|
| Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|
+100CristyanC spiderpc alinx3330 DAS 2011 CristianSM cristi CFR dan tm IonutChircu Jurnal Feroviar Lineus646 Cito TVlad Dionis Grigor alinutz23 TonyGFR tcm Feroviar_18 TonyCFR mielutu zburator florin.lifticariu DB Robert alex1987 Ciprian.bucur.92 Katalyn Nk11 Simply18 membru dezactivat , CalinPiatraNeamt AndreiCFRbv Cont.dezactivat cfr500 Bobby_TM allred Razvan Tudor mariuscfrbucuresti Vitosa Lafont Katalin4653 Spartan1948 Dutzu Vale Alex Avram lifetec 92Dragos Goanga kasapis2007 Adirmvl Desiro256 Kriszti219 AlexD cardinal Gelu redeme Dr2005 KQQ kristi kkk Radu Tudor Teodor Andrey_tm AndiCFR R936 Luna Marius ovivi alex.alexus.tm didinul DUAL decward membru inactiv ravers75 VeV ATM Laur Adrian78 cont inactiv saint bogdan srl Nesebar COSTACHE MIHAIL FeroFan97 Iasmin Boracik 19jimmy84 Norbi mureseanu_976 PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg vrabieionut MariusM tudor_vl biokosmy Ionutz cortexedge Hurricane discoid21 Lde 2100 razwy myster2008 104 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mier Mai 09, 2012 12:24 am | |
| - mureseanu_976 a scris:
Nu s-a casat nimic ! Doar in 2017 incepe casarea lor conform AFER. Probabil doar vagoanele avariate in 2009 langa Craiova in urma deraierii lui 1695 / 1696 :roll: Mi-ai dat o veste proasta. Sper totusi sa fie din ce in ce mai rare aceste vagoane, ca m-am saturat de caldura, cu atat mai mult cu cat tot mai multe au si geamurile blocate cu suruburi/cuie. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mier Mai 09, 2012 2:55 pm | |
| - Luna a scris:
- mureseanu_976 a scris:
Nu s-a casat nimic ! Doar in 2017 incepe casarea lor conform AFER. Probabil doar vagoanele avariate in 2009 langa Craiova in urma deraierii lui 1695 / 1696 :roll: Mi-ai dat o veste proasta. Sper totusi sa fie din ce in ce mai rare aceste vagoane, ca m-am saturat de caldura, cu atat mai mult cu cat tot mai multe au si geamurile blocate cu suruburi/cuie. Inseamna ca tu ai bani de medicamente sa iei o pneumonie de la cosciugele de 20-49-200. Asa ca.... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam Mai 26, 2012 12:35 am | |
| _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum Mai 27, 2012 3:00 am | |
| _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Dum Mai 27, 2012 10:10 am | |
| - Luna a scris:
- mureseanu_976 a scris:
Nu s-a casat nimic ! Doar in 2017 incepe casarea lor conform AFER. Probabil doar vagoanele avariate in 2009 langa Craiova in urma deraierii lui 1695 / 1696 :roll: Mi-ai dat o veste proasta. Sper totusi sa fie din ce in ce mai rare aceste vagoane, ca m-am saturat de caldura, cu atat mai mult cu cat tot mai multe au si geamurile blocate cu suruburi/cuie. Vara nu prea cred ca mai sunt blocate cu ,,holsuruburi"!! Sau cel putin nu toate ferestrele! Iar in al doilea rand,...la brelocul de chei nu tin ...unghiera ci doua surubelnite cu manere pliante: una cap cruce si una dreapta! Se pot folosi foarte usor si pe post de...,,paitzer" cu care se pot scoate foarte usor acele ,,holsuruburi"! Cat priveste faptul ca ,,te coci de caldura"....Sincer prefer de-o mie si una de ori sa ma coc de caldura decat sa ,,anchilozez" de spate sau vorba lui ,,mureseanu": sa fac pneumonie din cauza AC-ului care nu va putea fi reglat corespunzator in VECI de catre angajatii reviziilor de vagoane de pe raza carora isi au statia de domiciliu aceste vagoane. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun Mai 28, 2012 1:50 pm | |
| Eu prefer de 1000 de ori frigu. Si acum postez din 26-16 cu A.C. pornit, eu fiind doar in tricou. Si nu imi permit sa fortez geamuri cu surubelnite sau fara. |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun Mai 28, 2012 9:18 pm | |
| - Luna a scris:
- Eu prefer de 1000 de ori frigu. Si acum postez din 26-16 cu A.C. pornit, eu fiind doar in tricou. Si nu imi permit sa fortez geamuri cu surubelnite sau fara.
As fi curios cand o ceda AC-ul ce-ai sa faci. Sa vad cum ai sa te descurci daca doamne fereste locomotiva sau sistemul AC, cedeaza si ramai in camp, intr-un iulie pe o zi ,,friguroasa" de vreo 42 grade la umbra, si s-or incinge vagoanele alea. Sa vad daca ti-ai mai dori de 1000 ,,frigul"! Acelasi scenariu este mai acceptabil la vagoanele carora li se pot deschide geamurile caci dupa plecare, chiar daca vagoanele s-au incins in bataia soarelui, in viteza, aerul este circulat, curentul raceste oarecum clima din vagon si chiar vagonul revine la temperaturi aceptabile...Pe cand ,,solarul" ala si cu 300km/h sa ruleze ( sic!) tot ,,cuptor" se cheama!!! Dar fiecare cu parerile lui....Dar sa privim si realist. Sincer, am AC la masina dar stii de cate ori l-am folosit??? O singura data cand l-am dus pe un unchi de-al meu cam grasut, la Craiova, intr-o vara, si era de la sine inteles sa pornesc AC-ul dat fiind greutatea omului!!! In rest, NICIODATA!!! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun Mai 28, 2012 9:59 pm | |
| Off topic , cum sa nu folosesti clima vara ? eu cand ma duc la munca astept doar autobuzele cu clima , la munca stau numai cu aerul dat drumu si acasa la fel , nu mai suport caldurile din mijlocul verii doar daca am clima cu mine si la masina daca merg merg doar cu clima data drumul chiar daca consuma dublu benzina dar daca nu am benzina de consumat si pe clima mai bine nu misc masina din parcare . |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun Mai 28, 2012 11:06 pm | |
| - karpaty a scris:
- Off topic , cum sa nu folosesti clima vara ?
Pentru simplul motiv ca NIMENI nu a murit, 40 ani de condus Dacia-1300/ 1310 ...sufocat, in habitaclu din cauza caniculei...Pe bune!!! Iar faptul ca acum am o masina noua ( nu una extravaganta ci tot autohtona!) nu ma face sa fiu asa ...snob! Apreciez AC-ul, il folosesc, dar sincer, eu in Galati nu folosesc des automobilul, ci merg fie cu bicicleta ( foarte des!!) fie cu tramvaiul/troleul sau autobuzul ( duba, niciodata!). Ah, cand plec la drum intins si am persoane care nu suporta canicula, da, imi justific surplusul de carburant consumat de AC... dat fiind conditiile unei veri caniculare. Ori nu asa...aiurea ca plec sa umplu sifoanele sau sa-mi cumpar paine -musai!- cu masina. Nu! Chestia asta o spun raportandu-ma si la salariul meu ( 9.00 lei) pe criza asta nenorocita. Nu-mi permit sa zvarl cu banii pe carburant doar ca sa-mi satisfac snobismul pentru cateva sute de metri sau cativa km de rulaj printr-un nenorocit de oras aglomerat si sufocat de masini cum este Galatiul ca si multe alte orase din Romania! Ca sunt unii care isi permit asa de multe si niste venituri atat de mari incat nu se pot scobi in masele decat cu filigran si scobitori de aur sau argint...ori ca nu se pot deplasa decat cu ,,mastodonti" de zeci si sute de mii de Euro... asta e...Eu ma raportez strict la un om simplu, care un ,,CE"-venit, ,,CE"-posibilitati si ,,CE"-situatia economica actuala a Romaniei!! Am incheiat OFF-TOPICUL!! Revenind la subiect: fiecare om decide cu ce tip de vagon calatoreste. Vrei AC, platesti la IC sau IR mai scump. Vrei vagoane cu geamuri rabatabile/ghilotina...mergi cu Regio ( asa cum prefer eu si multi alti pasionati care stim de ce bune sunt geamurile care se deschid!!!!). Tot la fel...ani si ani la rand am circulat in copilaria noastra fie plecand in tabere, excursii, concedii cu parintii sau la tara, cu vagoane fara AC ( nici prin cap nu ne trecea la vremea aceea asa ceva....!), cu geamuri care se deschideau si nimeni nu a murit ca...,,au tras curent" din cauza geamurilor...Desi sunt destui...Dar tot destui sunt si oameni care au ramas ,,intepeniti" la propriu din cauza unui nenorocit de AC prost reglat adica pe romaneste: DEREGLAT!! Chestia cu paralela intre vagoanele cu AC si cele cu geamuri mobile este identic cu mancatul de salam cu soia pe vremea lui...raposatu ( cand se stie azi cati cumpara soia cu kilogramele si fac...snitele...atunci nu era buna dar acum da!!!) si ce salam bun si gustos mancam azi cu...E-uri de toate soiurile si culorile posibile amestecate cu chimicale si alte dracovenii!!!
Ultima editare efectuata de catre Onofrei Sergiu Gabriel'76 in Mar Mai 29, 2012 9:43 pm, editata de 1 ori |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar Mai 29, 2012 1:18 pm | |
| - Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
- Chestia asta o spun raportandu-ma si la salariul meu ( 9.000 lei) pe criza asta nenorocita.
Revenind la subiect: fiecare om decide cu ce tip de vagon calatoreste. Vrei AC, platesti la IC sau IR mai scump. Vrei vagoane cu geamuri rabatabile/ghilotina...mergi cu Regio ( asa cum prefer eu si multi alti pasionati care stim de ce bune sunt geamurile care se deschid!!!!). ai salariu de 90 milioane ? esti un conte ! nu e regio pana la Bucuresti. a fost cel de seara, dar l-au limitat la Faurei in loc de Buzau. |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar Mai 29, 2012 9:46 pm | |
| - cardinal a scris:
- Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
- Chestia asta o spun raportandu-ma si la salariul meu ( 9.000 lei) pe criza asta nenorocita.
Revenind la subiect: fiecare om decide cu ce tip de vagon calatoreste. Vrei AC, platesti la IC sau IR mai scump. Vrei vagoane cu geamuri rabatabile/ghilotina...mergi cu Regio ( asa cum prefer eu si multi alti pasionati care stim de ce bune sunt geamurile care se deschid!!!!). ai salariu de 90 milioane ? esti un conte !
nu e regio pana la Bucuresti. a fost cel de seara, dar l-au limitat la Faurei in loc de Buzau. Da, ai dreptate.... )) Contele de ...,,Cristo-Monte"... Recunosc, este greseala mea. Doamneee, maiculitaaa, sa am salariul asta...doar in cosmaruri ( in vise...nici atat!!!)! Vedeti ce inseamna o simpla cifra adaugata in plus sau omisa din context ??? Schimba -pe buna dreptate!- idei, pareri, conceptii, etc. Imi cer scuze ,,Cardinal"...m-am grabit cand am tastat! Salariul meu este de fix 900 lei adica 9 milioane lei vechi!!! |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar Iun 12, 2012 10:45 pm | |
| Astazi 20-54 068-3 cu statia de domiciliu Satu Mare proaspat revizuit la Grivita( osii si frane noi) a fost transferat la Bucuresti Obor.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar Iun 12, 2012 11:07 pm | |
| De ce le trimit la Obor??? Nu le mai plac 21-47:))? |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar Iun 12, 2012 11:13 pm | |
| - DUAL a scris:
- De ce le trimit la Obor??? Nu le mai plac 21-47:))?
Probabil e o conventie intre reviziile de vagoane Satu Mare, Bucuresti Grivita si Obor. Grivitenii le dau imprumut Alstom-uri (20-76, 19-76, mai nou 30-76), ei dau inapoi 20-55 si 20-54 care-s trantite in Regio. PS, 20-55-082 (st. dom Tg Mures) circula in noaptea aceasta cu IR 1648 Bistrita - Bucuresti (grupa Tg Mures). A crapat 20-49-201 pe care l-a inlocuit, iar 201 este si scadent la 29.06, data in care ii zicem Out ! _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Mar Iun 12, 2012 11:14 pm | |
| Nu am apucat sa intreb, a venit si nu a stat mai mult de 5 min timp in care am turnat vre-o 60 de poze . E cam ciudata treaba cu Obor, in ultimele 2 saptamani a primit 3 vagoane, un 20-50 'nou' un 20-49(asta se azi) si un 39-50 revizuit si ala, asta numai in 2 zile cat am fost in gara, cine stie cate au mai primit. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
| |
| | | | Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |