|
| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar Oct 27, 2015 9:32 pm | |
| N-ai fost în Salzburg, să vezi acolo cum se circulă cu troleibuzul. Deşi şi în Budapesta se circulă foarte bine. De ce ar fi un troleibuz mai lent decât un autobuz? Şi la Bucureşti sunt mai sprintene troleele decât Citaro-urile (chiar le mai şi depăşesc când au pe unde). Problema e că încrucişările de la noi sunt de 5 km/h şi curbele de 30, pe când în afară macazul de de 70 km/h pe directă şi 50 pe abatere. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar Oct 27, 2015 10:02 pm | |
| Eu am stat in Noua 6 luni acum 15 ani, si mergeam cu 17 in centru iar cu 35 la gara, era foarte ok.
Prin Salzburg am trecut cu trenul de cateva ori, cand am mers in Germania sau in Elvetia, nu stiu cum e acolo dar cunosc pe cineva in Linz si am stat in Austria o saptamana acum ceva timp.
La noi in Bucuresti sincer sa fiu nu as vrea sa merg cu troleul si chiar sunt multumit de autobuzele din Bucuresti dar si de tramvaie, daca e sa fie liber in oras atunci autobuzul e pe locul 1 in alegerea mea urmat de tramvai, daca e aglomerat orasul atunci tramvaiul e pe locul 1 mai ales ca la noi liniile de tramvai sunt separate de sosea, gen linia 32/41 sau 1/11/25 de pe Soseaua Progresului. In orice situatie, ca e iarna/vara sau liber/aglomerat, troleul este pe ultimul loc in alegerea mea ca mijloc de deplasare. De fel troleul este un cateles(asta sa citez soferii de la RATB, baiatul unei prietene a mamei a fost sofer la Bujoreni dar a plecat repede la autobuze ca la troleu esti un catelus) de ce li se spune asa? Pentru simplul motiv ca sunt legati de acele fire, deci sunt tinuti in lesa, in schimb un autobuz poate face stanga/dreapta daca se intampla ceva pe respectiva strada.
p.s.-eu am prins cand 5 era troleu in Brasov, ulterior a fost facut autobuz pentru ca troleul mergea prea incet, deci asta a fost motivul pentru care 5 nu mai este troleu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 1:03 am | |
| Şi la tramvai eşti legat de şină. Nu ştiu de ce am senzaţia că 5ul nu a mai fost troleu când au venit MAZ-urile verzi. Ştii că Scripcaru a luat minim 10.000 euro comision de fiecare, nu? Ba chiar s-au dovedit nişte hârburi, prin 2005 - 2006 rar treceau de 35 km/h. Da' aveau încălzire bună (deh, făcute pentru Rusia). N-are cum să meargă încet troleul... chiar şi Dac-urile alea erau mai sprintene decât autobuzele din generaţia lor, că la troleu n-ai cutie de viteze, pe când Dac-urile veneau unele cu cutie de fugă în 6 trepte. Citaro sunt nişte hârburi, doar tabla e de ele (de aia la Szeged au făcut troleibuze din cutiile de Citaro). La un troleibuz modern, cu electronică de putere, acceleraţia e undeva pe la 1,1 - 1,2 m/s^2... cu asta baţi la fundu' gol orice autobuz. Totul e să fie drumul cât de cât OK, că dacă sunt gropi, atunci te zdruncini mai tare şi rişti să îţi sară captatoarele. Dacă prinzi un troleu noaptea pe Cal. Griviţei, când nu mai opreşte în staţii... Iar lipsa reţelei o poţi combate uşor... la Timişoara şi la Ploieşti există motoare diesel pe troleibuze, pot funcţiona bine-mersi ca autobuz şi chiar circulă aşa. Şi alea din Braşov au avut motoare auxiliare (e drept, de putere mai redusă) pe benzină sau motorină, dar nu la toate mai funcţionează. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 7:42 am | |
| Nu sunteti singuri care s-au dat la Brasov cu troleele DAC articulate de pe linia 5 doar ca atunci nu avea toata lumea telefon cu 1,3-2MP sau camera foto. Troleul nu e lent deloc doar ca acele fire il face cateodata sa fie lent sau ambuteiajele din trafic ori bizonii care parcheaza aiurea, am impins de vreo cateva ori troleibuzele la Ploiesti ca sa nu stam pe loc pana vine biznoul. E drept cu tramvaiul m-am dat mai putin in Brasov si doar cu alea cu vagon+remorca nu am avut norocul sa prind V3A.
Doctore mai lasa-l naibi pe Scripcaru ca nu a furat asa mult ca alti, spre deosebire de alti la asta in oras unde a fost primar 3 mandate se vad si rezultate si lumea e multumita, toti suntem corecti cand avem sacul de bani in fata diavolul ne impinge la pacat. Uita-te ca aproape jumatate de tara din resedintele de judet sau alte orasele ori CJ sunt in arest, daca era vorba doar de Scripcaru iti dadeam dreptate dar cand sunt 20 de primari arestati sau cercetati ori sefi ai CJ deja e mult prea mult. Badescu un hot prost care nici cu gramatica nu sta bine, nici nu stie sa dea un interviu doar vorbeste de sus a iesit primar ca a investit partidul pentru el na ca dupa cateva luni l-au si incaltat, ce anticipasem eu cand se terminase alegerile la primarii s-a adeverit cateva luni mai tarziu.
Revenind la mijloacele de transport in comun imi aduc aminte ce frumos era orasul Brasov cand vedeai la tot pasul troleibuze DAC scurte sau articulate dar si acum arata bine cu modernizarile facute de Scripcaru ca nu-i place lui Dr2005 e problema lui si poate sa se duca in Brasov sa intrebe lumea sa se convinga ca e mai bine acum de cat pe vremea tramvaiului si ca oameni sunt multumiti de primarul pe care l-au votat de 3 ori. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 8:20 am | |
| Brasovul- desi cel mai frumos oras din Romania (cadrul natural+arhitectura veche) - totusi in special dupa 2000- se confrunta cu grave probleme
1. Distrugerea sa ca al doilea mare centru industrial din Romania. Astazi, colosi industriali precum Tractorul (unde lucrau 25.000 de salariati), Steagul rosu/Roman (unde lucrau 25.000 de salariari), Rulmentul, hidromecanica, Romradiatoare, Metrom, etc fie nu mai exista, fie si-au redus foarte mult activitatea. S-au pierdut astfel estimez la cca 100.000 de locuri de munca sigure si bine platite. Din pacate primarul Scripcaru nu a reusit sa atraga investitori puternici, serioasi, care sa infiinteze intreprinderi de productie industriala, care sa angajeze 100.000 de oameni.
2. Brasovul nu dispune de un plan urbanistic general, care sa precizeze clar ce zone sa fie rezervate pentru industrie, pentru constructii imobiliare, comerciale, etc si care sa fie respectat la sange. A fost o mare prostie din partea primariei Brasov ca a dat autorizatie de constructie pentru noul cartier Coresi pe locul fostei uzine Tractorul! Zona respectiva trebuia rezervata exclusiv ca zona industriala si acolo date autorizatii de constructii numai pentru aceia care ar fi dorit sa creeze facilitati de productie industriala.
3. Cladirile vechi, de patrimoniu, in special din zonele Brasovul vechi si Schei nu sunt toate renovate corespunzator si nu sunt puse in valoare dpdv turistic asa cum ar trebui.
4. La transportul urban in comun, troleibuzul reprezinta cea mai buna solutie pentru Brasov. Este un mijloc de transport eficient, silentios, nepoluant, economic si se preteaza foarte bine intr-un oras turistic cum este Brasovul. Din pacate sub conducerea primarului Scripcaru sistemul de troleibuz brasovean (in 1990 al doilea ca extindere din Romania) a fost aproape complet distrus, Scripcaru preferand spaga oferita de MAZ si nu binele brasovenilor. Locul acestui individ (care nu are nimic in comun cu traditia istorica, economica si sociala a Brasovului) este la puscarie! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 9:07 am | |
| Uitaţi-vă ce troleibuze au la Cluj şi cum merg cu ele. Sau la Timişoara, Baia Mare, Ploieşti... iar MAZ face şi troleibuze, există la Galaţi 10 MAZ 203T. Dacă la ăştia se poate, la Braşov de ce nu s-ar putea? Plus că Braşovul are străzi late, iar reţeaua e undeva la marginea exterioară a benzii 1, deci se poate circula fără probleme cu troleibuzul pe banda II. Pentru comparaţie, la Ploieşti circulă ditamai Neoplanul, cu axa C neorientabilă (la Dac-uri era orientabilă, ceea ce le făcea să se încadreze mai uşor în curbe) pe nişte străduţe înguste. Şi prin Bucureşti sunt câteva exemple de străduţe cu troleu (Popa Nan, Iancu Cavaler de Flondor, accesul la depou pe Str. Mecet - de regulă blocat cu maşini parcate, deci de aia aşteptaţi 70 şi 79 mult).
Îi va veni vremea şi lui Scripcaru în curând. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 9:43 am | |
| Mi-a placut aia cu cel mai frumos oras din tara, chiar este si nu stiu daca se mai poate bate cu altul in afara de Cluj Napoca la acest titlu. Pe majotitatea umbrelelor de la terasele de pe Republici si din Piata Sfatului scrie Brasov probalby the best city in the world.
Brasovul era cunoscut nu doar pentru fabrici, turism si Tampa ci si pentru reteaua bogata de troleibuze pe care o avea si pentru troleibuzele romanesti care pendulau cu zor caci daca ar fi fost si acum reteaua din 2005 dar fara acele troleibuze DAC nu ar mai fi avut acelasi farmec.
Am 2 vecine de 35 ani nu au ele treaba cu fiarele dar cand ajungeau la Brasov primul lucru care il faceau cu gasca era sa dea o tura prin oras cu troleul romanesc in specia cele articulate.
Totusi sa nu uitam ca inlocuirea troleelor din Brasov nu s-a bazat pe autobuzele MAZ, la sfaristul anului 2006 odata cu reorganizarea Traseelor RATBV au venit si cateva zeci de MAN-uri scurte si articulate hidramate si midibuzele BMC Probus 215 Scb asa ca afirmatia cum ca MAZ-urile au inlocuit troleele nu isi are locul aici.
Astia de la Brasov au autobuze hidramate, bucuresteni la fel si alte orase doar la Ploiesti au ajuns in 2015 primele 10 autobuze MAN hidramate din istoria transportului in comun. Una e sa vi la munca si sa pleci oarecum odihnit acasa si alta e sa pleci rupt si calatori deranjati tot timpul de schimbatul vitezelor si defectarile dese care le au jafurile de Ikarus. Intr-un oras aur si miere in alt oras dala urat mirositor.
Sa vedeti ce fericiti sunt ploiesteni cand prinde unul din cele 10 hidramate cu vechime de 18 ani care zici ca nu au mai mult de 5 ani si ce suparati pe viata sunt cand vine cate o malaxa de Ikarus.
Eu ca turist si vizitator al Brasovului sunt super multumit de cum arata orasul s transportul in comun, pacat ca nu mai sunt troleele romanesti care au scris istorie in orasul de sub Tampa.
Doctore nu poti dormi noaptea de grija lui Scripcaru ? Asta de bine de rau a facut ceva bun pentru locuitori orasului si pentru turisti care vin sa viziteze in schimb sunt alti care nu au apucat 2 ani in haina de primar, vezi cazul Iulian Badescu de la Ploiesti tot ce anticipasem de cand a fost votarea s-a realizat mai repede decat ma asteptam in vreme ce Scripcaru a fost votat de 3 ori. Cauta alti primari, sefi de CJ, parlamentari etc mai lasa-l pe asta de la Brasov ori dai in el aici pe forum ca sa ne deranjezi pe noi ?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 10:20 am | |
| - kerpeten ali a scris:
- Totusi sa nu uitam ca inlocuirea troleelor din Brasov nu s-a bazat pe autobuzele MAZ, la sfaristul anului 2006 odata cu reorganizarea Traseelor RATBV au venit si cateva zeci de MAN-uri scurte si articulate hidramate si midibuzele BMC Probus 215 Scb asa ca afirmatia cum ca MAZ-urile au inlocuit troleele nu isi are locul aici.
Dimpotrivă, MAZurile verzi au fost aduse expres pentru a înlocui troleibuzele, au fost introduse la început pe liniile 2, 5 şi 31, adică unele dintre cele mai ,,grele" trasee de troleibuz de la vremea aia, iar apoi pe liniile 23 şi 23b, adică fostele troleibuze 10 şi 10b. Dintre celelalte trasee de troleibuz de la momentul 2006, doar liniile 1 (scurtat la Livada Poştei) şi 32 şi-au păstrat importanţa şi au ajuns deservite cu autobuze, restul ori au fost desfiinţate (1b, 3), ori aduse la stadiul de linie fantomă (7,30,33). După care au apărut alte linii fantomă - 3 (actualul 3, nu ăla vechi care mergea în Schei), 5b, 10, 11, trasee care nu deservesc nimic, după care n-ar plânge nimeni dacă ar dispărea (de exemplu, linia 11 Rulmentul - Triaj), mai ales că, la Braşov, abonamentul pe o linie NU este valabil şi pe liniile cu traseu comun! Doar 8ul mai e cât de cât folosit, dar la ce reduceri de parc s-au tot făcut, în curând ajunge şi ăsta traseu fantomă. Asta în condiţiile în care linii grele - 4, 5, 6, 31 - pentru care există reţea pe majoritatea traseului, sunt deservite de autobuze de 12 m în mare parte, în vreme ce troleele articulate se plimbă pe 5b, 7, 10 şi 33. - Citat :
- Astia de la Brasov au autobuze hidramate, bucuresteni la fel si alte orase doar la Ploiesti au ajuns in 2015 primele 10 autobuze MAN hidramate din istoria transportului in comun. Una e sa vi la munca si sa pleci oarecum odihnit acasa si alta e sa pleci rupt si calatori deranjati tot timpul de schimbatul vitezelor si defectarile dese care le au jafurile de Ikarus.
Nu mai face referiri la istorii pe care nu le cunoşti... primele autobuze cu cutii automate au fost Dacurile 112 UDM produse între 1982 şi 1986, 1987 după alte surse şi articulatele produse începând cu 1979. În mod sigur şi Ploieştiul a avut astfel de maşini. Cutiile erau copiate după cele de pe Skoda SM-11 (nu ştiu dacă Ploieştiul a avut SM-11, dar au circulat multicele la Bucureşti, Braşov şi Constanţa), ceea ce i-a cam enervat pe cehi, care nu au mai livrat piese de schimb pentru Skodele de la noi (ceea ce le-a omorât prematur), iar Autobuzul nu a mai instalat cutiile respective, revenind la cele manuale. De altfel, puţine autobuze din acele loturi au păstrat cutiile automate, de regulă la primul RK se înlocuiau cu cutii rămase de la casarea Romanurilor 112 sau a vechilor Ikarusuri şi IK-4, pentru că nu erau foarte fiabile. Se observă unde erau plasate butoanele cutiei automate: După aia, voi aţi luat o Karosa, care tot cu cutie automată e. - Citat :
- Doctore nu poti dormi noaptea de grija lui Scripcaru ? Asta de bine de rau a facut ceva bun pentru locuitori orasului si pentru turisti care vin sa viziteze in schimb sunt alti care nu au apucat 2 ani in haina de primar, vezi cazul Iulian Badescu de la Ploiesti tot ce anticipasem de cand a fost votarea s-a realizat mai repede decat ma asteptam in vreme ce Scripcaru a fost votat de 3 ori. Cauta alti primari, sefi de CJ, parlamentari etc mai lasa-l pe asta de la Brasov ori dai in el aici pe forum ca sa ne deranjezi pe noi ?
Şi pe Vanghelie l-a votat lumea cu ambele mâini atâţia ani şi tot a ajuns la mititca... şi eu pot să zic că sectorul 5 arată bine, că toate străduţele sunt asfaltate ca în palmă (în vreme ce la mine în 6 rup furca în două pe majoritatea străzilor), că la ţiganii din Zăbrăuţi li se ridică gunoiul zilnic pe banii primăriei ca să nu se mai îngroape în el şi că a zugrăvit şcolile. Dar a luat nu ştiu câte milioane de euro şpagă pentru toate astea. Crezi că Scripcaru e aşa imaculat? De fapt, a avut - şi are noroc - cu stăpânirea politică, ăsta s-a dat bine pe lângă toţi, când a fost nevoie s-a dat şi cu PSDul (chiar umbla vorba, mai în glumă, mai în serios, că PDL Braşov e filială a PSD), s-a dat şi cu PDL/PNL. Abia aştept să îl văd lângă Mazăre, Oprescu, Nichita, Vanghelie, Pendiuc... şi lista sigur se va mai completa, am impresia că şi cei de la Arad şi Timişoara se apropie de arest. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 10:45 am | |
| Ce mor unii de grija altora. Atata timp cat a facut x treaba buna ce ma intereseaza pe mine ca a furat? Fiecare care a avut o functie a furat dar daca a afacut si pentru populatie sa le fie bine ce te roade atat. Da, sectorul 5 e foarte bine pus la punct, au asfa;ltat stradutele dintre blocuri ca era ca pe Marte, plin de cratere nu gropi, efectiv erau cratere, acum ca au asfaltat ce e asa rau? Trebuia sa ramanem cu craterele alea nu? Tot primaria a reabilitat multe blocuri pe banii primariei fara ca populatia sa plateasca ceva, foarte bine, deci daca a facut lucruri bune pentru populatie ce ma intereseaza pe mine ca a si furat, atata timp cat a dat si la oameni e foarte ok. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 10:53 am | |
| Pai a furat tot din banii nostrii asta e mai trist Cu totii la puscarie chiar daca au furat 1 euro sau un miliard |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 11:00 am | |
| Cum sa nu fie valabil abonamentul pentru traseul comun? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9102 Reputatie : 13009 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 11:47 am | |
| Asta ma mir si eu, cum adica daca 2 autobuze merg 8 statii pe traseu comun sa nu fie valabil abonamentul? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 11:50 am | |
| Grav e că ăştia stau la pârnaie tot pe banii noştrii. După care ies şi trăiesc bine mersi, cu banii furaţi/,,negri" (vezi Năstase, Vântu), că nici măcar unde trebuie confiscate averile nu se confiscă (vezi Felix). Ar fi trebuit puşi la muncă (bine, nu muncă silnică la Canal, dar să lucreze 8 ore pe zi ca orice om normal), dar aici deja depăşim sfera de activitate a forumului. Pe Vanghelie l-am dat exemplu pentru că mi-era cel mai la îndemână. Deşi asfaltarea e o treabă a primăriei, nu e singura. Trebuie să dezvolţi cumva sectorul tău, să atragi locuitori şi investitori acolo. Câte spitale are sectorul 5? Câte parcări? Câte amenajări pentru pietoni şi biciclişti? Câte parcuri? Câte consolidări de clădiri cu bulină roşie s-au făcut? Câte pieţe? Câţi km liniari de perdele forestiere de protecţie s-au plantat la intrările în oraş, pe zonele care ţin de sectorul 5? - adirmvl a scris:
- Cum sa nu fie valabil abonamentul pentru traseul comun?
http://www.ratbv.ro/instructiuni-bilete-si-abonamente/ Abonamentele sunt valabile doar pe linia înscrisă pe formularul abonametului. Iată şi traseele şi orarele aprobate prin HCL 160/2004, modificată şi completată: LINK. Evident, nu se respectă. _________________ :TTT:
|
| | | sorinache96
Numarul mesajelor : 61 Varsta : 28 Localizare : Brasov Reputatie : 3523 Data de inscriere : 05/06/2015
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 11:54 am | |
| Asa sunt regulile la abonamente in brasov. Uite aici site-ul RATBv : http://www.ratbv.ro/instructiuni-bilete-si-abonamente/
Si legat de troleibuzele din Brasov, ele se misca chiar foarte bine prin oras. Singurele momente in care trebuie sa incetineasca sunt piesele de curba, sectioneri si macazele prin care se trece uneori cu mai putin de 5 km. De exemplu pe 13 decembrie intre Onix si Faget, Coresi si Rulmentul, intre gara si Saturn se merge deseori cu 50-60 km pe ora. Exceptand giratorile prin care se trece foarte incet. Demult ori troleibuzele depasaesc autobuzele, chiar si autobuzele articulate.
P.S: FBW-urile din brasov ating si 75 km/ora uneaori pe 13 decembrie intre Coresi si Rulmentul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 12:23 pm | |
| - Dr2005 a scris:
Pe Vanghelie l-am dat exemplu pentru că mi-era cel mai la îndemână. Deşi asfaltarea e o treabă a primăriei, nu e singura. Trebuie să dezvolţi cumva sectorul tău, să atragi locuitori şi investitori acolo. Câte spitale are sectorul 5? Câte parcări? Câte amenajări pentru pietoni şi biciclişti? Câte parcuri? Câte consolidări de clădiri cu bulină roşie s-au făcut? Câte pieţe? Câţi km liniari de perdele forestiere de protecţie s-au plantat la intrările în oraş, pe zonele care ţin de sectorul 5?
Eu sunt multumit de cum era sectorul 5 acum 10 ani si cum este acum. A asfaltat strazile dintre blocuri, a amenajat parcare de resedinta, totul e bine pus la punct si nu mai parcheaza fiecare cum il duce capul, mergi printre blocuri ca pe bulevard, asfaltul este foarte bun, trotuarele sunt la fel de bune, pietele au fost si ele modernizate, piata Rahova, cea mai importanta din sector e bine pusa la punct, piata Ferentari la fel, din ce cocioaba si ducheana era a ajuns ceva modern, scolile au fost modernizate, blocurile au fost reabilitate pe banii primariei fara ca locuitorii sa contribuie cu ceva, in alte sectoare locuitorii au platit pentru reabilitare, la noi in sectorul 5 a facut primaria, cu geamuri de termopan, tot ce trebuie. Deci a schimbat fata sectorului 5 foarte mult in ultimii 10 ani si lumea e multumita de ce a facut, asa tigan si fara scoala cum e dar a facut lucruri bune pentru populatie si asta conteaza in primul rand. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |