Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Vagoanele din seria 20-54 si 20-55

In jos 
+100
CristyanC
spiderpc
alinx3330
DAS 2011
CristianSM
cristi CFR
dan tm
IonutChircu
Jurnal Feroviar
Lineus646
Cito
TVlad
Dionis
Grigor
alinutz23
TonyGFR
tcm
Feroviar_18
TonyCFR
mielutu zburator
florin.lifticariu
DB Robert
alex1987
Ciprian.bucur.92
Katalyn
Nk11
Simply18
membru dezactivat ,
CalinPiatraNeamt
AndreiCFRbv
Cont.dezactivat
cfr500
Bobby_TM
allred
Razvan Tudor
mariuscfrbucuresti
Vitosa
Lafont
Katalin4653
Spartan1948
Dutzu
Vale
Alex Avram
lifetec
92Dragos
Goanga
kasapis2007
Adirmvl
Desiro256
Kriszti219
AlexD
cardinal
Gelu
redeme
Dr2005
KQQ
kristi kkk
Radu Tudor
Teodor
Andrey_tm
AndiCFR
R936
Luna
Marius
ovivi
alex.alexus.tm
didinul
DUAL
decward
membru inactiv
ravers75
VeV
ATM
Laur
Adrian78
cont inactiv
saint
bogdan srl
Nesebar
COSTACHE MIHAIL
FeroFan97
Iasmin
Boracik
19jimmy84
Norbi
mureseanu_976
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
vrabieionut
MariusM
tudor_vl
biokosmy
Ionutz
cortexedge
Hurricane
discoid21
Lde 2100
razwy
myster2008
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 37 ... 41  Urmatorul
AutorMesaj
alinutz23

alinutz23


Numarul mesajelor : 100
Varsta : 23
Localizare : Tirgu Mures/ Judet Mures
Reputatie : 5271
Data de inscriere : 16/12/2010

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeMar 21 Iul 2015, 10:49

Probabil e un vagon salon, nu ar avea ce cauta pe IR..
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8376
Data de inscriere : 24/05/2010

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeMar 21 Iul 2015, 14:17

De unde stii ca e salon ? Ai vazut interiorul lui ? Iti zic de-acuma ca nu este salon, iar scaunele sunt identice cu cele din vagoane 20-55. Toata lumea plange ca nu are priza si AC, probabil prefera sa stea intr-un 20-83 pe Oradea-Mangalia, as vedea ce zice dupaia ... mare boala asta cu n-aifonurile si ipodurile Doamne iarta-ma pana si copii de 6-7 ani se joaca pe telefon in timpul mersului. Noi cand eram mici am primit o ciocolata ROM si aia e, am privit peisajele de la geamul deschis. Probabil ca asta are si prize. Sper sa modernizeze toata flota 20-54 plus 19-55 pentru trenurile IR-N interne.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Cats_zpsc4hgwatz

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Cats11
Sus In jos
Dionis




Numarul mesajelor : 211
Varsta : 41
Localizare : Paris
Reputatie : 3707
Data de inscriere : 12/05/2015

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeMar 21 Iul 2015, 14:23

Grigor a scris:
Fiecare cu gusturile lui , eu nu am nevoie de asa ceva , ca nu mi se descarca telefonul si/sau camera in fiecare 10 minute cat sa am nevoie de prize , iar cu AC-ul , nu a murit nimeni prin anii 50 60 70 80 ca nu au fost dotate vagoanele cu asa ceva. Da , stiu , suntem prin 2015 , dar asta nu inseamna ca trebe sa devenim super sensibili la orice Smile .

Foarte bine spus Grigor, atata timp cat e curat si in stare buna. Pentru incarcat telefoane exista baterii portabile. Oricum cat timp mergi cu trenul nu se descarca telefonul. Un smartphone tine 24 de ore daca este folosit regulat. Dar chiar trebuie sa fi "no life" ca sa stai cu ochii sau cu urechile numai in telefon atata timp. Calatoria cu trenul insemna admirarea peisajului, socializarea cu alte persoane, nu chioratul in ecranul telefonului sau al laptopului. Acest vagon in stare buna poate sa faca serviciu pe IR in orice anotimp mai putin vara. Acum insa la standardele tehnologice actuale, pe timp de vara e cam rusinos sa nu ai clima in vagoanele unui tren de rang superior. Pana si autocarele au aer conditionat. Acum bineinteles ca si pe vremuri am calatorit vara pe 20-47, 20-57 la accelerate si muream de cald, dar veneam pregatiti, mai deschideam geamul, mai o despelegolare, mai sticle cu apa. Usor nu a fost, dar daca astazi exista noi solutii de ce sa traim doar cu cele din trecut?
Sus In jos
https://train-sim.ro
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeMar 21 Iul 2015, 14:26

Ca e salon sau nu ca are prize sau nu asta nu conteaza. Tot ce conteaza la acest vagon este sa vedem interiorul si sa aflam daca vor avea si altele parte de acelasi tratament.

Legat de tehnologia vremurilor in care traim am fost duminica pe Valea Cerbului - Gura Diham si la nokia C3 pe vodafone nu am avut 3G asa ca am stat de la 10 pana la 16, 6 ore fara internet si n-am murit.

Acum la ce tarife sunt la trenurile noastre toate cu rang de IR ar trebui sa aiba prize, peste 95% din calatori au un telefon mai ieftin sau de ultima generatie cat despre aerul conditionat pe R 3001 la vagonul de biciclete 84-16 nu mai facea fata ca era full de calatori. La Gura Diham temperatura ok, dupa ora 15 incepuse o furtuna de vara ca la 16 cand am ajuns la gara erau doar 16 grade, in etajat la R 3010 nu stiu ce temperatura e setata dar a fost bine de tot in schimb cand am iesit la usa la Campina sau cand am coborat la Ploiesti Vest la 19:23 sauna totala cred ca erau peste 30 grade la acea ora.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeMar 21 Iul 2015, 14:45

Când a apărut 20-54, cei de la Paşcani au tras puţin cu coada ochiului la proiectul Corail (din care au rezultat vagoanele AVA 200). De aia primul vagon 20-54 a ieşit cu geamuri ca de AVA 200, în speranţa că i se va pune cândva climatizare. Asta nu s-a mai întâmplat, dar vagonul tot aşa a rămas... prin urmare, nu aş dori nici duşmanilor mei să călătorească cu 20-54 001 pe timp de vară.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeMar 21 Iul 2015, 15:39

De la Lumia 520 am trecut la Samsung E1200. Very Happy E asa de destept telefonul ala ca ecranul se deschide si se inchide doar cand are chef. Si bateria, folosit intens (net, video, muzica, ceva SMS-uri si un pic de vorbit) ma tine cam 4 ore si un pic la 520. Pe testate.

Nu inseamna ca ala care sta cu ochii in tel nu are viata. Eu sint sociabil, dar nu cu oricine. Daca cei din compartiment nu par ca ar fi parteneri ok de discutie imi vad de treaba. Poate ala concentrat pe telefon asculta Bach, sau ala cu ochii in tableta se uita la un film de autor. N-ai de unde sa stii. Wink

Iar prizele sint un castig foarte mare al CFR in fata transportului auto. Poti sa si lucrezi pe laptop la un proiect, deci clar ai nevoie de ele. Chiar daca dureaza mult drumul, daca ai priza si o masuta, poti lucra, si atunci timpul pe care-l petreci in tren nu mai e o problema chiar asa de mare.

Si da, inclusiv coinacii cu ochii beliti in tableta sau telefon sint un plus pentru CFR, deci de ce sa nu le ofieri conditii. Oricum si la cafea, si in masina, autocar ori tren or sa stea la fel, deci...
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5384
Data de inscriere : 28/12/2010

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeMar 21 Iul 2015, 18:53

Grigor a scris:
Fiecare cu gusturile lui , eu nu am nevoie de asa ceva , ca nu mi se descarca telefonul si/sau camera in fiecare 10 minute cat sa am nevoie de prize , iar cu AC-ul , nu a murit nimeni prin anii 50 60 70 80 ca nu au fost dotate vagoanele cu asa ceva. Da , stiu , suntem prin 2015 , dar asta nu inseamna ca trebe sa devenim super sensibili la orice Smile .

Zău? IR merg și pe durate lungi, iar prizele sunt necesare în societatea tehnologizată. Prizele în sine reprezintă un avantaj pentru CFR ca oamenii să aleagă trenul, la fel și AC. Sincer, chiar nu-mi convine să stau 6 ore în IR și să curgă apele de pe mine. Transportul în comun trebuie să fie CONFORTABIL ca să fie ATRACTIV!!!
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8417
Data de inscriere : 16/01/2010

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 10:41

Nu cred ca asa ar trebui pusa problema... Eu zic ca daca sint prize si aer conditionat, bine. Daca nu, se poate trai si fara ele.
Ca parere personala, eu prefer vagoanele fara aer conditionat (dar cu conditia sa se deschida cum trebuie geamurile) insa asta nu inseamna ca as vrea sa impun tuturor preferintele mele.

Eu cred ca mai important decit acest gen de confort este un mers al trenurilor bine facut, cu legaturi convenabile, la ore potrivite. Asta ii respinge pe calatori acum, nu lipsa aerului sau a prizelor. Si CFR Calatori exceleaza la un singur lucru: stricarea, de la an la an, a mersului trenurilor.
Sus In jos
alinutz23

alinutz23


Numarul mesajelor : 100
Varsta : 23
Localizare : Tirgu Mures/ Judet Mures
Reputatie : 5271
Data de inscriere : 16/12/2010

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 23 Iul 2015, 14:46

92Dragos a scris:
De unde stii ca e salon ? Ai vazut interiorul lui ? Iti zic de-acuma ca nu este salon, iar scaunele sunt identice cu cele din vagoane 20-55. Toata lumea plange ca nu are priza si AC, probabil prefera sa stea intr-un 20-83 pe Oradea-Mangalia, as vedea ce zice dupaia ... mare boala asta cu n-aifonurile si ipodurile Doamne iarta-ma pana si copii de 6-7 ani se joaca pe telefon in timpul mersului. Noi cand eram mici am primit o ciocolata ROM si aia e, am privit peisajele de la geamul deschis. Probabil ca asta are si prize. Sper sa modernizeze toata flota 20-54 plus 19-55 pentru trenurile IR-N interne.

Chiar daca e compartimentat, mai bun e 20-55 ... pe asta nu poti scoate capul pe geam.
Sus In jos
Cito




Numarul mesajelor : 129
Localizare : Timisoara
Reputatie : 5466
Data de inscriere : 13/05/2010

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeVin 24 Iul 2015, 21:55

Din auzite, acel vagon 20-54 001 a avut parte de reparatii la SIRV Caransebes, dar nu stiu motivul pentru care a ajuns la Bucuresti.
Sus In jos
Lineus646

Lineus646


Numarul mesajelor : 577
Varsta : 30
Localizare : Iași, România
Reputatie : 4056
Data de inscriere : 27/05/2015

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 20 Aug 2015, 13:48

CFR 20-54 001-4, surprins la trenul IR1765 înainte de plecarea din gara Iași.
Vagonul a fost la Iași pentru a i se înlocui 1/2 uși și a i se testa mecanismul de rulare.
Vagonul nu are climă deci va circula doar la trenurile de tip REGIO ! Timișoara - Caransebeș și retur și am înțeles ceva de Orșova ( toate acestea le știu de la revizorul tehnic cu care a circulat vagonul ).
Îmbunătățiri aduse: tapițerie nouă ( scaune oarecum confortabile ), vopsire int+ext și mici modificări ( marca CFR ) aduse pe ici-colo ... nimic special, vorba unora: E doar vopseaua de el.
Vor mai fi făcute înca 2 vagoane de tipul acesta, 001-5/6.
Aceasta va fi noua schemă de vopsire a regionalei Timișoara. Pe viitor probabil că vor fi toate vagoanele vopsite în această schemă de culori.

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 19928533463_f15b167f77

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 20549419255_0536403063

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 20362703059_fc88448fca

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 20523165016_f427029a0f

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 20555890641_cbac6aba57

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 20549434265_02666a0358
Sus In jos
https://www.flickr.com/photos/132234183@N06/
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 20 Aug 2015, 17:00

E laudabila initiativa, dar pacat de banii aruncati in vagon. Va ajunge cocina in nici 3 saptamani pe localele de pe regionala Timisoara. Parca intentionat au gresit seria cand mai bine pompau banii de "revitalizare" in 21-90 ( de-a dreptul infecte pentru 19 ore Bucuresti - Wien ).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18765
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24345
Data de inscriere : 05/10/2010

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 20 Aug 2015, 17:19

Sa nu mai zicem ca sunt destule 20-76, 21-76 fara revizii si 21-80 care trebuiau modernizate, vagoane pentru Regio sunt destule.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15508
Data de inscriere : 06/03/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 20 Aug 2015, 21:39

Schema de vopsea este superba, dar nu trebuia pusa pe astfel de vagoane !
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 27/05/2015

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 20 Aug 2015, 21:55

In mai putin de 2 ani va fi retras din circulatie, bani spalati sau aruncati aiurea.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Vagoanele din seria 20-54 si 20-55
Sus 
Pagina 34 din 41Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 37 ... 41  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» TRS-Romania
» Vagoanele anilor '50 '60
» 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
» Aspecte tehnice generale la vagoanele de calatori

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-
Mergi direct la: