|
| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 1:01 pm | |
| Ştii că salubrizarea şi deszăpezirea în sectorul 5 o face Primăria Generală, pe banii ei, nu? _________________ :TTT:
|
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4529 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 1:48 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Ce mor unii de grija altora. Atata timp cat a facut x treaba buna ce ma intereseaza pe mine ca a furat? Fiecare care a avut o functie a furat dar daca a afacut si pentru populatie sa le fie bine ce te roade atat.
Da, sectorul 5 e foarte bine pus la punct, au asfa;ltat stradutele dintre blocuri ca era ca pe Marte, plin de cratere nu gropi, efectiv erau cratere, acum ca au asfaltat ce e asa rau? Trebuia sa ramanem cu craterele alea nu? Tot primaria a reabilitat multe blocuri pe banii primariei fara ca populatia sa plateasca ceva, foarte bine, deci daca a facut lucruri bune pentru populatie ce ma intereseaza pe mine ca a si furat, atata timp cat a dat si la oameni e foarte ok. Asa o mentalitate e complet nesanatoasa pentru societatea romaneasca si pentru viitorul nostru si e de o naivitate si ignoranta crase. Sper din tot sufletul sa dispara asemenea gandiri din societatea noastra, ele nu duc decat la complacerea situatiei mizerabile in care se afla tara. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 1:58 pm | |
| Daca esti asa revoltat de ce se intampla in tara asta nu ai accepta jaful din mersul trenurilor din Sibiu. Lipsa trenurilor si legaturilor. Practic majoritatea locuitorilor care nu au o masina personala in Sibiu folosesc transportul auto cu autocare ca ofera o gama mai varianta fata de mersul trenurilor. Dar cati dintre voi ati facut cereri/plangeri si propuneri pentru a schimba ceva? Faptul ca te plangi pe un forum este egal cu 0. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 3:31 pm | |
| http://www.zf.ro/companii/cum-a-ajuns-o-curte-inghesuita-de-langa-gara-de-nord-sa-se-transforme-intr-o-autogara-din-care-pleaca-zilnic-130-de-autocare-si-microbuze-9702748 |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5565 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 4:57 pm | |
| Si mai sunt infectii de astea de autogari in zona: Autogara DLS Matache pe Strada Berzei la 2 pasi de autogara mentionata in articol, Autogara GRIL-Orhideea la 2 pasi de Autogara IDM si de Gara Basarab. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier Oct 28, 2015 6:26 pm | |
| Mai era, cândva, o curte pe Polizu de unde se pleca spre Galaţi... aia nu avea nicio dotare.
Pe hârtie, pot părea multe curse în autogările astea. Însă, practic, o parte din curse nici nu se fac (că nu verifică nimeni), iar altele pleacă din diverse locuri publice. Cum legea îi obligă pe transportatori să plece din autogări, autogările vizează en-gros foile de parcurs, pentru că altfel vine transportatorul şi spune ,,dacă tu nu îmi pui ştampila, fac contract cu altă autogară". Problema e foarte veche. După ce filialele fostei IRTA au devenit SC şi au fost privatizate, ele au venit la pachet cu autogările. Evident, asta a dus la specula cu terenurile respective, foarte valoroase (cele din localităţile mai mici erau aproape de centru, deci locuri perfecte pentru Lidl/Kaufland/Peny), dar şi la încurajarea acestei mafii a curselor furate. Credeţi că dubele care pleacă din Gara Târgovişte, de exemplu, de acolo trebuie să plece? Nu, pe hârtie au contract cu una din cele 3 autogări din oraş (Atyc, Transport Public, Mondotrans) şi, pe hârtie, de acolo pleacă.
Iar cine nu a vrut să dea şpăgi şi să vândă ieftin, a fost mazilit urgent (de exemplu Autogara Militari, din care acum mai e doar un garaj şi o părticică din peroane - şi alea vândute, societatea a fost dizolvată în 2009, după ce în 2008 îşi casase tot parcul auto - 2 Dac 112 UDM - unul din 1987, unul produs înainte de 1987, un Rocar Montana, 2 Roman 111 şi parcă şi un Rocar 111 RDTM sau Autogara Huşi, cumpărată de angajaţi, unde societatea a fost scoasă de pe piaţă în favoarea dubarilor şi au rămas oamenii pe drumuri, pentru că împrumuturile pentru RKul autobuzelor au fost girate cu casele şoferilor).
Autogările nu ar fi trebuit privatizate, ar fi trebuit să rămână la ARR sau direct la MT, pentru a putea într-adevăr transformate în noduri de transport. Iar în fiecare localitate mare să fie o singură autogară (exceptând Bucureştiul), care să fie aproape de gară, de centru, să aibă linie directă de aeroport (dacă există aeroport), acces la transportul local (în Bucureşti obligatoriu acces la metrou). Pentru Bucureşti, autogările ar trebui să fie poziţionate astfel: - Autogara Militari - există deja, se poate dezvolta pe locul fostei parcări park & ride, care oricum era pe terenul fostei autogări (curse spre Piteşt, Sibiu, Vâlcea, Craiova ş.a. care ies pe A1) - Autogara Gara de Nord/Basarab - ori cea actuală de la IDM, ori amenajată una pe laterala Căii Griviţei, între şosea şi linii (curse spre Târgovişte, Ploieşti, Braşov, Cheia, Tg. Mureş şi altele care ies pe DN7, DN1, DN1A) - Autogara Obor - cea actuală, dar autobuzele obligatoriu să facă buclă pe la Obor, pentru acces la metrou (curse spre Urziceni, Slobozia, Buzău, Iaşi, Vaslui şi altele care ies pe DN2), desfiinţată şi înlocuită cu cea din Pantelimon când va fi gata - Autogara Pantelimon - în noul terminal ce se construieşte la Cora (curse spre Constanţa, Călăraşi, Mangalia şi altele care ies pe DN3 şi A2 + preluate şi cele din Autogara Obor) - Autogara Filaret - cea existentă, dar cu oprire obligatorie a tuturor traseelor la Eroii Revoluţiei (curse de Olteniţa, Călăraşi via Olteniţa, Giurgiu - ieşire pe DN4 şi DN5) - Autogara Rahova (singura fără M, având însă tramvai rapid) - cea existentă (curse spre Alexandria, Tr. Măgurele, Zimnicea şi altele care ies pe DN6) _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi Oct 29, 2015 12:06 am | |
| Oricum ar fi in prezent cu AUTOCARELE si MICROBUZELE circula de trei ori mai multi romani decat cu TRENURILE conform statisticilor dar si realitatilor de pe "teren".
Romani daca ar fi pusi sa aleaga in majoritatea lor vor alege sa dispara trenurile dar nu autocarele si microbuzele de pe piata de transport calatori chiar daca NU ne place. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi Oct 29, 2015 8:57 am | |
| nu trebuie sa dispara nimic, o concurenta nu poate fi decat benefica celor care vor sa se deplaseze dintr-un loc in altul |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi Oct 29, 2015 9:03 am | |
| - Dr2005 a scris:
- In mod sigur si Ploiestiul a avut astfel de masini
Or fi avut cine stie dar vezi ca nici tu nu esti documentat prea bine, mai ales ca tu ai prins cateva din DAC-urile de la Ploiesti nu oricine isi permintea sa aibe aparat foto in 2005 noroc cu bani parintilor, eu l-am luat cu bani mei in 2011 nu am stat la buzunarul parintilor. Ai zis ca au fost fabricate intre 82-87 iar articulatele in 79, eu am zis in premiera ca nu am stiut ca au fost cu cutie automata la Ploiesti nici macar nu eram nascut in 87 deci despre ce vorbim ? Karosa aia chiar nu mai conteaza cand ai 180 de autobuze chiar nu mai conteaza ca doar unul e cu cutie automata dar sa lasam istoria si sa vorbim de prezent. Cate autobuze cu cutie automata sunt in Romania pe la diferite regii/societati de transport in comun si cate sunt la Ploiesti ? 11 bucati si de restul Ikarus adica malaxa varianta autobuzul. Despre primari asta este fura toti ca in codru pentru ca, cunosc legile si stiu ce ar putea pati in caz ca sunt prinsi. Sa fim seriosi cine nu ar fura maine 10 miliarde de lei vechi daca ar sti ca sta 3 ani la puscarie si apoi restul vieti el si inca vreo 3 famili din neamul lui nu vor mai avea probleme cu bani ? Ia-te de cine vrei dar pe Scripcaru lasa-l in pace ca nu a furat mai mult ca alti si in plus se vad rezultatele in orasul de sub Tampa. Cat despre MAZ-urile verzi tu sti mai bine cum sta treaba, sti ca daca o autobaza are 5 trasee si primeste un anumit tip de autobuz doar pe trassele deservite de aceea autobuza o sa le vezi, lucru care s-a intamplat la RAtB cand au venit Mertzanele Pe 31 rar am prins MaZ verde, mai mult se perinda hidrmatele de MaN-uri inclusiv cele articulate in schimb pe 32 e numai MAZ-uri verzi. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi Oct 29, 2015 2:58 pm | |
| https://www.facebook.com/rat.brasov.3/photos/a.1426496800960533.1073741827.1426496047627275/1644650745811803/?type=3&theater
RAT Brasov
Incepand cu 1 noiembrie 2015:
- pretul unui bilet pe linia 20 (Livada Postei-Poiana Brasov) se majoreaza cu 50 de bani - pretul abonamentelor lunare pe una, doua linii sau toate liniile se majoreaza cu 1 leu - pretul abonamentelor lunare nenominalizate pe toate liniile scade de la 218 la 180 de lei - pretul abonamentelor zilnic se majoreaza de la 8 la 10 lei - se pune in vanzare un tip de abonament anual, pe toate liniile, cu pretul de 980 lei - sunt retrase de la vanzare bilete cu o calatorie, abonamentele pe toate liniile cu valabilitate de 7 sau 10 zile, precum si abonamentele de tronson. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi Oct 29, 2015 4:11 pm | |
| Nu e mult 10 lei pentru o zi toate traseele mai putin traseul 20 Livada Postei - Poiana Copos Brasov, la Cluj Napoca si Bucuresti e de cativa ani tariful de 10 lei iar cel mai ieftin ar fi la Tg.Mures 4 sau 4,50 lei.
Biletul pentru Poiana Copos se rotunjeste la 5 lei de restul nu ma pronunt ca nu le folosesc.
Eu astept sa vedem la Ploiesti ce se va intampla de la 1 ianuarie 2016 ca expira gratuitatea care a fost valabila din 31 martie 2014 pana la 31 decembrie 2015 ( 21 luni )
Pana acum se aude doar ca vor sa voteze ca soferul sa vanda bilete de 3 lei iar la tonete sa ramana tot 2 lei, de abonamente nu se aude absolut nimic iar tramvaiele se lasa asteptate. 101 incepe sa circule cel tarziu cu 1 decembrie iar 102 la anul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi Oct 29, 2015 8:07 pm | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Oricum ar fi in prezent cu AUTOCARELE si MICROBUZELE circula de trei ori mai multi romani decat cu TRENURILE conform statisticilor dar si realitatilor de pe "teren".
Păi circulă mai mulţi, pentru că şi reţeaua de drumuri e mai vastă şi atinge mult mai multe localităţi decât cea de cale ferată. - kerpeten ali a scris:
- eu am zis in premiera ca nu am stiut ca au fost cu cutie automata la Ploiesti nici macar nu eram nascut in 87 deci despre ce vorbim? Karosa aia chiar nu mai conteaza
Iar înainte ai spus: - kerpeten ali a scris:
- la Ploiesti au ajuns in 2015 primele 10 autobuze MAN hidramate din istoria transportului in comun
Păi e premieră sau nu e premieră? Dacă era deja Karosa, atunci nu e premieră. Chiar dacă ar fi vorba strict de primele MANuri cu cutie automată din istoria transportului local din Ploieşti... surpriză, Dac-urile 112 UDM aveau tot motoare MAN, uneori chiar motoare MAN de la mama lor, alteori făcute sub licenţă la RABA Gyor sau Autocamioane Braşov (de regulă ultima variantă). De fapt, Dac 112 UDM a fost varianta modernizată a lui Dac 112 UD, care era mai cunoscut şi ca Roman 112, produs sub licenţa MAN. Caroseria a fost redesenată de designerul Geza Asztalos, iar prototipurile au apărut în 1978, producţia de serie începând în 1979 pentru 117 UD şi în 1982 pentru 112 UDM, iar primele maşini erau cu cutie automată, copiată după cea de Skoda. - kerpeten ali a scris:
- Cat despre MAZ-urile verzi tu sti mai bine cum sta treaba, sti ca daca o autobaza are 5 trasee si primeste un anumit tip de autobuz doar pe trassele deservite de aceea autobuza o sa le vezi, lucru care s-a intamplat la RAtB cand au venit Mertzanele Wink
Pe 31 rar am prins MaZ verde, mai mult se perinda hidrmatele de MaN-uri inclusiv cele articulate in schimb pe 32 e numai MAZ-uri verzi. Păi tocmai, că ,,depoul de troleibuze" Rulmentul a devenit ,,secţia transport mixt" în 2005, primind MAZ-uri verzi. Alte MAZ-uri verzi au ajuns la autobaza din Bartolomeu (care am senzaţia că şi aia ţinea troleibuze), iar în 2005 a fost desfiinţată reţeaua din Bartolomeu şi noile MAZuri verzi au intrat pe liniile 2, 5, 23, 23b şi 31. MANurile cu cutie automată au venit în 2006 şi normal că s-au împărţit şi ele pe garaje şi coloane şi s-au amestecat cu autobuzele existente. Tot atunci s-a spart şi ,,monopolul" MAZ-urilor verzi pe unele trasee, pentru că secţia transport mixt a primit şi MAN-uri, plus că i-au fost şi desfiinţate/convertite în autobuz traseele de troleibuze (aproape toate, am explicat cu câteva posturi mai sus), iar linia 32 a revenit tot acestei secţii, deci a fost deservită cu autobuzele existente acolo, adică MAZuri verzi şi MANuri noi. Dar anterior sosirii MANurilor (adică în perioada 2005 - 2006), fostele linii de troleibuz erau servite doar de MAZuri verzi, care au avut scopul expres de a înlocui troleibuzele pe liniile cele mai grele de la acea vreme. MAZurile galbene, Conecto-urile şi MAN-urile vechi circulau doar pe traseele de autobuz, alături de autobuzele vechi de la vremea aia. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi Oct 29, 2015 8:20 pm | |
| Am putea sa-i spunem premiera cu Karosa ca DAC-urile nu le-am prins nici eu si nici tu, sau cel putin eu poate am mers cu ele dar eram prea mic sa stiu ca sunt cu cutie automata, nu avem nici numerele de inventar si nici poze, trecutul ala cu DAC-uri cu cutie automata chiar nu mai conteaza. Karosa a fost primul dar repet cand ai 180 de autobuze si doar unul singur e hidramat crezi ca mai conteaza ? Acum au venit astea 10 MAN-uri deci in total 11 bucati. Sunt orase care au cate minim 40-50 hidramate si restul tot autobuze noi, Ploiestiul are 50 de Ikarus |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam Noi 07, 2015 10:10 pm | |
| Am o intrebare pentru colegii din partea Clujului sau pt. cei care cunosc situatia. STP Turda are cumva linia 20 de autobuze care merge din Turda pana la gara Campia Turzii? Am gasit informatii vagi si nu foarte actuale pe net despre aceasta conexiune. Din cate am inteles, o calatorie ar costa 2,5 lei, valabila o ora din momentul validarii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam Noi 07, 2015 11:43 pm | |
| Traseul Turda - Câmpia Turzii este traseu intrajudeţean, prin urmare a fost luat de la fosta RATL şi scos la licitaţie, pe care a câştigat-o Alis Grup. Ulterior, RATL Turda a dat faliment şi a venit STP Alba Iulia, care oricum nu a putut să opereze şi traseele dintre Turda şi Câmpia Turzii (deşi au - sau, cel puţin, acum câţiva ani aveau - şi trasee în Câmpia Turzii, iar autobuzul merge gol între cele două localităţi).
http://www.alisgrup.autogari.ro/Traseu/Campia+Turzii+-+Turda _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |