Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Vin 18 Ian 2013, 23:34
Iarna cand e prea cald se poate deschide geamul in compartiment sau daca sunt calatori care nu doresc asta se poate calatori si pe culoar cu geamul deschis la fel si vara. In orice caz de-a lungul timpului am constatat ca indiferent de tipul vagonului, cand trenul este tras de o electrica e mult mai cald decat atunci cand un tren este tras de un Diesel/DHC.
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6911 Data de inscriere : 15/03/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 19 Ian 2013, 08:51
De multe ori nasilor pur si simplu le este lene sa o porneasca...de parca ar da de la ei din buzunar. De exemplu,intr-un Desiro,mereu este frig (iarna),si caldura sta pornita cam 10 minute pe ora.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 19 Ian 2013, 10:51
Căldura la Desiro funcţionează automat, nu are treabă naşul. Dar dacă e frig afară şi nu e cotă pentru instalaţia auxiliară, motorul se încălzeşte greu, automat lichidul lui de răcire nu o să fie prea cald când circulă prin radiatoarele din vehicul.
_________________ :TTT:
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 19 Ian 2013, 11:19
Katalyn a scris:
Iarna cand e prea cald se poate deschide geamul in compartiment sau daca sunt calatori care nu doresc asta se poate calatori si pe culoar cu geamul deschis la fel si vara. In orice caz de-a lungul timpului am constatat ca indiferent de tipul vagonului, cand trenul este tras de o electrica e mult mai cald decat atunci cand un tren este tras de un Diesel/DHC.
Se putea acum ceva timp, acum nu prea se mai pot deschide geamurile la majoritatea exemplarelor cel putin in zona mea sunt prinse in suruburi.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 24 Ian 2013, 13:06
20-55 001, asta-toamna, in Teius.
[img][/img]
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6911 Data de inscriere : 15/03/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 24 Ian 2013, 20:26
Vagon 20-55 de culoare albastra ?
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 24 Ian 2013, 20:50
[img][/img]
E vreo sansa ca primele sa fie vopsite asa? Si eu am fost un pic mirat.
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6911 Data de inscriere : 15/03/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 24 Ian 2013, 20:54
Foarte ciudat. Chiar nu am mai vazut pana acum 20-55 albastru :shock: . Care e diferenta atunci intre acest 20-55 si 19/20-47 ?
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 24 Ian 2013, 21:10
Sint ceva diferente tehnice, pe langa cele evidente, de design al ferestrelor, spre exemplu. Uite aici si aici
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8673 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 24 Ian 2013, 21:12
Spartan1948 a scris:
Foarte ciudat. Chiar nu am mai vazut pana acum 20-55 albastru :shock: . Care e diferenta atunci intre acest 20-55 si 19/20-47 ?
Diferenta este aceea ca intre un 20-47 si un 20-55 rosu, fiindca 20-55 001 inauntru este identic cu celelalte 20-55-uri. Acesta este singurul, care a fost vopsit in albastru si apartine de Brasov.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 24 Ian 2013, 22:18
20-55 001 e prototipul şi a fost albastru dintotdeauna. Nu e deloc identic înăuntru cu celelalte 20-55... are scaune ca vagoanele 19-57.
_________________ :TTT:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Joi 24 Ian 2013, 23:01
Deci am prins ceva rar... Are cineva idee unde e acum vagonul?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Vin 25 Ian 2013, 02:33
Capurile de serie sunt mereu speciale
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 26 Ian 2013, 23:10
Frig (clipul e facut inainte de Craciun), jeg, unele becuri nu mergeau (altele, din compartimente, erau stinse), altele erau foarte slabe, jeg, geamuri blocate sau aproape imposibil de deschis/inchis...
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 26 Ian 2013, 23:48
Asta nu-s conditii ?! Mergi neica cu 21-47 cum era inainte sa vezi acolo .. Degeaba te plangi,asta e nivelul de civilizatie in Romania .. Pui 21-76,20-83 sau ce mai vrei tu scos nou in tzipla 2 saptamani pe personal,si dupa o sa te oripilezi cand o sa-l vezi.Am fost sapt asta cu RIO 01 Regiontras,voiam sa vad cum arata dupa ce-a facut Craiova .. Multe scaune sunt NEGRE!! zici ca s-au tarat aia pe jos si apoi s au asezat pe locuri .. dar dupa am realizat, nesimtirea multor face sa stea cu picioarele pe scaunele fata in fata,sa isi puna bagajul pe jos,apoi in tren pe scaun , si cate si mai cate... Pe jos pe podea era curat,facuse femeia de servici curat chiar inainte sa ma urc in tren,puteai sa manci de pe jos,dar ... diferenta la cum arata acum anul trecut in primavara,si cum arata acum e fenomanela... Mi-e ciuda ca nu am luat camera la mine ... In esenta fusesem sa vad daca mai au 425 ul in gara la Hunedoara,si cand am vazut RIO 01 m am dus pana la Simeria si inapoi , ca nu prea ajunge rama asta pe la noi... O sa pun o poza cu biletul ,ca am fost acum 2 zile cu ea...
PS RIO 01 are 1 scaun rupt , mai exact cred ca a fost taiat cu cutitu la amicii din Petrosani Adi .. daca nu inchideau astia multe alte sectii secundare,eu iti zic ca acum te plimbai in 21-47 .. si acolo iti garantez ca vomitai carabushi ... In plus toate vagoanele astea sunt ultima spetza,care au facut multe alte trenuri personal inainte de-a ajunge la voi ..