| Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|
+100CristyanC spiderpc alinx3330 DAS 2011 CristianSM cristi CFR dan tm IonutChircu Jurnal Feroviar Lineus646 Cito TVlad Dionis Grigor alinutz23 TonyGFR tcm Feroviar_18 TonyCFR mielutu zburator florin.lifticariu DB Robert alex1987 Ciprian.bucur.92 Katalyn Nk11 Simply18 membru dezactivat , CalinPiatraNeamt AndreiCFRbv Cont.dezactivat cfr500 Bobby_TM allred Razvan Tudor mariuscfrbucuresti Vitosa Lafont Katalin4653 Spartan1948 Dutzu Vale Alex Avram lifetec 92Dragos Goanga kasapis2007 Adirmvl Desiro256 Kriszti219 AlexD cardinal Gelu redeme Dr2005 KQQ kristi kkk Radu Tudor Teodor Andrey_tm AndiCFR R936 Luna Marius ovivi alex.alexus.tm didinul DUAL decward membru inactiv ravers75 VeV ATM Laur Adrian78 cont inactiv saint bogdan srl Nesebar COSTACHE MIHAIL FeroFan97 Iasmin Boracik 19jimmy84 Norbi mureseanu_976 PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg vrabieionut MariusM tudor_vl biokosmy Ionutz cortexedge Hurricane discoid21 Lde 2100 razwy myster2008 104 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 18 Feb 2012 - 15:59 | |
| Ăsta e: Foto Alex Chirilă: Ştiu că forma geamurilor poate induce în eroare, ţinând cont de distanţa mare de la care a fost fotografiat. Însă: - se observă clar poziţionarea siglei CFR Călători sub geamul celui de-al 4lea compartiment. La 20-55, indiferent din ce parte privim, sigla nu e niciodată poziţionată acolo: Şi 20-54 îl putem exclude din acelaşi motiv: - să privim acum un 19-57. Ia număraţi geamurile până la siglă: Deci? _________________ :TTT:
|
|
| |
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6057 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 18 Feb 2012 - 17:15 | |
| 19-57 rosu... daca nu vedeam poza, zau daca as fi crezut ca exista asa ceva. E unicat vagonul in cauza?
Legat de disputa daca e 19-57 rosu sau 20-54 sau 20-55 nu are rost sa va certati, dar ganditi-va la urmatoarele:
1. Sigla de la 19-57 se afla sub cea de-a patra fereastra pe partea unde e priza de aer; pe partea opusa e sub cea de-a cincea fereastra 2. La 20-55 sigla e sub a cincea fereastra pe partea unde e priza de aer (enorma in comparatie cu cea de la 19-57) si sub stalpul care separa a cincea de a sasea fereastra pe partea opusa 3. La 20-54 sigla e sub stalpul care separa a cincea de a sasea fereastra; nu am vazut nicio priza de aer pe lateral; ori nu are, ori e dedesubt si nu se vede |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 18 Feb 2012 - 18:04 | |
| 20-54 are încălzire cu radiatoare, nu are nevoie de priză de aer. Oricum, dimensiunea prizei depinde de ce au avut cei din SIRV-uri la dispoziţie la reparaţii. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Sam 18 Feb 2012 - 21:35 | |
| Tiruri incarcate cu jumatatii de vagoane am vazut si eu in vara pe centura de Est a Ploiestiului dinspre Bucuresti spre Buzau/Brasov ?? dar cu vag 11-47 si 21-47. Vreo 5-6 tiruri pe la amiaza. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 0:38 | |
| - karpaty a scris:
- Vagoane 20-54/55 au fost taiate inca de acum 2-3 ani , am vazut ceva poze in judetul Constanta cu un tir ce transporta bucati dintr-un astfel de vagon , motivul principal este carcasa care este destul de veche .
Foarte bine, sa nu mai vad 20-54/55 ca nu le suport mai ales pe IR de lung parcurs. |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 8:43 | |
| Sunt excelente pt lung parcurs, doar nu vrei sa-ti urle manelele in salon. E o problema vara ca nu au AC dar iarna sunt parfum, mult peste 20-49. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 12:28 | |
| Asa este , sunt excelente pentru Regio nu vor mai circula mult pe IR unde trebuie putin confort ceea ce 20-54/55 nu ofera , ba mai mult au geamurile blocate si bate vantu , daca prinzi loc la geam si mergi 12 ore cu un astfel de vagon ala esti ori te dai jos cu durere de masea ori de ureche sau racesti ca te trage curentul . Deci pentru Regio sunt minunate dar atat , oricum prea mult nu vor mai circula in maxim 10 ani nu le mai vedem . |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 15:11 | |
| Pentru ultima data, voi chiar credeti ca 20-49-200 ofera mai mult confort decat 20-55/54 ? S-ar putea sa aveti BONUS, dureri cervicale / lombare SI dureri de masea, la cat de pro-st au fost montate geamurile. Daca vreti mai mult cereti si-o pneumonie de la AC Deci tot un 20-55/54 pe IR si o surubelnita / cleste sa deblochezi geamurile _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 16:58 | |
| Da , pentru mine este mult mai ok un 20-49 decat un 20-54/55 , am mers cu 20-49 pe ruta Satu Mare-Mangalia 21 de ore si m-am simtit excelent mai ales vara eu am nevoie de AC plus ca pretul e o sacosa de bani la IR , iar AC nu te afecteaza cu nimic cel putin pe mine nu ba din contra e un confort care e normal sa existe in zile noastre pe trenurile IR . Nu concep sa platesc un pret de IR si sa am acelasi confort ca pe un tren Regio . |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6122 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 17:30 | |
| - karpaty a scris:
- am mers cu 20-49 pe ruta Satu Mare-Mangalia 21 de ore si m-am simtit excelent
De curiozitate, câte locuri din cele 8 erau ocupate? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 17:43 | |
| Eu am mers Bucureşti-Cluj cu 20-49.2... am ajuns mai obosit decât am plecat, că am nimerit la salon şi erau toate locurile ocupate + 20 de oameni în picioare acolo. Măcar aveam loc la margine, deci eram cu o bucă (scuzaţie expresia) în aer, că altfel nu încpăeam, ţinând cont că eu am 85 de kg şi ăia de lângă mine cam tot în gabaritul ăsta erau. La întoarcere tot cu tren full, dar 20-76.... altă viaţă, 3 fotolii pe rând, cu loc suficient. Altă dată Bucureşti - Mediaş, dar cu loc prins în compartiment... tot înghesuială, prize din părţi (,,nu merge la vagonu' ăsta, aşa e de când am plecat") şi climatizare defectă (în toiul verii). S-a rezolvat totul cu cheia pătrată din dotare şi cu ţinut uşa la compartiment deschisă, ceea ce genera un pic de curent. Tot atunci, am avut în compartiment 4 pensionare care veneau de la tratament de la Mangalia... deci bagaje peste tot: sub scaune, pe suporturi şi pe culoar (că avuseră bilete de 18 zile, deci aveau ceva bagaj), de am stat cu rucsacul în braţe până la Braşov când au coborât. Am mai făcut diverse rute cu 20-49, gen Bucureşti - Zalău (slavă Domnului că am fost doar 3 persoane în compartiment), Bucureşti-Constanţa, Bucureşti-Braşov, Cluj-Bucureşti. Ca fapt divers, niciodată nu am găsit prize funcţionale, deşi m-am cărat mereu cu laptop ca să mă uit şi eu la nişte filme în cele 4 -> 16 ore de drum (în funcţie de rută). Dacă ăsta-i confort... sincer, abia aştept să-mi iau maşină. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 17:53 | |
| Deci 21-87 is parfum daca aveau si masuta pe spatar la scaun erau aproape perfecte!!Singur defect materialele mai slabe din interior!! Se simte nevoia unui vagon clasa a2a pentru trenurile IC si restul bagate pe IR pe trenuri de zi si cele compartimentate de trenurile de noapte!!Am vazut 21-87 si pe grupa de Resita |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 18:43 | |
| - redeme a scris:
- karpaty a scris:
- am mers cu 20-49 pe ruta Satu Mare-Mangalia 21 de ore si m-am simtit excelent
De curiozitate, câte locuri din cele 8 erau ocupate? Toate , pentru ca era vara si mergea lumea la mare , eu mereu am gasit prizele functionale si clima fara problema iar daca e prea rece se poate regla din compartiment daca se da la maxim pe cald chiar baga aer cald deci probleme nu am intampinat , ce ma deranjeaza sunt usile de la intrarea pe culoar ca se blocheaza pe deschis dar e acolo un buton care eu mereu umblu la el sa fac sa functioneze acele usi . Nu suport persoanele care deschid geamul cand instalatia de AC functioneaza si baga rece , de multe ori am mers si am inchis toate geamurile pentru a functiona clima asa cum trebuie numai ca omul ne educat nu stie ca daca ai clima geamurile trebuiesc obligatoriu inchise de asta ma bucur ca nu se mai fabrica vagoane cu geamuri care sa se deschida . |
|
| |
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 19:58 | |
| Am mers cu vagoane 20-49 la Iasi. Pe vremea cand erau pe acceleratul Iasi --- Galati si retur. Chiar anul trecut in aprilie! Inca era racoare afara dimineata si a functionat climatizarea si am avut prizele functionabile pe tot parcursul!! |
|
| |
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6057 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 Lun 20 Feb 2012 - 23:59 | |
| - Citat :
- Toate , pentru ca era vara si mergea lumea la mare , eu mereu am gasit prizele functionale si clima fara problema iar daca e prea rece se poate regla din compartiment daca se da la maxim pe cald chiar baga aer cald
Situatia descrisa mai sus e ok (ce n-as fi dat ca si la 40-31 sa se poata face treaba asta), insa, daca nimeresti in zona semi-salonului (ca acea portiune cu pereti despartitori de sticla nu o poti numi salon) ce faci? Insa va supun atentiei un aspect intalnit de mine pe relatia Cluj-Iasi: 1. vagonul 19-55 baga caldura inegal; compartimentul 5 te sufoca in timp ce unele parti ale vagonului sunt mult mai reci; ca si cum ceva impiedica circulatia aerului 2. vagonul 20-49 compartimentat normal (nu cu batjocura aia de semi-salon) avea, pe culoar, dar si in o temperatura numai buna. Ca era un 20-49 0xx sau 20-49 1xx nu pot spune, dar, in niciun caz nu era subseria 200 Partea proasta este ca batjocura aia de semi-salon e prezenta si pe vagoane cu pretentii cum ar fi: 19-76 20-76 30-76 (de fapt, ar fi un 10-76, ca nu am observat nicio indicatie ca acolo ar fi si locuri de clasa a doua) 22-96 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
| |
|
| |
| Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 | |
|