Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani

In jos 
+73
dan tm
Spartan1948
Simply18
Cont.dezactivat
impuls
Amiralul
MetalRider
liviulav33
spsdc7
riciu
j o a n t a
Andrey_tm
DanyCfrPascani
Semafor
Katalin4653
TVlad
membru dezactivat ,
florin29sv
DUAL
Rarau
AndreiStefan
akumenos
myster2008
arianul
marius_catalin84
Kriszti219
Radu Tudor
Bobby_TM
chatnoir401
kasapis2007
NicuS
ravers75
StefanMz
Adirmvl
IonutCFR2009
Teodor
IR 1837
alex.alexus.tm
razvan - trenuri
cata
mishu88
@ndrey
060-EA078
cfr500
mureseanu_976
Traveller
Adrian78
Luna
Balto
Dr2005
Costi
kristi kkk
nenuandrei
MariusM
DAS 2011
cont inactiv
lovekomotive
manuela
redeme
burlington
ionutz85
cristi CFR
ldh80
Nesebar
Vitosa
Vlad
Mihay
Bogdan-CFR
bogdan srl
Amtrak
ATM
acar
joanta
77 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 58 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 00:15

Dacă o să meargă o săptămână la rând plin până la refuz, probabil or să mărească capacitatea (cel mai simplu e să mai adauge un 900, că tot au tracţiune multiplă).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 01:12

Ca sa vedem doua aspecte distincte:

-Este vorba in primul rand starea liniei. Degeaba modernizezi gara Botosani daca nu reusesti sa aduci linia 511 macar la nivelul din 1989- VS 100 km/h fara restrictii, timp de mers pentru un regio de maxim o ora de la Botosani la Veresti;

-Apoi este vorba de traficul de marfa. Industria botosaneana aproape nu mai exista, la fel si fabrica de zahar de la Bucecea.

-La calatori, ca sa-i atragi trebuie intai:
-Grupe directe Botosani-Bucuresti, compuse din 3 vagoane (3 perechi de astfel grupe directe/zi)
-O grupa directa Botosani- Timisoara (3 vagoane)
-In sezonul estival o grupa directa Botosani-Mangalia (3 vagoane)
In acest fel, mai ales pentru calatorii cu multe bagaje (care n-ar mai trebui sa schimbe in Veresti), ar fi o varianta mult mai buna decat autocarul.

-Indiferent de numarul de calatori, utilizarea automotoarelor Malaxa (cu toate modernizarile lor) deja devine anacronica, tinand cont de vechimea lor. Solutia ar fi ca CFR-calatori sa achizitioneze automotoare noi, care sa aiba acceiasi capacitate ca si automotoarele Malaxa.

-O relatie solicitata ar fi probabil Botosani- Suceava. Aici ca sa poti face fata concurentei autocarelor trebuie doua Desiro care sa penduleze intre Botosani si Suceava- cca 6-7 perechi/zi, bineinteles ca tren regio.

-Evident ca revizia de vagoane Botosani trebuie pastrata (pentru vagoanele care sa formeze grupele directe spre Bucuresti, Timisoara si Mangalia), la fel si remiza Botosani (pentru H-urile care sa tracteze aceste grupe directe si pentru Desiro care sa faca Botosani- Suceava)
Sus In jos
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4456
Data de inscriere : 27/12/2012

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 15:11

Dr2005 a scris:
Atunci când trenul va avea măcar 70 de călători, putem discuta de Desiro. La 15 călători (hai să zicem 30, să socotim şi blatiştii), nu ai ce altceva să pui în afară de Malaxa 900. Crezi că se justifică să târâi un automotor de 120 locuri pentru câţiva călători? Nu mai zic de specializarea personalului, de adaptarea instalaţiilor din depou ş.a..

Asemenea abordari rigide, laolalta cu alte metehne, au adus calea ferata in situatia actuala.
Carevasazica, scazi calitatea serviciilor, dar te astepti la a crestere a cererii, motivata de o presupusa bunavointa stupida a clientului, dispus chipurile sa-si reduca pretentiile, chit ca are alternativa auto.
Cei 70 de calatori despre care vorbesti au renuntat la tren tocmai din aceasta cauza: refuza sa urce in Malaxa. Iar tu, operator, ce faci? Te complaci in a nu schimba nimic... Fara alte comentarii.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 15:14

Dacă au bani de dat pe dube, ce să le facă CFR Călători?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 17:32

Da mofturosi mai sunteti.
Stiti ce, SNTFC are probleme financiare, are probleme cu parcul care nu este de ajuns, acum se vand o gramada de vagoane si locomotive si automotoare seria 900, cele nemodernizate, ce nu se cumpara se va taia si vinde la fier vechi.
Din acesti bani se fac reparatiile la vagoanele locomotivele si automotoarele modernizate.
Astfel parcul se va reduce si mai mult, sa nu te miri daca vei vedea in curand un anunt in gara ca se anuleaza trenurile din lipsa de parc si calatori.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 18:35

Nu e chiar asa, Cristi. Daca platesti biletul vrei conditii pe masura pretului. Daca tin malaxele nu e nici o problema. Dar sa reintroduca clasa a III-a, cu tarif corespunzator. Ca malaxele nivelul asta de confort il ofera. Uite si pe 201, la mine acasa: R-uri cu 20-54 sau 19-47, pe de alta parte malaxe. E tot una, cand ai bilet sau abonament?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 19:39

Tu nu intelegi un lucru numarul calatorilor nu justifica altceva inca de pe vremea cand circulau cu DA si 1 vagon se ardea aiurea motorina la un tren cat pentru 10 trenuri...
Nu au fost atunci calatori care sa justifice plimbatul unui LDH si DA ce te face sa crezi ca daca maine baga iar DA sau LDH cu 1 vagon o sa creasca numarul, sa fim seriosi. Cand am fost la Putna mergea LDH + un vagon si erau calatori cat pentru un AM 900 si in loc sa bage un 900 au preferat sa scoata trenurile si sa bage mai multe pe Suceava - Dornesti culmea cu AM 900.
Nu sunt vagoane si nici locomotive, la Timisoara merg si cate 4 motoare 900 cuplate si au turnusuri destul de complicate. Si trenul e plin ciht ca e motor seria 900.
De exemplu pe Timisoara - Jimbolia toate trenurile erau formate din LDH + rama TE acum circula numai LVT-uri si cate 2 AM 900 iti spune ceva asta ? Ramele TE si vagoanele expirate ard din an in pasti in revizia de vagoane...
Pe Timisoara - Buzias - Lugoj la fel garniturile au fost inlocuite cu AM 900 mai sunt trenurile care merg la Simeria facute cu garnitura si Desiro atat.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 19:46

Corect, dar nu e normal sa ii taxezi pe cei care merg cu ele platesc la fel care circula cu 20-55-uri sau alte vagoane confortabile, dar au parte de niste carute. Sigur ca si blatistii sint de vina pentru situatia actuala, dar CFR-ul isi bate joc de calatorii care circula cu malaxe cu doua osii.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 19:58

Astea sunt tarifele stabilite de MT si clasele stabilite de UIC, nu le convine sa mearga cu duba e confort mai mic decat la 900, asta este situatia.
De exemplu tot o bataie de joc e si faptul ca vii cu un tren privat si nu ai timp sa iti iei un bilet de la casa la CFR calatori tren regio si platesti in tren tarif de taxare pret intreg + 50% . Asta e regulamentul ne place sau nu , pana acum nu am vazut sa intereseze pe cineva sa faca sesizari pe acest aspect, AM x de la Ineu stie cum e.

Si acum sa fim seriosi pentru 1 h 38 cat face trenul intre Suceava si Botosani ce confort sa mai ceri ? Poate fi catalogat tren suburban...
Sunt trasee de tramvaie in Bucuresti care fac mai mult de la un capat la celalalt si au aceleasi scaune de plastic.
Poate sa confirme Dr2005


_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 21:17

Am uitat sa mai adaug , nu mai dramatizati atata eu am fost cu AM 900, pentru ca a fost defect AM 1000 pe relatia Arad - Beius 150 km si nu am murit si aveau exact aceleasi banci de plastic si aceleasi tarife ca trenul cu vagoane 20/19-47/57dar lumea mergea nu conta din ce era format si mai era si personal sprinten.
Acum avem x 4500 dar  stai cu orele prin Salonta si Holod, in schimb la orele bune e trasat un Marfar... si calatorii merg cu Trans Abrud care e direct dar tot stai jumate de ora in Salonta la pauza de buda si timpul facut e la fel sa nu mai zic ce modern e drumul care nu a mai vazut asfalt nou de pe vremea lui Iliescu...

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 22:55

Malaxa 900 e datorita faptului ca sectia e deservita de depoul Suceava. Daca era deservita de Iasi erau Desiro si GM. Ne rugam ca depoul Suceava sa devina remiza.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 22:59

Alea au un program si un turnus la Iasi, ca sa aduci 2 Desiro trebuie sa anuleze ceva trenuri acolo si asa se chinuie sa faca trenurile , daca devine Suceava Remiza tot cu acelasi material rulant va face numai ca se va reduce din personalul TESA.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 23:02

catalin2014 a scris:
Malaxa 900 e datorita faptului ca sectia e deservita de depoul Suceava. Daca era deservita de Iasi erau Desiro si GM. Ne rugam ca depoul Suceava sa devina remiza.
N-as zice ,cat despre  Dep Suceava sa devina remiza, probabil suferi cu capul in forma continua agravata,altceva in afara de schimbat Nick-ul ai mai facut ?
Sunt DOAR 4 Desiro active deocamdata,ai priceput DOAR 4 ,si atatea sunt de ceva vreme ,nu de ieri!; trebuie sa repeti zilnic ,toata prostiile astea cu Malaxa 900, Desiro etc, etc ,bla bla ;,ai norma de scris sau o faci din lipsa de ocupatie ?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeVin 11 Apr 2014, 23:21

Eu zic ca e benefic faptul ca sunt 6 trenuri regio/zi intre Botosani-Veresti, chiar daca sunt cu AM 900 Malaxa. Era mai bine daca circula un tren dimineata si unul seara format din LDH+2 vagoane, cum era pe sectia 302, dupa care s-a inchis si nu mai circula niciun tren de calatori? Asta e situatia momentan, nu sunt calatori suficienti cat sa umple 6 trenuri/zi cu 3 vagoane. Si va rog, fara jigniri si atacuri la persoana... limitati-va la subiect.
@andrey primeste un AVERTISMENT.
Sus In jos
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4456
Data de inscriere : 27/12/2012

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitimeSam 12 Apr 2014, 07:52

IonutCFR2009 a scris:
Eu zic ca e benefic faptul ca sunt 6 trenuri regio/zi intre Botosani-Veresti, chiar daca sunt cu AM 900 Malaxa. Era mai bine daca circula un tren dimineata si unul seara format din LDH+2 vagoane, cum era pe sectia 302, dupa care s-a inchis si nu mai circula niciun tren de calatori? Asta e situatia momentan, nu sunt calatori suficienti cat sa umple 6 trenuri/zi cu 3 vagoane. Si va rog, fara jigniri si atacuri la persoana... limitati-va la subiect.

Analizand eficienta de moment (vazuta ca efect raportat la efort), s-ar zice ca ai dreptate: este mai bine asa cum e acum. Altfel spus, e mai bine in agonie - tot mai ai o sansa - decat mort.
Problema-i ca un business viabil inseamna viziune, planificare strategica si multe altele, intre care si ochii permanent atintiti pe vrerea si pohta clientului.
Dar sa nu ne incrancenam inutil...
Sus In jos
Continut sponsorizat





511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - Pagina 51 Icon_minitime

Sus In jos
 
511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
Sus 
Pagina 51 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 58 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
» 511 : Veresti - Botosani
» 512 : Leorda - Dorohoi
» Veresti (500)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: