| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 10:36 | |
| Trocaricele vor fi scoase odata cu infintarea liniei de metrou pana la Otopeni. Sau daca e sa ramana raman sa faca 2 maxim 3 curse pe zi pana la Balotesti. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 10:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- dar trenul în livret e regio. Deci, ce rang are?
Are rangul 2 (ca toate trenurie internationale si intercity) |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 10:43 | |
| - AlexD a scris:
- Trocaricele vor fi scoase odata cu infintarea liniei de metrou pana la Otopeni. Sau daca e sa ramana raman sa faca 2 maxim 3 curse pe zi pana la Balotesti.
Nu le scot , deoarece rutele sunt partial diferite , la fel si statiile si se completeaza reciproc . In orice oras civilizat trebuie sa ai de unde alege : autobuz , metrou sau tren . Ghiciti care este cea mai rapida , sigura (intarzieri putine) si civilizata varianta din cele trei ... |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 10:48 | |
| Metroul, nu are intarziere e curat si civilizat si ai siguranta datorita agentilor de paza . Si tarif scazut, cat o mai fi acum. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 13 Apr 2012, 11:54 | |
| - AlexD a scris:
- Metroul, nu are intarziere e curat si civilizat si ai siguranta datorita agentilor de paza . Si tarif scazut, cat o mai fi acum.
Intram intr-o discutie lunga pro si contra care a amai avut loc aici pe forum si are legatura cu investitia in linia de metrou . Din cate stiu eu orasele civilizate nu prea au legatura de metrou cu aeroportul (scumpa si nesatisfacatoare ca si timpi de parcurs) ci linie de tren , clasica sau chiar de mare viteza (vezi Oslo) . In timp ce altii construiesc infrastructura subterana pentru trenuri (inclusiv de mare viteza) noi ne gandim la metrou ... Metroul este bun pentru legaturile din oras pe distante scurte si medii intrucat si numarul de statii este mai mare , trenul este excelent pentru linii lungi de tip suburban si care se interconecteaza cu statii de metrou sau alte mijloace de transport in comun. N-am inventat noi asta ci nemtii acum 100 de ani ... Am mai spus asta si o repet , toate variantele sunt bune si de luat in calcul functie de pozitionarea fiecarui client in raport cu mijlocul de transport . Degeaba imi indici tu sa iau metroul care va face pe viitor 40 de minute pana la Otopeni din Gara de Nord daca eu vin de la Constanta si trenul spre Aeroport ma asteapta pe peronul alturat si face si mai putin... Daca generalizam nu facem decat sa ne dam cu parerea ca politicienii ... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 14 Apr 2012, 20:50 | |
| O crestere a numarului de pasageri :
http://www.business24.ro/administratie/stiri-administratie/traficul-feroviar-creste-de-pasti-cu-pana-la-30-la-suta-1511180 |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 15 Apr 2012, 00:49 | |
| Doar 30 %? Sambata 1621 a fost plin in 12 vaGoane. |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6449 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 15 Apr 2012, 17:34 | |
| Ce trenuri au suplimentat? Miercuri/joi IR1696 era arhiplin si joi IR1691 avea 5vagoane si a circulat supraaglomerat pe toata distanta Bucuresti-Timisoara. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 15 Apr 2012, 20:21 | |
| 1837/1838 cu un 21-86 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 15 Apr 2012, 20:43 | |
| Si apropo de GFR (citeam ceva la topicul "intrebari si raspunsuri" : mai nou sunt interesati de companiile elene feroviare!
Nota mea : Deci au facut cheag!
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Lun 16 Apr 2012, 13:36, editata de 1 ori |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6449 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 15 Apr 2012, 21:02 | |
| - adrian78 a scris:
- 1837/1838 cu un 21-86
Da lam vazut in Lugoj ca a asteptat IR1691 care avea intarziere aproximativ 40minute din cauza operatorului de trafic de la Caransebes. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 17 Apr 2012, 19:35 | |
| Cateva informatii despre lucrarile de reabilitare a tronsonului Curtici-Arad-km.614 si a garii Arad http://www.mt.ro/nou/_img/documente/Prezentare%20proiect%20Frontiera%20-Km%20614-modificat.ppt#259,1,REABILITAREA LINIEI C.F. FRONTIERĂ CURTICI - SIMERIA PARTE COMPONENTĂ A CORIDORULUI IV PAN – EUROPEAN PENTRU CIRCULAŢIA TRENURILOR CU VITEZA MAXIMĂ DE 160 KM/H TRONSON FRONTIERĂ – CURTICI – ARAD – KM 614 |
|
| |
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 17 Apr 2012, 20:04 | |
| Nu prea imi place cum vor sa faca gara Arad, cu pasarele. In rest e fain. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 17 Apr 2012, 20:17 | |
| Ce trebuia sa avem deja din 2008 conform mincinosilor de la MT plus alti mincinosi guvernanti : http://www.mt.ro/strategie/calendar/Cap%2017%20Politica%20in%20domeniul%20transporturilor.pdf
Intarzierile insa din pacate atrag alte intarzieri ... De exemplu niciodata nu va fi posibil sa inceapa concomitent lucrari intre Curtici si Sighisoara deoarece chiar daca s-ar gasi prin absurd bani se sugruma total traficul iar drumul dureaza mult mai mult decat cu...bicicleta .
Deci astfel am ajuns sa ne rugam ca macar in 2024 sa se poata circula de la un cap la altul pe coridorul 4 integral modernizat... |
|
| |
Polpot
Numarul mesajelor : 67 Varsta : 48 Localizare : Arad Reputatie : 5039 Data de inscriere : 16/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 17 Apr 2012, 21:45 | |
| Vechea poveste : Transport Feroviar Intraurban, zona Bucuresti : http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/cfr-implementeaza-o-retea-de-transport-feroviar-intraurban-in-zona-bucuresti-primele-trasee-in-2012-71805/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|