|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 03 Apr 2012, 23:28 | |
| - bvio88 a scris:
- karpaty a scris:
- Deci aceste internationale Orient Expres ; Balt Orient Expres ; Nord Orient Expres ; Karpaty ; Dacia ; Wiener Walzer ; Kalman , trebuie sa circule din Bucuresti !!!
Chiar kalman imre, wiener walzer si orient express nu au cum sa circule din bucuresti si nici nu vor circula niciodata. Sunt trenuri mult prea importante ca sa vina in RO. Totusi se poate baga grupa de vag. pentru kalman imre [wlab pt. munchen si eventual 1*21-90 pentru wien, am auzit ca trenu asta e f aglomerat din budapest, si numai bine ar pica niste vag. in plus, care nus de la MAV(care s niste zgarciti)], dacia ar trebui facut buc-budapest cu grupa de wien si pannonia din buc, cu wlab de praha, munchen si 21-90 pentru wien. Kalman , Wiener Walzer , si Orient Express AU CIRCULAT din Bucuresti , Wiener Walzer chiar mergea pana la Constanta . |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 04 Apr 2012, 09:50 | |
| draga,indiferent ce si cum ar trebui sa exsite legaturi intre bucuresti si viena,budapeste,sofia,atena,varsovia,berlin,paris,venetia,beograd dunav,moscova,istambul(macar)!!!! |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 04 Apr 2012, 11:17 | |
| - manuela a scris:
- draga,indiferent ce si cum ar trebui sa exsite legaturi intre bucuresti si viena,budapeste,sofia,atena,varsovia,berlin,paris,venetia,beograd dunav,moscova,istambul(macar)!!!!
Da,fara calatori pe anumite rute. :roll: |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 04 Apr 2012, 11:46 | |
| - AndiCFR a scris:
Da,fara calatori pe anumite rute. :roll: Chiar daca nu exista calatori cum zici tu pe anumite rute desi ma indoiesc , aceste trenuri se pot utiliza foarte bine si pe parcurs intern deci goale nu vor fi . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 14 Apr 2012, 17:04 | |
| La ce bun sa se introduca rute daca ele nu sunt folosite...a mai ramas ruta de Moscova deschisa, si asta datorita faptului ca Bulgaria Express n-are pe unde s-o ia altundeva. Atata timp cat nu is calatori suficienti, sau mai degraba nu se stie cum sa fie atrasi, nu trimite nimeni de ne*un vagoane decente hat-departe doar ca sa fie si poate-poate or veni si oamenii la ei. Si daca e sa fim onesti, trafic mare de microbuze/autobuze/masini mici sunt si cu Spania, Castillon, unde e ditai enclava de romani care periodic mai vin in Ro. Alta zona cu multi romani ar fi Italia, Milano, Roma, dar deh, aia nu asteapta sa se imbulzeasca la trenul/vagoanele directe ale CFR-ului. Pe rutele astea externe nu e suficient doar sa bagi trenul, in epoca moderna trebuie sa il si promovezi, sa sari cu ceva oferte bune s.a.m.d., ai concurenta de la autobuze, avioane...uite un exemplu, chiar azi am cerut o oferta penr un zbor direct Cluj-Valencia - mi s-a dat de la o agentie de turism (deci nu direct de pe site-ul operatorului, unde probabil era si mai ieftin lipsind comisionul agentiei tde turism) - mi s-a dat un Wizzair, pentru sambata viitoare, 21.04, la 135 EUR, toate taxele si un bagaj de cala de 32 kg incluse. In veci n-o sa poata CFR sa contrabalanseze oferta asta, nici la pret, nici la timp, nici la confort, nici la nimic. Plus ca la ce saracie de vagoane decente e in CFR, numai asta le-ar trebui, sa mai piarda vreo 10 vagoane de varf prin Europa si alea sa mearga goale.
Uitati-va la moldoveni si vagoanele lor catre Italia. Discutam noi, romanii, deci unii dintr-o alta tara, de proiectul lor; au stiut sa-l mediatizeze, sa-l faca cunoscut, sa ii faca pe oameni curiosi, una-alta. La noi sanchi, afli de un tren nou asa... razant... cand se anunta MT nou la tv, si dupa aia e ingropat in uitare. Sau mai bine, se anuleaza dupa 2 luni de circulatie, precum 1841.
Ultima editare efectuata de catre ATM in Sam 14 Apr 2012, 17:13, editata de 1 ori |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 14 Apr 2012, 17:12 | |
| - manuela a scris:
- draga,indiferent ce si cum ar trebui sa exsite legaturi intre bucuresti si viena,budapeste,sofia,atena,varsovia,berlin,paris,venetia,beograd dunav,moscova,istambul(macar)!!!!
Spre Budapeste chiar mai tre' niste trenuri. Eventual prin Suceava |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 14 Apr 2012, 21:02 | |
| In toata UE trenurile circula pe distante mici si medii nu pe distante lungi de mii de kilometri. Este dificil sa impaci, sa fie de acord toate companiile de caii ferate prin care ar tranzita aceste trenuri in UE. La autocare, avioane nu este necesar deoarece nu le intreaba nimeni de "sanatate" , nu au nevoie firmele de acordul tuturor tarilor prin care tranziteaza, ci doar de niste documente.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 14 Apr 2012, 22:10 | |
| Pe distanţe de mii de km nu circulă din simplul fapt că sunt nerentabile. De altfel, nici autocarele nu circulă pe distanţe lungi, singurele care merg mii de km fiind cele cu punct de pornire din România, fosta Iugoslavie sau Bulgaria, adică zone unde numărul de curse low-cost e mic şi/sau infrastructura (rutieră sau feroviară) nu permite accesul facil la aeroporturi din toate zonele ţării. _________________ :TTT:
|
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Apr 2012, 12:42 | |
| Ar avea ceva calatori IR 1750 Suceava-Sibiu? Ma gandeam ca ar fi bun cuplat cu IR 1623 Bucuresti-Sibiu,ca tot sunt la aceeasi ora in Brasov.IR 1623 ar putea pleca din Bucuresti putin mai tarziu,ca sa nu stea in Brasov asa mult pana cand se fac manevrele cu IR 1750. Compunerea ar fi grupa de Suceava in fata iar la intoarcere,dimineata,sa fie la coada trenului.Astfel in Brasov electrica de la IR 1623 sa fie decuplata de la tren la fel ca electrica de la IR 1750,se cupleaza GM la IR 1623 iar apoi se face cuplarea cu IR 1750. La intoarcere se decupleaza GM-ul de la IR 1624,se pune electrica si trenul pleaca spre Bucuresti,apoi alta electrica vine la IR 1751 si pleaca spre Suceava,parerea mea. Evident,toate astea doar daca vor fi calatori . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Apr 2012, 13:59 | |
| 1623 de ceva vreme plimba 5 vag mai mult goale intre Brasov si Sibiu unde sa mai bage inca 3 in plus ?
ideala ar fi fost legatura de la 1750 la 1623 dar asta ar insemna ca 1623 sa plece mai tarziu din Buc.Nord iar in Brasov sa traga la acelasi peron cu 1750 iar acesta din urma sa nu vina intarziat mai mult de 10 min. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Apr 2012, 17:05 | |
| da ce important oras este sv pentru a-l lega zilnic de sibiu?doar pentru ca este flutur de acolo?sunt atatea rute intre principalele orase mari ale tarii neacoperite ,la astea ar trebui sa se gandeasca mai marii cfr-ului nicidecum la lipirea unei grupe de sv la ir bucuresti nord-sibiu. |
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Apr 2012, 17:19 | |
| - manuela a scris:
- da ce important oras este sv pentru a-l lega zilnic de sibiu?doar pentru ca este flutur de acolo?sunt atatea rute intre principalele orase mari ale tarii neacoperite ,la astea ar trebui sa se gandeasca mai marii cfr-ului nicidecum la lipirea unei grupe de sv la ir bucuresti nord-sibiu.
Manuela tu si comentariile tale rautacioase, pregatite pentru campania electorala. Ai cateva frustrari in tine,ceva de speriat. Nu stiu ce aventuri ai avut tu prin suceava,dar esti cateodata prea de tot. Ce treaba are flutur cu ir 1750/1751. Aceasta pereche de trenuri apartine regionalei brasov si nu are treaba cu suceava(reg. iasi). Sa fim seriosi cine merge 8h pana la brasov si mai apoi inca 3h pana la sibiu si sa ajunga la 12 noaptea.. Ar fi bine daca ir1623 ar ajunge in brasov dupa 1750, poate se vor gasi cativa curajosi si doritori. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Apr 2012, 21:00 | |
| Numai propunerile ei sunt bune . Revenind la subiect IR 1623 ar putea sa ajunga deodata cu IR 1750 si sa plece peste 10-15 minute.Sigur ar fi ceva calatori care sa coboare dintr-un tren si sa urce in altul. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 20 Apr 2012, 00:39 | |
| Nu prea au gandit cei de la CFR CALATORI cand au pus 2 trenuri intre capitala si Sibiu la interval de 1 ora, dar la ei oricum DELASAREA este caracteristica. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 20 Apr 2012, 02:21 | |
| Eu propun (doar) (re)introducerea trenurilor regio(express) de lung parcurs! Vreau (din nou) Petrosani - Bucuresti, Petrosani - Constanta, Petrosani - Iasi, etc. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |