|
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+73dan tm Spartan1948 Simply18 Cont.dezactivat impuls Amiralul MetalRider liviulav33 spsdc7 riciu j o a n t a Andrey_tm DanyCfrPascani Semafor Katalin4653 TVlad membru dezactivat , florin29sv DUAL Rarau AndreiStefan akumenos myster2008 arianul marius_catalin84 Kriszti219 Radu Tudor Bobby_TM chatnoir401 kasapis2007 NicuS ravers75 StefanMz Adirmvl IonutCFR2009 Teodor IR 1837 alex.alexus.tm razvan - trenuri cata mishu88 @ndrey 060-EA078 cfr500 mureseanu_976 Traveller Adrian78 Luna Balto Dr2005 Costi kristi kkk nenuandrei MariusM DAS 2011 cont inactiv lovekomotive manuela redeme burlington ionutz85 cristi CFR ldh80 Nesebar Vitosa Vlad Mihay Bogdan-CFR bogdan srl Amtrak ATM acar joanta 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 00:15 | |
| Dacă o să meargă o săptămână la rând plin până la refuz, probabil or să mărească capacitatea (cel mai simplu e să mai adauge un 900, că tot au tracţiune multiplă). _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 01:12 | |
| Ca sa vedem doua aspecte distincte:
-Este vorba in primul rand starea liniei. Degeaba modernizezi gara Botosani daca nu reusesti sa aduci linia 511 macar la nivelul din 1989- VS 100 km/h fara restrictii, timp de mers pentru un regio de maxim o ora de la Botosani la Veresti;
-Apoi este vorba de traficul de marfa. Industria botosaneana aproape nu mai exista, la fel si fabrica de zahar de la Bucecea.
-La calatori, ca sa-i atragi trebuie intai: -Grupe directe Botosani-Bucuresti, compuse din 3 vagoane (3 perechi de astfel grupe directe/zi) -O grupa directa Botosani- Timisoara (3 vagoane) -In sezonul estival o grupa directa Botosani-Mangalia (3 vagoane) In acest fel, mai ales pentru calatorii cu multe bagaje (care n-ar mai trebui sa schimbe in Veresti), ar fi o varianta mult mai buna decat autocarul.
-Indiferent de numarul de calatori, utilizarea automotoarelor Malaxa (cu toate modernizarile lor) deja devine anacronica, tinand cont de vechimea lor. Solutia ar fi ca CFR-calatori sa achizitioneze automotoare noi, care sa aiba acceiasi capacitate ca si automotoarele Malaxa. -O relatie solicitata ar fi probabil Botosani- Suceava. Aici ca sa poti face fata concurentei autocarelor trebuie doua Desiro care sa penduleze intre Botosani si Suceava- cca 6-7 perechi/zi, bineinteles ca tren regio.
-Evident ca revizia de vagoane Botosani trebuie pastrata (pentru vagoanele care sa formeze grupele directe spre Bucuresti, Timisoara si Mangalia), la fel si remiza Botosani (pentru H-urile care sa tracteze aceste grupe directe si pentru Desiro care sa faca Botosani- Suceava) |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4456 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 15:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- Atunci când trenul va avea măcar 70 de călători, putem discuta de Desiro. La 15 călători (hai să zicem 30, să socotim şi blatiştii), nu ai ce altceva să pui în afară de Malaxa 900. Crezi că se justifică să târâi un automotor de 120 locuri pentru câţiva călători? Nu mai zic de specializarea personalului, de adaptarea instalaţiilor din depou ş.a..
Asemenea abordari rigide, laolalta cu alte metehne, au adus calea ferata in situatia actuala. Carevasazica, scazi calitatea serviciilor, dar te astepti la a crestere a cererii, motivata de o presupusa bunavointa stupida a clientului, dispus chipurile sa-si reduca pretentiile, chit ca are alternativa auto. Cei 70 de calatori despre care vorbesti au renuntat la tren tocmai din aceasta cauza: refuza sa urce in Malaxa. Iar tu, operator, ce faci? Te complaci in a nu schimba nimic... Fara alte comentarii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 15:14 | |
| Dacă au bani de dat pe dube, ce să le facă CFR Călători? _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 17:32 | |
| Da mofturosi mai sunteti. Stiti ce, SNTFC are probleme financiare, are probleme cu parcul care nu este de ajuns, acum se vand o gramada de vagoane si locomotive si automotoare seria 900, cele nemodernizate, ce nu se cumpara se va taia si vinde la fier vechi. Din acesti bani se fac reparatiile la vagoanele locomotivele si automotoarele modernizate. Astfel parcul se va reduce si mai mult, sa nu te miri daca vei vedea in curand un anunt in gara ca se anuleaza trenurile din lipsa de parc si calatori. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 18:35 | |
| Nu e chiar asa, Cristi. Daca platesti biletul vrei conditii pe masura pretului. Daca tin malaxele nu e nici o problema. Dar sa reintroduca clasa a III-a, cu tarif corespunzator. Ca malaxele nivelul asta de confort il ofera. Uite si pe 201, la mine acasa: R-uri cu 20-54 sau 19-47, pe de alta parte malaxe. E tot una, cand ai bilet sau abonament? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 19:39 | |
| Tu nu intelegi un lucru numarul calatorilor nu justifica altceva inca de pe vremea cand circulau cu DA si 1 vagon se ardea aiurea motorina la un tren cat pentru 10 trenuri... Nu au fost atunci calatori care sa justifice plimbatul unui LDH si DA ce te face sa crezi ca daca maine baga iar DA sau LDH cu 1 vagon o sa creasca numarul, sa fim seriosi. Cand am fost la Putna mergea LDH + un vagon si erau calatori cat pentru un AM 900 si in loc sa bage un 900 au preferat sa scoata trenurile si sa bage mai multe pe Suceava - Dornesti culmea cu AM 900. Nu sunt vagoane si nici locomotive, la Timisoara merg si cate 4 motoare 900 cuplate si au turnusuri destul de complicate. Si trenul e plin ciht ca e motor seria 900. De exemplu pe Timisoara - Jimbolia toate trenurile erau formate din LDH + rama TE acum circula numai LVT-uri si cate 2 AM 900 iti spune ceva asta ? Ramele TE si vagoanele expirate ard din an in pasti in revizia de vagoane... Pe Timisoara - Buzias - Lugoj la fel garniturile au fost inlocuite cu AM 900 mai sunt trenurile care merg la Simeria facute cu garnitura si Desiro atat. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 19:46 | |
| Corect, dar nu e normal sa ii taxezi pe cei care merg cu ele platesc la fel care circula cu 20-55-uri sau alte vagoane confortabile, dar au parte de niste carute. Sigur ca si blatistii sint de vina pentru situatia actuala, dar CFR-ul isi bate joc de calatorii care circula cu malaxe cu doua osii. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 19:58 | |
| Astea sunt tarifele stabilite de MT si clasele stabilite de UIC, nu le convine sa mearga cu duba e confort mai mic decat la 900, asta este situatia. De exemplu tot o bataie de joc e si faptul ca vii cu un tren privat si nu ai timp sa iti iei un bilet de la casa la CFR calatori tren regio si platesti in tren tarif de taxare pret intreg + 50% . Asta e regulamentul ne place sau nu , pana acum nu am vazut sa intereseze pe cineva sa faca sesizari pe acest aspect, AM x de la Ineu stie cum e.
Si acum sa fim seriosi pentru 1 h 38 cat face trenul intre Suceava si Botosani ce confort sa mai ceri ? Poate fi catalogat tren suburban... Sunt trasee de tramvaie in Bucuresti care fac mai mult de la un capat la celalalt si au aceleasi scaune de plastic. Poate sa confirme Dr2005
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 21:17 | |
| Am uitat sa mai adaug , nu mai dramatizati atata eu am fost cu AM 900, pentru ca a fost defect AM 1000 pe relatia Arad - Beius 150 km si nu am murit si aveau exact aceleasi banci de plastic si aceleasi tarife ca trenul cu vagoane 20/19-47/57dar lumea mergea nu conta din ce era format si mai era si personal sprinten. Acum avem x 4500 dar stai cu orele prin Salonta si Holod, in schimb la orele bune e trasat un Marfar... si calatorii merg cu Trans Abrud care e direct dar tot stai jumate de ora in Salonta la pauza de buda si timpul facut e la fel sa nu mai zic ce modern e drumul care nu a mai vazut asfalt nou de pe vremea lui Iliescu... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 22:55 | |
| Malaxa 900 e datorita faptului ca sectia e deservita de depoul Suceava. Daca era deservita de Iasi erau Desiro si GM. Ne rugam ca depoul Suceava sa devina remiza. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 22:59 | |
| Alea au un program si un turnus la Iasi, ca sa aduci 2 Desiro trebuie sa anuleze ceva trenuri acolo si asa se chinuie sa faca trenurile , daca devine Suceava Remiza tot cu acelasi material rulant va face numai ca se va reduce din personalul TESA.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 23:02 | |
| - catalin2014 a scris:
- Malaxa 900 e datorita faptului ca sectia e deservita de depoul Suceava. Daca era deservita de Iasi erau Desiro si GM. Ne rugam ca depoul Suceava sa devina remiza.
N-as zice ,cat despre Dep Suceava sa devina remiza, probabil suferi cu capul in forma continua agravata,altceva in afara de schimbat Nick-ul ai mai facut ? Sunt DOAR 4 Desiro active deocamdata,ai priceput DOAR 4 ,si atatea sunt de ceva vreme ,nu de ieri!; trebuie sa repeti zilnic ,toata prostiile astea cu Malaxa 900, Desiro etc, etc ,bla bla ;,ai norma de scris sau o faci din lipsa de ocupatie ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 11 Apr 2014, 23:21 | |
| Eu zic ca e benefic faptul ca sunt 6 trenuri regio/zi intre Botosani-Veresti, chiar daca sunt cu AM 900 Malaxa. Era mai bine daca circula un tren dimineata si unul seara format din LDH+2 vagoane, cum era pe sectia 302, dupa care s-a inchis si nu mai circula niciun tren de calatori? Asta e situatia momentan, nu sunt calatori suficienti cat sa umple 6 trenuri/zi cu 3 vagoane. Si va rog, fara jigniri si atacuri la persoana... limitati-va la subiect. @andrey primeste un AVERTISMENT. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4456 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 12 Apr 2014, 07:52 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Eu zic ca e benefic faptul ca sunt 6 trenuri regio/zi intre Botosani-Veresti, chiar daca sunt cu AM 900 Malaxa. Era mai bine daca circula un tren dimineata si unul seara format din LDH+2 vagoane, cum era pe sectia 302, dupa care s-a inchis si nu mai circula niciun tren de calatori? Asta e situatia momentan, nu sunt calatori suficienti cat sa umple 6 trenuri/zi cu 3 vagoane. Si va rog, fara jigniri si atacuri la persoana... limitati-va la subiect.
Analizand eficienta de moment (vazuta ca efect raportat la efort), s-ar zice ca ai dreptate: este mai bine asa cum e acum. Altfel spus, e mai bine in agonie - tot mai ai o sansa - decat mort. Problema-i ca un business viabil inseamna viziune, planificare strategica si multe altele, intre care si ochii permanent atintiti pe vrerea si pohta clientului. Dar sa nu ne incrancenam inutil... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
| | | | 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |