| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 12:26 | |
| - traian a scris:
- Pana la urma se pare ca IR1945 Mangalia-Satu Mare are si grupa de Sighet, la coada, cel putin asa arata diagrama din statia Ef. Sud, au afisat in sfarsit pe geam si asa scrie, grupa de Sighet. Acuma, ma intreb la ce ora soseste in Sighet, ca daca e sa ma iau dupa desteptii de la infofer... :roll:
Aia este diagrama asa cum trebuia sa fie dar grupa de Sighet NU circula !!! , daca te uiti pe diagrama vei vedea si trenul Oradea-Mangalia 1934 care NU circula . Si in statia Brasov pe panoul cu compunerea trenurilor apare cu acea grupa care in realitate nu circula la fel si in alte statii are mentiunea ca are grupa pentru Sighet dar in realitate nu circula iar trenul 1934 Oradea-Mangalia si asta figureaza pe panourile statiilor ca circula in perioada x-y in loc sa scrie in dreptul lui ca este anulat , exemplu in statia Faurei . |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 13:04 | |
| Trenul IR 1632 Oradea-Constanta e prelungit pana la Mangalia, de la Constanta fiind numerotat RE 8809. La retur, de la Mangalia la Constanta circula ca RE 8806. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 13:17 | |
| - Silver a scris:
- Trenul IR 1632 Oradea-Constanta e prelungit pana la Mangalia, de la Constanta fiind numerotat RE 8809. La retur, de la Mangalia la Constanta circula ca RE 8806.
Eu am spus de 1934 care este fostul Bihor , anul trecut au circulat ambele pe relatia Oradea-Constanta si la Mangalia doar Bihorul ajungea , 1632 era doar pana la Constanta , anul asta stiu si eu ca 1632 a fost prelungit la Mangalia si 1934 anulat , eu m-am referit la ce trebuia sa fie si cum este tiparit in mers adica 1934 Oradea-Mangalia via Buzau si 1632 Oradea-Constanta via Bucuresti , asa trebuia sa fie ! |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 13:56 | |
| Perechea 12902/12901 Timisoara-Mangalia-Timisoara este, la ora actuala, cel mai lung tren de pe litoral. Azi, a avut in compunere un numar de 14 vagoane. Este urmat de 1964/1963 Iasi-Mangalia-Iasi, cu 13 vagoane, si de 1822/1821 Arad-Mangalia-Arad cu 12 vagoane. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 15:07 | |
| - Silver a scris:
- Perechea 12902/12901 Timisoara-Mangalia-Timisoara este, la ora actuala, cel mai lung tren de pe litoral. Azi, a avut in compunere un numar de 14 vagoane. Este urmat de 1964/1963 Iasi-Mangalia-Iasi, cu 13 vagoane, si de 1822/1821 Arad-Mangalia-Arad cu 12 vagoane.
La 12902/12901, 1822/1821 si 1632/1631 cate se ataseaza/detaseaza in Buc Nord? (in relatia Buc Nord-Mangalia si retur intreb) |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 16:05 | |
| De Timisoara habar n-am. 1632 dezleaga un dormitor sau 2 cand ajunge-n Nord, inainte de plecare la Mangalia. 1822 ataseaza grupa de Bucuresti inainte de plecare spre Mangalia (4 vagoane) |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 16:12 | |
| Cand ai timp poti sa ne spui si noua seriile acestor vag Buc Nord-Mangalia la toate cele trei trenuri? ma refer ca exemplu 21-76 sau cat o fi fara terminatia finala 21-76 001-? doar primele 4 cifre, merci mult |
|
| |
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 21:26 | |
| Nu te cred :shock: 14 vagoane? |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 21:46 | |
| Şi IR 1631/1632 are 16 vagoane începând de astăzi, iar până după jumătatea lunii iulie circulă cu casa închisă inclusiv la vagoanele de dormit şi cuşetă, deci era loc şi pentru 1934/1935 sau altă variantă de sezonier dinspre Transilvania. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 21:47 | |
| - Kriszti219 a scris:
- Nu te cred :shock: 14 vagoane?
Nu-ti face iluzii, nu toate vin de la Timisoara, 6 din ele dupa parerea mea le ataseaza Grivita
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Dum 01 Iul 2012, 22:11, editata de 1 ori |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 01 Iul 2012, 22:10 | |
| Marti va zic toate seriile. Maine e vreme de plaja |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 02 Iul 2012, 00:00 | |
| 1631/1632 poate are 16 vagoane pe M800 caci prin PL.Vest zilnic il vad si nu are decat 12 vag maxim 13. |
|
| |
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 02 Iul 2012, 13:31 | |
| Stiu ca nu din TM are 14 vagoane, e logic, numai ca ma mir ca i-au atasat vagoane in BC ca pana acuma nu i-au atasant |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 02 Iul 2012, 22:54 | |
| - Kriszti219 a scris:
- Stiu ca nu din TM are 14 vagoane, e logic, numai ca ma mir ca i-au atasat vagoane in BC ca pana acuma nu i-au atasant
Posibil fiind week-end sa fi suplimentat garnitura lui 12902/12901 cu vagoanele lui 551/554 care oricum stau degeaba in Grivita sambata si duminica, e o parere personala, asteptam vesti de la Silver zilele astea |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 02 Iul 2012, 23:00 | |
| in sezonul rece garniturile trenurilor intercity care nu circulau SD faceau la IR 1745/1746, IR 1637/1636, IR 1582/1583 si IR 1621/1622 grupele de Buc-Brasov, si acum mai fac SD pe IR 1621/1622 si pe IR 1637/1636 de 1745/6 si 1582/3 nu zic nimic pt ca nu le-am mai vazut in ultima perioada. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|