|
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+73dan tm Spartan1948 Simply18 Cont.dezactivat impuls Amiralul MetalRider liviulav33 spsdc7 riciu j o a n t a Andrey_tm DanyCfrPascani Semafor Katalin4653 TVlad membru dezactivat , florin29sv DUAL Rarau AndreiStefan akumenos myster2008 arianul marius_catalin84 Kriszti219 Radu Tudor Bobby_TM chatnoir401 kasapis2007 NicuS ravers75 StefanMz Adirmvl IonutCFR2009 Teodor IR 1837 alex.alexus.tm razvan - trenuri cata mishu88 @ndrey 060-EA078 cfr500 mureseanu_976 Traveller Adrian78 Luna Balto Dr2005 Costi kristi kkk nenuandrei MariusM DAS 2011 cont inactiv lovekomotive manuela redeme burlington ionutz85 cristi CFR ldh80 Nesebar Vitosa Vlad Mihay Bogdan-CFR bogdan srl Amtrak ATM acar joanta 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 13:26 | |
| DAr IR astea au cam devenit R din ce am vazut pe la Tirgu Mures.Daca ei isi inchipuie ca cineva o sa o muste... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 13:35 | |
| Si nu numai. Idem pe Craiova/Caracal-Sibiu. Pana la Piatra multe circula ca R. Si sigur mai sint destule astfel de cazuri prin tara. Normal ar fi sa ai vagoanele modernizate disponibile si IR-urile sa fie facute cu ele, chiar daca doar cu doua. Iar R-urile sa fie compuse din Desiro. Dar...
In fine, o dam in off topic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 13:55 | |
| - Karpaty a scris:
- Dr2005, tu nu ai sa intelegi niciodata vorba "clientul nostru, stapanul nostru" asta ar fi normal sa fie ideea generala si dupa asta sa se ghideze ei, ca daca nu ai clienti multumiti/fericiti nu ai nici incasari, automat nu ai clienti pe termen lung pentru ca malaxorul nu iti aduce tie clienti . Cu malaxa mergeau aia care faceau naveta 1-2-3 statii si atat dar aia care vroiau sa mearga mai departe nu stateau sa mearga cu malaxoru sa le zdruncine creierii in 14 si apoi sa schimbe intr-o gara fara incalzire, sa se trambaleze din malaxor in tren ca asa are x frustrarea .
Problema e că ăia care fac naveta merg în fiecare zi, pe când ăia pe distanţe lungi merg o dată sau de 2 ori pe an, cu excepţia studenţilor care merg săptămânal. Asta nu înţelege CFR Călători: trebuie să se concentreze pe menţinerea călătorilor fideli, nu pe cei care merg cu trenul de 2-3 ori pe an când au concediu. Iar orice tren de lung parcurs trebuie să aibă legături în toate nodurile feroviare. Cine vine/merge pe linia secundară trebuie să aştepte după cei de pe principală, nu invers. Un transfer la un peron comun, cu trenuri R care să sosească cu 10 minute înainte de IR şi să plece cu 5 minute după IR ar fi soluţia ideală. - Citat :
- Trenurile/grupele directe atrag calatorii asta sa inteleaga toata lumea, doar asa ai clienti multumiti si fericiti si doar asa se mai intorc oamenii la tren, in schimb cat a fost malaxorul s-au facut reclamtii si lumea nu era multumita ba mai mult dupa ce a mers cu malaxorul nu a mai venit la tren si a preferat altceva .
Grupele directe atrag călătorii, dar îi îndepărtează pe cei care merg cu trenul la care se ataşează grupele. Câţi crezi că mai merg acum la Satu Mare sau Baia Mare cu trenul, când mai mult de o oră e pierdută pentru diverse grupe şi grupuleţe, unele fiind de o inutilitate nemaivăzută, gen vagonul de Zalău. De dragul de a ţine această grupă pentru câţiva călători, au fost pierduţi călătorii care mergeau pe o distanţă mai mare. Şi exemple din astea se mai găsesc, acum vreo câţiva ani era o grupă de IR Bucureşti - Comăneşti, iar acum există una de Bicaz (mai rămânea să pună şi una de Panciu, ca să fie tacâmul complet). Să vedeţi ce distracţie o să fie de la noul mers cu 346, care o să lase vagoane la Braşov, o să primească la Simeria şi sigur se mai găsesc ei să mai lase/pună câte un vagon la Curtici. Sau cu 472, care o să ia vagoane de la Arad şi o să le lase la Săvârşin, o să schimbe locomotivă în Simeria, o să mai schimbe şi la Braşov (dacă nu cumva, între timp, s e gândesc să mai schimbe odată locomotiva şi la Sibiu sau să facă RT acolo, că sunt în stare). Timpi pierduţi aiurea. - Citat :
- Asta nu vei intelege niciodata orice ar zice toata lumea si degeaba ti se explica si ti se spune ca malaxa aia veche, moarta si mama ei nu are ce cauta pe liniile din tara in ziua de azi ca aia e piesa de muzeu tu o ti pe a ta cu eficienta si economia si profitul companiei, altceva NU te mai intereseaza .
Lumea este liberă să spună orice, că de aia e democraţie. Chiar şi un absolvent de 8 clase poate face propuneri şi petiţii (ba chiar şi unul de 2 clase, e nevoie doar să ştie să scrie o petiţie), dar asta nu înseamnă că cineva e obligat să ţină cont de toate sesizările (în mare parte *rost*i imense) primite. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 14:07 | |
| Daca nu le deschideam noi ochii cu varianta trenului Iasi - Constanta via Barbosi postata aici sub forma unui livret demonstrativ, si in sezonul estival 2015 ocolea prin Buzau inutil. In concluzie avansati propuneri ca cineva acolo sus ne citeste si isi ia notite. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 14:15 | |
| Ceea ce spuneam, ai o idee fixa si nimeni nu te scoate din ale tale, de asta totul merge prost ca sunt oameni ca tine cu ideile fixe de distrugere . Degeaba ti se explica ca grupele directe atrag calatorii ca o ti langa cu malaxoare si alte bazaconii vechi, moarte, antice si expirate de cand era bunica fata mare . Tu vrei sa se axeze pe navetisti dar calatorii ocazionali care sunt destui zilnic chiar daca x merge de 2 ori pe an cu trenu sunt destui calatori care merg cu trenul Botosani-Timisoara si coboara la Cluj/Alba/Deva/Arad/Timisoara deci acea grupa deserveste mai multe orase nu strict Timisoara cap de linie dar iar nu vrei sa intelegi asta . Navetistii daca merg cu o caruta numita malaxa nu poti sa ii bagi si pe calatorii ce emrg mai departe in acea caruta plus ca ce am spus si mai sus, caruta aia malaxa nu are ce cauta pe liniile din ziua de azi . Aici pun punct ca degeaba se vorbeste cu tine si o ti pe a ta . Sa ii dea Dumnezeu sanatate lu ala care inca se gandeste la binele calatorilor si baga grupe directe ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 14:44 | |
| După cum am mai spus-o şi cu alte ocazii, conducerea CFR Călători mai aruncă un ochi pe aici. Propunerile bune sunt luate în seamă, prostiile nu.
Karpaty, nu cunosc studiile tale în domeniul feroviar... călătorii ăia ,,mulţi" pentru vagonul Botoşani - Timişoara erau, cu toţii, vreo 40 vinerea şi duminica şi vreo 20 în rest. Un vagon 20-49 are 80 locuri şi necesită un LDH sau un DA care să îl tragă. DA-ul consumă vreo 300 litri pentru un drum Botoşani - Vereşti. Un automotor 900 are 58 locuri şi consumă vreo 25 litri pe aceeaşi distanţă. Poate dacă priveşti mai bine la cifre, o să înţelegi problema mai bine (nu trebuie să fi nici specialist în cale ferată, nici economist ca să îţi dai seama de ce nu se merită un vagon direct).
Automotorul 900 corespunde tuturor standardelor de siguranţă, poluare şi confort prevăzute de legislaţia românească şi europeană în vigoare! Înţeleg că vrei confort de IC şi preţ de regio, dar nu se poate aşa ceva. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 14:46 | |
| Doctore, de siguranta si poluare inteleg (desi nu as fi 100% sigur ca ajung la destinatie cu unul de-alea) dar in privinta confortului... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 14:51 | |
| Acuma sa vedem citi calatori o sa aiba grupa directa de Timisoara, o sa aiba in concedii pina in 10 pe zi. In rest 2-3 boschetari care cauta de lucru.
Normal trebuia si CFR sa mai umble pe la Malaxele alea sa le puna ceva suspensie si numai avea nimeni grija lor, mai ales daca linia permitea macar un 70 km/h. Si sa nu stea cu orele oameni in gari. Cu un automotor mai bun treebuia facuta si linia Bistrita -Nord -Saratel, nu sa trambalezi locomotiva si partida si, manevra si revizie. Ca 15 minute stai si in tramvai pina la gara, atita face din Bistrita la Saratel.
Nu e peste tot nevoie de directe daca legaturile sint bune. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 15:30 | |
| 300 de litri pentru 40 de km refuz sa cred asa ceva, poate ne spune cineva care e mecanic cat consuma un DA si la urma urmei ce tot te intereseaza pe tine cat consuma, calatorii trebuie sa fie multumiti si sa aibe confort in calatorie NU PRICEPI ASTA ??? |
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5641 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 16:57 | |
| Legat de consum/rentabilitate, un DA consuma in medie aproximativ 167 grame de motorina /cal putere/ora (evident, cu diferente la stationare/demaraj/mers constant), deci mai mult decat acceptabil consumul de 300 de litri pentru aceasta sectie. La baza, DA-urile sunt locomotive destinate trenurilor grele, in special de marfa, dar si ideale pentru trenuri de calatori de 10-15 vagoane, nicidecum pentru 1, 2 sau 3, acolo unde e clar ca vorbim de risipa si prostie crasa... In urma cu 25 de ani nu era degeaba prevazuta electrificarea majoritatii sectilor de circulatie; chiar daca exista o investitie initiala consistenta, pe termen lung beneficiile rezultate din economia de combustibil era pe masura: o locomotiva electrica nu trebuie pornita cu jumatate de ora inainte pentru a-i incalzi motorul, asta ca sa nu mai discutam de stationarile indelungate in parcurs (incrucisari, intarzieri, etc) unde nu veti vedea ca un DA/DHC va opri motorul.... Acum, revenind la vremurile actuale, pe langa lipsa de viziune pe termen lung, ci doar de "azi, pe maine", pentru orice companie, in balanta nu va intra numai "confortul calatorilor" ci si nivelul veniturilor raportat la nivelul cheltuielilor - se numeste economie de piata, unde rezista numai cel care se adapteaza... Este o discutie mai trista, dar care reflecta pe deplin capacitatea de adaptare a transportatorului national de calatori... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 17:17 | |
| Atata scandal pentru Malaxa asta de Veresti, ce n-a vazut Parisul...cred c-am mai zis-o eu si pe altundeva; mare scofala sa se gaseasca un 11-47 bun de casat, si sa i se transplanteze fotoliile pe o Malaxa...macar asa, ca experiment la Botosani...impaci si capra, si varza. Ce mare lucru le trebuie? niste petice cusute pe scaune, trei muncitori, bormasina, cinspe-douazeci kilowati de curent consumati, si suruburi...ma Doctore, nu poti ma sa le bagi o stramba cui stii tu, macar sa stim c-au incercat-o si pe asta? |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 17:24 | |
| - ATM a scris:
- Ce mare lucru le trebuie?
Initiativa si dorinta de a schimba ceva pentru binele celor care platesc bilet. Astea sunt cele doua mari lucruri de care au nevoie si totusi nu le au. Aici e problema, ca daca le-ar avea, multe s-ar schimba si s-ar dovedi ca ar fi posibil de facut. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 17:27 | |
| ...dar nici macar nu trebuie mare initiativa pentru ce am propus eu. E cam acelasi lucru cu ce fac mecanicii titulari cand isi impopotoneaza locomotivele...bricolaj in depou. Ca doar n-o trebui adresa oficiala de la seful CFR Calatori sa schimbe niste scaune intre ele (sper). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 20:01 | |
| - ATM a scris:
- Atata scandal pentru Malaxa asta de Veresti, ce n-a vazut Parisul...cred c-am mai zis-o eu si pe altundeva; mare scofala sa se gaseasca un 11-47 bun de casat, si sa i se transplanteze fotoliile pe o Malaxa...macar asa, ca experiment la Botosani...impaci si capra, si varza. Ce mare lucru le trebuie? niste petice cusute pe scaune, trei muncitori, bormasina, cinspe-douazeci kilowati de curent consumati, si suruburi...ma Doctore, nu poti ma sa le bagi o stramba cui stii tu, macar sa stim c-au incercat-o si pe asta?
Şi toate astea făcute într-o unitate agrementată AFER, cu utilaje agrementate AFER, cu proiect tehnic avizat AFER. Da' o să încerc --- Cu Malaxele alea înjurate de Karpaty, CFR Călători estimează o creştere a numărului de călători, iar dpdv al veniturilor o să fie pe zero. Dacă se revine la compuneri cu un vagon, în 2015 o să ajungă iar pe pierdere. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 21:00 | |
| Mai bine te-ai implica sa se cumpere ceva nou, modern, demn de anul 2014/2015 nu din 1930-1940, tragem de niste vechituri moarte si vai mama lor la infinit . Nu inteleg de ce trebuie sa mentinem aceste cotete depasite de vreme si nu ne uitam ce fac si alte compani feroviare din jurul nostru, cumpara material rulant nou si modern nu modernizeaza la infinit un cotet care a prins razboiul . De ce nu deschidem ochii si sa tintim spre ceva bun, nou si modern ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
| | | | 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |