| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+73dan tm Spartan1948 Simply18 Cont.dezactivat impuls Amiralul MetalRider liviulav33 spsdc7 riciu j o a n t a Andrey_tm DanyCfrPascani Semafor Katalin4653 TVlad membru dezactivat , florin29sv DUAL Rarau AndreiStefan akumenos myster2008 arianul marius_catalin84 Kriszti219 Radu Tudor Bobby_TM chatnoir401 kasapis2007 NicuS ravers75 StefanMz Adirmvl IonutCFR2009 Teodor IR 1837 alex.alexus.tm razvan - trenuri cata mishu88 @ndrey 060-EA078 cfr500 mureseanu_976 Traveller Adrian78 Luna Balto Dr2005 Costi kristi kkk nenuandrei MariusM DAS 2011 cont inactiv lovekomotive manuela redeme burlington ionutz85 cristi CFR ldh80 Nesebar Vitosa Vlad Mihay Bogdan-CFR bogdan srl Amtrak ATM acar joanta 77 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 18 Oct 2014, 20:04 | |
| - catalin2014 a scris:
- Marfar CFR de 20 de vagoane in Leorda, 18.10.2014
Ingrasaminte azotoase de la Azomures Totusi m-a distrat sa vad majoritatea Eacs-urilor rupte, sifonate, indoite de la busteni si alte materiale lungi, si acum folosite la marfuri pulbere / vrac :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 18 Oct 2014, 20:08 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- catalin2014 a scris:
- Marfar CFR de 20 de vagoane in Leorda, 18.10.2014
Ingrasaminte azotoase de la Azomures Totusi m-a distrat sa vad majoritatea Eacs-urilor rupte, sifonate, indoite de la busteni si alte materiale lungi, si acum folosite la marfuri pulbere / vrac :roll: Merg la Botosani sau la Dorohoi? |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 18 Oct 2014, 20:33 | |
| La Leorda au ramas. Cel putin asa scria pe fisele lor de expediere. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 18 Oct 2014, 22:33 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- La Leorda au ramas. Cel putin asa scria pe fisele lor de expediere.
Interesant |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 27 Oct 2014, 23:22 | |
| |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 27 Oct 2014, 23:54 | |
| Adica grupa directa este formata dintr-un singur vagon Botosani - Timisoara Nord |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 07:39 | |
| - Karpaty a scris:
Ia sa vedem cine moare de oftica ? Nu e vorba de oftica .. E vorba de calatori care nu mai asteapta inutil.. Si e vorba ca ei exista, nu sunt fictivi. Nu e singura grupa care ar fi trebuit reinfiintata. Sunt mai multe care trebuiesc regandite. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 08:03 | |
| Acum daca ar fi calatori destui , ar trebui 6 perechi trenuri regio/zi Botosani- Suceava si Botosani-Dorohoi , care sa circule combinate pana in Leorda. Sectia Leorda-Dorohoi trebuia pastrata de catre CFR-Calatori. Ca si material rulant, in functie de numarul de calatori
-ori automotoare Siemens-Desiro (necesar 4 bucati)
-ori daca sunt destui calatori garnituri compuse din locomotive (clasa 82) si vagoane (cate 5 vagoane pentru fiecare tren regio- de preferat seria 20-31).
Botosaniul ar trebui sa fie legat prin grupe directe de Bucuresti (doua perechi/zi), Timisoara si Mangalia (in sezonul estival).
Bineinteles, cred ca sunt necesare lucrari de reabilitare a infrastructurii, pentru eliminarea restrictiilor de viteza si pentru o VS de 100 km/h intre Botosani si Veresti, respectiv de 80 km/h intre Leorda si Dorohoi.
Proiectul reabilitarii garii Botosani trebuia sa cuprinda si reabilitarea remizei si a reviziei de vagoane. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 08:40 | |
| Acuma ca s-a implinit visul si este grupa directa, am eu o intrebare:
de unde a aparut ideea asta ca e musai ca Botosaniu sa aiba grupa de Timisoara? Nu spun ca nu am intilnit calatori in parcurs de la Timisoara Nord pentru Botosani, insa cred ca in esenta toti calatorii si cei de la Deva si cei de la Cluj Napoca voiau o legatura spre Botosani si le era egal daca e vagon direct sau tren de legatura , cu conditia sa nu stea cu orele prin gari.
Asadar de unde e obsesia asta ca Botosaniul are nevoie de grupa de Bucuresti, Timisoara si Mangalia? Daca grupa de la Botosani ar ramine in Cluj Napoca si ar face repede pe acolo niste locale pina sa se intoarca la Botosani ar fi o problema? De ce nu are Botosaniul nevoie de o grupa directa cu Putna cum avea pe vremuri sau de ce nu are nevoie de un tren direct la Piatra Neamt?
Adica sint aici pe forum citeva opinii cum ca anumite rute ar trebui musai musai directe, dar nu se prea spune ca anumite IR au deja o multime de opriri inutile. Ca la cele de luuung parcurs ar trebui suprimate unele.
Acuma sint curios daca RGT o sa isi ajusteze mersul in asa fel incit grupa directa saiba legatura din leorda spre Dorohoi si mai departe spre Ungureni incolo. Calatori ar fi, ca si la mine in sat sint citeva familii din zona aia, dar de la Botosani incolo merg cu autobuzul. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 08:47 | |
| 5 vagoane nu ar avea clienţi. Să vedem cât o să ţină minunea, probabil o să îşi dea şi ei seama că merg pe minus.
Ca să nu mai zic că pentru ăia 5 călători (10 în week-end) o să stea câteva sute 15-20 minute în tren până se face manevra. Parcă mai e un tren Bucureşti - Bistriţa cu grupe de Târgu Mureş, Zalău, Baia Mare şi Cluj... cine merge la Baia Mare pierde aproape o oră în staţionări. Mai punem şi diversele încrucişări, rebrusări, opriri tehnice, RT în parcurs.... Dumnezeu cu mila, ajung să le dau dreptate ălora cu Master Planul care spuneau că trenurile stau prin staţii nejustificat de mult. CFR n-a putut nici acum să justifice de ce revizia în parcurs durează ba 10 minute, ba 15, ba 20, de ce rebrusarea durează ba 8 minute, ba 12, ba 25... oare or avea vreo procedură dedicată pentru asta sau timpii ăia sunt puşi din burtă? _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 08:49 | |
| Doctore ai citit ce am intrebat eu aseara la mersul trenurilor?
Si asta cu revizia in tranzit, la citi km se face? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 11:45 | |
| Dr2005, tu nu ai sa intelegi niciodata vorba "clientul nostru, stapanul nostru" asta ar fi normal sa fie ideea generala si dupa asta sa se ghideze ei, ca daca nu ai clienti multumiti/fericiti nu ai nici incasari, automat nu ai clienti pe termen lung pentru ca malaxorul nu iti aduce tie clienti . Cu malaxa mergeau aia care faceau naveta 1-2-3 statii si atat dar aia care vroiau sa mearga mai departe nu stateau sa mearga cu malaxoru sa le zdruncine creierii in 14 si apoi sa schimbe intr-o gara fara incalzire, sa se trambaleze din malaxor in tren ca asa are x frustrarea . Trenurile/grupele directe atrag calatorii asta sa inteleaga toata lumea, doar asa ai clienti multumiti si fericiti si doar asa se mai intorc oamenii la tren, in schimb cat a fost malaxorul s-au facut reclamtii si lumea nu era multumita ba mai mult dupa ce a mers cu malaxorul nu a mai venit la tren si a preferat altceva . Asta nu vei intelege niciodata orice ar zice toata lumea si degeaba ti se explica si ti se spune ca malaxa aia veche, moarta si mama ei nu are ce cauta pe liniile din tara in ziua de azi ca aia e piesa de muzeu tu o ti pe a ta cu eficienta si economia si profitul companiei, altceva NU te mai intereseaza . Doamne ajuta ca inca sunt oameni care gandesc si realizeaza ca un client multumit este si cel ce revine la tren si eventual aduce si alti clienti de asta trebuie sa li se ofere un minim de confort ceea ce malaxa nu oferea nici acum 10 ani da acum cand lumea a evoluat si ei inca folosesc malaxorul din 1930-1940 |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 12:48 | |
| Evident ca automotoarele Malaxa nu mai au ce cauta in explodarea comerciala! Daca nu sunt destui calatori cat sa umpli macar 4-5 vagoane (ca sa se justifice dpdv economic folosirea de locomotive diesel-hidraulice), atunci exista in Europa numeroase oferte de automotoare noi , de diverse capacitati (de la cele pe doua osii pana la cele dublu-articulate), care au un consum redus de combustibil, intretinere usoara si ofera un confort sporit!
Din pacate astazi in Romania nu exista o fabrica care sa produca automotoare noi! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 13:00 | |
| Exceptind cele 2 MARUB-uri si un Faur sau 2 Romania nici nu a produs automotoare noi pentru uz intern(a avut ceva FAUR de ingusta pentru Polonia). A mai incercat ceva cu RES pe la Craiova si in rest nimic, poate ca motorul asta
http://www.pogromuldelaiasi.ro/wp-content/gallery/trenurile-mortii/historische-archiv-der-stadt-koln_page_07.jpg
circula si azi cu motor Volvo. Nu e amortizat deci trebuie rulat.
Ma intreb daca cei de la CFR au habar de calea ferata.Eu cred ca sint condusi doar de coruptie.
Tarile din jur, Serbia, Belarus, Ungaria au gasit resurse sa isi cumpere ceva. Noi ne-am iesit din fire cu Desiro si atit. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 28 Oct 2014, 13:07 | |
| Si din alea jumatate stau la gard. Si din cele care merg majoritatea fac IR-uri... Daca tot s-a mai redresat CFR Calatori ar fi bine sa faca un imprumut pentru rame noi, dar nu stiu daca pot. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
|
| |
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|