Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România - 2012

In jos 
+82
EuroNight
Norbi
NicuS
frank81
lokomo69
allred
Spartan1948
riciu
Adirmvl
IonutCFR2009
soulcage
Balto
nokia2010
alex1987
dany90
AlexD
traian
Warrior12
andreiutzu
Costin.H
92Dragos
ATM
luciaZ
get.
Kriszti219
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
Alex Avram
Teodor
cristi CFR
kristi kkk
cardinal
razvan - trenuri
cristi ar
Radu Tudor
alex.alexus.tm
060-EA078
mureseanu_976
TonyGFR
Andrey_tm
Karl
Hurricane
Silver
Gabry Gabriel
decward
IR1822
Marius Iulian
R936
COSTACHE MIHAIL
mtk
Laur
MariusM
didinul
Marius
bogdan srl
laur 133
iuli.hard
popovici
nenuandrei
cont inactiv
lovekomotive
electrica912
stefan_br
srazvi
Adrian78
FeroFan97
Cobra
manuela
Scoop
The Legend
Vitosa
Dr2005
mihaiuc
ravers75
pannonia express
petre112
ionutz85
DUAL
Nesebar
Luna
AndiCFR
Vlad
86 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 09:56

george16 a scris:
popovici a scris:
george16 a scris:
TE Acvila circula pe regio Iasi-Pascani-Bacau

Erau mai bune pe Valea Prahovei ca RE si in alte zone cu peisaj (munte sau litoral) , sunt foarte frumoase etajatele , pacat ca nu le-au facut geamuri mai mari... Stii cumva daca sunt si pe Timisoara-Arad ?
Eu daca sunt din Pascani stiu doar de aici din zona.Parca era o rama pe la Cluj sau Timisoara nu mai stiu.

Una era la Timisoara 003 facea Timisoara-Arad Timisoara-Caransebes
Sus In jos
iuli.hard

iuli.hard


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 30
Localizare : Onesti
Reputatie : 5536
Data de inscriere : 31/08/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 10:56

popovici a scris:
george16 a scris:
TE Acvila circula pe regio Iasi-Pascani-Bacau

Erau mai bune pe Valea Prahovei ca RE si in alte zone cu peisaj (munte sau litoral) , sunt foarte frumoase etajatele , pacat ca nu le-au facut geamuri mai mari... Stii cumva daca sunt si pe Timisoara-Arad ?
Tu ai vrea ca garniturile trenurilor sa fie compuse in functie de peisaj ? WTF 🐰
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6450
Data de inscriere : 03/08/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 11:52

popovici a scris:
george16 a scris:
TE Acvila circula pe regio Iasi-Pascani-Bacau

Erau mai bune pe Valea Prahovei ca RE si in alte zone cu peisaj (munte sau litoral) , sunt foarte frumoase etajatele , pacat ca nu le-au facut geamuri mai mari... Stii cumva daca sunt si pe Timisoara-Arad ?

003 face Timisoara-Severin-Timisoara-Arad-Timisoara-Jimbolia-Timisoara samd
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 13:26

iuli.hard a scris:
popovici a scris:
george16 a scris:
TE Acvila circula pe regio Iasi-Pascani-Bacau

Erau mai bune pe Valea Prahovei ca RE si in alte zone cu peisaj (munte sau litoral) , sunt foarte frumoase etajatele , pacat ca nu le-au facut geamuri mai mari... Stii cumva daca sunt si pe Timisoara-Arad ?
Tu ai vrea ca garniturile trenurilor sa fie compuse in functie de peisaj ? WTF 🐰

Da , bineinteles , exact ca in Elvetia Wink Etajatele cam pentru asta au fost inventate... De la etajul 2 se vede mai bine crucea de pe Caraiman , lacul Techirghiol , plaja de la 23 August sau Dunarea in zona Drobetei...
Eu nu stiu cam ce varsta ai tu insa iti pun sincer ca mie personal etajatele mi-au incantat copilaria (anii 70'-80') si intotdeauna asteptam cu nerabdare ca trenul sa fie un etajat ca sa urc la etajul 2 unde se vedea mult mai bine orice...

Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 03/11/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 13:44


or fi bune etajatele dar in nici un caz pe trenurile de rang superior !!!
personal nu-mi convine sa circule cu un interregio cu etajate platind acelasi bilet ca cineva care circula cu vagoane salon sau semisalon.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 16:12

manuela a scris:

or fi bune etajatele dar in nici un caz pe trenurile de rang superior !!!
personal nu-mi convine sa circule cu un interregio cu etajate platind acelasi bilet ca cineva care circula cu vagoane salon sau semisalon.

Pai cine a vorbit de etajate pe rang superior , eu am zis maximum RE(REGIOEXPRE) si mai degraba acvile pe RE decat pe R (REGIO) !
Apropo's , daca mai exista etajate pe IR dati exemplu aici...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5705
Data de inscriere : 01/06/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 16:21

Dezavantajul la Acvila este ca nu au usi cel putin jos asa cum au etajatele albastre. Ar trebui totusi sa gaseasca o solutie si sa puna usi .Zgomotul ar fi redus mult.Chiar si etajatelor albastre ar trebui sa li se puna usi la etaj .Totusi mi se pare o schimbare enorma la CFR.Aceste etajate au inceput sa circule acum 4 ani pe Acc si toti ne minunam de ele.Acum deja le gasim pe trenuri de naveta,un pas mare pt CFR.
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6205
Data de inscriere : 16/11/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 17:27

Is vagoane pentru naveta...nu sunt pentru distante lungi...
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 18:12

bogdan srl a scris:
Is vagoane pentru naveta...nu sunt pentru distante lungi...

Mda , in Elvetia etajatele circula pe rute IR de 300 km sau mai mult insa finisajele interioare sunt net superioare ce sa mai zicem de viteza cu care circula ... Si totusi confortul la nivelul picioarelor lasa de dorit si la ei si la noi...

Am punctat treaba asta pentru a sublinia ca nu numai CFR greseste...insa nu as cataloga etajatele ca trenuri strict pentru naveta , in acceptiunea mea etajatele ar trebui sa fie puse pe rute aglomerate de distanta medie (pana la 250 km gen Bucuresti-Constanta e o.k.) pentru a se evita formarea de trenuri foarte lungi . De exemplu pe Valea Prahovei este mai comod sa bagi un etajat de 5-6 vagoane decat un carnat de 10 normal...


Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 16 Dec 2011, 19:31, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 18:46

Am mai aflat ceva: etajatele au fost inventate pentru a admira mai bine peisajul.

Eu am crezut ca sint pentru naveta. Am si navetat cu ele.Aici la noi mergea un tren direct pina in UMT. Si circulau pe linia Nerau, Cenad, adica in plina cimpie de vest. Peisajul era super.

Asa o fi in Elvetia, pentru peisaj, desi stiam ca pentru peisaj au inventat vagoane cu ferestre panoramice gen Glacier expres, nicidecum Cityshuttle. La vitezele si puncualitatea de acolo cred ca etajatele preiau de fapt fluxul de persoane chiar daca implica o deplasare de peste 100 km pina la locul de munca.
Adica tot naveta.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 19:29


De la a merge cu trenul in Elvetia si pana (aici te citez pe tine) a crede ce si cum se intampla in Elvetia e cale lunga si tu sincer nu prea dai impresia ca stii despre ce vorbesti ... Bineinteles ca ai sa fi socat sa afli ca in Elvetia exista trenuri etajate care circula bine mersi cu 160 km/h si chiar mai mult si in nici un caz nu preiau nu stiu ce flux de persoane pe care presupui tu ca-l preiau etajatele pana la locul de munca al elvetienilor... Asta ar insemna sa fie doar 2-3 trenuri pe zi (dimineata-seara) si in nici un caz IR sau IC la 15' toata ziua ...Intre Geneva si Zurich nu cred ca trenurile etajate sunt bagate pentru naveta , mai ales ca sunt legate de aeroport si nu opresc decat in orasele importante . Ma rog , in Elvetia toata lumea merge cu trenul , cu mic cu mare , dar aici e alta poveste...

Eu zic sa vorbim concret aici , nu pe ce credem noi fostii comunisti (Romania) ca sunt vagoanele etajate atata vreme cat noi le-aveam de la DDR , erau de 120 km/h iar interioarele lor erau mai mult decat modeste! Dar cum ziceai si tu bine ceva mai sus , cu siguranta astazi ai mai invatat ceva ! Tu ce ai vrea , sa vezi o locomotiva cu un singur vagon etajat plecand de doua ori pe zi , ducand si aducand lumea de la munca ? (asta se numeste tren cursa). Nu ar fi complet neeconomic ?

Cat despre cunostintele tale despre ,,trenurile cu geamuri mari'' eu unul nu le contest , de-aceea am si specificat ceva mai sus ca trebuiau sa le faca mai mari la acvile...


Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 16 Dec 2011, 20:37, editata de 2 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 19:54

In Elvetia vagoanele etajate IC2000 merg cu 200km/h ramele Siemens Desiro Rabde514 sunt trenuri Sbahn pentru Zurich In Suedia ramele etajate X40 merg cu 200km/h ..

La noi s-au facut modernizari de 3 lei si nu avem ce sa facem mai mult de rangul de regio nu merita aceste vagoane!!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 20:34

adrian78 a scris:
In Elvetia vagoanele etajate IC2000 merg cu 200km/h ramele Siemens Desiro Rabde514 sunt trenuri Sbahn pentru Zurich In Suedia ramele etajate X40 merg cu 200km/h ..

La noi s-au facut modernizari de 3 lei si nu avem ce sa facem mai mult de rangul de regio nu merita aceste vagoane!!

Foarte corect , poti sa mai pui pe lista si TGV Duplex 300 km/h sau pe-acolo...Am vrut sa subliniez faptul ca in pofida imaginii pe care romanul si-a facut-o despre astfel de trenuri , etajatele au alta menire in Europa , chiar si cele de tip Elephant nu sunt trenuri pentru navetisti ci transport aeroport ceea ce inseamna altceva...Ramele sau vagoanele duplex sunt bagate pe rutele cele mai aglomerate si nu scurte ci medii sau chiar lungi...Cu siguranta trenurile astea http://www.wall-street.ro/articol/Auto/88270/Bombardier-va-livra-59-de-trenuri-Inter-city-in-Elvetia-1-3-mld-euro.html nu vor fi cumparate pentru a duce navetistii la munca in Elvetia !

Pentru trenurile cursa (regio cu plecari la ore pentru navetisti) sunt mai indicate si economice rame electrice sau automotoare dupa caz , mai ales ca nu mai avem asa de multi navestisti ca in alte vremuri apuse...Si oricum trebuie sa facem diferenta intre acvile si etajatele albastre (modernizate) , chiar mi se parea o.k. daca primele ar fi rulat pe Valea Prahovei inlocuindu-le pe cele care ruleaza in prezent...

Vagoanele albastre nemodernizate (36-16 , 26-16) ar trebui ori scoase de tot ori modernizate mai repede...


Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 16 Dec 2011, 20:46, editata de 2 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7014
Data de inscriere : 25/04/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 20:42

Acviluta 004 era prin octombrie tot pe la iasi, 002 pe galati-iasi, 004 pe bacau-iasi, 001 in bacau asteapta revizie, 003 pe la timisoara o stiam, acum nu mai stiu 004 pe unde e.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5523
Data de inscriere : 14/07/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitimeVin 16 Dec 2011, 21:05

dan tm a scris:
Am mai aflat ceva: etajatele au fost inventate pentru a admira mai bine peisajul.

Eu am crezut ca sint pentru naveta. Am si navetat cu ele.Aici la noi mergea un tren direct pina in UMT. Si circulau pe linia Nerau, Cenad, adica in plina cimpie de vest. Peisajul era super.

Asa o fi in Elvetia, pentru peisaj, desi stiam ca pentru peisaj au inventat vagoane cu ferestre panoramice gen Glacier expres, nicidecum Cityshuttle. La vitezele si puncualitatea de acolo cred ca etajatele preiau de fapt fluxul de persoane chiar daca implica o deplasare de peste 100 km pina la locul de munca.
Adica tot naveta.

X40-urile suedeze au fost facute pentru un singur motiv care nu are legatura nici cu peisajul - pentru a transporta navetisti in regiunea Mälardalen (adica zona Stockholm, Västerås, Linköping, Norrköping, Enköping, Eskilstuna, Gävle, Tierp). Peisajul, desi frumos, nu a fost motivul principal (zonele mai frumoase ale tarii nu au asa ceva).

Inclusiv faptul ca sunt bi-nivel este dat de acest motiv: usile mari, si la nivel cu peronul (555 mm) impreuna cu vestibulul si existenta a 3 directii de circulatie in vagon (fata de 1 in cazul trenurilor conventionale) permit imbarcarea a cu 150% mai multi pasageri/minut decat trenurile conventionale si cu 90% mai multi pasageri/minut fata de modelele locomotiva. In plus, pot transporta cu usurinta pasageri cu dizabilitati fara restrictii - un vagon normal necesita ori lifturi speciale (si minimum 3-5 minute stationare), un locomotiva necesita inca 50 secunde stationare (pentru actionarea liftului interior).

Alternativa era o dispunere a usilor precum la X60/X61 (sau la metroul din Bucuresti). Dar asta are inconveniente masive, pentru ca elimina o gramada de scaune prin faptul ca sunt atat de multe usi. In plus, proximitatea usilor scade confortul semnificativ, mai ales pe distante lungi.

Numarul de pasageri nu e mai mare in cazul X40 fata de in cazul vagoanelor obisnuite (83 fata de 81 pentru un B11), in conditiile in care un segment de X40 este mai lung (27100 mm) fata de un vagon de calatori obisnuit (intre 23500 si 26100 mm peste tampoane).

Desigur, ramele bi-nivel au multe scopuri - de la navetisti pana la trenuri de mare viteza. Exista si vagoane de dormit bi-nivel (CNL are destule, le vedeti in Germania).
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România - 2012
Sus 
Pagina 7 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: