Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8344 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 02 Noi 2014, 14:21
Dr2005 a scris:
ATM a scris:
Daca nu ma inseala memoria, vagoanele astea au aparut chair mai devreme, prin 1999.
Prin 1997, mai precis.
Corect! Mai întîi, în 1997 a apărut "vagonul pilot" albastru 20-55 001 de la Brașov(sau Constanța?!), după care au apărut cele roșii puțin mai tîrziu.
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 02 Noi 2014, 14:26
Initial, 001 era de Galati. Tin minte ca deja in 1999 erau garnituri intregi formate de 20-55 (ex. Bucuresti-Botosani/Suceava).
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 02 Noi 2014, 14:53
Cam toate rapidele de lung parcurs erau formate din 20-54/20-55. Probabil şi IC-urile au fost aşa o perioadă, până au apărut 20-76.
_________________ :TTT:
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8344 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 02 Noi 2014, 15:41
ATM a scris:
Initial, 001 era de Galati. Tin minte ca deja in 1999 erau garnituri intregi formate de 20-55 (ex. Bucuresti-Botosani/Suceava).
Da. În 1999, erau și pe București-Galați, și pe București-Iași și cele două rapide Brașov-Constanța(Tomis - care vara era IC și iarna R și rapidul Brașovia). Altfel, multe rapide spre vest știu că aveau încă 20-57 IVA(unele roșii!). Pe IC... depinde. Pînă-n 2001-2002, cînd au apărut 20-76, mai mergeau DWA-urile 21-80 sau chiar și AVA 200, cred.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Vin 19 Dec 2014, 22:02
Asa arata un 20-55 dintr-un tren Regio.
Deci ce avem, tetiere lipsa, manere lipsa, cotiere lipsa, bara de pe hol furata si aia, toate usile nu stateau inchise, eu am proptit o sticla de plastic indoita in doua intre usa si perete bagata cu forta sa stea usa inchisa, geamurile blocate cu suruburi, in alte compartimente erau cazute pe vremea asta se mergea cu geamu deschis, si cica asta e vagon apt de drum. Exact ce am spus mai sus la ADH, vitejii care calatoresc cu ele le-au adus in stadiul asta, 21-80 si 19-80 de pe Urziceni/Targoviste/Pitesti sunt lux fata de ce se gaseste in tara aviz pentru unii specialisti/experti care nu stiu ce se intampla pe teren si vorbesc din fata calculatorului. Toate astea fac parte din "cine mai e ca noi, eu sunt mare si tare, fac ce vreau" Vitejii se urca in gasca in tren si incep, scot tetierele, le arunca pe geam, la cotiere se da cu picioarele in ele pana se rup, am vazut cu ochii mei cum procedeaza vitejii, in gasca de 4-5-6 sunt zmeii zmeilor, normal ca nu le poti spune nimic ca te arucna si pe tine din tren daca ai curaj sa le spui ceva. Manerele la usi la fel se rup si se arunca pe geam, urla si tipa se incurajeaza unii pe altii sa strice cat mai mult. Asta e educatia si gradul de civilizatie din Romania, va convine sau nu asta e adevarul si ne inconjoara zi de zi. E rezultatul democratiei prost intelese si li s-a urcat la cap ca nu are cine ca ii puna la punct.
_________________
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8673 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Vin 19 Dec 2014, 22:04
In ce zona ai facut pozele cu 20-55? Presupun ca nu in zona Clujului pentru ca aici sunt ingrijite vagoanele.
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Vin 19 Dec 2014, 22:19
Karpaty a scris:
Asa arata un 20-55 dintr-un tren Regio.
Deci ce avem, tetiere lipsa, manere lipsa, cotiere lipsa, bara de pe hol furata si aia, toate usile nu stateau inchise, eu am proptit o sticla de plastic indoita in doua intre usa si perete bagata cu forta sa stea usa inchisa, geamurile blocate cu suruburi, in alte compartimente erau cazute pe vremea asta se mergea cu geamu deschis, si cica asta e vagon apt de drum. Exact ce am spus mai sus la ADH, vitejii care calatoresc cu ele le-au adus in stadiul asta, 21-80 si 19-80 de pe Urziceni/Targoviste/Pitesti sunt lux fata de ce se gaseste in tara aviz pentru unii specialisti/experti care nu stiu ce se intampla pe teren si vorbesc din fata calculatorului. Toate astea fac parte din "cine mai e ca noi, eu sunt mare si tare, fac ce vreau" Vitejii se urca in gasca in tren si incep, scot tetierele, le arunca pe geam, la cotiere se da cu picioarele in ele pana se rup, am vazut cu ochii mei cum procedeaza vitejii, in gasca de 4-5-6 sunt zmeii zmeilor, normal ca nu le poti spune nimic ca te arucna si pe tine din tren daca ai curaj sa le spui ceva. Manerele la usi la fel se rup si se arunca pe geam, urla si tipa se incurajeaza unii pe altii sa strice cat mai mult. Asta e educatia si gradul de civilizatie din Romania, va convine sau nu asta e adevarul si ne inconjoara zi de zi. E rezultatul democratiei prost intelese si li s-a urcat la cap ca nu are cine ca ii puna la punct.
Ai descris perfect golanii de pe trenurile Regio Iasi-Vaslui si retur (bine doar unii) Niste needucati care fumeaza in tren, se dau cu capu de usi, arunca capacul de la WC pe geam, agata hartia igienica de geam, sparg geamuri ( exemplu un 20-49 2xx care a cazut pe un Regio a rezistat cateva zile ca au avut grija golanii sa sparga sticla de la usa compartimentului), nesimtiti care in loc sa coboare la prima si sa se duca in primul vagon trec prin tren si deranjeaza restul calatorilor care stau in picioare ingramadati pe coridor, si nu te poti lua de ei ca-si cheama toata gasca ca asa-s astea nu au curajul sa se "lupte" singuri ca le este frica sa nu piarda si sa se faca de cacao in fata pretenasilor. Nu mai zic ca sunt asa de dusi cu capu incat fac ca toate animalurile (la propriu), arata semne obsecene din tren oamenilor, apropo sfat daca sunteti prin Iasi sa nu stati vara langa tren, aici ma refer la trecere de nivel ca s-ar putea sa va treziti udati de niste specimene esuate din punct de vedere mintal. In fine la cei 7 ani ai mei de naveta am invatat sa-i ignor nici nu merita sa le acorzi atentie.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Vin 19 Dec 2014, 22:39
Din pacate asta e educatia prin toata tara, nu doar la Iasi ci si la Sibiu-Craiova-Timisoara-Arad-Petrosani-Simeria-Sighisoara-Medias-Severin-Rosiori-Alexandria-Fetesti-Buzau-Marasesti-Bacau-Onesti e cam la fel. Putin mai educati sunt cei din nord-vest, zona Cluj-Oradea-Satu Mare-Baia Mare-Zalau-Bistrita dar pe unele rute aici sunt multi tigani, gen Oradea-Sacuieni Bihor e crima si pedeapsa, aia merg cu frigideru in tren, cu pat :shock: , da am vazut cum au urcat patul in tren, toate tablele si fiarele gasite prin Oradea le cara cu trenu la ei acasa , e groaznic trenul ala Oradea-Satu Mare, i CFR a bagat acolo ADH, ma mir ca mai au geamuri, scaunele sigur sunt devastate si acolo. Sa va mai spun ca gasca de viteji mai se urineaza pe scaune direct, cred ca deja unii din voi sunteti socati dar asta e realitatea oameni buni, astia sunt oamenii din Romania, nu e nimic din evul mediu, este prezentul din 2014, peste 2 saptamani 2015, dar asta e gradul romanilor la civilizatie, o tara plina de tigani, oameni certati cu legea si tineret plin de forta si aere de mari smecheri. Suntem niste inapoiati, si asta a facut ca lumea sa renunte la tren ca daca il pui pe x care are acum o masina la scara blocului sa mearga cu trenu si sa traiasca ce am povestit mai sus, fuge ala de nu il mai vezi, zice ca a ajuns in evul mediu, asa ceva nu se poate, uite ca se poate, in RO totul e posibil. Dupa ce au coborat vitejii din compartimentul 8 pe jos era urina .............. Mai spune cineva pe aici ca navetistii sunt baza, ca lor sa le oferi 1000000 de trenuri si lasai dracu pe ceilalti calatori ocazionali sa se descurce cu ce pot. Navetistii nu merita trenuri si nici confort, la astia le trebuie vagoane de marfa si 2-3 trenuri pe zi, le este de ajuns. Trenurile sa fie pentru oameni ocazionali, oameni care au ceva educatie si nu distrug.
App de distrus, au bagat paza pe trenurile Bucuresti-Titu si retur, ce gluma buna......... se plimba 3 papagali legati unud e altu sa nus e piarda prin tren sau le este frica de tiganii din zona sa nu ii bata de asta stau legati toti 3 si in tren lumea fumeaza, bea bere, galagie, urla , fac ce vor sau mersul cu nasu cu 1-2 lei este in floare, am vazut cum 3 persoane au primit un bilet de 4 lei, 2 persoane au mers Bucuresti-Titu si una a mers Bucuresti-Matasaru, si voi vreti sa starpiti mersul cu nasu, hai ca e tare de tot asta. Aici in sud nu stiu daca ii va educa cineva pe bastinasi, se merge cu nasu la greu.
_________________
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 20 Dec 2014, 02:27
Am pus poza in reportajul de pe Satu Mare - Baia Mare cu un ambalaj de prezervativ gasit intr-un compartiment de ADH. Macar nu se puiesc asa de tare. Nici io nu m-as lua in gura cu animalele, da' parca vad ca daca ii iei mai tare se domolesc.
Mai in gluma, mai in serios, o sa ducem dorul vagoanelor 21-47...
Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5384 Data de inscriere : 28/12/2010
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 20 Dec 2014, 09:49
Întâmplările de mai sus fac ca prețurile mari de la IR să fie benefice într-un fel, deoarece triază oamenii care se urcă în tren. CFR-ul mai bine rămâne doar cu IR și IC, că la regio nu face față, nici prin vagoane și nici prin personal.
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8673 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 20 Dec 2014, 09:54
Uitati cum arata la noi un 20-55 pe un Regio Bratca - Oradea. (Filmat de Andrei Barza alias LDEGM)
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 27 Dec 2014, 14:20
Vagoanele implicate in accidentul cu trenul Accelerat 1692 de la Carcea au fost toate taiate si valorificate ca fier vechi?
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 27 Dec 2014, 14:47
Dacă nu s-au reparat între timp, ar trebui să fie în Revizia Craiova. Cel puţin acum vreo 2 ani mai erau pe acolo. Casări de 20-54/55 nu ştiu să se fi făcut, cu excepţia unui vagon care nu se ştie cum a ajuns într-o garnitură de vagoane pentru fier vechi achiziţionată de o firmă din Timişoara.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 27 Dec 2014, 18:48
Au fost o perioada scurta, stiu ca se vedeau in revizie dar eu am tot fost prin Craiova de atunci si nici urma de ele prin revizie, nu se mai vad.
_________________
DB Robert
Numarul mesajelor : 278 Varsta : 26 Localizare : Rîmnicu-Vâlcea Reputatie : 4223 Data de inscriere : 12/05/2014
Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 03 Ian 2015, 19:15
CFR Calatori 50 53 20-55 016-1 aflat in compunerea trenului Regio 2070 in data de 20 Septembrie 2014.