|
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+73dan tm Spartan1948 Simply18 Cont.dezactivat impuls Amiralul MetalRider liviulav33 spsdc7 riciu j o a n t a Andrey_tm DanyCfrPascani Semafor Katalin4653 TVlad membru dezactivat , florin29sv DUAL Rarau AndreiStefan akumenos myster2008 arianul marius_catalin84 Kriszti219 Radu Tudor Bobby_TM chatnoir401 kasapis2007 NicuS ravers75 StefanMz Adirmvl IonutCFR2009 Teodor IR 1837 alex.alexus.tm razvan - trenuri cata mishu88 @ndrey 060-EA078 cfr500 mureseanu_976 Traveller Adrian78 Luna Balto Dr2005 Costi kristi kkk nenuandrei MariusM DAS 2011 cont inactiv lovekomotive manuela redeme burlington ionutz85 cristi CFR ldh80 Nesebar Vitosa Vlad Mihay Bogdan-CFR bogdan srl Amtrak ATM acar joanta 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 22:13 | |
| Nu am cum. Statul nu are voie să dea bani CFR Călători pentru investiţii! E ordin de la UE. În caz contrar se lasă cu infringement, amenzi, riscăm chiar excluderea din UE.
Nici dacă, brusc, se schimbă politica economică a statului şi se taie finanţarea Bisericii, tot nu se pot da bani la CFR Călători, pentru că operează pe o piaţă liberă, deschisă tuturor operatorilor. Singura soluţie e să aibă bani să îşi poată cumpăra ceva nou. Or... dacă circulă cu DA cu un vagon, nu o să aibă în veci bani. _________________ :TTT:
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 22:14 | |
| Dupa parerea e foarte bine ca s-a bagat grupa Botosani-Timisoara. De exemplu duminica a fost automotorul Malaxa 900 plin cu calatori pentru 1765 Iasi-Timisoara. E umilitor sa mergi cu Malaxa 900 si la Veresti sa ai vagoane de lux. Acum cateva luni un ardealean care pleca din Botosani pentru 1765 urla prin automotor ca "moldovenii sunt nespalati". Totusi Botosaniul are mai multi locuitori decat Suceava plus o gara moderna care merita sa fie deservita de trenuri moderne. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 22:31 | |
| - catalin2014 a scris:
De exemplu duminica a fost automotorul Malaxa 900 plin cu calatori pentru 1765 Iasi-Timisoara. E umilitor sa mergi cu Malaxa 900 si la Veresti sa ai vagoane de lux. Uite ce spune un om de la fata locului, deci malaxorul era plin de oameni pentru IR 1765, deci nu vorbeste nimeni *rost*i, si pentru cei ce merg mai departe cu 1765 e normal sa ai grupa directa intr-un confort bun, eu cred ca vor fi 2 vagoane nu doar unul, mai ales de sarbatori si in weekend e nevoie de 2 vagoane la grupa de Botosani . Ca si tractiune se va folosi un LDH nu DA . Poate ca erau 20 pentru Timisoara dar erau alti 20 pentru Cluj, alti 10 pentru Alba si alti 10 pentru Arad, eventual si 10 pentru Simeria care au plecat mai departe spre Petrosani, pentru acesti oameni trebuie grupa directa ! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 23:07 | |
| - Or... dacă circulă cu DA cu un vagon, nu o să aibă în veci bani a scris:
- Ca si tractiune se va folosi un LDH nu DA . a scris:
Acuma, nu va grabiti sa aruncati cu pietre...dar, din cate stiu eu, Malaxa 77, constructiv, au venit cu o remorca. Sigur, destul de mica, dar totusi tragea ceva. Si exista poze cu strutocamile in Timisoara, in care doua Malaxe incadrau un Dimitrov-fara locomotiva. Un Malaxa 78, care presupun ca are motor mai mare, n-ar fi in stare sa traga un vagon pentru grupa directa a lui 1766? sau e prea mult pentru el? (Doctore, m-ai dezumflat nitelus cu proiectele alea de AFER dar daca poti sa ridici problema macar la o tigara, ceva, ti-as ramane recunoscator. Pana la urma, decat s-ajunga scaunele alea la Remat...) - Mai bine te-ai implica sa se cumpere ceva nou, modern, demn de anul 2014/2015 a scris:
Karpaty, nu stu daca are rost sa ne grabim a cumpara ceva nou. Deocamdata, prima urgenta ar fi sa se puna pe linia de plutire toate Desiro-urile trase la gard - sa fim seriosi, un Desiro pe Botosani-Veresti ar fi suficient, inca sunt utilaje moderne si destul de confortabile pentru 40 de km...apoi sa facem revizii la locomotive si vagoane, ca pica pe capete, deja a ajuns ceva de speriat...si dupa aia....daca or fi bani sau se obtine o finantare-creditare cu termeni decenti...? de ce nu? insa deocamdata suntem inca cu pantalonii carpiti in...stiti voi unde... |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 23:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- ATM a scris:
- Atata scandal pentru Malaxa asta de Veresti, ce n-a vazut Parisul...cred c-am mai zis-o eu si pe altundeva; mare scofala sa se gaseasca un 11-47 bun de casat, si sa i se transplanteze fotoliile pe o Malaxa...macar asa, ca experiment la Botosani...impaci si capra, si varza. Ce mare lucru le trebuie? niste petice cusute pe scaune, trei muncitori, bormasina, cinspe-douazeci kilowati de curent consumati, si suruburi...ma Doctore, nu poti ma sa le bagi o stramba cui stii tu, macar sa stim c-au incercat-o si pe asta?
Şi toate astea făcute într-o unitate agrementată AFER, cu utilaje agrementate AFER, cu proiect tehnic avizat AFER. Da' o să încerc
--- Cu Malaxele alea înjurate de Karpaty, CFR Călători estimează o creştere a numărului de călători, iar dpdv al veniturilor o să fie pe zero. Dacă se revine la compuneri cu un vagon, în 2015 o să ajungă iar pe pierdere. Sincer nici pana astazi nu am inteles de ce naiba au ales scaunele alea de plastic. De ce naiba nu or fi pus pe toate automotoarele scaune tapitate cum sunt pe cateva automotoare seria 700. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 23:24 | |
| - ATM a scris:
- Acuma, nu va grabiti sa aruncati cu pietre...dar, din cate stiu eu, Malaxa 77, constructiv, au venit cu o remorca. Sigur, destul de mica, dar totusi tragea ceva. Si exista poze cu strutocamile in Timisoara, in care doua Malaxe incadrau un Dimitrov-fara locomotiva. Un Malaxa 78, care presupun ca are motor mai mare, n-ar fi in stare sa traga un vagon pentru grupa directa a lui 1766? sau e prea mult pentru el?
Chestia asta a fost o mare prostie, se distrugeau atacurile de osie, vagoanele erau prea grele, pe acele vremuri erau motoare maybach ceva mai puternice. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 29 Oct 2014, 00:01 | |
| Well, so much for that idea... Pacat ca nu mai exista LDH45 si LDH70 mai multe in functiune. Pe sectiile astea unde viteza oricum nu sare de 70 la ora ar fi fost bune sa taraie un vagon-doua, in locul/lipsa unor automotoare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 29 Oct 2014, 00:27 | |
| - Karpaty a scris:
- catalin2014 a scris:
De exemplu duminica a fost automotorul Malaxa 900 plin cu calatori pentru 1765 Iasi-Timisoara. E umilitor sa mergi cu Malaxa 900 si la Veresti sa ai vagoane de lux. Uite ce spune un om de la fata locului, deci malaxorul era plin de oameni pentru IR 1765, deci nu vorbeste nimeni *rost*i, si pentru cei ce merg mai departe cu 1765 e normal sa ai grupa directa intr-un confort bun, eu cred ca vor fi 2 vagoane nu doar unul, mai ales de sarbatori si in weekend e nevoie de 2 vagoane la grupa de Botosani . Voi ştiţi câte locuri are un automotor 900? Ştiţi câte locuri are un 20-55 (să nu zic 20-49)? Dacă nu ştiţi, vă spun eu. Malaxa 900 are 58 locuri. Vagonul 20-55 are 60 locuri, iar vagonul 20-49 are 80. Voi cu ce material rulant aţi compune un tren cu 50 de călători? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 29 Oct 2014, 00:39 | |
| - Dr2005 a scris:
Dacă nu ştiţi, vă spun eu. Malaxa 900 are 58 locuri. Vagonul 20-55 are 60 locuri, iar vagonul 20-49 are 80. Voi cu ce material rulant aţi compune un tren cu 50 de călători? 2 vagoane 20-49 sa stam comod in timpul calatoriei . 50 de caltori pleaca din Botosani spre alte destinatii adica spre Cluj/Alba/Simeria/Deva/Arad/Timisoara dar in aceasta grupa se urca calatori din Leorda sositi de la Dorohoi, ha, asta nu o stiai pun pariu, ai uitat ca in Leorda vin calatorii din Dorohoi ! Plus ca in aceasta grupa mai merg si iubiti tai navetisti, deci NU circula goala cum iti inchipui tu . Tot in aceasta grupa se urca si cei din Bucecea care sunt pe putin 10-15, deci calatori sunt ! p.s.-la Dorohoi in gara desi nu trec trenuri CFR este casa de bilete CFR care vinde bilete la trenurile ce trec prin Leorda, lumea merge cu RT pana in Leorda si acolo se urca in trenul CFR cu bilet luat din Dorohoi, nici asta nu stiai, pun pariu . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 29 Oct 2014, 08:04 | |
| - p.s.-la Dorohoi in gara desi nu trec trenuri CFR este casa de bilete CFR care vinde bilete la trenurile ce trec prin Leorda, lumea merge cu RT pana in Leorda si acolo se urca in trenul CFR cu bilet luat din Dorohoi, nici asta nu stiai, pun pariu . Laughing a scris:
Ce chestie dubioasa...oare la Alexandria sau Tr Magurele la fel o fi? si ce motiv ar avea sa mentina starea asta de fapt? pentru ca aici avem un paradox logic. Daca respectiva casierie s-a mentinut, normal ar fi fost ca motivul sa fi fost existenta cererii calatorilor. Dar daca sunt calatori, atunci de ce sectia Leorda-Dorohoi a fost inchiriata unui privat? Inapoi la Botosani, sper ca grupa asta sa aiba succes, altfel nu vad cat va putea rezista. Ori, din punctul meu de vedere, sa aiba succes inseamna "minim doua vagoane pline trase de un LDH, sa iesim mai ieftin". BTW, am forfecat aici mult si bine sectia asta de un vagon. Dar nimeni nu zice de trenurile Suceava-Vatra Dornei/Ilva Mica, EC+1 vagon? pai alea nu-s tot risipa? si pe distanta mai lunga, incaltea...norocul lor ca aia-i electrificata, altfel tot Malaxa-i manca... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 29 Oct 2014, 08:39 | |
| Nu zice nimeni nimic pentru ca acolo sint trenuri directe. iti dai seama ca aici discutia si batalia este sa fie tren direct ca genereaza calatori. Speram sa fie asa din moment ce au bagat iarasi grupa.Ramine sa vedem ce succes va avea.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 29 Oct 2014, 09:29 | |
| Pe Suceava - Ilva erau trase pentru Z6100/6300. Da' au avut grijă cei de la Depoul Suceava Nord să le tragă la gard, cum au făcut şi cu 700-urile şi cum au încercat (şi încearcă şi de la noul mers) să facă cu 900-urile. Problema e că 900-urile de acum au computer de bord, se face diagnoza cu laptopul, nu poţi să îl pui pe Ilie de la sculărie să treacă în foaie că ţi-a găsit nu ştiu ce defect. Dacă la automotoare îi înţeleg (nu poţi să furi motorină de la 900), la electrice nu-i înţeleg... le place atât de mult să conducă EA-uri? _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 29 Oct 2014, 11:28 | |
| Sint incuiati la cap, ce zic ei: stim sa reparam EA si EC pentru ce sa ne mai batem capul cu Z -urile astea care mai sint si complexe fiind franceze?Si atunci fac orice sa le strice.
Dar cind o sa se mai reduca traficul pe acolo o sa repare roabe la marginea satului daca se restringe cumva activitatea pe acolo. ca nu cred eu ca n-ar putea sa ia depoul Iasi toata activitatea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 29 Oct 2014, 11:35 | |
| Într-adevăr, e mai eficient să ai mai puţine tipuri de material rulant. Dar nu e eficient să cari un vagon cu un EA. Iar EA-ul ăsta vine şi el în vreo 3 variante de modernizare...
Niciodată nu am înţeles de ce, în 1998, au fost date EC-uri la CFR Marfă şi de ce, în ultimii ani, CFR Călători a valorificat numai EC-uri, în loc de EA-uri. Chiar şi trenurile IR Bucureşti - Suceava se pot face cu EC. Nu mai zic de trenurile R de pe secţii de câmpie... ba chiar şi de pe secţii de munte, pentru că tonajele de acum permit aşa ceva. EA-urile trebuiau să rămână pentru Predeal şi Balota, pe restul reţelei trebuiau EC-uri şi automotoare/rame. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 29 Oct 2014, 12:01 | |
| Ramele Z sunt trase pe dreapta pentru faza cu azbestul din peretii lor .
Daca vrei sa faci economie si sa bagi trenuri formate din rame electrice si automotoare cumperi material rulant nou nu toate vechiturile rupte si exploatate de altii, noi sa folosim ce arunca altii inca 10-15 ani cand putem sa cumparam ceva nou si modern pe care il putem folosi 50 de ani . Nu se compara niciodata o vechitura cu ceva nou .
Sa revenim la grupa de Botosani-Timisoara, poate ca au nevoie de malaxor pe alte sectii, cine stie, poate se gandesc sa deschida circulatia pe sectiile secundare abandonate si fara trafic, ar fi minunat sa faca asta si cum aici e resedinta de judet si ESTE cerere de grupa directa au facut aceasta varianta . Cum a spus cineva mai sus, treaba ca la Botosani va circula LDH + 1-2 vagoane nu se va prabusi CFR din aceasta cauza, exista in tara zeci de trenuri cu EA/DA + 1-2 vagoane, deci buba nu este la Botosani, buba este la CFR ca nu cumpara rame electrice noi si automotoare noi . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
| | | | 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |