|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Mar 14, 2013 4:34 pm | |
| Mie imi place de visele voastre Eu totusi am postat ceva ce s-ar putea sa fie real acuma ma intorc cu altceva. - IR12942 Satu Mare 14.00-Deda-GHIMES-Buzau-Mangalia 10.00 - IR11941 sau 11943 Mangalia 16.00-Buzau 22.30-GHIMES-Deda 5.50-Satu Mare 12.30 Trebuie schimbat si numele trenul asta e SOMES nu Liviu. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam Mar 16, 2013 5:32 pm | |
| Daca s-ar inlocui cu vagoane unele trenuri de pe Bucuresti-Urziceni si R9101/9442/9108 (Bucuresti-Pietrosita) si s-ar atasa acele Desiro la cel(e) de Bucuresti-Tulcea ca extensie Medgidia-Constanta-Mangalia ar rezulta urmatorul mers:
IR1981/19xx Buc pl 5.55 ... Medgidia 8.22-8.30 Constanta 9.02-9.07 Eforie Nord 9.28 Eforie Sud 9.35 Costinesti 9.55-10.03 Costinesti Tabara hc 10.07 Neptun hc 10.18 Mangalia sos 10.28 (Constanta-Mangalia circula facultativ)
IR1983/19xx Buc pl 15.30 ... Medgidia 17.55-18.00 C-ta 18.27-18.32
IR19xx/1980 Constanta pl 8.45 Medgidia 9.12-9.21 ... Buc sos 11.50
IR19xx/1982 Mangalia pl 15.47 Neptun hc 15.57 Costinesti Tabara hc 16.08 Costinesti 16.14 Eforie Sud 16.34 Eforie Nord 16.40-16.48 Constanta 17.10-17.20 Medgidia 17.47-17.58 ... Buc sos 20.32 (Mangalia-Constanta circula facultativ)
Pe langa automotorul de Tulcea alte doua automotoare pentru Constanta ar fi suficiente acum in extra-sezon. N-ar mai fi nevoie sa continue 1822/1821 si 1632/1631 Buc-Constanta, in felul acesta se rezolva problema uzurii materialului rulant (EA+3 vag), problema consumului de curent si mai cred eu ca se acopera si cheltuielile cu motorina la cati calatori mai folosesc trenul acum ca timpul de mers e destul de crescut baza ramanand incontinuare autocarele. Si mai dau si solutia in locul acestor trenuri 1822/1821 si 1632/1631
IR1681 Buc pl 8.30 ... Constanta sos 11.15 IR1684 C-ta pl 19.07 ... Buc sos 21.49
Nu-mi sariti in cap, e doar solutie de avarie pana se remediaza problemele acestei magistrale. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam Mar 16, 2013 5:39 pm | |
| 1684 ar fi bun pentu legatura la 1821, dar 1982 ajunge (la 20:32) dupa plecarea lui 1631. Cred ca ar putea fi lejer mutat cu vreo 2 ore mai devreme sa acopere si intarzierea |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam Mar 16, 2013 5:55 pm | |
| Sa-l mute pe 1682 in locul lui 1684 si se acopera si "gaura" asta |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam Mar 16, 2013 6:43 pm | |
| - Marius 926 a scris:
- Sa-l mute pe 1682 in locul lui 1684 si se acopera si "gaura" asta
ar fi si asta o varianta... dar tot ramane un gol de 7 ore. Eu l-as muta chiar pe 1682 de acum sa plece la 11-12 din Tantza si eventualul 1982 sa mearga pe trasa lui 1684 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam Mar 16, 2013 6:51 pm | |
| O mutare destul de interesanta. Pacat ca nu vedem aceste solutii decat noi pasionatii feroviari |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum Mar 17, 2013 12:11 am | |
| Compunere: 40-31,19-76,22-96/76,22-96/76 |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 18, 2013 8:32 pm | |
| Trenurile IR1632,1742 si retur sunt pe acelasi traseu cu aproape acelasi mers. Acuma va ofer un plan care e mai rentabil chiar daca vrea sa salveze banii. Incepem cu anularea sezonierului LIVIU. In ultima vreme au batut joc de tren, acuma spun un NU mersi, nu mai vrem asa ceva in continuare.
1632 ORADEA-BUCURESTI N ramane cu orele din MT 2012/13 dar limitat pana la Bucuresti. 1631 plecare din Bucuresti la ora 18.30
- IR 1742 Satu Mare-Constanta(Mangalia) Circula zilnic, iar in sezon estival pana la Mangalia cu acelasi nr. :
Baia Mare 17.30-Satu Mare 18.00 Oradea 20.15-20.18-Cluj 22.50-23.02-Dej Calatori 00.15-Brasov 06.30-06.42-Bucuresti N 09.00-09.15-Constanta 11.40 (-11.55 -Mangalia 13.20)
Compunere le plecare din Baia M.: LOC+20-76,19-76,20-76,20-76,71-31,44-31,44-31,71-31,44-31. - In statia Cluj Napoca ataseaza la siguranta grupa de vagoane CLUJ NAPOCA 20-76,20-76 eventual o cuseta/dorimit sau ambele. - In statia Beclean pe Somes ataseaza la siguranta grupa de vagoane SIGHETU MARMATIEI A(19-76),B (21-90),AcBc(44-31).
- IR1741 (Mangalia19.30-)Constanta 21.00-23.40 -Brasov 02.20-02.35 -Deda 06.35- Dej Calatori 07.25-Cluj Napoca 08.30-08.45 -Oradea 11.20-11.25-Satu Mare 13.20 -Baia M. 14.00 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 18, 2013 8:59 pm | |
| Tu iti dai seama ce spui ? cum sa ocolesti atat din Baia Mare pana la Cluj prin Satu Mare si Oradea , este un ocol imens . Eu zic altceva , 1631/1632 ramane asa cum este si in sezon prelungit la Mangalia , se anuleaza 1741/1742 si circula permanent 1941/1942 , si pe linia 400 trebuie sa fie ceva catre litoral cu grupa directa de la Sighet si Mures . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 18, 2013 9:22 pm | |
| Din pacate de la an la an dispare notiunea de ,,tren sezonier,, mai grav e ca dispar si trenurile in sine (ex 1936/1935, s.a.) 1742/1741 merge si asa cum e acum prelungit doar pana la Constanta, cu conditia sa se rezolve problemele M800 asa cum a promis actualul Ministru Relu Fenechiu. Si-asa garnitura sta toata ziua in Grivita, merge revizuita si in Grupa Tehnica Constanta. In felul acesta vagoanele lui 1681/1684 se pot folosi pe alt tren sezonier. @92dragos totusi Satu Mare-Baia Mare se face in ~ 1h25min fara a astepta la incrucisari. E o idee buna sa circule trenul propus de tine dar doar pana in Cluj Napoca (300) sau pe Brasov-Deda-Satu Mare. Raman la ideea ca datorita temperaturilor ridicate din miezul verii ce duc la dilatarea sinelor trenurile actuale sezoniere trasate asa cum sunt, numai ca nu se respecta 100% din pacate, sunt bine gandite, respecta in mare parte timpii de mers -1921/1922 Ramnicu Valcea-Mangalia, e bun asa trasat -1992/1991 Tm-Mangalia cu ramura Resita/Deva (dar sa existe ramurile), e bun asa -1960/1961 Iasi-Mangalia cu ramura de Suceava/Botosani, e bun asa -1944/1945 Satu Mare-Mangalia cu ramura de Sighet, din pacate mai mult decat atat nu se poate scoate la acest tren din punct de vedere orar, doar daca e mutat prin Buc Baneasa ar fi un castig de 90-120 min si asta daca se rezolva problemele acestei magistrale. -1822/1821 Arad-Buc Nord-Mangalia, e bun asa -1632/1631 Oradea-Mangalia cu ramura de Targu Mures/Sibiu, macar sa se incerce cu aceste grupe iar daca nu sunt rentabile atunci sa se scoata si introdusi acesti sobolani de legatura cum pretinde Dr2005 solutia pe sectiile secundare. Aici cred ca ar trebui trasat 1632 in locul fostului 1936 din Oradea sa plece pe la 17.04 (in trasa lui 1938) la Mangalia sa soseasca ~9 a doua zi ca tren sezonier 1936/1935, iar 1935 sa plece din Mangalia pe la 16.30 la Oradea sa soseasca in trasa lui 1631 la 9.06 a doua zi. Sa circule prin Bucuresti Baneasa. Si pentru 1632/1631 am o solutie Cluj 22.22 Buc Nord 7.55-8.15 Constanta 11.10-11.25 Mangalia sos ~ 12.50 Mangalia 17.45 Constanta 19.05-19.20 Buc Nord 22.00-22.30 Cluj 8.07 -1970/1971 Galati-Constanta e bun asa -astea din Bucuresti sunt bune puse la plecare insa la sosire dinspre Litoral trebuiesc regandite Bine astea sunt cateva "nebunii" de-ale mele ca oricum tot ca ei fac specialistii din cfr
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Mar Mar 19, 2013 8:05 am, editata de 4 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 18, 2013 9:47 pm | |
| Grupe directe pentru 10 călători nu prea se merită... Pe Sighet trebuia dat un Desiro de la Cluj să penduleze pe Sighet - Ilva Mică şi retur, care să dea legături la toate trenurile de lung parcurs (Bucureşti, Cluj, Timişoara, iar vara Mangalia). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 18, 2013 10:10 pm | |
| Eu am mai spus asta , daca o grupa directa are 10-15-20 de calatori atunci o legatura cu schimbare daca are cel mult 5 , omului nu ii convine sa mearga cu un tren pana in punctul x si acolo sa schimbe trenul cu 2 genti dupa el si cu 2-3 copii , trenul/grupa directa atrage calatorii iar legatura cu schimbare alunga calatorii , aici vorbim din punctul de vedere al calatorului , pe calator il intereseaza sa mearga cat mai confortabil fara trambalare din tren in tren , din punctul de vedere al CFR nu mai e nevoie de tren pe motiv ca nu este rentabil , asa toate trenurile din tara asta nu sunt rentabile ca toate au 2-3 vagoane hai maxim 5-6 .
Eu zic ca CFR trebuie sa se gandeasca si la calator , cum sa il atraga si prin grupa/legatura directa se atrage calatorul mai ales ca in prezent viteza de deplasare a trenurilor la noi este scazuta si asta atarna mult in minus in fata calatorului , cumva cumva trebuie sa atragi calatorul si prin tren direct se pot atrage calatorii la tren . |
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri Mar Mar 19, 2013 6:56 pm | |
| - 92dragos a scris:
Compunere: 40-31,19-76,22-96/76,22-96/76 ,trenul asta o sa circule vreodata? |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Mar 19, 2013 8:27 pm | |
| [quote="billy752-istu"] Sa speram !! Ca totusi ai vazut, eu am acceptat faza agnormala a CFR-ului si am lucrat la o ramura care sa fie cea mai buna pentru relatia si s-ar putea realiza in orice moment |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Mar 19, 2013 9:18 pm | |
| [quote="92dragos"] - billy752-istu a scris:
- Sa speram !! Ca totusi ai vazut, eu am acceptat faza agnormala a CFR-ului si am lucrat la o ramura care sa fie cea mai buna pentru relatia si s-ar putea realiza in orice moment
Totusi pentru ce acele 4 minute stationare posibil cu suprimare din statia Reghin? Mai degraba sa-l astepte in Reghin IR1645 ca tot are oprire acum 18.51-18.52. Sau tu stii ceva despre viitorul mers al lui 1645 si nu vrei sa ni-l spui? Ori sa inteleg ca e o trasa in varianta proprie? Ma poate ajuta cineva cu compunerea lui IC346/347 ? Multumesc Ma gandeam pentru la vara, asta ca tot sta garnitura in Grivita ~ 21 ore, sa fie prelungit pana la Constanta in trasa lui IC581 ca tren IR xx347/xx346. A doua zi xx346 sa circule in trasa lui IR1980 (in locul acestor Desiro ar trebui introduse Malaxe de legatura Medgidia-Tulcea ca tren R sau RE) Constanta pl 8.55 Buc Nord sos 11.50 pl 13.10 (sos la 11.50 ca masura de protectie in caz ca mai intarzie sa aibe timp sa ataseze Nordul si garnitura lui 531 si sa plece in grafic). Apropo de IC531/532 si trenul asta ar trebui declasat din IC in IR cel putin cat dureaza lucrarile de reabilitare pe M300. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |