|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
+83lifetec ldh.ro Nicolae TonyCFR florin29sv johnsmoke impuls bobi NicuS cfr500 allred DPS LanceR AeroX marius664 DB Robert gvd Katalyn dexter23 spiderpc mielutu zburator enstendhal dan tm Amiralul TonyGFR bubu Nk11 IonutChircu snams Elful afrodita.popescu.7 gabrielle.niki IonutCFR2009 romaniaetc AlexD COSTACHE MIHAIL cristy79 CalinPiatraNeamt kuepall cristi_tgv Razvan Tudor Luna unguru22 Norbi kristi kkk Teodor cristi CFR @ndrey Balto alliens rich1974 halmarius adytm maris.constantin alex1987 Vitosa Katalin4653 Andrey_tm Sabik Adirmvl The Legend Spartan1948 George laur 133 cortexedge alex03bv alex.alexus.tm eu rizelgeorgel2004 manuela AndiCFR baiazid KQQ mureseanu_976 frank81 Jhonyla Dr2005 Rarau 92Dragos DUAL Nesebar Adrian78 Vlad 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 03 Aug 2015, 16:54 | |
| In trenurile din Romania niciodata nu va mirosi placut in toalete cât timp se va folosi la igienizarea/clatirea vasului WC apa chioara atât la revizie cât si la folosire. Sa nu mai vorbim ca unii calatori foarte „civilizati” folosesc chiuveta din toaleta vagonului pe post de pisoar. |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6055 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 03 Aug 2015, 19:02 | |
| Trenul IR 1745, tunelul "Beia". Deşi semnalul era pe verde, inductorul de "2000" opreşte trenul. Aşteptăm destul mult până vine impiegata de la Beia la locul incidentului (situat nu departe de tunel, pe partea dinspre Rupea ) ca să dea drumul trenului.
Având în vedere că mecanicul nu a avut nicio vină, nu se putea da o derogare astfel încât, pe baza unei confirmări verbale, trenul să îşi poată continua parcursul ? La momentul incidentului, întârzierea era cam de 15 minute. După incident ( şi probabil, pierderea trasei ), întârzierea a crescut. La Cluj a fost peste 80 minute. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 03 Aug 2015, 20:25 | |
| La Beia Hm avea +17 min, la Mureni Hm +42 min, la Cluj Napoca +81 min (la sosire) iar la Ulmeni Salaj +49 min. De la Dej Calatori a tras tare sulzerul satmarean, sa nu iasa trenul prea mult din trasa. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5565 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 03 Aug 2015, 21:10 | |
| Îi trebuie Ordin de circulație de la IDM din Beia. Plus un Raport de eveniment, dar pe ăsta îl poate scrie și în stație. |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6055 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 03 Aug 2015, 22:03 | |
| Cine trebuie să redacteze raportul ? Tot mecanicul, chiar dacă nu a greşit cu nimic ? Mă refer strict la acest caz când inductorul de 2000 a lucrat defectuos. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5565 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 03 Aug 2015, 22:41 | |
| Da. Trebuie să existe o hârtie care să justifice ce se vede pe banda vitezometrului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 04 Aug 2015, 00:22 | |
| Mecanicul trebuie să facă raport de eveniment. La inductorii defecţi ar fi trebuit ca IDM din staţia anterioară să înmâneze ordin de circulaţie mecanicului cu menţiunea ,,Inductorul de la semnalul nr. X frânează la orice indicaţie", caz în care s-ar folosi butonul de depăşire ordonată şi s-ar justifica utilizarea lui cu ordinul de circulaţie. _________________ :TTT:
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 04 Aug 2015, 00:38 | |
| - KQQ a scris:
- Cine trebuie să redacteze raportul ? Tot mecanicul, chiar dacă nu a greşit cu nimic ? Mă refer strict la acest caz când inductorul de 2000 a lucrat defectuos.
Defapt se face și raport, dar și notă de avizare. Mecanicul va întocmi la fața locului o notă de avizare pe care i-o înmânează IDM-ului, iar apoi va face raport pe care-l va trimite la depoul de domiciliu al locomotivei. |
| | | johnsmoke
Numarul mesajelor : 98 Varsta : 52 Reputatie : 4171 Data de inscriere : 04/10/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 04 Aug 2015, 07:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mecanicul trebuie să facă raport de eveniment. La inductorii defecţi ar fi trebuit ca IDM din staţia anterioară să înmâneze ordin de circulaţie mecanicului cu menţiunea ,,Inductorul de la semnalul nr. X frânează la orice indicaţie", caz în care s-ar folosi butonul de depăşire ordonată şi s-ar justifica utilizarea lui cu ordinul de circulaţie.
Raport de eveniment ? De ce ? De cand depasirea cu verde este eveniment ? Raport se face doar daca depaseste cu rosu din anumite motive ( schimbarea indicatiei in fata trenului de ex. ), care este clasificat ca incident grupa A conform Regulament de Investigare a Accidentelor si Incidentelor. Teoretic nu trebuie, dar nu stiu mecanicii ce ordine interne au din acest punct de vedere, nota de avizare fiind destul de concludenta. Se face nota de avizare si se inmaneaza primei statii cu oprire itinerarica, sau in statia implicata, daca este un semnal de iesire, caz in care nu isi poate continua mersul. Daca este inductorul defect, intr-adevar se avizeaza prin OC, dar cine sa o faca daca nu se stie de el ? Daca problemele sunt de la locomotiva, sau mecanic ? In momentul cand sunt franate doua trenuri la rand la acelasi inductor, da, este o problema, si se avizeaza. |
| | | orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6267 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 05 Aug 2015, 14:32 | |
| Orice nota de avizare este insotita de raport de eveniment in care se specifica clar locul, semnalul, trenul, locomotiva, ora. In cazul de fata era necesara prezenta IDM cu ordin de circulatie pentru ca trenul a fost franat de semnalul de iesire si se afla in limita statiei. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 05 Aug 2015, 14:54 | |
| Avizarea trebuia facuta la prima statie cu oprire in care mecanicul mentiona defectul (instalatia de indusi din cale sau instalatia de autostop a locomotivei ). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |