplicaţie (alt site). Completând datele din aplicaţia de mers de tren internaţional, puteţi obţine informaţii în funcţie de data la care doriţi să călătoriţi. Având convingerea că veţi da dovadă de înţelegere, vă mulţumim pentru interesul acordat şi vă asigurăm că societatea CFR Călători este receptivă la solicitările privind calitatea transportului şi a programului trenurilor de călători şi întreprinde toate eforturile pentru realizarea unor prestaţii de transport care să răspundă exigenţelor publicului călător, în condiţii de eficienţă economică (ţinând cont şi de balanţa venit/cheltuieli). Cu stimă, SNTFC CFR Călători SA Compartimentul Relaţii cu Publicul Relatii cu_Publicul_3
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 05 Sept 2013, 20:58 | |
| Astia chiar cred ca noi inghitim povestile acestea de adormit inginerii ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 05 Sept 2013, 21:20 | |
| Dupa un asemenea raspuns care practic nu are nimic in comun cu intrebarea iti mai vine sa folosesti serviciile CFR-Calatori ? Cand vezi ca nimeni nu ne baga in seama si nu tin cont de ce le propunem atunci aceasta optiune de "sugestii si prupneri" pentru ce mai exista ? Doar asa ca e normal sa existe ? Eu unu m-am lamurit , te lupti cu morile de vant in tara Romaneasca , nu rezolvi nimic daca esti un simplu cetatean . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 05 Sept 2013, 21:37 | |
| Poate baga Regiotrans sau TFG poate la ei angajatii direcţiei de specialitate considera ca este oportun un astfel de tren.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 05 Sept 2013, 21:53 | |
| Ar fi o varianta sa vina RT-ul. Plus ca ar putea sa mai trimita de vreo doua ori motorul pana la Valcea pana seara. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 05 Sept 2013, 21:54 | |
| Ar avea grija astia sa le puna bete in roate. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 06 Sept 2013, 06:58 | |
| Am facut si eu o petitie catre CFR in 30 Iulie 2013 cu mai multe puncte, primul fiind chiar acesta privind trenul 2801/2. Raspunsul CFR a venit dupa circa o luna iar privitor la acest punct a fost ca: "1. Vom ţine cont de soluţie la întocmirea noului plan de mers de tren pentru 2013-2014". Deci, sa nu ne pierdem speranta... Privitor la celelalte puncte pot sa spun ca raspunsurile m-au surprins placut in sensul ca nu mi-au bagat fraza aia cu specialistii care analizeaza si fac si dreg si m-au invitat sa fac propuneri de trenuri RE pt noul mers. Iata ce le-am scris privitor la aceste trenuri RE: "5. Ultimul punct si poate cel mai important - va rog sa analizati extinderea rangului RE pe mai multe rute de mediu parcurs. O idee ar fi sa analizati care sunt trenurile IR de scurt sau mediu parcurs cu cele mai mici incasari si sa le faceti RE. ACEST RANG ESTE SINGURA SANSA SA ADUCETI LUMEA LA TREN. In conditiile actuale de stare a infrastructurii nu se pot oferi viteze foarte mari; dar macar pretul sa fie atractiv si asa lumea se poate reintoarce la tren. Nimeni nu cere viteze de 200 km/h dar din pacate pretul este un element important in conditiile puterii de cumparare din Romania si multa lume cand vede pretul intreg la IR se orienteaza catre altceva. Este o decizie strategica din care nu veti avea decat de castigat - va rog inca o data sa faceti asta si nu veti regreta - oamenii vor reincepe sa utilizeze trenul. Acest rang va fi un real succes pe distante de 200-300 de km. Tinand cont de restrictiile tehnice, de personal etc pe care eu nu am cum sa le cunosc va rog sa analizati trecerea la rangul RE a trenurilor IR care au cele mai mici incasari - VETI AVEA DOAR DE CASTIGAT". Ca urmare voi trimite cat de curand un alt mail cu propunerile pe care le-am vazut si aici pe forum si cateva ale mele si daca se vor implementa macar 2-3 din ele tot sunt multumit. Trenul R 2021/2 ar putea sa fie prelungit la Arad de la noul mers. Parerea mea personala este ca vor aparea astfel de trenuri de la noul mers mai ales ca au avut grija sa scumpeasca serios tarifele la Regio pe distante mari. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 06 Sept 2013, 10:39 | |
| Nimeni nu zice sa pui regioexpres pe distante mai mari de sa zicem 400km. E absurd, deoarece RE are oricum mai multe statii ca IR iar starea infrastructurii e cum e.
Eu zic asa, trenurile de baza care leaga doua orase mari (pot fi si trei daca distanta se incadreza) sa fie obligatoriu doar regioexpres, astfel se incurajeaza mersul cu trenul pe distante mai scurte si care leaga doar doua regiuni. (alea istorice) sau circula in cadrul aceleiasi. Adica rutele regioexpres sa fie Bucuresti-Constanta, Bucuresti-Brasov, Bucuresti-Craiova, Bucuresti-Buzau, Bucuresti-Braila-Galati (via Urziceni), Bucuresti-Pitesti, Buzau-Braila-Galati, Timisoara-Arad-Oradea, Brasov-Sibiu, Oradea-Cluj Napoca, Suceava-Bacau, Buzau-Bacau, Suceava-Iasi, Timisoara-Drobeta Turnu Severin, Arad-Deva, Suceava-Cluj Napoca, Craiova-Sibiu, Cluj Napoca-Baia Mare-Satu Mare, Brasov-Cluj Napoca, Brasov-Targu Mures, Constanta-Braila-Galati.
Apoi mai sunt si alte rute in special linii secundare care necesita un astfel de rang evident pe langa regio simplu. Asa cum este si acum de exemplu ruta Medgidia-Tulcea Oras.
Interregio sa fie rutele medii si lungi, dar mai mult lungi si in special cele care nu permit viteze comerciale bune (comparativ cu rutele IC) gen Timisoara-Iasi, Bucuresti-Drobeta Turnu Severin-Timisoara, Bucuresti-Brasov-Arad, Bucuresti-Suceava, Bucuresti-Cluj Napoca, Bucuresti-Bacau, Bucuresti-Iasi, Constanta-Iasi. Multe din trenurile interregio sa aibe tarifare de regioexpres pe sectiile cu viteza redusa (secundare in special) si opriri mai multe. Pe restul parcursului trenul interregio sa aibe opriri doar in orasele importante sau statiuni turistice de interes.
O alta idee ar fi revigorarea rangului IC dar introdus doar acolo unde poate scoate viteze comerciale semnificative si timpi mult scazuti fata de regioexpres, adica nu bulibaseala de acum cand IC face mai mult decat un IR. Cel mai important este ca IC-ul sa aibe foarte putine opriri si sa mearga pe o sectie modernizata. Aici se poate impune si o regula, daca ai IC spre o directie e musai la 30' sa plece si un regioexpres in tot in directia aia.
Exemplu: 06.30 IC Constanta-Bucuresti Nord fara oprire 2h15' 07.00 RE Constanta-Bucuresti Nord opriri in Palas, Medgidia, Cernavoda Pod, Fetesti, Ciulnita, Lehliu, Bucuresti Baneasa timp total 2h59'
Astfel diferenta de tarif se justifica ca si timp si numar de opriri.
Alt exemplu
06.30 IC Bucuresti Nord-Brasov opriri doar in Sinaia si Predeal timp total 2h15' 07.00 RE Bucuresti Nord-Brasov opriri in Ploiesti Vest, Campina, Breaza, Comarnic, Poiana Tapului, Busteni, Azuga, Predeal timp total 3h00'
Timpii sunt discutabili, depinde de starea infrastructurii, orele de plecare deasemenea, tot ce conteaza este exemplul.
Sau se poate face un IC Constanta-Bucuresti Nord-Brasov cu doar 3 opriri dar sa nu stea o eternitate in Nord.
Concluzie, acum dai bani de regio si faci 5 ore din Constanta in Obor si 4 ore din Bucuresti in Brasov, pe viitor poti sa dai aceeasi bani si sa ai viteza de interregio desi rangul cu care mergi e regioexpres.
Important este ca si calator sa ai de unde alege, lucru care acum la CFR Calatori nu se intampla. Ei trebuie sa mai scoata din trenurile alea regio care fac o eternitate si cara aer si sa le faca regioexpres, mai rapide si tot la fel de ieftine iar pentru cei cu bani si care vor putine statii sa existe IR si IC. Pentru ca lumea nu merge 5km cu trenul decat ca sa faca blatul. Si sa nu mai amestece materialul rulant ca nu e bine, este haos la toate capitolele atat la ranguri cat si la confort.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 07 Sept 2013, 22:15 | |
| Vineri seara nu a ramas nici un vagon in Bucuresti, 3 sau 4 vagoane fiind detasate in Pitesti. Din cate am vazut e nevoie ca de aer ca acest tren sa fie pastrat si dupa sezon, inclusiv pentru Bucuresti-Pitesti. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 08 Sept 2013, 12:29 | |
| - romaniaetc a scris:
- AndreiStefan a scris:
- Ieri,adica marti,a avut doar 6 etajate.
Nu inteleg de ce acum, in ultimele zile, cand nu mai sunt calatori, se trimit tot etajate, cand ar putea sa trimita 20-55, mult mai confortabile pt un tren de noapte. Pana la urma n-ar fi o drama daca o saptamana ar ajunge etajatele prin Calarasi/Medgidia sau alte destinatii pentru trenuri regio deservite in mod normal de vagoane compartimentate ce apartin Constantei... Sau mai bine sa ramana etajate decat rablele si vechiturile de 20-54/55. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 08 Sept 2013, 12:55 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 08 Sept 2013, 13:05 | |
| Da, mare pacat de trenul asta! Face destul de mult intre Sibiu si Bucuresti, dar chiar si asa e foarte bun pentru ca nu ai nici autocare noaptea de la Bucuresti la Sibiu. Nici macar pana la Valcea...
Din pacate, in loc sa fie limitat intre Sibiu si Bucuresti dupa sezon mai circula doar o saptamana de la Bucuresti la Mangalia... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 08 Sept 2013, 13:16 | |
| Singura varianta sa mergi din Bucuresti la Sibiu noaptea sis a ajungi acolo dimineata este Bucuresti-Brasov 14065 ; Brasov-Sibiu 13403+2513 este acelasi Desiro doar ca schimba numarul in Fagaras , dar cine utilizeaza aceasta varianta ? Eu am mers de cateva ori vara asta asa dar nu stiu multi de aceasta varianta si nu prea convine nimanui sa stea 3 ore in Brasov dupa legatura in miez de noapte , majoritatea prefera tren direct care nu va mai fi de maine si nici autocar nu este . De 2 ani tot le spun sa bage ceva direct pe timp de noapte , au venit cu acest 2802 pentru 2 luni si cum suntem in Romania , tot ce este bun dispare , asa cum au facut cu toate trenurile bune din tara asta , au taiat si au anulat si acum omul nu are cuc e sa mai mearga dar au pretentia sa vina lumea la tren , pana la urma este o simpla poveste de adormit *rost*i , in realitate cred ca nu au interes sa atraga calatorii ci sa ii alunge altfel nu imi explic cum de tot anuleaza trenurile bune . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 08 Sept 2013, 13:56 | |
| Pai bine, dar pana in Valcea? Mi-a prins de minune trenul asta vineri seara, dupa meci. A ajuns in Valcea numai bine cat sa merg acasa, sa-mi fac un dus, bagajul, apoi fuguta in Ostroveni ca sa iau RT-ul si sa merg la tara. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 08 Sept 2013, 14:14 | |
| În extra-sezon, în ideea că ar fi rămas între Sibiu şi Bucureşti, ar fi trebuit făcut cu Desiro. Dar e greu de crezut că ăla s-ar fi umplut. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
| | | | RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |