|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
+83lifetec ldh.ro Nicolae TonyCFR florin29sv johnsmoke impuls bobi NicuS cfr500 allred DPS LanceR AeroX marius664 DB Robert gvd Katalyn dexter23 spiderpc mielutu zburator enstendhal dan tm Amiralul TonyGFR bubu Nk11 IonutChircu snams Elful afrodita.popescu.7 gabrielle.niki IonutCFR2009 romaniaetc AlexD COSTACHE MIHAIL cristy79 CalinPiatraNeamt kuepall cristi_tgv Razvan Tudor Luna unguru22 Norbi kristi kkk Teodor cristi CFR @ndrey Balto alliens rich1974 halmarius adytm maris.constantin alex1987 Vitosa Katalin4653 Andrey_tm Sabik Adirmvl The Legend Spartan1948 George laur 133 cortexedge alex03bv alex.alexus.tm eu rizelgeorgel2004 manuela AndiCFR baiazid KQQ mureseanu_976 frank81 Jhonyla Dr2005 Rarau 92Dragos DUAL Nesebar Adrian78 Vlad 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 17 Mai 2015, 02:09 | |
| Ca varianta de mers/venit la Cluj e bun, dar ar fi fain daca ar veni ca RE inapoi. Oricum, cand am fost ultima data cu el, a fost de la Campia la Mures in februarie, si de la Razboieni spre Tg Mures s-a umplut cu navetisti, deci nu-i lasat ca regio degeaba. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 17 Mai 2015, 13:35 | |
| - mureseanu_976 a scris:
Ce-ar fi sa opreasca EC HUNGARIA Berlin - Budapest zi de zi ca tren S-bahn pe langa Dresden ca li se rupe nemtilor sa compuna un S-bahn din BR 143 si 2-3 etajate push-pull ??? Sau primii 50 km dupa Decin spre Praga ca n-au cehii CityElephant sa compuna rapid un S-bahn propriu ? Hai sa te vad aici ce ai de spus. Sunt persoane care nu vor sa inteleaga niciodata anumite chestii legate de rentabilitate. Trenul mentionat de tine, adica grupa de la Budapesta circula in rang de RE si opreste in mai multe statii pentru a avea un grad de utilizare mai mare, daca circula ca IR probabil intre Cluj si Mures gaseai in el maxim 20 de calatori si in cazul asta trebuia sa adaugi din Razboieni la Mures un alt tren R care sa preia calatorii, deci 2 locomotive care consuma dublu fata de una, asa s-a ales varianta ca acest tren sa faca treaba a doua trenuri. In Romania putini mai merg cu trenul si trebuie luate aceste decizii sa nu consumam motorina aiurea pentru 20 de calatori care merg Mures-Budapesta, asa ii amestecam cu cei ce fac naveta si rezulta un tren. Nu am auzit ca a murit cineva ca a mers cu acest tren si a oprit in mai multe statii si circula asa de 2 ani, deci nu a facut victime ceea ce ma duce cu gandul oare ce te framanta pe tine asa mult aceasta treaba ca practic nu te afecteaza negativ in mod direct ci doar tine de anumite nebunii ale fiecaruia. |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 17 Mai 2015, 14:17 | |
| Pana la urma nu e chiar asa grava treaba. Un IR Cluj - Razboieni face cam 1h15min, stationare 20 min Razboieni, apoi un IR Razboieni - Tg. Mures ar face cam 1h10min. Deci un total de 2h45min sau undeva pe aici. Trenul nostru face 3h29min, adica cu 45 min mai mult decat daca ar avea opriri strict de IR. In conditiile actuale e bine ca circula si asa. Ce ati prefera sa circule ca IR cu 20-30 persoane sau asa ca R si cu grad mai mare de utilizare. Si acum serios vorbind, la cat dureaza calatoria de la Budapesta, chiar credeti ca mai conteaza acolo 30-40-50 min?
Acum vreo 2 sau 3 ani cand au circulat Dacia in sezon si Muntenia in extrasezon, asta din urma bifa mai multe statii intre Lokoshaza si Budapesta si facea cam cu 30 min mai mult decat Dacia si nu mai murea nimeni. Eu zic asa, bine ca circula, altii prin alte parti ale tarii ar da orice sa aiba tren, chiar si o Malaxa, iar noi facem figuri ca asa si pe dincolo.
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 17 Mai 2015, 15:38 | |
| Pai daca o luam asa, atunci de ce nu opresc avioanele WizzAir Tirgu Mures - Budapesta cu "escala la Cluj" ? Sa mai stranga si de-acolo oameni ca nu li-i rentabil sa zboare cu 50 calatori si alte 100 locuri libere. Daca asta ti-i rationamentul, ghinion.
Ce era asa de greu sa il traseze personal sprinten ? Sa nu opreasca in toate satele cu ciori si ciobani beti. Nu cred ca-i face nimanui placere sa vada colectionari de gunoaie cu cate 2 saci de plastic / metal urcandu-se in salonul Express 21-76 care pe deasupra mai si pute. Cata vreme are bilet nu ai cum sa-l dai jos si trebuie sa-l suporti pana unde coboara. Iar politia doar exista pe hartie ca sa incaseze bani de la Guvern, asadar mai bine angajam legionari prin gari ca-si vor face datoria mult mai bine decat burtosii in uniforma.
Careva de aici a scris cu ceva timp in urma ca trenurile IC Salzburg - Viena circula ocupate in proportie de 30% din capacitatea oferita. Ori e subventia prea mare ori e o masura 'populista" / ecologica din partea OBB, si vorba vine, nu-s cei mai instariti din Europa sa-si permita asa ceva. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 17 Mai 2015, 15:46 | |
| Alo ! Trenul TIRGU MURES-BUDAPESTA NU mai este RE ! Asa ca, da, este bataie de joc cu oprire in fiecare statie, plus ca nasul nu trimite tiganii unde li-e locul, in 20-50. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 17 Mai 2015, 15:54 | |
| Budapesta-Mures nu face scala la Mures in primul rand din cauza taxelor cam mari pe care le practica aeroportul din Cluj. E unul din motivele pentru care cursa de Roma s-a mutat de la Cluj la Mures.
Iar daca scursurile folosesc trenul ala ar trebui sa intre pe fir TF-ul. Aici e problema, nu ca exista o pereche de R-uri Mures-Cluj ca grupe pentru Budapesta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 17 Mai 2015, 16:03 | |
| Bine ca Miercuri au legitimat tot trenul 1824 după Tg. Jiu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 18 Mai 2015, 00:36 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Pai daca o luam asa, atunci de ce nu opresc avioanele WizzAir Tirgu Mures - Budapesta cu "escala la Cluj" ? Sa mai stranga si de-acolo oameni ca nu li-i rentabil sa zboare cu 50 calatori si alte 100 locuri libere. Daca asta ti-i rationamentul, ghinion.
Dacă WizzAir-ul nu lua măcar 150 călători (din 180 câţi încap în avioanele lor), să fii convins că anulau cursa sau făceau escale. - mureseanu_976 a scris:
- Ce era asa de greu sa il traseze personal sprinten ? Sa nu opreasca in toate satele cu ciori si ciobani beti. Nu cred ca-i face nimanui placere sa vada colectionari de gunoaie cu cate 2 saci de plastic / metal urcandu-se in salonul Express 21-76 care pe deasupra mai si pute. Cata vreme are bilet nu ai cum sa-l dai jos
Mai mulţi oameni care merg 2-3 staţii îţi aduc mai multe încasări decât 3 - 4 inşi care merg de la Tg. Mureş la Cluj sau de la Cluj la Oradea. Tendinţa europeană e ca naveta să se facă cu trenul şi călătoriile pe drum lung cu maşina personală sau avionul, eventual cu TGV/ICE acolo unde există. _________________ :TTT:
|
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 04 Iun 2015, 00:02 | |
| Dureros!
http://www.activenews.ro/economie-industrie/In-90-CFR-avea-153.000-de-vagoane-si-locomotive.-Astazi-trei-sferturi-au-ajuns-la-fier-vechi-115023
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/Romania+furata/ROMANIA+FURATA+Trei+sferturi+din+trenurile+CFR+au+ajuns+la+fier+ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 17 Iun 2015, 17:30 | |
| Azi am fost sa cumpar bilete de tren pentru o colega care se intoarce de la mare in iulie.
Presat de timp am ales sa incerc in gara de nord(Timisoara).
Am asteptat sa nu fie multa lume la case si am cerut 2 bilete in urmatoarea configuratie
Constanta-Timiseni (pentru reducerea de fidelitate schimbind 3 trenuri)
1582 Constanta 1693 Bucuresti Nord 7686 Timisoara Nord
Ei bine casiera a incercat ceva acolo, insa sistemul lucreaza foarte greu. Asteptind a inceput sa ma chestioneze de ce nu vreau eu sa vin cu trenul direct in loc de schimbari?
Asa vreau eu sa vin. bla bla nu merge bla bla Lumea venea la casa si vazind ca stau mergeau la alte case, dupa citeva minute a venit o doamna si i-a spus ca vine pentru stiti dvs, de la Resita.
Aha asta ma trimite la casa 4, acuma nu stiu daca in cele citeva secunde ele au vorbit dar la casa 4 mi-a arata ecranul ca nu are in sistem pe 1582 ci doar de la 8004
doamma ala e personal astea sint, bine bine si daca eu voiam ceva de dimineata? pai nu stiu nu le afiseaza, dar aveti direct.
Asta e, m-am dus la agentie in centru, ca de acolo am luat si dus. La dus am luat in configuratia 7689+1992 tot pentru reducerea de fidelitate+ anticipatie.
Ei bine la agentie situatia a decurs astfel:
casiera m-a recunoscut ca am cerut Timiseni.
A introdus datele si am tot asteptat.
La remarca mea ca sistemul merge greu , a spus ca intradevar ar trebui lucrat la imbunatatirea sistemului pentru a nu mai cauta atit de greoi legaturile.
I-am spus ca la gara alea nu au stiut si initial nu a crezut nu i s-a parut ok sa merg cu ce tren vrea,,sistemul,, Apoi mi-a spus ca sistemul nu ii da sub nici o forma legatura 1693 din Bucuresti Nord din cauza timpului lung intre el si 7686.
Cu rabdare a facut niste manevre zicind,,stai sa facem altfel poate merge.Mi-a spus ca la ele e diferit de ce avem noi pe net unde introducem tren impus plecare si sosire.
degeaba, sistemul nu recunostea 7686 ca legatura la 1693 dind tot felul de legaturi prin Arad, prin Aiud si pe la dracu in praznic in asa fel incit sa apropie ora de sosire in Timisoara Nord de ora plecarii lui 7686.
I-am spus ca o sa fac o petitie la CFR ca sa imbunatateasca sistemul, faza la care a spus sa fac dar sa scriu si despre faptul ca sistemul cauta aiurea sa te duca prin Aiud, Teius Arad dar sa scriu si despre casierele de prin gari care nu stiu sa foloseasca sistemul, nu doar despre faptul ca lucreaza greoi si duce la timp de stat aiurea pina iti gaseste o ruta.
In final am renuntat la 7686 deoarece deja se aduna lume in spatele meu si pentru ca nu mai aveam timp sa astept.
Acuma ce parere aveti?Ar fi multe de imbunatatit la acest sistem dar in primul rind ar trebui instruite casierele ca sa fie ca cele de la agentiile de voiaj, sa stie sa foloseasca programul.
Nu am ce sa reprosez casierelor de la agentia din Timisoara, am mai avut tangenta si cu altele nu doar cu aceea de azi si de fiecare data asa au fost. Una mi-a si spus odata ca de aceea sint ele acolo sa caute legaturile. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 17 Iun 2015, 21:38 | |
| Pai parca era o licitatie de 5 mil de lei pentru imbunatatirea sistemului bine probabil au imbunatit ceva acolo de 2000 de euro care il face si un programator cu 5 ani vechime De anul trecut infoferu merge mizerabil plus ce au pus acolo ei pentru protejarea datelor Am si eu un amic care merge de la Mintia la Eforie |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 18 Iun 2015, 07:41 | |
| Site-ul ăla e o mizerie: cfrcalatori.ro mai merge cum mai merge, dar infofer pică cam de fiecare data când fac o interogare, verificările alea Captcha sunt de pomană și, per total, mi se par prost organizate și lucrate. Cu 5 milioane le construiam serverul din nisip, nu doar soft-ul |
| | | Nicolae
Numarul mesajelor : 24 Varsta : 69 Reputatie : 4806 Data de inscriere : 25/10/2011
| Subiect: Cu trenul prin Romania. Vin 03 Iul 2015, 17:07 | |
| http://adevarul.ro/news/societate/reportaj-stimati-guvernanti-deveniti-calatori-trenul-1_559553a8cfbe376e35cbc40f/index.html |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 17 Iul 2015, 11:52 | |
| CFR Calatori are destule oferte si destule servici pe hartie ca realitatea e cu totul alta.
Despre serviciul Restaurant, Bar sau mini-bar aveam asa :
- 10 vagoane Bord-Restaurant seria 88-96. - 10 vagoane Bar-Bistro seria 89-76. - 20 vagoane Mini-bar + 46 locuri cls 2-a seria 89-87.
Poze cu aceste vagoane gasiti pe google dar si la topicurile dedicate fiecarui tip de vagon.
Din cele 20 vagoane Bord-Restaurant si Bar-Bistro avem in trafic doar pe Ister ( 2 vagoane ) si pe Dacia ( 3 vagoane ) plus inca 2 vagoane 89-76 pe IR 1932/1931 care pana mai ieri au circulat unul pe 10803/10804 si celalalt pe 1985/1582/1587/1588. Acum pe 10803/10804 si 1985/1582/1587/1588 sunt vagoane mini-bar seria 89-87 s-a facut rocada in favoarea trenului sezonier de lung parcurs IR 1932/1931 Oradea-Mangalia si retur.
Nici la capitolul mini-bar 89-87 nu stam prea bine din cele 20 de vagoane circula doar 6 : 2 pe IR 72/73, 2 pe IR 1821/1822, unul pe 10803/10804 si unul pe vitezomanul 1985/1582/1587/1588, deci 6 vagoane din 20 restul la fel ca si celelalte Bord-Restaurant si Bar-Bistro sunt ghiciti unde ? In Grivita, asteptand revizi/reparati.
*Daca cineva mai stie sau a mai avzut vagoane din cele 3 serii de mai sus in trafic si pe alte trenuri rog sa spuna.
Aceeasi treaba si la servicile cu vagoane pentru biciclete dar de biciclete si trenurile cu astfel de vagoane am mai discutat.
In sezonul estival daca ar fi fost apte de drum toate cele 40 de vagoane din care mai scadem pentru rezerva si revizi am fi avut intr-o tara normala 30 la drum pe trenurile :
Ister, Dacia, 1985/1582/1587/1588, 1932/1931, 1944/1945, 1821/1822, 10803/10804, 10802/10805, 1638/1639, 1981/1982, 1952/1953 si mini-bar-uri pe trenurile 1663/1668, 1665/1662, 1741/1742, 1621/1622, 1645/1646 si altele.
Vagoane de biciclete ar trebui sa circule pe IR 1745/1746, 1631/3006, 1638/1639, 1621/1622, 1645/1646, 1981/1982, 1985/1582/1587/1588, 2801/2802, 1527/2111-2112/1526, 1944/1945 grupa Brasov-Mangalia si altele.
Dar la CFR Calatori aceste servici se gasesc doar pe hartie, realitatea din teren e cu totul alta, cu putina promovare ar fi castigat mult la imagine ( asta in cazul in care am fi avut 30 din cele 40 vagoane apte ) si inca vreo 5 vagoane de bicicleta in plus fata de ce exista acum la CFR Calatori.
|
| | | ldh.ro
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 47 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3932 Data de inscriere : 24/06/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 17 Iul 2015, 13:04 | |
| - kerpeten ali a scris:
- CFR Calatori are destule oferte si destule servici pe hartie ca realitatea e cu totul alta.
Despre serviciul Restaurant, Bar sau mini-bar aveam asa :
- 10 vagoane Bord-Restaurant seria 88-96. - 10 vagoane Bar-Bistro seria 89-76. - 20 vagoane Mini-bar + 46 locuri cls 2-a seria 89-87.
[...]
In sezonul estival daca ar fi fost apte de drum toate cele 40 de vagoane din care mai scadem pentru rezerva si revizi am fi avut intr-o tara normala 30 la drum pe trenurile :
Ister, Dacia, 1985/1582/1587/1588, 1932/1931, 1944/1945, 1821/1822, 10803/10804, 10802/10805, 1638/1639, 1981/1982, 1952/1953 si mini-bar-uri pe trenurile 1663/1668, 1665/1662, 1741/1742, 1621/1622, 1645/1646 si altele.
[...]
Dar la CFR Calatori aceste servici se gasesc doar pe hartie, realitatea din teren e cu totul alta, cu putina promovare ar fi castigat mult la imagine ( asta in cazul in care am fi avut 30 din cele 40 vagoane apte ) si inca vreo 5 vagoane de bicicleta in plus fata de ce exista acum la CFR Calatori.
Am înţeles, acum doi ani nu, anul trecut nu, anul acesta nu, dar măcar anul viitor vom avea un astfel de vagon de 1944/5? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |