| Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|
+100CristyanC spiderpc alinx3330 DAS 2011 CristianSM cristi CFR dan tm IonutChircu Jurnal Feroviar Lineus646 Cito TVlad Dionis Grigor alinutz23 TonyGFR tcm Feroviar_18 TonyCFR mielutu zburator florin.lifticariu DB Robert alex1987 Ciprian.bucur.92 Katalyn Nk11 Simply18 membru dezactivat , CalinPiatraNeamt AndreiCFRbv Cont.dezactivat cfr500 Bobby_TM allred Razvan Tudor mariuscfrbucuresti Vitosa Lafont Katalin4653 Spartan1948 Dutzu Vale Alex Avram lifetec 92Dragos Goanga kasapis2007 Adirmvl Desiro256 Kriszti219 AlexD cardinal Gelu redeme Dr2005 KQQ kristi kkk Radu Tudor Teodor Andrey_tm AndiCFR R936 Luna Marius ovivi alex.alexus.tm didinul DUAL decward membru inactiv ravers75 VeV ATM Laur Adrian78 cont inactiv saint bogdan srl Nesebar COSTACHE MIHAIL FeroFan97 Iasmin Boracik 19jimmy84 Norbi mureseanu_976 PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg vrabieionut MariusM tudor_vl biokosmy Ionutz cortexedge Hurricane discoid21 Lde 2100 razwy myster2008 104 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 16:32 | |
| Aici la Ploiesti Sud am vazut vagoane 20-54/55 cu statia de domiciliu Satu Mare , transferate de acolo aici , acolo cum trenurile Regio se fac cu Desiro si ADH nu mai au nevoie de vagoane . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 20:50 | |
| E bine ca primeste si Ploiestu vagoane mai bune..Astia saracii erau mai paraditi decat Simeria si Teiusul care aveau 21-47 la greu si toate rupturile... |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 20:52 | |
| Bine ca a primit Piatra Olt vagoane si AM-uri mai bune... |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 21:09 | |
| - Karpaty a scris:
- Marius 926 a scris:
- Sa inteleg ca Revizia de Vagoane Ploiesti a fost preluata de Basarab?
Ceva de genu , nu mai sunt vagoane cu statia de domiciliu Ploiesti Sud in afara de acele TE . Te contrazic, in septembrie am vazut 20-55 cu statia de domiciliu Ploiesti, scris deasupra chenarului albit unde era trecuta, cel mai probabil, Bucuresti Basarab. P.S. Adirmvl, Piatra Olt merge spre lichidare, deja au aparut vagoane 20-55, de Craiova, in zona ce inlocuiesc 21-47 cu revizia expirata ale reviziei Piatra. Tot asa s-a intamplat si cu Rosiori, avem spre Alexandria o diversitate de vagoane ce tin de Craiova, Timisoara, Tg. Jiu si Arad(un 20-55/086 ce intre timp a fost transferat la Craiova). |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 21:20 | |
| Kristi, ca Piatra o fi in lichidare, nu te contrazic. Dar am impresia ca asa a fost de cand ma stiu. Inteleg ca 201 e linie secundara, dar pot numara pe degetele de la o mana datile in care am vazut material rulant macar la nivelul celui de pe alte linii (aici excluzand Desiro-urile)...
Cat despre 20-55-urile de pe 201, cu statia de domiciliu Craiova... :roll: |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 21:46 | |
| Atunci in Septembrie da erau dar acum suntem in Martie au trecut 6 luni de atunci , eu nu am mai vazut cu statia de dom. Ploiesti , poate or mai fi ceva ratacite dar majoritatea am vazut cu Bucuresti . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 22:15 | |
| Pe 201 şi pe Piteşti - Piatra Olt nu ar ai trebui să existe vagoane de niciun fel. Există suficiente automotoare care pot fi puse la muncă pe acolo. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 22:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe 201 şi pe Piteşti - Piatra Olt nu ar ai trebui să existe vagoane de niciun fel. Există suficiente automotoare care pot fi puse la muncă pe acolo.
Si ce sa puna ? malaxa ? mai bine 21-47 , noi ca si calatori ce nu suntem actionari , directori sau altele in cadrul CFR este normal sa vrem conditii cat mai bune , tin minte cand am venit ultima data cu un cotet de la Valcea la Piatra Olt imi zice nasul "alt tren nu puteai sa alegi si tu ? nu vezi ce cazatura este asta , mai bine te duceai cu sageata sau cu altul care are vagoane , asta te zdruncina pana la Piatra de cobori ametit " si ce adevar spunea , pana si ei angajati la CFR nu le sufera . CFR NU are motoare pentru 201 si 901 , trebuie sa aduca din Germania altele , daca baga malaxa se duc dracu si ultimii calatori care mai sunt , trebuie sa gandim si din punctuld e vedere al calatorului nu doar ca nu e rentabil si gata scoatem vagoanele si bagam cotete , calatorul mai bine sta la ocazie dar nu merge cu , cotetul . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 22:54 | |
| De acord cu Doftoru,dar totusi ce avem noi e cam depasit .. Ar trebuii sa facem rost de niste Bvmot cum au ungurii sau de niste VT'uri sau Duewag. ADH urile crapa mult prea repede si sunt si prea mari pt aceasta sectie .. As fi de acord cu malaxele modernizate aici,dar din nefericire,nu e foarte foarte stralucita modernizarea,iar mai marii CFR au decis sa stea la gard mai bine .. :roll: |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum 10 Mar 2013, 23:08 | |
| Pai da , sa bage motoare dar NU malaxa , sa aduca 30 de bucati Duewag si rezolva problema , totusi suntem in 2013 nu in 1940 , trebuie sa ne gandim si la conditiile pe care le ofera acel motor calatorului . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 11 Mar 2013, 09:14 | |
| Karpaty, o Malaxa consumă undeva la 30 - 40 litri/100km, e cel mai economic automotor din dotarea CFR Călători. Pentru 40 - 50 de călători e alegerea ideală dpdv al costurilor de exploatare. La sub 40 de călători nu se mai justifică tren de niciun fel. Sunt de acord să nu se mai modernizeze Malaxe şi LVT-uri, dar cele deja modernizate trebuie puse la treabă, nu ţinute în Depoul Tecuci unde nu mai au ce face. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 11 Mar 2013, 09:24 | |
| De acord cu tine , malaxa consuma putin si numarul de calatori este atat cat sa incapa intr-un malaxa dar trebuie sa ne uitam si la gradul de confort oferit calatorilor , totusi suntem in 2013 , malaxa 900 te zdruncina si dupa 2 ore de mers cu el cobori cu capul zdrente , sa puna malaxa 700 alea sunt totusi mult mai bune dar eu raman la parerea de a fi prelungite trenurile Iasi-Tecuci pana la Faurei respectiv Ploiesti-Faurei prelungit la Tecuci astfel se face economie atat de material rulant cat si de personal . Una peste alta linia asta Faurei-Tecuci trebuia sa raman interoperabila in primul rand pentru trenul IR Iasi-Mangalia . |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 11 Mar 2013, 10:23 | |
| Pentru 201 nu cred ca e nevoie de mai mult de un AM dintr-astea per tren: http://en.wikipedia.org/wiki/Alstom_Coradia_LINT#LINT_27 Dar na, are CFR-ul bani pentru ele?
PS: Discutia a ajuns in off topic, ar trebui mutata. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 11 Mar 2013, 10:34 | |
| - Karpaty a scris:
- Una peste alta linia asta Faurei-Tecuci trebuia sa raman interoperabila in primul rand pentru trenul IR Iasi-Mangalia .
Pentru un tren care circulă 3 luni pe an... tu citeşti ce scrii? E vorba de câteva zeci de angajaţi + costuri de întreţinere. Toate pentru o singură pereche de trenuri... şi aia sezonieră. Ţi se pare normal? _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 11 Mar 2013, 10:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty a scris:
- Una peste alta linia asta Faurei-Tecuci trebuia sa raman interoperabila in primul rand pentru trenul IR Iasi-Mangalia .
Pentru un tren care circulă 3 luni pe an... tu citeşti ce scrii? E vorba de câteva zeci de angajaţi + costuri de întreţinere. Toate pentru o singură pereche de trenuri... şi aia sezonieră. Ţi se pare normal? Circula zilnic tot timpul anului Iasi-Constanta deci acelasi tren si din punctul de vedere al calatorului mi se pare foarte normal sa circule pe Tecuci-Faurei , fara sa se plimbe aiurea prin Focsani si sa faca mult mai mult . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
| |
|
| |
| Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|