|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 17 Apr 2012, 23:16 | |
| - Polpot a scris:
- Vechea poveste : Transport Feroviar Intraurban, zona Bucuresti :
http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/cfr-implementeaza-o-retea-de-transport-feroviar-intraurban-in-zona-bucuresti-primele-trasee-in-2012-71805/ In primul rand ca este vorba despre transport feroviar suburban sau interurban , zona metropolitana Bucuresti mai are mult pana sa se inchege in adevaratul sens al cuvantului... In al doilea rand este foarte putin probabil sa se miste ceva notabil fara finantare , nu cred ca cineva cu capul pe umeri poate sa creada ca cu mai putin de 300000 E poti face ceva intr-un asemenea proiect . Acelasi artIcol cu tenta electorala a mai aparut si acum 4 ani si cand s-a discutat despre trenul spre Aeroport care trebuia sa ajunga chiar la aeroport printr-o linie noua ramificata plus tunel dar si de aceeasi poveste cu trenuri de tip S-BAHN... Cert este ca ceva - ceva se va face in perioada urmatoare cu investitii minime insa fara dublari de linii si electrificari , pentru ca ceea ce au uitat sa precizeze ziaristii este faptul ca proiectul se va intinde pe 10-20 de ani , linia de centura facand parte din reteaua TEN si va face obiectul unei finantari chiar de la UE insa nu acum !!! Bun , deci se va da drumul la 1-2 linii suburbane , pariez insa ca impactul nu va fi mai mare decat cel al trenului de Aeroport atata vreme cat acest mijloc de transport este privit in Romania si mai ales in Bucuresti ca unul care-ti arata clasa sociala... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 18 Apr 2012, 00:02 | |
| La fiecare alegeri ni se bagă pe gât câte un proiect măreţ... care, evident, nu se va realiza. În situaţia actuală, chiar dacă s-ar introduce trenuri pe tronsoanele existente, nu ar fi deloc rentabile. De ce? Păi... - staţiile şi haltele de pe linia de centură sunt departe de localităţi (scopul lor, când au fost construite, fiind doar pentru încrucişarea trenurilor şi pentru întreprinderile şi unităţile militare existente... nu-i de mirare că nu mai circulă trenuri pe Centură din anii '70), chiar dacă sunt zone pe unde linia trece prin sate - diversele ,,cioturi" gen Bucureşti Progresu - Vidra (că după aia vine podul rupt) au şi ele staţiile la mama naibii, chiar dacă trec prin mijlocul satelor - un tren care să treacă prin toate satele e imposibil de făcut... iar nişte ,,pendule" pe rute gen Progresu - Vidra, Bucureşti - Chitila, Bucureşti - Chiajna nu ar fi rentabile nici măcar făcute cu Malaxe, numărul de călători la o cursă fiind foarte mic, mai ales că staţiile CF au poziţia pe care o au, iar transportul auto e mai ieftin şi mai civilizat pe unele rute (de ex. spre Chitila circulă RATB-ul, spre Chiajna circulă C&I cu autobuze, nu cu dube); un eventual tren Chiajna - Cotroceni, cu condiţia să aibă haltă la intersecţia liniei de centură cu drumul principal din Chiajna şi altă haltă la intersecţia cu Str. Lujerului, deşi ar circula pe un traseu bun, starea infrastructurii ar face ca parcursul să dureze 25 - 30 de minute, în condiţiile în care cu autobuzu faci 20 de minute şi cu bicicleta 15.
Singura soluţie ar fi ca trenurile să circule în ,,circuit" pe centură şi să fie create halte la toate ieşirile din oraş, de unde să existe autobuz corelat cu trenul care să te ducă în oraş. Dar asta ar paraliza ieşirile din Bucureşti (pentru că linia are semnalizare şi bariere manuale, care oricum blochează enorm traficul la 2 trenuri pe zi, punându-se cu 5 minute înainte de trecerea trenului... dacă ar mai opri şi automotorul câte un minut în mijlocul intersecţiei, imaginaţi-vă ce ar ieşi) şi nimeni nu-şi permite să piardă voturile automobiliştilor. În plus, fiind linie simplă, intervalul dintre trenuri ar fi limitat de poziţia încrucişărilor şi am ajunge la situaţii ca cele cu trenurile de Otopeni, unde stă trenul 15 minute în Mogoşoaia la cruce şi nu ia călători de acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 18 Apr 2012, 00:13 | |
| Trenul de Vidra nu se va compara in veci cu trenul de aeroport care merge in plin camp si nu deserveste nimic , la vidra gara este in mijlocul localitatii si cu siguranta vor fi trenurile pline mai ales sa fie si trenuri cadentate . In prezent sa ajungi in Vidra e cam anevoios daca nu ai masina personala iar masina personala costa mai mult fata de un abonament la tren , cu siguranta ca atunci cand se vor baga trenurile la Vidra vor revenii navetistii la tren . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 18 Apr 2012, 01:04 | |
| Nu fii aşa sigur că legătura va fi eficientă. De la Gara Progresu ai de mers vreo 600 m până la tramvai. Şi, dacă nu te mănâncă câinii pe drum, să traversezi strada la CFR Progresu e o adevărată aventură, chiar dacă ai trecere de pietoni. E drept, o parte din călători vor lua 116, dar restul vor prefera în continuare 7/25 + M de la Eroii Revoluţiei (sau chiar 7 până la Unirii, oricum face mai puţin decât 116) şi vor prefera să dea 7 - 8 RON pe zi la dubă, care-i ia din faţa casei. Da, dacă trenul ăla din Progresu ar mai merge 50 de m după capătul gării şi al opri în dreptul terminalului RATB, da, ar rupe gura târgului (deşi nu ştiu cât de mulţi călători ar putea genera Vidra... autobuzele RATB erau pline, dar traversau tot satul, dubele sunt mai goale că oamenii nu şi le permit, dar trec prin Jilava şi se umplu de acolo). Ceva călători s-ar putea aduna de la Jilava, dar dacă vor fi puşi să plătească, în cel mai fericit caz nu vor urca (în cel mai nefericit vor ieşi cu furcile şi topoarele, cum au făcut de câteva ori autobuzelor RATB).
Ca fapt divers, trenul de aeroport trece prin Otopeni... dar nimeni nu ştie de el, deci e ca şi cum n-ar fi. Nu mai zic că ar fi excelent pentru cei din zona de case din Şos. Chitila, asta dacă ar opri la Pajura Hm. şi Depoul Bucureşti Triaj h.. Şi nici oprirea din Mogoşoaia n-ar fi de neglijat. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 18 Apr 2012, 01:18 | |
| Iata si dorinta unui VECHI ministru :
http://www.business24.ro/cfr/investitii/modernizarea-cfr-costa-statul-intre-5-si-7-mld-euro-interviu-ludovic-orban-1511199 |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 18 Apr 2012, 01:42 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/constanta/Constanta-incendiu-calea_ferata-Medgidia-vegetatie-foc-pompieri-ISU_0_683932030.html# |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 18 Apr 2012, 13:02 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Iata si dorinta unui VECHI ministru :
http://www.business24.ro/cfr/investitii/modernizarea-cfr-costa-statul-intre-5-si-7-mld-euro-interviu-ludovic-orban-1511199 Ca o parere personala handicapul economiei romanesti nu este infrastructura ci insusi Ludovic Orban si altii de teapa lui care gandesc oblic si la interes lansand teorii proprii din proprie imaginatie dar care nu au mai pus piciorul intr-un tren decat cu ocazii festive... Domnul Ludovic emite ineptii de neconceput in tari civilizate , el doreste privatizarea transportului de calatori de lung parcurs si cel international adica exact ceea ce este si va fi din ce in ce mai profitabil pentru CFR... Evident ca transportul local , suburban si regional care este mai greu de controlat si care traieste greu fara subventii trebuie sa revina CFR-ului pentru un faliment sigur... Deci Orban , omul asta care n-a miscat un deget pentru transport si pe care ni-l aducem aminte doar din vise si balarii nerealizabile in prezent precum TGV-ul , chiar crede ca stie cu ce se mananca transportul feroviar... Doamne fereste de inca o numire in functia de ministru al transporturilor a acestui individ care ne-ar intoarce cu 20 de ani in urma ... Si acum revenind la lucruri serioase , in acest moment suntem cu mai mult de 30 de ani in urma infrastructurii feroviare germane , franceze si austriece iar ce se va intampla in urmatorii ani nu ne va apropia ci ne va ajuta foarte mult sa nu ne indepartam... Punct !
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 18 Apr 2012, 21:38, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 18 Apr 2012, 20:43 | |
| Un interviu acordat de catre ministrul transporturilor Nazare din care spicuim urmatorul dialog destul de elocvent si care ne elucideaza perfect , daca mai era cazul , asupra ,,competentei '' de care da dovada o alta paiata pusa sa rezolve orice alte probleme decat cele ale oamenilor:
http://www.zf.ro/special/alexandru-nazare-ministrul-transporturilor-despre-caile-ferate-nu-am-demis-pe-nimeni-dupa-blocajul-de-asta-iarna-obiectivul-atunci-a-fost-deschiderea-liniilor-9463198/
REPORTER: Cum explicăm noi ca statul a cheltuit 900 mil euro să modernizeze calea ferată Bucureşti - Constanţa iar călătoria durează două ore şI jumătate, iar în urmă cu 10 ani durata era de 2 ore şI 15 minute. Pentru ce am cheltuit 900 milioane de euro?
NAZARE: Uitaţi-vă cum arăta linia în urmă cu 10 ani şI cum arată acum, ce restricţii de viteză sunt pe majoritatea magistralelor pe care le avem şI ce înseamnă aceste restricţii de viteză pentru atractivitatea traficului pe cale ferată. Principalul nostru obiectiv, pe lângă reabilitarea anumitor tronsoane, aşa cum a fost Bucureşti-Constanţa, este să reuşim să reparăm şI ridicăm restricţiile astfel încât şI operatorii de stat şI cei privaţI să circule cu o altă viteză.
REPORTER: Să înţelegem că liniile arătau mai rău, dar trenurile mergeau mai repede?
NAZARE: Bineînţeles. Liniile actuale sunt proiectate pentru 160 km/h.
REPORTER: Dl ministru, nu inventez. Mergem în gară şI vedem cât face trenul şI cât făcea acum 10 ani. AveţI o explicaţie? Când vom circula cu 160 km/h pe tot tronsonul?
NAZARE: (Pauză) Pe coridorul 4 vom circula când va fi întreg coridorul reabilitat.
|
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Mier 18 Apr 2012, 21:15 | |
| de vina nu ii nazare ci cei care au fost inaintea lui cei care au semnat acel contract. nu trebuie tras la raspundere el ultimul care ii acum in sistem ci ceilalti care au fost inaintea lui |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 18 Apr 2012, 21:20 | |
| Buna seara tuturor userilor, interesante discutii la acest topic. Am si eu cateva intrebari si pareri : - a fost elaborata o varianta de proiect de introducere a trenului in aeroport si la ce suma s-ar ridica aceasta investitie, ca varianta cu metroul ne costa la prima strigare 900 mil.E ? - actuala linie de centura trebuie sa constituie un punct de plecare, nu un sablon. Pentru a fi atractiva ea trebuie sa asigure puncte de imbarcare/debarcare in noduri intermodale si o viteza comerciala superioara celorlalte forme de transport. Si asta nu se poate realiza decat cu un proiect complex ( cu costuri pe masura ) care sa cuprinda reabilitarea liniilor pentru min.60 km/h ( eventual chiar dublarea pe portiiuni ), instalatii moderne , pasaje denivelate la intersectia cu strazile,etc. Daca se vrea dezvoltare, trebuie sa uitam de actuala politica a CFR de a face carpeli si improvizatii cu zero investitii ( vezi PO Aeroport ). Ar fi chiar o rusine sa mai vedem dupa modernizare,in sec XXI, la marginea Capitalei Romaniei bariere manuale ! - apropos de d-l Orban, in afara de excursia la Titu cu d-l Tariceanu, a mai urcat in vreun tren in ultimii ani ? - d-l Popovici are perfecta dreptate, culoarul IV se va finaliza prin 2024 moment in care linia Bucuresti - Campina se va apropia de scadenta, deci replay, astfel incat nu vom avea niciodata vitaza proiectata pe intreaga distanta. Pasiunea pentru trenuri ne face sa vedem partea plina a paharului, insa pe toate posturile de televiziune vedem formatori de opinie si politicieni care fac politica PRO DRUMURI si afirmatia tabu a d-lui Berceanu la Realitatea TV " doar avem toti masina ". Parerile si informatiile exacte pe care le expune d-l Popovici pe acest forum ne fac sa fim mai optimisti. Multumim !!! |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6051 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 18 Apr 2012, 21:33 | |
| - alinx3330 a scris:
- de vina nu ii nazare ci cei care au fost inaintea lui cei care au semnat acel contract. nu trebuie tras la raspundere el ultimul care ii acum in sistem ci ceilalti care au fost inaintea lui
What ? Nu are nici o legatura contractul semnat cu Astaldi cu faptul ca Nazare nu stie sa raspunda la niste intrebari de gradinita... In primul rand trebuia sa stie ca tronsonul de cale ferata Bucuresti-Constanta nu este finalizat , mai este de lucru in statiile Fetesti , Ciulnita si foarte putin Lehliu In al doilea rand trebuia sa stie ca timpii de parcurs s-au modificat fata de mersul trecut in rau pe segmentul Cernavoda Pod-Fetesti datorita situatiei precare in care se afla podurile dunarene , numai aici se pierd 5 minute fata de mersul trecut !!! Nu in ultimul rand , cand cineva te intreaba cand se va circula cu 160 km/h pe Bucuresti-Constanta nu raspunzi ca bolandul ,,cand va fi finalizat intreg coridorul 4'' pentru ca te faci de ras si arati ca habar nu ai de caile ferate ... In Ungaria se circula de ceva timp cu 160 km/h (ani de zile) fara ca acest coridor 4 la ei sa fie finalizat , nu are nici o legatura capra cu varza insa cu ERTMS/ETCS are... Crezi ca daca l-ar fi intrebat reporterul pe musiu ministru ce inseamna ERTMS/ETCS ar fi putut macar sa ne deseneze ? Esti chiar naiv daca crezi... Oamenii astia nu au fost pusi ministrii pentru ca au vreo pregatire in domeniu , ei NICI MACAR NU SI-AU FACUT TEMELE , daramite sa se pregateasca pentru ceva ! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 19 Apr 2012, 00:25 | |
| La fiecare alegeri vine domnul Arion deputat/senator PD-L(habar n-am ce e dar =0) si ne minte in legatura cu una alta.Trebuiau sa termine parcul industrial de 100 de ani la Huneodara,dar acum au venit cu proiectul reabilitarii fostului traseul al mocanitei Hunedoara-Lelese,problema principala e ca nici nu a fost proiectul facut de el,si ce-a prezentat este un proiect furat de la cineva din zona noastra.Guvernantii astia ai nostrii au niste marshavarii de ti-e efectiv sila. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 19 Apr 2012, 09:14 | |
| - DAS 2011 a scris:
-
- apropos de d-l Orban, in afara de excursia la Titu cu d-l Tariceanu, a mai urcat in vreun tren in ultimii ani ?
Da, a venit la Rosiori in campanie electorala in 2008 pt. al sustine pe actualul primar, cu IC, ajungea in Rosiori Nord in jur de 8,20-nu-i mai stiu numarul, daca mai stie altcineva ceva? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 19 Apr 2012, 17:53 | |
| Deci sa poate si cu bani europeni poate vad si operatorii nostri privati ca cei de la CFR dorm pe ei!!
Operatorul regional GYSEV (Austria-Ungaria) şi Stadler au semnat contractul pentru achiziţionarea a patru trenuri electrice FLIRT. Valoarea comenzii este de 20 de milioane de euro. 85% din sumă va fi acoperită din Fondul de Coeziune al UE. Livările se vor derula în prima jumătate a anului 2014. Trenurile cu podea joasă vor avea 200 de locuri aşezat şi vor fi echipate cu sisteme de informare, aer condiţionat, spaţii speciale pentru biciclete şi persoane cu hadicap.
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 19 Apr 2012, 19:39, editata de 1 ori |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6182 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 19 Apr 2012, 19:03 | |
| Pe ce traseu opereaza Gysev? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |