|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6047 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 20:34 | |
| - Dr2005 a scris:
- Da' io tot cu Regiotransul de la 9:20 o să plec, nu are rost să mă înghesui în nişte 20-49-uri deja full.[/i]
Esti sigur ca vor fi 20-49 ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 20:40 | |
| Ce ar putea fi? Bine... ar putea să fie AVA200 salon sau ce mai are 1696/1696 acum. Dar tot vor fi full. _________________ :TTT:
|
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5409 Data de inscriere : 03/11/2011
| | | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 20:52 | |
| Pai ce sa mai anuleze pe aici deja sunt doua in curand: 591/594 si 360/361, despre 1695/1696 nu se intrevad deocamdata surprize, parerea mea e ca ramane incontinuare in circulatie. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 21:00 | |
| Doctore,IR Craiova-Pitesti-Bucuresti are acelasi scop ca si Timisoara-Deva-Sibiu-Brasov-Bucuresti Nord .. te asigur ca nu i nimeni ne*un sa mearga pe ruta ocolitoare spre Craiova cand are atatea trenuri directe.. Ideea e sa lege anumite orase cu o rentabilitate cat mai buna .. spre Exemplu de pui 1621 doar pana la Deva ,circula mai mult ca sigur pe Sibiu-Deva pustiu .. dar asa iti zic eu ca sapt trecuta 1622 pe Deva-Brasov a fost foarte foarte aglomerat .. in Brasov au coborat 90% din oameni,mare parte din ei calatorind TM-Deva BV cam 40 % si restul Sibiu-BV.Si mai erau altii cum e cazul meu spre Bucuresti Nord,doar pt a evita tigania din 1824,si sa nu ma trezec cu noaptea n cap la 1347,care de altfel e aglomerat de cand are 2 vagoane .. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5409 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 21:04 | |
| mai bine sa ocolesc decat sa schimb 7 trenuri si sa ma trambalez cu bagaje.prefer rutele lungi in detrimentul bucatalirii rutelor. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 21:22 | |
| - manuela a scris:
- mai bine sa ocolesc decat sa schimb 7 trenuri si sa ma trambalez cu bagaje.prefer rutele lungi in detrimentul bucatalirii rutelor.
Uite aici rute directe intre Buc si Craiova .. http://infofer.ro/R3.asp si daca nu te saturi de astea mai ai si regiourile din Basarab.Prin unirea Buc-Pitesti si Pitesti-Craiova .. poti ajunge din Bucuresti mai departe de Pitesti .. lucru care altfel nu ai putea sa o faci,decat cu legaturi prin Caracal si alte trestii de genul. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 29 Mai 2012, 22:51 | |
| Zilele astea am gandit o trasa ptr IR 1862 si 1861 Iasi-Mangalia si retur avand in vedere circulatia in regim electrificat incepand din decembrie 2012 pe M704 Tecuci-Barbosi si am doua variante dus/intors, la baza calculului orientativ am graficul actual plus cel al trenurilor 12591, 12590, 1970, 1971
Varianta 1 IR 1862 Iasi 22.08...mersul actual (din decembrie sigur va fi altul)...Tecuci 0.59-1.14 Liesti 1.44 (1), Barbosi pe racordul spre Braila trece (orientativ zic) la 2.41, Braila 2.57-2.59, Ianca Halta 3.30 (1), circula prin Faurei Ramificatia Ciresu (evita rebrusarea de la Faurei) Tandarei 4.30 (1) Fetesti 5.01 (2), C Pod 5.25 (1), Medgidia 5.42 (1), Palas 6.03 (1), Constanta 6.11-6.30 iar de aici continuarea la Mangalia conform graficului lui 13031, Mangalia sos 7.54.
IR 1861 Mangalia 12.18 (orientativ, poate pleca mai devreme in functie de celelalte sezoniere, opriri de 2 min in statiuni, Constanta 13.40-13.55, (1682 sa zicem pleaca la 14.05), Medgidia 14.23 (1), C Pod 14.42 (1), Fetesti 15.10 (2), Tandarei 15.38 (2), Ianca Halta 17.16 (2), Braila 17.50 (2) (se modifica 7367 circula mai devreme cu cateva min si sta in Braila sa treaca 1861), Liesti 18.59 (1), Tecuci 19.30-19.45, apoi mersul actual Iasi sos 22.39 (sa nu aud de 22.48, e temporar cat circula sezonierul 1964, motivul IR 1963 asteapta in Balteni IR 1964).
Varianta 2 combinat cu 1668 si 1663 asta daca nu depaseste tonajul maxim admis pe Barnova, deci IR1668 Iasi pl 23.40,....Tecuci sos 2.25 (de aici IR1862) pl 2.40, Liesti 3.10 (1), Braila 4.25 (2), Ianca H 4.56 (1), Tandarei 5.56 (1), Platonesti hc 6.03 (1), Movila 6.11 (1), Fetesti 6.30 (2), C Pod 6.54 (1), Medgidia 7.11 (1), Palas 7.32 (1), Cta 7.40-7.55, de aici opriri peste tot, in statiuni cate 2 min, nu ca vreau eu dar asa e la moda pe aici, Mangalia sos 9.24.
IR1861 Mangalia 12.42, cate 2 min opriri in statiuni, Cta 14.04-14.19, Medgidia 14.47 (1), C Pod 15.06 (1), Fetesti 15.34 (2), Tandarei 16.02 (2), Ianca H 17.40 (2), Braila 18.14 (2), Liesti 19.23 (1), Tecuci sos 19.54 (de aici IR1663) pl 20.14....Iasi sos 23.08. Solutie zic eu ar fi, iarna cat are? 3 vag, vara? 5-6. Deci separat de grupa de suceava caruia ii gasesc eu o solutie.
Pareri? pro? contra? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 29 Mai 2012, 23:25 | |
| Eu sunt de acord cu aceasta varianta adica prima , sa circule singurel 1861/1862 doar ca de la an la an numarul calatorilor tot scade iar sa menti in circulatie un tren cu 3-4-5 vagoane maxim in extrasezon nu se merita de asta ei acum combina mai multe trenuri astfel mai economisesc si ei din plata TUI pe trasa separata . Daca nu vin cu oferte cat mai bune in cativa ani nu mai merge nimeni cu trenu doar cei ce mai au reducere , deja in prezent sunt trenuri care circula mai mult goale si ma refer la IR si IC oare de ce ? din cauza pretului mare si durata calatoriei la fel de mare , macar cu 10% daca se scade pretul la toate trenurile si apoi bagate oferte gen anticipatie si fidelitate dar nu cum este in prezent ci altfel adica eu unu as face in felul urmator : tarifarea sa fie cum a fost pana la mersul actual , adica pe intreaga distanta pe care circula calatorul nu separata pe fiecare tren iar reducerea de fidelitate aplicata atunci cand intre A si B calatorul schimba trenul , exemplu plecam din Iasi la Tg.Jiu , in acesc caz nu avem tren direct si se utilizeaza 2 sau mai multe trenuri , CFR ofera reducere pentru ca nu are tren direct si daca intre aceste orase ar fi un tren IR direct sa zicem ca un bilet ar fi 100 de lei iar calatorul schimba trenul in Bucuresti deci utilizeaza 2 trenuri IR primeste 10% reducere ca nu are tren direct adica un fel de bonus oferit din partea CFR ca nu are tren direct , iar cazul 2 in care sa zicem ca intre Bucuresti si Cluj calatorul nu vrea sa mearga cu un tren direct si merge cu 3 trenuri prin schimbare la fel sa se acorde reducere de 15% , asa ar fi normal sa se aplice aceasta reducere de fidelitate adica esti fan calatoriei cu trenu si nu emrgi cu tren direct , schimbi trenurile intre A si B primesti o reducere , asa da . In acest caz daca un calator are timp si vrea sa plateasca cat mai putin pentru calatoria pe care o face , achizitioneaza biletul cu anticipatie si cu schimbare unde primeste reducere semnificativa deci iese mai ieftin fata de un tren direct . |
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5844 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 29 Mai 2012, 23:51 | |
| Sa inteleg ca in opinia ta ar fi doua perechi de IR intre Braila si Constanta?Nu zic ca e rau dar de unde luam atatia calatori, plus ca nu cred ca-s asa multi oameni care s-ar urca intr-un tren la 2 noaptea (din Braila) cand au unul la 7 dimineata!Din punct de vedere al timpilor de parcurs si al trasei un tren de Iasi, prin Braila este o mana cereasca, insa ar trebui usor modificate orarele.Ce ar fi daca trenul ar pleca din Braila spre litoral dupa-amaiza? (sa fie pe trasa R8214/8213). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 29 Mai 2012, 23:57 | |
| - stefan_br a scris:
- Sa inteleg ca in opinia ta ar fi doua perechi de IR intre Braila si Constanta?Nu zic ca e rau dar de unde luam atatia calatori, plus ca nu cred ca-s asa multi oameni care s-ar urca intr-un tren la 2 noaptea (din Braila) cand au unul la 7 dimineata!Din punct de vedere al timpilor de parcurs si al trasei un tren de Iasi, prin Braila este o mana cereasca, insa ar trebui usor modificate orarele.Ce ar fi daca trenul ar pleca din Braila spre litoral dupa-amaiza? (sa fie pe trasa R8214/8213).
Automat daca va trece prin Braila trenul Iasi-Mangalia se va anula Galati-Constanta , nu are rost sa ti 7 trenuri pe o relatie unde nu mai merge lumea cu trenu cum mergea acum 20 de ani . |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8734 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 00:17 | |
| daca te duci seara pierzi o dupa amiaza de plaja la hotel te cazeaza la 12 ziua |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 01:05 | |
| Imi convine trenul Iasi - Constanta prin Barbosi deoarece este un timp mai redus si mai putini bani decat prin Buzau, si sa fie doua trenuri din Braila + Barbosi (Galati) catre Iasi si Constanta si RETUR. Dar va depinde de dorintele CFR CALATORI nu ale mele. Mai ales ca sunt atatea autocare/microbuze intre Galati, Braila si Constanta. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8734 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 11:58 | |
| pai cu ce te afecteaza pe tine, de "Undeva in sudul Romaniei", un eventual tren Iasi - Barbosi - racordare Faurei - Constanta ?!
|
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5795 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 12:10 | |
| Nu stiu eu multa geografie, dar stiu ca orasul Constanta este "Undeva in sudul Romaniei". |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |