|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5051 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Tunel Joi 12 Apr 2012, 09:39 | |
| http://www.gandul.info/news/gara-de-nord-va-fi-legata-de-obor-si-gara-de-sud-printr-un-tunel-9511696 cred ca mai dureaza 20 de ani ) |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 12 Apr 2012, 09:44 | |
| *rost*i/aberatii/manipulari populiste si asa mai departe, ei nu sunt in stare sa faca linia de centura sa bage niste automotoare pe ea si viseaza tunel. Nu mai aplecati urechile la toate idioteniile in 20 de ani abia ca o sa avem trenuri care probabil vor circula cu 160km/h... |
| | | cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5051 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 12 Apr 2012, 09:53 | |
| Nici asta cu 160 de km nu cred, la ritmul in care se fura componente |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 12 Apr 2012, 10:39 | |
| - cstefan a scris:
- http://www.gandul.info/news/gara-de-nord-va-fi-legata-de-obor-si-gara-de-sud-printr-un-tunel-9511696 cred ca mai dureaza 20 de ani )
Dincolo de criticile justificate , avand in vedere situatia in care se afla transportul feroviar romanesc in prezent , trebuie sa fim cu totii de acord ca aceasta intelegere de colaborare semnata cu belgienii este un pas inainte . De ce ? Deoarece am avut ocazia sa calatoresc in aceasta tara de mai multe ori si am amintiri placute in ceea ce priveste garile (Bruxelles Central , Antwerpen , Liege toate bijuterii) dar si infrastructura in general . Modul in care conecteaza magistrale si aseaza materialul rulant pe etaje dar si modul in care sunt construite tunelurile pe sub orase este impresionant... Revenind la termene trebuie sa spunem ca lucrarile din zona Bucuresti depind in mare masura de constructia liniilor de mare viteza Bucuresti - Brasov , Bucuresti-Constanta dar si Bucuresti-Giurgiu (coridorul 9) cu cele doua variante ale sale , altfel nu prea se justifica investitia . Dupa cum stiti cu totii , daca traficul de calatori spre Valea Prahovei este foarte ridicat , nu acelasi lucru il putem spune (inca) despre M800 sau Bucuresti-Giurgiu insa acesta are potential de crestere in urmatorii 20 de ani . In concluzie , toate bune si frumoase dar de unde atata finantare avand in vedere ca o asemenea investitie este imensa chiar si pentru un stat european dezvoltat ? Daca Romania ca stat nu creste economic noi nu vom avea HSR sau tuneluri de miliarde de euro nici peste 100 de ani ! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 12 Apr 2012, 20:44 | |
| - popovici a scris:
- paall a scris:
- de la automat poti lua bilet redus la regio chiar daca nu esti "redus" iti cere seria legitimatiei de student care poti sa bagi la pleasnealka 5-6-7 cifre. In tren nu iti cere nimeni legitimatia de stundent decat atunci cand vine supra, si cum supra nu vine decat la IR iar R decat de 2-3 ori pe an e bine ptr "studentii" ca mine.
Foarte urat din partea ta sa-i inveti de rau pe astia mici ... astia mici sunt peste 95% din ceferisti, apoi sunt studentii si elevii ori cativa care merg cu nasul dar nu recunosc. Nu trag pe nimeni in tzeapa ca imi iau si eu 3-4 bilete pe luna reduse la Regio ptr PL-Bv, PL-Buc sau PL-Sinaia, CFRul isi ia singur tzeapa zilnic incepand de sus, si ajungand la supracontroale ori sefii de tren care in fata celor mici sunt zmeii, iar in fata celor mari sunt catelusi. Nici militia nu mai are valoare si putere in ziua de azi in anumite situatii sunt foarte depasiti. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 12 Apr 2012, 22:56 | |
| Moldovenii se plimba cu sageata albastra insa la ei a intrat direct ca regio https://www.youtube.com/watch?v=iLS-dtZ2zxo
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 12 Apr 2012, 23:05 | |
| Nu a intrat ca Regio, a intrat ca internaţional... adică mers de regio şi tarif mare (10 RON pentru 25 km, faţă de 4,5 RON cât e un bilet de regio în parcurs intern pe aceeaşi rută). Oricum articolul e aiurea făcut, imaginile cu trenurile din România sunt luate pe la Cluj-Oradea, se vede un internaţional cu vagoane MAV. Apoi se arată o ramă electrică ex-sovietică, deşi CFM nu are electrificare ) _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 12 Apr 2012, 23:33 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 12 Apr 2012, 23:34 | |
| cum va arata noul tren care va circula din luna mai la ei ?
o poza ceva |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 00:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu a intrat ca Regio, a intrat ca internaţional...
Mai sa fie , nu stiam ca exista rangul ,,international'' , am mai invatat ceva cu ocazia asta... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 00:37 | |
| - popovici a scris:
- Moldovenii se plimba cu sageata albastra insa la ei a intrat direct ca regio
https://www.youtube.com/watch?v=iLS-dtZ2zxo
Eu intru mai des pe la presa din R. Moldova si au spus despre schimbarea vechiului tren cu sageata la inceputul lunii martie. Moldovenii sunt incantati de noul tren. Sunt reportaje despre el la PRO TV CHISINAU, AICI TV, TIMPUL.MD, JURNAL.MD, EXPRESUL DE UNGHENI. Din luna mai vor cumpara 14 trenuri moderne. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 04:02 | |
| Trenul de Ungheni nu mai e de mult al CFM... a fost şi Malaxa 700, a fost Sulzer cu 21-47, cu un 20-54, cu un 20-49... Teoretic e tren Regio, dar în trafic internaţional nu prea se ţine cont de ranguri. Cum pe infofer nu apare, automat nu e în baza de date a XSell, deci nu poţi să iei bilete la el în trafic local. Singura soluţie e să iei bilet până la moldoveni, care te cam duce la un tarif de IR (vreo 10 RON pentru 25 km), dar trenul în livret e regio. Deci, ce rang are? Nu ştiu ce trenuri îşi cumpără moldovenii, dar noi avem ecartament de 1435 mm şi ei au 1520 mm... linie încălecată e până la Socola, dar aia e la marginea Iaşiului, nu ştiu cât de eficient economic va fi pentru călători să vină până acolo, apoi să meargă câţiva km pe jos şi apoi să ia autobuzul prin Iaşi. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 04:06 | |
| Tot asta va circula doctore clar , cum de n-ai somn )?Te uiti la propaganda asta ,pe care o fac si rusii si europenii?. |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5732 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: aeroport Vin 13 Apr 2012, 07:14 | |
| In urma demersurilor facute am reusit asta http://www.incont.ro/transporturi/ratb-introduce-transport-public-de-noapte-catre-aeroportul-otopeni.html S-a redus intervalul de succedere al autobuzelor liniilor 780 si 783 si introducerea transportului de noapte. Se pare ca la RATB sunt oameni cu mai multi neuroni decat la CFR. Cat despre trenurile spre Otopeni, sper sa dispara cat de curand, deoarece acum exista un transport civilizat catre aeroport si trebuie sa fi chiar i d i o t sa mergi cu trenul cand te lasa in camp, apoi iei duba si platest mai mult. Abia astept sa treaca perioada de proba a acestor trenuri sa cer datele financiare...... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 09:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- dar trenul în livret e regio. Deci, ce rang are?
Pai tocmai ai raspuns la intrebare , acolo sau in cartea Mersul trenurilor ... Sigur , din punct de vedere al tarifului ai dreptate insa asta este alta poveste... - eu a scris:
Cat despre trenurile spre Otopeni, sper sa dispara cat de curand, deoarece acum exista un transport civilizat catre aeroport si trebuie sa fi chiar i d i o t sa mergi cu trenul cand te lasa in camp, apoi iei duba si platest mai mult. Abia astept sa treaca perioada de proba a acestor trenuri sa cer datele financiare
Din punctul meu de vedere trebuie sa fi si mai mare idiot sa stai si sa astepti doar trocariciul care circula complet iregulat in functie de clima si alte intemperii inregistrate des pe strazile Bucurestiului decat sa te urci in primul tren spre Otopeni daca il ai sub nas la peron (ora de plecare FOARTE SIGURA nu ca la trocarici!) sau vine mai repede decat trocariciul... Mai exista desigur si varianta 2 trocariciuri cu transbordare la Piata Scanteii insa asta este o solutie de evitat , am incercat odata si era sa mi se inchida checkin-ul in nas ! Plus de asta trocariciurile de vara sunt mai intotdeauana pline ochi de transpirati de n-ai nici unde sa-ti pui bagajul de cala , civilizat rau transportul asta n-am ce zice , probabil daca esti obisnuit cu sejururi in tari in care oamenii nu se spala prea des ! Tot din punctul meu de vedere este evident faptul ca omul trebuie sa aibe la dispozitie cat mai multe mijloace de transport pentru o mai buna programare a plecarii spre aeroport insa este cert o idiotenie sa sustii scoaterea unui mijloc de transport social asa cum este trenul pe motiv de rentabilitate fara a incerca sa-l faci rentabil ... Iar trenul spre aeroport nu a fost facut rentabil din motive de management , trenurile spre Otopeni nu sunt corelate cu magistralele 300 , 500 , 700 , 900 , 901 , 1000 dar nici cu mijloacele de transport din capitala iar reclama ioc ! Transportul ulterior cu duba este si acesta un motiv dar mai mare decat el a fost faptul ca nici macar nu s-au gandit de-atata amar de vreme sa faca o statie adevarata la P.O.Otopeni !
Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 13 Apr 2012, 10:39, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |