| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 15 Mai 2012, 12:29 | |
| La CFR nu gindeste nimeni ca in ... Elvetia de exemplu, sa fie si autobuze ale CFR.
E ineficient sa circuli de la Iasi sau Bistrita la Tulcea cu ocol prin Medgidia, mai ales ca linia nu ofera conditii de viteza. Ar fi mai bine ca anumite trenuri sa ajunga la galati de unde sa fi preluat de autobuze CFR in continuare spre Tulcea. Sigur toate astea ar trebui sa fie in corelatie cu agentiile de turism pentru ce e de vazut pina la Tulcea, cu vapoarele spre delta etc. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 15 Mai 2012, 14:15 | |
| La CFR peste 80% is oameni care nu au ce cauta in societatea asta, practic ei au ajuns acolo ptr serviciu sa poata trai.
Aseara la 21:10 o incompetenta de casiera din gara Sinaia mi-a facut o caruta de nervii, sa scap si trenul din cauza ei cu biletul lor de bicicleta cu tot, eu ai spuneam unde sa intre mai repede ia ca nu trebuie sa-i spun eu ce sa faca, apoi cireasa de pe tort ca ea nu sufera ploiestenii, culmea ea tot ploiesteanca e, daca scapam trenul cred ca o puneam sa-mi plateasca taxiul din Sinaia pana la Ploiesti. 8 minute m-a tinut pana mi-a eliberat un bilet de student si un bilet de bicicleta la R 3024.
Cand m-am uitat in geam sa vad cum o cheama a sarit in sus "degeaba te uiti". |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 15 Mai 2012, 15:36 | |
| - dan tm a scris:
- La CFR nu gindeste nimeni ca in ... Elvetia de exemplu, sa fie si autobuze ale CFR.
E ineficient sa circuli de la Iasi sau Bistrita la Tulcea cu ocol prin Medgidia, mai ales ca linia nu ofera conditii de viteza. Ar fi mai bine ca anumite trenuri sa ajunga la galati de unde sa fi preluat de autobuze CFR in continuare spre Tulcea. Sigur toate astea ar trebui sa fie in corelatie cu agentiile de turism pentru ce e de vazut pina la Tulcea, cu vapoarele spre delta etc. Subscriu 100% la treaba asta si spun ca pe viitor trebuie sa se intample . |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5412 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 15 Mai 2012, 17:19 | |
| - Sergiu rmn a scris:
- Am postat aici deoarece nu exista topic pentru Trenuri Express, erau prezente prin anii '90. Era prin '96-'97 un expres de noapte pe ruta Timisoara Nord-Aradu Nou-Deva-Alba Iulia-Sighisoara-Brasov-Ploiesti Sud-Buzau-Faurei-Galati cu putine opriri, timpi buni de mers. Avea in compunere vagoane de dormit, cuseta, bagaje, cred ca si restaurant chiar daca era de noapte, il vedeam in fiecare seara, la ora 20:00 pleca din Aradu Nou, vagoanele majoritatea erau cu dunga alba in diagonala la unul dintre geamuri, nu stiu ce serie erau. dar pe tabla scria "Expres de Noapte Timisoara Nord ..... Galati". Ar fi necesara o ruta Timisoara Nord-Galati. Are cineva un mers al trenurilor din 96'-97'?
draga,acel tren era timisoara nord-iasi ,a circulat vreo 2-3 ani si doar intr-un singur an avea grupa de galati.avea in compunere vagoane de dormit si cuseta,2 vagoane de clasa a doua si un vagon de clasa intai precum si vagon bar.a circulat si prin cluj napoca chiar daca in mers poate nu era trecut.grupa de galati(cand a avut-o) avea vag de dormit si cuseta.trenul avea vreo 12-13 vagoane dintre care 8-9 erau pt iasi si 4 pt galati. |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5412 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 15 Mai 2012, 17:25 | |
| compunerea ten(tren expers de noapte 35/36 timisoara nord -iasi si retur era urmatoarea: locomotiva clasa 2 clasa 1 clasa 2 bar vag cuseta vag cuseta vag dormit vag dormit vag dormit
la care se adauga grupa de galati(cand circula) cu compunere facultativa. |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 16 Mai 2012, 09:50 | |
| |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8742 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 16 Mai 2012, 11:42 | |
| - paall a scris:
- cireasa de pe tort ca ea nu sufera ploiestenii, culmea ea tot ploiesteanca e
poate s-a mutat la Sinaia sa scape de Ploiesti si de ploiesteni |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 16:11 | |
| Ma uitam azi pe mers si am ajuns la o concluzie : trenurile 1582-1745 se pot combina in unul singur , astfel se realizeaza legatura Constanta-Satu Mare permanenta si mai reducem si din numarul de vagoane aferent acestor 2 trenuri , la fel cu 1746-1583 . O alta combinare intre 2 trenuri ar fi 1692-1681 astfel vom avea o legatura permanenta intre Timisoara si Constanta iar pe intoarcere 1682 trebuie bagat mai devreme cu 3 ore jumate pentru a fi unite trenurile 1682-1693 . Se mai pot combina trenurile de pe Craiova-Bucuresti cu cele spre Iasi/Suceava/Galati , asa se mai reduce din numarul de vagoane necesar garniturilor zilnice (mai ales ca e criza de vagoane) plus ca se realizeaza si noi legaturi directe intre orasele tarii . |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| |
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 17:48 | |
| @Karpaty este o idee buna, problema nu stiu daca e majora pe plan local sosirea lui 1745 in Satu Mare in jurul orelor 24.
@Razvan-trenuri ce sa unesti Craiova-Pitesti-Constanta? trenuri formate din Desiro? Sunt extrem de incomode la drum lung. Suceava-Mangalia ai deja unul mai vrei alt tren? Chiar si Oradea-Mangalia exista in grafic. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| |
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 18:17 | |
| Eu am trimis o petitie in acest scop in care am enumerat multe legaturi care acum sunt rupte in 2-3 bucati si sa existe legaturile directe plus altele noi cum am spus mai sus la care ei au venit foarte frumos cu acelasi raspuns : mersul trenurilor este facut sa deserveasca agentii economici si cat mai multe persoane nu doar un grup restrans de calatori etc etc bla bla ...................... pai acum logic vorbind , un calator sau o familie cand vrea sa calatoreasca intre A si B se duce la gara sau da un telefon unde intreaba ce legaturi sunt intre aceste 2 puncte iar cand primeste raspunsul ca nu exista tren direct sau ca trebuie sa schimbe de 1-2-3 ori si mai sta si prin garii 2-3-4-5 ore este logic ca acel calator se duce si cauta alt mijloc de transport dar ei nu vor sa vada asta ei o tin pe a lor aceeasi mentalitate de acum 100 de ani si pace . |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 18:27 | |
| @Karpaty ptr asta e nevoie de o infuzie majora de tineret in structurile cailor ferate, de oameni intelegatori si cu pofta sa faca ceva chiar nou in CFR, sa fie disponibilizati incompetentii din structurile acestei companii |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 18:38 | |
| - karpaty a scris:
- Eu am trimis o petitie in acest scop in care am enumerat multe legaturi care acum sunt rupte in 2-3 bucati si sa existe legaturile directe plus altele noi cum am spus mai sus la care ei au venit foarte frumos cu acelasi raspuns : mersul trenurilor este facut sa deserveasca agentii economici si cat mai multe persoane nu doar un grup restrans de calatori etc etc bla bla ...................... pai acum logic vorbind , un calator sau o familie cand vrea sa calatoreasca intre A si B se duce la gara sau da un telefon unde intreaba ce legaturi sunt intre aceste 2 puncte iar cand primeste raspunsul ca nu exista tren direct sau ca trebuie sa schimbe de 1-2-3 ori si mai sta si prin garii 2-3-4-5 ore este logic ca acel calator se duce si cauta alt mijloc de transport dar ei nu vor sa vada asta ei o tin pe a lor aceeasi mentalitate de acum 100 de ani si pace .
Pai daca se porneste de la aceasta premiza nu stiu de ce nu lichidam compania CFRCalatori definitiv Insa , bineinteles ca intr-un mediu concurential feroviar aproape inexistent le este usor sa fie sclipitori in raspunsuri aberante si non-europene ... Iar daca fidelizarea calatorului este o treaba prea grea pentru actuala conducere , oare nu este mai bine sa optam cat mai repede pentru un management privat daca se poate chiar o personalitate - doua care au facut istorie la DB sau OBB , niste pensionari respectabili si in buna conditie fizica care sa puna toata pleasca in picioare ? CFRCalatori a transformat , datorita unor minti luminate , transportul feroviar dintr-unul national intr-unul de interes local sau cel mult care sa lege 2-3 orase adica anonimat absolut la umbra motivelor de gen n-avem infrastructura . Acum incepem sa avem infrastructura insa persista aceeasi dezordine si nesimtire de mai bine de 20 de ani iar management zero barat ! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 27 Mai 2012, 20:28 | |
| Poate Piteşti - Constanţa, deşi nu ştiu dacă se justifică. De ce să îi suprataxezi pe cei din Craiova făcând ditamai ocolul prin Piteşti? De fapt, acele trenuri Bucureşti - Piteşti - Craiova ar trebui să meargă doar Bucureşti - Slatina, pentru mai departe se poate pune un 700 ca RE pe Slatina - Craiova. Pentru Timişoara o să fie IR12902, o să plece din Timişoara la 23:25 (sper să anuleze 1695/6), din Bucureşti Nord la 9:05, ajunge la 11:42 în Constanţa şi la 13:14 în Mangalia. Da' io tot cu Regiotransul de la 9:20 o să plec, nu are rost să mă înghesui în nişte 20-49-uri deja full. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|