| Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
+83lifetec ldh.ro Nicolae TonyCFR florin29sv johnsmoke impuls bobi NicuS cfr500 allred DPS LanceR AeroX marius664 DB Robert gvd Katalyn dexter23 spiderpc mielutu zburator enstendhal dan tm Amiralul TonyGFR bubu Nk11 IonutChircu snams Elful afrodita.popescu.7 gabrielle.niki IonutCFR2009 romaniaetc AlexD COSTACHE MIHAIL cristy79 CalinPiatraNeamt kuepall cristi_tgv Razvan Tudor Luna unguru22 Norbi kristi kkk Teodor cristi CFR @ndrey Balto alliens rich1974 halmarius adytm maris.constantin alex1987 Vitosa Katalin4653 Andrey_tm Sabik Adirmvl The Legend Spartan1948 George laur 133 cortexedge alex03bv alex.alexus.tm eu rizelgeorgel2004 manuela AndiCFR baiazid KQQ mureseanu_976 frank81 Jhonyla Dr2005 Rarau 92Dragos DUAL Nesebar Adrian78 Vlad 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 20 Mar 2015, 22:59 | |
| - catalin2014 a scris:
- @ndrey a scris:
- Nici nu este nevoie de remiza, doar de dormitor pentru personalul de locomotiva si de tren .
Ma mir cum isi permit acest "lux" acolo unde nu e Eurogara ca la Botosani si cu supraveghere video. Cred ca la Dorohoi si Hirlau se mulge mai bine locomotiva )))). Desi teoreticul tau raspuns( sau intrebare) nu face decat sa arate oarece "indignare" din proasta crestere si incultura feroviara si ai merita un raspuns ca atare dar probabil esti prea jos ca nivel ca sa merite ceva suplimentar decat un raspuns cat de cat la subiect. Inainte de toate la Harlau nu a existat remiza multa vreme ,pana anul acesta ( din 88 mai exact ),iar la Dorohoi remiza a supravetuit in stare de functionare pana prin 2006,insa acest aspect nu a conditionat niciodata posibilitatea remizarii (locomotivei sau automotorului) si ramanerii garniturii peste noapte intro statie terminus,ci doar existenta unui dormitor pentru personalul de tren si de locomotiva( acesta necesita odihna la un anumit numar de ore de serviciu pentru cultura ta ) Ca vorba, ti-as fi raspuns cum am zis si mai sus altfel dar m-ar fi acuzat colegi de forum de discriminare interjudeteana ,asadar camere sunt montate de multisor in acele statii ,asa pentru cultura ta personala si tot pentru incultura ta de "membru" al forumului , la Harlau ( daca stii unde vine localizat asta )exista remiza noua construita de mult hulita firma in opinia ta . Probabil acest lux nu ti-l permiti tu( sa mergi cu trenul mai mult de 2 drumuri pe an ) ,ca sa nu vorbim de faptul ca tu probabil nici nu ai habar ca la o locomotiva electrica ai acel stimat combustibil pe care nu prea si-l permite nimeni sa il consume asa cum crezi ca faci tu cu bateriile de la trenuletul electric din casa . trebuie sa intelegi ca daca nu intelegi anumiti termeni feroviari ( in sens ,denumire, regelmentari si legislatie )nu esti catalogat prost ,dar cand o faci pe-a prostul , s-ar putea sa iti reuseasca asa ca nu te mai strofoca ca mai ai un pic si ne convingi ! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Sam 21 Mar 2015, 16:10 | |
| Nu stiu de ce mai tin in circulatie 12837/12838 pe relatia Deva-Timisoara l-am vazut ieri prin Paulis batea vantu prin el nici pe Buzias nu avea mai mult de 30-40 de calatori |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 22 Mar 2015, 10:22 | |
| - catalin2014 a scris:
- http://cfr.ro/camere_web.html
Medgidia - Negru Voda spre Kardam inexistenta, legatura cea mai scurta Rusia - Bulgaria pe acolo ar fi. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 22 Mar 2015, 12:18 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- catalin2014 a scris:
- http://cfr.ro/camere_web.html
Medgidia - Negru Voda spre Kardam inexistenta, legatura cea mai scurta Rusia - Bulgaria pe acolo ar fi. Harta aceia este o gluma, avand in vedere ca se apropie 1 apr.Care este utilitatea liniei Draganesti-Alexandria?? Medgidia-Negru Voda numai exista dar in schimb apare linia spre Putna pe care nu se mai circula de ani de zile...!?.Si oare peste cate sute de ani se va construi Braila-Tulcea???? Harta aceasta este inca o dovada ca in CFR lucreaza oameni care nu au nicio tangenta cu domeniul feroviar... |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 22 Mar 2015, 12:53 | |
| Sunt niște chestii și mai SF pe acolo: Toplița - Subcetate - Piatra Neamț Hârlău - Botoșani Vâlcele - Râmnicu Valcea Dumbrăveni - Ungheni =))) Și încă multe altele. Cineva se joaca de-a grafurile pe harta aia |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 24 Mar 2015, 22:03 | |
| Trenurile Regio 8011, 8015, 8012 si 8016 care circula pe relatia Bucuresti Obor - Fetesti aveau in compunere 8 vagoane, dupa un timp au ramas cu 7 vagoane, apoi cu 6 vagoane iar de cateva zile mai are doar 5 vagoane in compunere! |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 25 Mar 2015, 14:13 | |
| - Adrian78 a scris:
- Nu stiu de ce mai tin in circulatie 12837/12838 pe relatia Deva-Timisoara l-am vazut ieri prin Paulis batea vantu prin el nici pe Buzias nu avea mai mult de 30-40 de calatori
Anul trecut (vara) l-am folosit de două ori și avea de fiecare dată mulți călători pentru Timișoara. Sunt zile și zile. Sunt curios câți călători are acum pentru Arad. |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 25 Mar 2015, 19:02 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Adrian78 a scris:
- Nu stiu de ce mai tin in circulatie 12837/12838 pe relatia Deva-Timisoara l-am vazut ieri prin Paulis batea vantu prin el nici pe Buzias nu avea mai mult de 30-40 de calatori
Anul trecut (vara) l-am folosit de două ori și avea de fiecare dată mulți călători pentru Timișoara. Sunt zile și zile. Sunt curios câți călători are acum pentru Arad. am calatorit cu ea (1838) destul de mult si cand ajungea pe 212 deja avea destul de multi calatori, presupun ca majoritatea venea de la Timisoara si de la Lugoj Buziasul find oras mic (presupun ca e oras) perechea, 1837 la fel avea destul de multi calatori pentru Lugoj si de acolo mai departe spre Caransebes; pe ruta noua nu stiu daca are calatori, dar presupun ca nu are multi calatori mergand mai tot timpul in urma unui alt IR (1765, 1821, 1531) am calatorit cu ea in ultimele zile cand circula pe 212, parca avea mai multi calatori ca in ianuarie; oricum sper ca dupa ce termina lucrarile la podul mures sa circule din nou prin Lugoj PS: 1837 are foarte multi calatori pentru Cluj, fiind primul tren dimineata |
|
| |
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 29 Mar 2015, 21:19 | |
| Fiind obişnuit să călătoresc la clasa I (mai ales din cauza pasagerilor, că, dacă e să fim sinceri, nu de puţine ori, un vagon de clasa a doua oferă condiţii mai bune ca unul de clasa I) am cerut la clasa respectivă un bilet dus-întors pe: R 3084 IR 1766
la R 3084, calculatorul casieriţei nici nu confirmă, nici nu infirmă existenţa unui astfel de vagon. Amabilă, sună la revizia de vagoane fără succes. Îi spun că mă duc eu să mă interesez. Aflu că are. Un 19-55. La IR 1766, calculatorul indică inexistenţa vagonului de clasa I, dar cei de la revizia vagoanelor susţin că vagonul de clasa I există...
La întoarcere, în Câmpia Turzii (staţie cu grup sanitar defect!!!), mă interesez. Casieriţa de acolo susţine acelaşi lucru. calculatorul îi infirmă existenţa vagoanelor de clasa I. Întrebi personalul din biroul care presupun că e a şefului staţiei, că nimic nu indică clar. Mi se spune că are: "Cine v-a spus că nu are?" cam asta a fost întrebarea unuia de-acolo (poate chiar a şefului staţiei) Din păcate, casieriţele au avut dreptate. IR 1766 (sosit cu 18 minute întârziere) a avut compunerea: LE 2 x 20-49 (nu mai ştiu ce subserie) 2 x 20-68 (gri: 002 şi 003) 1 x 20-49 (subseria 2) 1 x 20-68 (albastru: 001) 1 x 44-31
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 29 Mar 2015, 21:21 | |
| Casieriţa se uită în calculator şi dă ce îi apare acolo. Dacă vagonul nu apare în calculator, nu ţi se poate da bilet la el, deci e taxat ca vagon de clasa a IIa (mai sunt cazuri când, din lipsă de altceva, chiar şi la trenuri IR, sunt puse vagoane de clasa I în locul celor de clasa a IIa). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 29 Mar 2015, 21:29 | |
| Eu am mers cu acelasi IR in 2013, intre Craciun si Revelion. Atunci avea cam aceeasi compunere plus un 19-54 sau 55. Nu vrei sa stii cum arata si ala de clasa I. Mai rar am vazut vagoane care fac de multa vreme de serviciu pe R-uri in asa hal. Idem si pentru 20-68. Si era destul de gol.
Bravo tie daca iti permiti sa mergi la clasa I, dar daca ar fi dupa mine poate nici un sfert din trenurile de rang superior nu ar trebui sa aiba in compunere un astfel de vagon. CFR Calatori ar trebui sa bage niste banuti sa transforme majoritatea vagoanelor de clasa I in unele mixte. 4-5 compartimente de clasa I si celelalte de a II-a, cu scaune corespunzatoare. |
|
| |
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 29 Mar 2015, 21:32 | |
| Ţi se pare corect faţă de călători ca un IR care are aşa un parcurs lung - cum e IR 1766 - să nu aibă vagoane de clasa I? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 29 Mar 2015, 21:36 | |
| Majoritatea vagoanelor de clasa I de pe trenurile IR nu corespund condiţiilor de IR... sunt vagoane 19-55, 19-54, 19-80, care n-ar mai trebui să circule la astfel de trenuri. De aia unele IR nu mai au clasa I, pentru că sunt situaţii în care la clasa a IIa ai climatizare, prize, tapiţerie nouă, iar la clasa I ai un 19-80 jegos, la care te trage curentul pe la geamuri. Cine ar plăti pentru aşa ceva? Plus că biletul la cuşetă de 6 locuri e mai ieftin decât la clasa I. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 29 Mar 2015, 21:45 | |
| Nu spun ca e corect, spun ca la clasa procentul de ocupare era de 50-60% iar la clasa I nu stiu daca era de 20%. De-asta ziceam ca ar trebui sa apara iar vagoanele din seria 30, compartimentate sau nu. Nu mi se pare corect nici sa platesc bilet de clasa I si sa merg intr-un 19-55 cu covor de coji de seminte pe jos si plin de jeg. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 29 Mar 2015, 21:50 | |
| Ultima dată când am văzut trenul 1766 cu vagon de clasa I, în vagonul 19-55 erau 3 persoane: un bărbat și cei doi șefi de tren. La 1766, decât să îmi cumpăr bilet la acel 19-55 mizerabil, mai bine îmi cumpăr bilet la cușetă. Dacă în locul acelor 19-55 ar fi vagoane demne de acea clasă, treburile se vor schimba. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
| |
|
| |
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|