Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
cstefan

cstefan


Numarul mesajelor : 273
Varsta : 38
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 5051
Data de inscriere : 19/11/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Tunel    Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2012, 09:39

http://www.gandul.info/news/gara-de-nord-va-fi-legata-de-obor-si-gara-de-sud-printr-un-tunel-9511696 cred ca mai dureaza 20 de ani Smile)
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2012, 09:44

*rost*i/aberatii/manipulari populiste si asa mai departe, ei nu sunt in stare sa faca linia de centura sa bage niste automotoare pe ea si viseaza tunel. Nu mai aplecati urechile la toate idioteniile in 20 de ani abia ca o sa avem trenuri care probabil vor circula cu 160km/h...
Sus In jos
cstefan

cstefan


Numarul mesajelor : 273
Varsta : 38
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 5051
Data de inscriere : 19/11/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2012, 09:53

Nici asta cu 160 de km nu cred, la ritmul in care se fura componente Sad
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2012, 10:39

cstefan a scris:
http://www.gandul.info/news/gara-de-nord-va-fi-legata-de-obor-si-gara-de-sud-printr-un-tunel-9511696 cred ca mai dureaza 20 de ani Smile)

Dincolo de criticile justificate , avand in vedere situatia in care se afla transportul feroviar romanesc in prezent , trebuie sa fim cu totii de acord ca aceasta intelegere de colaborare semnata cu belgienii este un pas inainte . De ce ? Deoarece am avut ocazia sa calatoresc in aceasta tara de mai multe ori si am amintiri placute in ceea ce priveste garile (Bruxelles Central , Antwerpen , Liege toate bijuterii) dar si infrastructura in general . Modul in care conecteaza magistrale si aseaza materialul rulant pe etaje dar si modul in care sunt construite tunelurile pe sub orase este impresionant...

Revenind la termene trebuie sa spunem ca lucrarile din zona Bucuresti depind in mare masura de constructia liniilor de mare viteza Bucuresti - Brasov , Bucuresti-Constanta dar si Bucuresti-Giurgiu (coridorul 9) cu cele doua variante ale sale , altfel nu prea se justifica investitia . Dupa cum stiti cu totii , daca traficul de calatori spre Valea Prahovei este foarte ridicat , nu acelasi lucru il putem spune (inca) despre M800 sau Bucuresti-Giurgiu insa acesta are potential de crestere in urmatorii 20 de ani .

In concluzie , toate bune si frumoase dar de unde atata finantare avand in vedere ca o asemenea investitie este imensa chiar si pentru un stat european dezvoltat ? Daca Romania ca stat nu creste economic noi nu vom avea HSR sau tuneluri de miliarde de euro nici peste 100 de ani !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2012, 20:44

popovici a scris:
paall a scris:
de la automat poti lua bilet redus la regio chiar daca nu esti "redus" iti cere seria legitimatiei de student care poti sa bagi la pleasnealka 5-6-7 cifre. In tren nu iti cere nimeni legitimatia de stundent decat atunci cand vine supra, si cum supra nu vine decat la IR iar R decat de 2-3 ori pe an e bine ptr "studentii" ca mine.

Foarte urat din partea ta sa-i inveti de rau pe astia mici ...

astia mici sunt peste 95% din ceferisti, apoi sunt studentii si elevii ori cativa care merg cu nasul dar nu recunosc. Nu trag pe nimeni in tzeapa ca imi iau si eu 3-4 bilete pe luna reduse la Regio ptr PL-Bv, PL-Buc sau PL-Sinaia, CFRul isi ia singur tzeapa zilnic incepand de sus, si ajungand la supracontroale ori sefii de tren care in fata celor mici sunt zmeii, iar in fata celor mari sunt catelusi. Nici militia nu mai are valoare si putere in ziua de azi in anumite situatii sunt foarte depasiti.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2012, 22:56

Moldovenii se plimba cu sageata albastra insa la ei a intrat direct ca regio
https://www.youtube.com/watch?v=iLS-dtZ2zxo

Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2012, 23:05

Nu a intrat ca Regio, a intrat ca internaţional... adică mers de regio şi tarif mare (10 RON pentru 25 km, faţă de 4,5 RON cât e un bilet de regio în parcurs intern pe aceeaşi rută).
Oricum articolul e aiurea făcut, imaginile cu trenurile din România sunt luate pe la Cluj-Oradea, se vede un internaţional cu vagoane MAV. Apoi se arată o ramă electrică ex-sovietică, deşi CFM nu are electrificare Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2012, 23:33

Suna cam a propaganda.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2012, 23:34

cum va arata noul tren care va circula din luna mai la ei ?

o poza ceva
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 00:02

Dr2005 a scris:
Nu a intrat ca Regio, a intrat ca internaţional...

Mai sa fie , nu stiam ca exista rangul ,,international'' scratch , am mai invatat ceva cu ocazia asta...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 00:37

popovici a scris:
Moldovenii se plimba cu sageata albastra insa la ei a intrat direct ca regio
https://www.youtube.com/watch?v=iLS-dtZ2zxo


Eu intru mai des pe la presa din R. Moldova si au spus despre schimbarea vechiului tren cu sageata la inceputul lunii martie. Moldovenii sunt incantati de noul tren. Sunt reportaje despre el la PRO TV CHISINAU, AICI TV, TIMPUL.MD, JURNAL.MD, EXPRESUL DE UNGHENI.

Din luna mai vor cumpara 14 trenuri moderne.

Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 04:02

Trenul de Ungheni nu mai e de mult al CFM... a fost şi Malaxa 700, a fost Sulzer cu 21-47, cu un 20-54, cu un 20-49...
Teoretic e tren Regio, dar în trafic internaţional nu prea se ţine cont de ranguri. Cum pe infofer nu apare, automat nu e în baza de date a XSell, deci nu poţi să iei bilete la el în trafic local. Singura soluţie e să iei bilet până la moldoveni, care te cam duce la un tarif de IR (vreo 10 RON pentru 25 km), dar trenul în livret e regio. Deci, ce rang are? Laughing

Nu ştiu ce trenuri îşi cumpără moldovenii, dar noi avem ecartament de 1435 mm şi ei au 1520 mm... linie încălecată e până la Socola, dar aia e la marginea Iaşiului, nu ştiu cât de eficient economic va fi pentru călători să vină până acolo, apoi să meargă câţiva km pe jos şi apoi să ia autobuzul prin Iaşi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 04:06

Tot asta va circula doctore clar , cum de n-ai somn Smile)?Te uiti la propaganda asta ,pe care o fac si rusii si europenii?.
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5732
Data de inscriere : 05/05/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: aeroport   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 07:14


In urma demersurilor facute am reusit asta http://www.incont.ro/transporturi/ratb-introduce-transport-public-de-noapte-catre-aeroportul-otopeni.html S-a redus intervalul de succedere al autobuzelor liniilor 780 si 783 si introducerea transportului de noapte. Se pare ca la RATB sunt oameni cu mai multi neuroni decat la CFR. Cat despre trenurile spre Otopeni, sper sa dispara cat de curand, deoarece acum exista un transport civilizat catre aeroport si trebuie sa fi chiar i d i o t sa mergi cu trenul cand te lasa in camp, apoi iei duba si platest mai mult. Abia astept sa treaca perioada de proba a acestor trenuri sa cer datele financiare...... Twisted Evil
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6051
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 13 Apr 2012, 09:56

Dr2005 a scris:
dar trenul în livret e regio. Deci, ce rang are? Laughing


Pai tocmai ai raspuns la intrebare , acolo sau in cartea Mersul trenurilor ... Sigur , din punct de vedere al tarifului ai dreptate insa asta este alta poveste...

eu a scris:

Cat despre trenurile spre Otopeni, sper sa dispara cat de curand, deoarece acum exista un transport civilizat catre aeroport si trebuie sa fi chiar i d i o t sa mergi cu trenul cand te lasa in camp, apoi iei duba si platest mai mult. Abia astept sa treaca perioada de proba a acestor trenuri sa cer datele financiare

Din punctul meu de vedere trebuie sa fi si mai mare idiot sa stai si sa astepti doar trocariciul care circula complet iregulat in functie de clima si alte intemperii inregistrate des pe strazile Bucurestiului decat sa te urci in primul tren spre Otopeni daca il ai sub nas la peron (ora de plecare FOARTE SIGURA nu ca la trocarici!) sau vine mai repede decat trocariciul... Mai exista desigur si varianta 2 trocariciuri cu transbordare la Piata Scanteii insa asta este o solutie de evitat , am incercat odata si era sa mi se inchida checkin-ul in nas ! Plus de asta trocariciurile de vara sunt mai intotdeauana pline ochi de transpirati de n-ai nici unde sa-ti pui bagajul de cala , civilizat rau transportul asta n-am ce zice , probabil daca esti obisnuit cu sejururi in tari in care oamenii nu se spala prea des !

Tot din punctul meu de vedere este evident faptul ca omul trebuie sa aibe la dispozitie cat mai multe mijloace de transport pentru o mai buna programare a plecarii spre aeroport insa este cert o idiotenie sa sustii scoaterea unui mijloc de transport social asa cum este trenul pe motiv de rentabilitate fara a incerca sa-l faci rentabil ... Iar trenul spre aeroport nu a fost facut rentabil din motive de management , trenurile spre Otopeni nu sunt corelate cu magistralele 300 , 500 , 700 , 900 , 901 , 1000 dar nici cu mijloacele de transport din capitala iar reclama ioc ! Transportul ulterior cu duba este si acesta un motiv dar mai mare decat el a fost faptul ca nici macar nu s-au gandit de-atata amar de vreme sa faca o statie adevarata la P.O.Otopeni !


Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 13 Apr 2012, 10:39, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 63 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 63 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: