Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Vagoanele din seria 20-54 si 20-55

In jos 
+100
CristyanC
spiderpc
alinx3330
DAS 2011
CristianSM
cristi CFR
dan tm
IonutChircu
Jurnal Feroviar
Lineus646
Cito
TVlad
Dionis
Grigor
alinutz23
TonyGFR
tcm
Feroviar_18
TonyCFR
mielutu zburator
florin.lifticariu
DB Robert
alex1987
Ciprian.bucur.92
Katalyn
Nk11
Simply18
membru dezactivat ,
CalinPiatraNeamt
AndreiCFRbv
Cont.dezactivat
cfr500
Bobby_TM
allred
Razvan Tudor
mariuscfrbucuresti
Vitosa
Lafont
Katalin4653
Spartan1948
Dutzu
Vale
Alex Avram
lifetec
92Dragos
Goanga
kasapis2007
Adirmvl
Desiro256
Kriszti219
AlexD
cardinal
Gelu
redeme
Dr2005
KQQ
kristi kkk
Radu Tudor
Teodor
Andrey_tm
AndiCFR
R936
Luna
Marius
ovivi
alex.alexus.tm
didinul
DUAL
decward
membru inactiv
ravers75
VeV
ATM
Laur
Adrian78
cont inactiv
saint
bogdan srl
Nesebar
COSTACHE MIHAIL
FeroFan97
Iasmin
Boracik
19jimmy84
Norbi
mureseanu_976
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
vrabieionut
MariusM
tudor_vl
biokosmy
Ionutz
cortexedge
Hurricane
discoid21
Lde 2100
razwy
myster2008
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 41  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 18 Feb 2012 - 15:59

Ăsta e:
Foto Alex Chirilă:
Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Vagon_casat

Ştiu că forma geamurilor poate induce în eroare, ţinând cont de distanţa mare de la care a fost fotografiat. Însă:
- se observă clar poziţionarea siglei CFR Călători sub geamul celui de-al 4lea compartiment. La 20-55, indiferent din ce parte privim, sigla nu e niciodată poziţionată acolo:
Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Tn_50%2053%2020-55%20076-5-A12621%28BucN-Bv%29-BucN-002
Şi 20-54 îl putem exclude din acelaşi motiv:
Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Tn_50%2053%2020-54%20067-5-RevGriVeche-002

- să privim acum un 19-57. Ia număraţi geamurile până la siglă:
Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Tn_50%2053%2019-57%20081-6-P7033-BucN-002

Deci?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6057
Data de inscriere : 21/06/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 18 Feb 2012 - 17:15

19-57 rosu... daca nu vedeam poza, zau daca as fi crezut ca exista asa ceva. E unicat vagonul in cauza?

Legat de disputa daca e 19-57 rosu sau 20-54 sau 20-55 nu are rost sa va certati, dar ganditi-va la urmatoarele:

1. Sigla de la 19-57 se afla sub cea de-a patra fereastra pe partea unde e priza de aer; pe partea opusa e sub cea de-a cincea fereastra
2. La 20-55 sigla e sub a cincea fereastra pe partea unde e priza de aer (enorma in comparatie cu cea de la 19-57) si sub stalpul care separa a cincea de a sasea fereastra pe partea opusa
3. La 20-54 sigla e sub stalpul care separa a cincea de a sasea fereastra; nu am vazut nicio priza de aer pe lateral; ori nu are, ori e dedesubt si nu se vede
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 18 Feb 2012 - 18:04

20-54 are încălzire cu radiatoare, nu are nevoie de priză de aer. Oricum, dimensiunea prizei depinde de ce au avut cei din SIRV-uri la dispoziţie la reparaţii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 18 Feb 2012 - 21:35

Tiruri incarcate cu jumatatii de vagoane am vazut si eu in vara pe centura de Est a Ploiestiului dinspre Bucuresti spre Buzau/Brasov ?? dar cu vag 11-47 si 21-47. Vreo 5-6 tiruri pe la amiaza.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 0:38

karpaty a scris:
Vagoane 20-54/55 au fost taiate inca de acum 2-3 ani , am vazut ceva poze in judetul Constanta cu un tir ce transporta bucati dintr-un astfel de vagon , motivul principal este carcasa care este destul de veche .
Foarte bine, sa nu mai vad 20-54/55 ca nu le suport mai ales pe IR de lung parcurs.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 8:43

Sunt excelente pt lung parcurs, doar nu vrei sa-ti urle manelele in salon. E o problema vara ca nu au AC dar iarna sunt parfum, mult peste 20-49.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 12:28

Asa este , sunt excelente pentru Regio Laughing nu vor mai circula mult pe IR unde trebuie putin confort ceea ce 20-54/55 nu ofera , ba mai mult au geamurile blocate si bate vantu , daca prinzi loc la geam si mergi 12 ore cu un astfel de vagon ala esti ori te dai jos cu durere de masea ori de ureche sau racesti ca te trage curentul . Deci pentru Regio sunt minunate dar atat , oricum prea mult nu vor mai circula in maxim 10 ani nu le mai vedem . Laughing

_________________
595423Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 15:11

Pentru ultima data, voi chiar credeti ca 20-49-200 ofera mai mult confort decat 20-55/54 ? S-ar putea sa aveti BONUS, dureri cervicale / lombare SI dureri de masea, la cat de pro-st au fost montate geamurile. Daca vreti mai mult cereti si-o pneumonie de la AC Twisted Evil

Deci tot un 20-55/54 pe IR si o surubelnita / cleste sa deblochezi geamurile Laughing

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 16:58

Da , pentru mine este mult mai ok un 20-49 decat un 20-54/55 , am mers cu 20-49 pe ruta Satu Mare-Mangalia 21 de ore si m-am simtit excelent mai ales vara eu am nevoie de AC plus ca pretul e o sacosa de bani la IR , iar AC nu te afecteaza cu nimic cel putin pe mine nu ba din contra e un confort care e normal sa existe in zile noastre pe trenurile IR . Nu concep sa platesc un pret de IR si sa am acelasi confort ca pe un tren Regio .

_________________
595423Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6122
Data de inscriere : 06/03/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 17:30

karpaty a scris:
am mers cu 20-49 pe ruta Satu Mare-Mangalia 21 de ore si m-am simtit excelent
De curiozitate, câte locuri din cele 8 erau ocupate?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 17:43

Eu am mers Bucureşti-Cluj cu 20-49.2... am ajuns mai obosit decât am plecat, că am nimerit la salon şi erau toate locurile ocupate + 20 de oameni în picioare acolo. Măcar aveam loc la margine, deci eram cu o bucă (scuzaţie expresia) în aer, că altfel nu încpăeam, ţinând cont că eu am 85 de kg şi ăia de lângă mine cam tot în gabaritul ăsta erau. La întoarcere tot cu tren full, dar 20-76.... altă viaţă, 3 fotolii pe rând, cu loc suficient. Altă dată Bucureşti - Mediaş, dar cu loc prins în compartiment... tot înghesuială, prize din părţi (,,nu merge la vagonu' ăsta, aşa e de când am plecat") şi climatizare defectă (în toiul verii). S-a rezolvat totul cu cheia pătrată din dotare şi cu ţinut uşa la compartiment deschisă, ceea ce genera un pic de curent. Tot atunci, am avut în compartiment 4 pensionare care veneau de la tratament de la Mangalia... deci bagaje peste tot: sub scaune, pe suporturi şi pe culoar (că avuseră bilete de 18 zile, deci aveau ceva bagaj), de am stat cu rucsacul în braţe până la Braşov când au coborât.
Am mai făcut diverse rute cu 20-49, gen Bucureşti - Zalău (slavă Domnului că am fost doar 3 persoane în compartiment), Bucureşti-Constanţa, Bucureşti-Braşov, Cluj-Bucureşti. Ca fapt divers, niciodată nu am găsit prize funcţionale, deşi m-am cărat mereu cu laptop ca să mă uit şi eu la nişte filme în cele 4 -> 16 ore de drum (în funcţie de rută).
Dacă ăsta-i confort... sincer, abia aştept să-mi iau maşină.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 17:53

Deci 21-87 is parfum daca aveau si masuta pe spatar la scaun erau aproape perfecte!!Singur defect materialele mai slabe din interior!!
Se simte nevoia unui vagon clasa a2a pentru trenurile IC si restul bagate pe IR pe trenuri de zi si cele compartimentate de trenurile de noapte!!Am vazut 21-87 si pe grupa de Resita
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 18:43

redeme a scris:
karpaty a scris:
am mers cu 20-49 pe ruta Satu Mare-Mangalia 21 de ore si m-am simtit excelent
De curiozitate, câte locuri din cele 8 erau ocupate?

Toate , pentru ca era vara si mergea lumea la mare , eu mereu am gasit prizele functionale si clima fara problema iar daca e prea rece se poate regla din compartiment daca se da la maxim pe cald chiar baga aer cald deci probleme nu am intampinat , ce ma deranjeaza sunt usile de la intrarea pe culoar ca se blocheaza pe deschis dar e acolo un buton care eu mereu umblu la el sa fac sa functioneze acele usi .
Nu suport persoanele care deschid geamul cand instalatia de AC functioneaza si baga rece , de multe ori am mers si am inchis toate geamurile pentru a functiona clima asa cum trebuie numai ca omul ne educat nu stie ca daca ai clima geamurile trebuiesc obligatoriu inchise de asta ma bucur ca nu se mai fabrica vagoane cu geamuri care sa se deschida . Mad

_________________
595423Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Bdeem_8496_aVagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 10/10/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 19:58

Am mers cu vagoane 20-49 la Iasi. Pe vremea cand erau pe acceleratul Iasi --- Galati si retur. Chiar anul trecut in aprilie! Inca era racoare afara dimineata si a functionat climatizarea si am avut prizele functionabile pe tot parcursul!!
Sus In jos
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6057
Data de inscriere : 21/06/2009

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitimeLun 20 Feb 2012 - 23:59

Citat :
Toate , pentru ca era vara si mergea lumea la mare , eu mereu am gasit prizele functionale si clima fara problema iar daca e prea rece se poate regla din compartiment daca se da la maxim pe cald chiar baga aer cald

Situatia descrisa mai sus e ok (ce n-as fi dat ca si la 40-31 sa se poata face treaba asta), insa, daca nimeresti in zona semi-salonului (ca acea portiune cu pereti despartitori de sticla nu o poti numi salon) ce faci? Insa va supun atentiei un aspect intalnit de mine pe relatia Cluj-Iasi:
1. vagonul 19-55 baga caldura inegal; compartimentul 5 te sufoca in timp ce unele parti ale vagonului sunt mult mai reci; ca si cum ceva impiedica circulatia aerului
2. vagonul 20-49 compartimentat normal (nu cu batjocura aia de semi-salon) avea, pe culoar, dar si in o temperatura numai buna. Ca era un 20-49 0xx sau 20-49 1xx nu pot spune, dar, in niciun caz nu era subseria 200
Partea proasta este ca batjocura aia de semi-salon e prezenta si pe vagoane cu pretentii cum ar fi:
19-76
20-76
30-76 (de fapt, ar fi un 10-76, ca nu am observat nicio indicatie ca acolo ar fi si locuri de clasa a doua)
22-96
Sus In jos
Continut sponsorizat





Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vagoanele din seria 20-54 si 20-55 - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Vagoanele din seria 20-54 si 20-55
Sus 
Pagina 10 din 41Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 41  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» TRS-Romania
» Vagoanele anilor '50 '60
» 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
» Aspecte tehnice generale la vagoanele de calatori

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-
Mergi direct la: