|
| Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|
+100CristyanC spiderpc alinx3330 DAS 2011 CristianSM cristi CFR dan tm IonutChircu Jurnal Feroviar Lineus646 Cito TVlad Dionis Grigor alinutz23 TonyGFR tcm Feroviar_18 TonyCFR mielutu zburator florin.lifticariu DB Robert alex1987 Ciprian.bucur.92 Katalyn Nk11 Simply18 membru dezactivat , CalinPiatraNeamt AndreiCFRbv Cont.dezactivat cfr500 Bobby_TM allred Razvan Tudor mariuscfrbucuresti Vitosa Lafont Katalin4653 Spartan1948 Dutzu Vale Alex Avram lifetec 92Dragos Goanga kasapis2007 Adirmvl Desiro256 Kriszti219 AlexD cardinal Gelu redeme Dr2005 KQQ kristi kkk Radu Tudor Teodor Andrey_tm AndiCFR R936 Luna Marius ovivi alex.alexus.tm didinul DUAL decward membru inactiv ravers75 VeV ATM Laur Adrian78 cont inactiv saint bogdan srl Nesebar COSTACHE MIHAIL FeroFan97 Iasmin Boracik 19jimmy84 Norbi mureseanu_976 PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg vrabieionut MariusM tudor_vl biokosmy Ionutz cortexedge Hurricane discoid21 Lde 2100 razwy myster2008 104 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alinutz23
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 23 Localizare : Tirgu Mures/ Judet Mures Reputatie : 5271 Data de inscriere : 16/12/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar 21 Iul 2015, 10:49 | |
| Probabil e un vagon salon, nu ar avea ce cauta pe IR.. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar 21 Iul 2015, 14:17 | |
| De unde stii ca e salon ? Ai vazut interiorul lui ? Iti zic de-acuma ca nu este salon, iar scaunele sunt identice cu cele din vagoane 20-55. Toata lumea plange ca nu are priza si AC, probabil prefera sa stea intr-un 20-83 pe Oradea-Mangalia, as vedea ce zice dupaia ... mare boala asta cu n-aifonurile si ipodurile Doamne iarta-ma pana si copii de 6-7 ani se joaca pe telefon in timpul mersului. Noi cand eram mici am primit o ciocolata ROM si aia e, am privit peisajele de la geamul deschis. Probabil ca asta are si prize. Sper sa modernizeze toata flota 20-54 plus 19-55 pentru trenurile IR-N interne. |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3707 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar 21 Iul 2015, 14:23 | |
| - Grigor a scris:
- Fiecare cu gusturile lui , eu nu am nevoie de asa ceva , ca nu mi se descarca telefonul si/sau camera in fiecare 10 minute cat sa am nevoie de prize , iar cu AC-ul , nu a murit nimeni prin anii 50 60 70 80 ca nu au fost dotate vagoanele cu asa ceva. Da , stiu , suntem prin 2015 , dar asta nu inseamna ca trebe sa devenim super sensibili la orice .
Foarte bine spus Grigor, atata timp cat e curat si in stare buna. Pentru incarcat telefoane exista baterii portabile. Oricum cat timp mergi cu trenul nu se descarca telefonul. Un smartphone tine 24 de ore daca este folosit regulat. Dar chiar trebuie sa fi "no life" ca sa stai cu ochii sau cu urechile numai in telefon atata timp. Calatoria cu trenul insemna admirarea peisajului, socializarea cu alte persoane, nu chioratul in ecranul telefonului sau al laptopului. Acest vagon in stare buna poate sa faca serviciu pe IR in orice anotimp mai putin vara. Acum insa la standardele tehnologice actuale, pe timp de vara e cam rusinos sa nu ai clima in vagoanele unui tren de rang superior. Pana si autocarele au aer conditionat. Acum bineinteles ca si pe vremuri am calatorit vara pe 20-47, 20-57 la accelerate si muream de cald, dar veneam pregatiti, mai deschideam geamul, mai o despelegolare, mai sticle cu apa. Usor nu a fost, dar daca astazi exista noi solutii de ce sa traim doar cu cele din trecut? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar 21 Iul 2015, 14:26 | |
| Ca e salon sau nu ca are prize sau nu asta nu conteaza. Tot ce conteaza la acest vagon este sa vedem interiorul si sa aflam daca vor avea si altele parte de acelasi tratament.
Legat de tehnologia vremurilor in care traim am fost duminica pe Valea Cerbului - Gura Diham si la nokia C3 pe vodafone nu am avut 3G asa ca am stat de la 10 pana la 16, 6 ore fara internet si n-am murit.
Acum la ce tarife sunt la trenurile noastre toate cu rang de IR ar trebui sa aiba prize, peste 95% din calatori au un telefon mai ieftin sau de ultima generatie cat despre aerul conditionat pe R 3001 la vagonul de biciclete 84-16 nu mai facea fata ca era full de calatori. La Gura Diham temperatura ok, dupa ora 15 incepuse o furtuna de vara ca la 16 cand am ajuns la gara erau doar 16 grade, in etajat la R 3010 nu stiu ce temperatura e setata dar a fost bine de tot in schimb cand am iesit la usa la Campina sau cand am coborat la Ploiesti Vest la 19:23 sauna totala cred ca erau peste 30 grade la acea ora.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar 21 Iul 2015, 14:45 | |
| Când a apărut 20-54, cei de la Paşcani au tras puţin cu coada ochiului la proiectul Corail (din care au rezultat vagoanele AVA 200). De aia primul vagon 20-54 a ieşit cu geamuri ca de AVA 200, în speranţa că i se va pune cândva climatizare. Asta nu s-a mai întâmplat, dar vagonul tot aşa a rămas... prin urmare, nu aş dori nici duşmanilor mei să călătorească cu 20-54 001 pe timp de vară. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar 21 Iul 2015, 15:39 | |
| De la Lumia 520 am trecut la Samsung E1200. E asa de destept telefonul ala ca ecranul se deschide si se inchide doar cand are chef. Si bateria, folosit intens (net, video, muzica, ceva SMS-uri si un pic de vorbit) ma tine cam 4 ore si un pic la 520. Pe testate. Nu inseamna ca ala care sta cu ochii in tel nu are viata. Eu sint sociabil, dar nu cu oricine. Daca cei din compartiment nu par ca ar fi parteneri ok de discutie imi vad de treaba. Poate ala concentrat pe telefon asculta Bach, sau ala cu ochii in tableta se uita la un film de autor. N-ai de unde sa stii. Iar prizele sint un castig foarte mare al CFR in fata transportului auto. Poti sa si lucrezi pe laptop la un proiect, deci clar ai nevoie de ele. Chiar daca dureaza mult drumul, daca ai priza si o masuta, poti lucra, si atunci timpul pe care-l petreci in tren nu mai e o problema chiar asa de mare. Si da, inclusiv coinacii cu ochii beliti in tableta sau telefon sint un plus pentru CFR, deci de ce sa nu le ofieri conditii. Oricum si la cafea, si in masina, autocar ori tren or sa stea la fel, deci... |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5384 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar 21 Iul 2015, 18:53 | |
| - Grigor a scris:
- Fiecare cu gusturile lui , eu nu am nevoie de asa ceva , ca nu mi se descarca telefonul si/sau camera in fiecare 10 minute cat sa am nevoie de prize , iar cu AC-ul , nu a murit nimeni prin anii 50 60 70 80 ca nu au fost dotate vagoanele cu asa ceva. Da , stiu , suntem prin 2015 , dar asta nu inseamna ca trebe sa devenim super sensibili la orice .
Zău? IR merg și pe durate lungi, iar prizele sunt necesare în societatea tehnologizată. Prizele în sine reprezintă un avantaj pentru CFR ca oamenii să aleagă trenul, la fel și AC. Sincer, chiar nu-mi convine să stau 6 ore în IR și să curgă apele de pe mine. Transportul în comun trebuie să fie CONFORTABIL ca să fie ATRACTIV!!! |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mier 22 Iul 2015, 10:41 | |
| Nu cred ca asa ar trebui pusa problema... Eu zic ca daca sint prize si aer conditionat, bine. Daca nu, se poate trai si fara ele. Ca parere personala, eu prefer vagoanele fara aer conditionat (dar cu conditia sa se deschida cum trebuie geamurile) insa asta nu inseamna ca as vrea sa impun tuturor preferintele mele.
Eu cred ca mai important decit acest gen de confort este un mers al trenurilor bine facut, cu legaturi convenabile, la ore potrivite. Asta ii respinge pe calatori acum, nu lipsa aerului sau a prizelor. Si CFR Calatori exceleaza la un singur lucru: stricarea, de la an la an, a mersului trenurilor. |
| | | alinutz23
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 23 Localizare : Tirgu Mures/ Judet Mures Reputatie : 5271 Data de inscriere : 16/12/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 23 Iul 2015, 14:46 | |
| - 92Dragos a scris:
- De unde stii ca e salon ? Ai vazut interiorul lui ? Iti zic de-acuma ca nu este salon, iar scaunele sunt identice cu cele din vagoane 20-55. Toata lumea plange ca nu are priza si AC, probabil prefera sa stea intr-un 20-83 pe Oradea-Mangalia, as vedea ce zice dupaia ... mare boala asta cu n-aifonurile si ipodurile Doamne iarta-ma pana si copii de 6-7 ani se joaca pe telefon in timpul mersului. Noi cand eram mici am primit o ciocolata ROM si aia e, am privit peisajele de la geamul deschis. Probabil ca asta are si prize. Sper sa modernizeze toata flota 20-54 plus 19-55 pentru trenurile IR-N interne.
Chiar daca e compartimentat, mai bun e 20-55 ... pe asta nu poti scoate capul pe geam. |
| | | Cito
Numarul mesajelor : 129 Localizare : Timisoara Reputatie : 5466 Data de inscriere : 13/05/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Vin 24 Iul 2015, 21:55 | |
| Din auzite, acel vagon 20-54 001 a avut parte de reparatii la SIRV Caransebes, dar nu stiu motivul pentru care a ajuns la Bucuresti. |
| | | Lineus646
Numarul mesajelor : 577 Varsta : 30 Localizare : Iași, România Reputatie : 4056 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 20 Aug 2015, 13:48 | |
| CFR 20-54 001-4, surprins la trenul IR1765 înainte de plecarea din gara Iași. Vagonul a fost la Iași pentru a i se înlocui 1/2 uși și a i se testa mecanismul de rulare. Vagonul nu are climă deci va circula doar la trenurile de tip REGIO ! Timișoara - Caransebeș și retur și am înțeles ceva de Orșova ( toate acestea le știu de la revizorul tehnic cu care a circulat vagonul ). Îmbunătățiri aduse: tapițerie nouă ( scaune oarecum confortabile ), vopsire int+ext și mici modificări ( marca CFR ) aduse pe ici-colo ... nimic special, vorba unora: E doar vopseaua de el. Vor mai fi făcute înca 2 vagoane de tipul acesta, 001-5/6. Aceasta va fi noua schemă de vopsire a regionalei Timișoara. Pe viitor probabil că vor fi toate vagoanele vopsite în această schemă de culori. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 20 Aug 2015, 17:00 | |
| E laudabila initiativa, dar pacat de banii aruncati in vagon. Va ajunge cocina in nici 3 saptamani pe localele de pe regionala Timisoara. Parca intentionat au gresit seria cand mai bine pompau banii de "revitalizare" in 21-90 ( de-a dreptul infecte pentru 19 ore Bucuresti - Wien ). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18765 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24345 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 20 Aug 2015, 17:19 | |
| Sa nu mai zicem ca sunt destule 20-76, 21-76 fara revizii si 21-80 care trebuiau modernizate, vagoane pentru Regio sunt destule. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15508 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 20 Aug 2015, 21:39 | |
| Schema de vopsea este superba, dar nu trebuia pusa pe astfel de vagoane ! |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 20 Aug 2015, 21:55 | |
| In mai putin de 2 ani va fi retras din circulatie, bani spalati sau aruncati aiurea. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
| |
| | | | Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |