Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 19:07
Eu zic ca viitorul nu e in rame electrice .. ci in combinatii de tipul agv,tgv,ice .. unde toate osiile sunt motoare ,iar greutatea totala a garniturii este redusa ... Ramele sunt solutia pentru trenuri economice cu calatori foarte putini,care nu necesita demaraj si viteze moderne de circulatie ...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 19:12
Aia nu e rama de metrou e tren regional de medie distanta Clasa 449
Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF), S.A. sunt spanioli 100%
Pai tocmai dual la noi ramele din 3-4 unitati cu o capacitate de 200-240 sunt perfecte decat EA EC 2-3 vagoane
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 28 Feb 2012, 19:24, editata de 2 ori
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6396 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 19:14
Uitati cum vor arata ramele de metrou de la noi http://www.caf.es/ingles/productos/proyecto.php?cod=1&id=660&sec=desc&pais=70
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 19:20
ICE şi ultimele generaţii de TGV sunt tot rame... doar Talgo mai sunt vagoane (cu locomotive la extremităţi). De exemplu, varianta de ICE care a fost cumpărată şi de OeBB are 11 vagoane, din care 4 motoare şi o putere nominală de 4000 kW. Noi târâim locomotive de 5100 kW cu 3 vagoane. Poţi face rame cu mai multe vagoane motoare pentru trenuri aglomerate şi rame cu 1 - 3 vagoane pentru cele cu flux mai redus de călători. Garniturile mai scurte oricum au şi posibilitatea de comandă multiplă (deci, la nevoie, la mai lungeşti).
--- Metroul nostru trebuie să fie mai ,,pătrăţos", ca să împingă aerul din tunel. Nu poţi să îl faci aerodinamic ca cel din Istanbul.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 19:27
Dragos austriecii au cmparat 3 rame ICE-T cu 7 vagoane 4000kw 8x500kw http://trainspo.com/class/515/
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 28 Feb 2012, 19:41, editata de 2 ori
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 19:29
Nu cunosc limba germană... am presupus că sunt 7 + 4, de fapt sunt 7 în total, din care 4 sunt motoare.
_________________ :TTT:
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 19:46
Ne nee .. fiecare are tractiune , deaia sunt asa de eficiente la consum de curent ca e deplasata greutatea integral.Atat doar ca noi nu avem liniile cum trebe ... sunt dune de nisip.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 20:01
La calea ferata nu s-a investit k nu prea poti sa furi ca la sosele ca nu poti fura la asfalt podete peticiri deszapezire borduri ca nu poti sa pui traverse mai mici sau mai rare si balast mai putin!!
Kazakstanul va electrifica 885 km cu 1 mld de euro la noi la un gunoi de 50 de km se chinuie de 20 de ani!!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 22:19
DUAL a scris:
Ne nee .. fiecare are tractiune
http://de.wikipedia.org/wiki/ICE_T Formula osiilor: 2'2'+ (1A)'(A1)'+ (1A)'(A1)'+ 2'2'+ (1A)'(A1)'+ (1A)'(A1)'+ 2'2'
3 vagoane sunt ,,chioare".
Şi garnitura cu pricina:
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 28 Feb 2012, 22:28
The tilting technology is a hydraulic actuator system based on that of the Italian ETR 460 and ETR 470 second-generation Pendolino trains. In Pendolino bogies, only one axle is driven. In class 411 and class 415 motor cars, the inside axle of both bogies is motorised (configuration (1A)'(A1)').The second (411.1), third (411.2), fifth (411.7) and sixth (411.6) cars are motorised, while the end cars (411.0 and 411.5) carry transformers supplying the next two cars. Thus each train consists of two power units of three coaches plus one unpowered middle car (411.. The middle car can be removed, and theoretically the trains can be supplemented with an additional middle car.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Feb 2012, 03:07
Pai au sens cele din mijloc fara tractiune .. ca aia au pasajeri nu plimba trenurile ca noi cu 2 calatori .
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Feb 2012, 03:26
Apropo de trenuri (şi de operatori privaţi): pe piaţa austriacă a apărut o nouă companie, Westbahn. Toate bune şi frumoase, băieţii exploatează IC-uri pe ruta Wien Wbf. - Salzburg. Evident, sunt listaţi şi pe site-ul OeBB. Pe ruta respectivă, OeBB circulă cu 2 trenuri pe oră (un IC şi un RailJet), iar Westbahn circulă din oră în oră dimineaţa şi după-amiaza şi din 2 în 2 ore la prânz... cu 8 - 10 minute înaintea Oe.B.B.-ului! Şi nimeni nu urlă cum urlau la noi ceferiştii că e tren Regiotrans înaintea trenului CFR. Timpii de parcurs: IC: 3h 05 min RailJet: 2h 45 min Westbahn: 2h 59 min
Acum surpriza: Oe.B.B. cere 47,50 euro pe bilet, în vreme ce Westbahn cere doar 23,80 euro!! Oare pe când şi în România asemenea alternative?
A... Westbah operează cu 7 rame electrice: http://www.railfaneurope.net/pix/at/private/Westbahn/pix.html http://www.railfaneurope.net/list/austria/austria_west.html
_________________ :TTT:
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8695 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Feb 2012, 09:05
Dr2005, la noi situatia e alta nu ne comparam cu 'ei' unde chiar daca sunt si 2 trenuri pe ora acestea circula pline asa ca e destula prajitura pentru toti ca sa spun asa, la noi abia ca ai un tren la 3-4 ore daca il ai si pe ala care circula cu 3 vagoane si alea goale. CFR urla pentru ca numarul calatorilor e aproape inexistent dar daca si pe mana aia de calatori ti-o ia RTul care pleaca cu 10 min inainte de CFR normal sa urlii, urlii a paguba a neputinta a faliment...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Feb 2012, 10:16
Sa fi bagat Regio sau TFG un tren frumos cu 3-4 vagoane mai luxoase pe Bucuresti-Cluj cu taife de IR dar cu oferta macar pentru inceput la fel cum facut cehii de la RegioJet.Sau Bucuresti-Constanta ca se deschide sezonul la vara!!Dar noi avem privati rupti in fund interesul lor este sa isi ia subventia sa isi care automotoarele la reparat si cam atat!!
Constanta-Bucuresti si Bucuresti-Campina arata mult mai bine decat asta si totusi
Gaby005
Numarul mesajelor : 485 Reputatie : 5531 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Feb 2012, 11:26
Da dar pe piata austriaca nu vin privati cu cotete expirate ca la noi la noi numa sa se incaseze subventia si cateva bilete in rest nu mai conteaza.