Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Vagoanele din seria 20-54 si 20-55

In jos 
+100
CristyanC
spiderpc
alinx3330
DAS 2011
CristianSM
cristi CFR
dan tm
IonutChircu
Jurnal Feroviar
Lineus646
Cito
TVlad
Dionis
Grigor
alinutz23
TonyGFR
tcm
Feroviar_18
TonyCFR
mielutu zburator
florin.lifticariu
DB Robert
alex1987
Ciprian.bucur.92
Katalyn
Nk11
Simply18
membru dezactivat ,
CalinPiatraNeamt
AndreiCFRbv
Cont.dezactivat
cfr500
Bobby_TM
allred
Razvan Tudor
mariuscfrbucuresti
Vitosa
Lafont
Katalin4653
Spartan1948
Dutzu
Vale
Alex Avram
lifetec
92Dragos
Goanga
kasapis2007
Adirmvl
Desiro256
Kriszti219
AlexD
cardinal
Gelu
redeme
Dr2005
KQQ
kristi kkk
Radu Tudor
Teodor
Andrey_tm
AndiCFR
R936
Luna
Marius
ovivi
alex.alexus.tm
didinul
DUAL
decward
membru inactiv
ravers75
VeV
ATM
Laur
Adrian78
cont inactiv
saint
bogdan srl
Nesebar
COSTACHE MIHAIL
FeroFan97
Iasmin
Boracik
19jimmy84
Norbi
mureseanu_976
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
vrabieionut
MariusM
tudor_vl
biokosmy
Ionutz
cortexedge
Hurricane
discoid21
Lde 2100
razwy
myster2008
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 41  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 16:32

Aici la Ploiesti Sud am vazut vagoane 20-54/55 cu statia de domiciliu Satu Mare , transferate de acolo aici , acolo cum trenurile Regio se fac cu Desiro si ADH nu mai au nevoie de vagoane . Wink

_________________
595423Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 20:50

E bine ca primeste si Ploiestu vagoane mai bune..Astia saracii erau mai paraditi decat Simeria si Teiusul care aveau 21-47 la greu si toate rupturile...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 20:52

Bine ca a primit Piatra Olt vagoane si AM-uri mai bune... Evil or Very Mad
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 21:09

Karpaty a scris:
Marius 926 a scris:
Sa inteleg ca Revizia de Vagoane Ploiesti a fost preluata de Basarab?

Ceva de genu , nu mai sunt vagoane cu statia de domiciliu Ploiesti Sud in afara de acele TE .
Te contrazic, in septembrie am vazut 20-55 cu statia de domiciliu Ploiesti, scris deasupra chenarului albit unde era trecuta, cel mai probabil, Bucuresti Basarab.
P.S. Adirmvl, Piatra Olt merge spre lichidare, deja au aparut vagoane 20-55, de Craiova, in zona ce inlocuiesc 21-47 cu revizia expirata ale reviziei Piatra. Tot asa s-a intamplat si cu Rosiori, avem spre Alexandria o diversitate de vagoane ce tin de Craiova, Timisoara, Tg. Jiu si Arad(un 20-55/086 ce intre timp a fost transferat la Craiova).
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 21:20

Kristi, ca Piatra o fi in lichidare, nu te contrazic. Dar am impresia ca asa a fost de cand ma stiu. Inteleg ca 201 e linie secundara, dar pot numara pe degetele de la o mana datile in care am vazut material rulant macar la nivelul celui de pe alte linii (aici excluzand Desiro-urile)...


Cat despre 20-55-urile de pe 201, cu statia de domiciliu Craiova... :roll:
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 21:46

Atunci in Septembrie da erau dar acum suntem in Martie au trecut 6 luni de atunci , eu nu am mai vazut cu statia de dom. Ploiesti , poate or mai fi ceva ratacite dar majoritatea am vazut cu Bucuresti .

_________________
595423Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 22:15

Pe 201 şi pe Piteşti - Piatra Olt nu ar ai trebui să existe vagoane de niciun fel. Există suficiente automotoare care pot fi puse la muncă pe acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 22:42

Dr2005 a scris:
Pe 201 şi pe Piteşti - Piatra Olt nu ar ai trebui să existe vagoane de niciun fel. Există suficiente automotoare care pot fi puse la muncă pe acolo.

Si ce sa puna ? malaxa ? mai bine 21-47 , noi ca si calatori ce nu suntem actionari , directori sau altele in cadrul CFR este normal sa vrem conditii cat mai bune , tin minte cand am venit ultima data cu un cotet de la Valcea la Piatra Olt imi zice nasul "alt tren nu puteai sa alegi si tu ? nu vezi ce cazatura este asta , mai bine te duceai cu sageata sau cu altul care are vagoane , asta te zdruncina pana la Piatra de cobori ametit " si ce adevar spunea , pana si ei angajati la CFR nu le sufera . CFR NU are motoare pentru 201 si 901 , trebuie sa aduca din Germania altele , daca baga malaxa se duc dracu si ultimii calatori care mai sunt , trebuie sa gandim si din punctuld e vedere al calatorului nu doar ca nu e rentabil si gata scoatem vagoanele si bagam cotete , calatorul mai bine sta la ocazie dar nu merge cu , cotetul .

_________________
595423Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 22:54

De acord cu Doftoru,dar totusi ce avem noi e cam depasit .. Ar trebuii sa facem rost de niste Bvmot cum au ungurii sau de niste VT'uri sau Duewag. ADH urile crapa mult prea repede si sunt si prea mari pt aceasta sectie .. As fi de acord cu malaxele modernizate aici,dar din nefericire,nu e foarte foarte stralucita modernizarea,iar mai marii CFR au decis sa stea la gard mai bine .. :roll:
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 10 Mar 2013, 23:08

Pai da , sa bage motoare dar NU malaxa , sa aduca 30 de bucati Duewag si rezolva problema , totusi suntem in 2013 nu in 1940 , trebuie sa ne gandim si la conditiile pe care le ofera acel motor calatorului .

_________________
595423Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 09:14

Karpaty, o Malaxa consumă undeva la 30 - 40 litri/100km, e cel mai economic automotor din dotarea CFR Călători. Pentru 40 - 50 de călători e alegerea ideală dpdv al costurilor de exploatare. La sub 40 de călători nu se mai justifică tren de niciun fel.
Sunt de acord să nu se mai modernizeze Malaxe şi LVT-uri, dar cele deja modernizate trebuie puse la treabă, nu ţinute în Depoul Tecuci unde nu mai au ce face.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 09:24

De acord cu tine , malaxa consuma putin si numarul de calatori este atat cat sa incapa intr-un malaxa dar trebuie sa ne uitam si la gradul de confort oferit calatorilor , totusi suntem in 2013 , malaxa 900 te zdruncina si dupa 2 ore de mers cu el cobori cu capul zdrente , sa puna malaxa 700 alea sunt totusi mult mai bune dar eu raman la parerea de a fi prelungite trenurile Iasi-Tecuci pana la Faurei respectiv Ploiesti-Faurei prelungit la Tecuci astfel se face economie atat de material rulant cat si de personal . Una peste alta linia asta Faurei-Tecuci trebuia sa raman interoperabila in primul rand pentru trenul IR Iasi-Mangalia .

_________________
595423Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 10:23

Pentru 201 nu cred ca e nevoie de mai mult de un AM dintr-astea per tren: http://en.wikipedia.org/wiki/Alstom_Coradia_LINT#LINT_27 Dar na, are CFR-ul bani pentru ele?



PS: Discutia a ajuns in off topic, ar trebui mutata.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 10:34

Karpaty a scris:
Una peste alta linia asta Faurei-Tecuci trebuia sa raman interoperabila in primul rand pentru trenul IR Iasi-Mangalia .
Pentru un tren care circulă 3 luni pe an... tu citeşti ce scrii? E vorba de câteva zeci de angajaţi + costuri de întreţinere. Toate pentru o singură pereche de trenuri... şi aia sezonieră. Ţi se pare normal?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitimeLun 11 Mar 2013, 10:50

Dr2005 a scris:
Karpaty a scris:
Una peste alta linia asta Faurei-Tecuci trebuia sa raman interoperabila in primul rand pentru trenul IR Iasi-Mangalia .
Pentru un tren care circulă 3 luni pe an... tu citeşti ce scrii? E vorba de câteva zeci de angajaţi + costuri de întreţinere. Toate pentru o singură pereche de trenuri... şi aia sezonieră. Ţi se pare normal?

Circula zilnic tot timpul anului Iasi-Constanta deci acelasi tren Wink si din punctul de vedere al calatorului mi se pare foarte normal sa circule pe Tecuci-Faurei , fara sa se plimbe aiurea prin Focsani si sa faca mult mai mult . Wink

_________________
595423Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
Vagoanele din seria 20-54 si 20-55
Sus 
Pagina 21 din 41Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 41  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» TRS-Romania
» Vagoanele anilor '50 '60
» 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
» Aspecte tehnice generale la vagoanele de calatori

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-
Mergi direct la: