Da, da, diferenta intre Bucovina si Moldova. Puteau sa puna termite care sa manance traversele alea, problame, ca si la voi, unde totul a fost mecanizat, e ca in ambele cazuri liniile au fost scoase!
Uita-te la filmuletul asta:
Plamani sanatosi versus plamani de fumator. Problema e ca si ala cu plamanii buni e tot mort.
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 22 Mar 2014, 20:04
Daca tu crezi ce scrie in articol, problema ta. Drumul Suceava - Botosani la care Ponta a fost invitat sa dea startul lucrarilor de modernizare, ziarele urlau in toate directiile, ca suntem tari, nici un metru de asfalt nu s-a turnat..dupa ce a plecat individul, au plecat si utilajele...pe rand. Se apropie alegerile dom'le, daca tu crezi in promisiunile care apar pana de alegeri, n-ai inteles nimic din astia 24 de ani de "democratie", in care productia de "promisiuni" a "culminat" economia Romaniei.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 22 Mar 2014, 20:11
Aia nu se pot c... de foame si fac parc de distractii ..
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 22 Mar 2014, 22:36
E foarte bine ca se face parc de distractii, ajuta la dezvoltarea economiei locale. Ce ai fi vrut sa faca ? Pomeni electorale? Oricum ma tem ca nu se va face nici un parc de distractii.
j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 23 Mar 2014, 07:00
Luna a scris:
E foarte bine ca se face parc de distractii, ajuta la dezvoltarea economiei locale. Ce ai fi vrut sa faca ? Pomeni electorale? Oricum ma tem ca nu se va face nici un parc de distractii.
Pana una alta, e un proiect in derulare, finantat din FEDR prin POR. Celelalte doua commenturi nu merita raspuns.
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4428 Data de inscriere : 28/01/2013
Subiect: Automotoarele Malaxa de la Suceava la Botoşani Lun 07 Apr 2014, 21:34
Am circulat duminică cu trenul Regio 5565 Botoşani-Suceava Nord, plecare 15.40, sosire 17.10 Suceava. Vechiul automotor Malaxa s-a umplut peste capacitatea maximă cu călători, mulţi cu bilete de legătură pentru garniturile Iasi-Timişoara, respectiv SUCEAVA-IAŞI, şi care au coborât la Vereşti.
Condiţiile de călătorie din Malaxa nu sunt deloc plăcute după cum bine ştiţi, chiar traumatizante pentru cine se urcă prima dată într-un astfel tren şi pe care eventual îl aşteaptă apoi o lungă călătorie până la Timişoara de exemplu. Ce vreau să spun este că aceste automotoare sunt totuşi prea rudimentare pentru o călătorie de 1 h şi 40 min., în care nu se urcă doar navetişti ci şi călători de lung parcurs.
Poarte ar merita puţin mai mult şi călătorii din BT dacă se vrea ca oamenii din acest judeţ să mai meargă totuşi cu trenul.
Exemplul de duminică este că un potenţial cât de cât există măcar la anumite trenuri.... din păcate nu ştiu ce soluţii sunt.....e drept o locomotiva cu două vagoane nu e rentabil dar nici aceste malaxe nu o să atragă niciodată călători mulţi.....
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
Am circulat duminică cu trenul Regio 5565 Botoşani-Suceava Nord, plecare 15.40, sosire 17.10 Suceava. Vechiul automotor Malaxa s-a umplut peste capacitatea maximă cu călători, mulţi cu bilete de legătură pentru garniturile Iasi-Timişoara, respectiv SUCEAVA-IAŞI, şi care au coborât la Vereşti.
Condiţiile de călătorie din Malaxa nu sunt deloc plăcute după cum bine ştiţi, chiar traumatizante pentru cine se urcă prima dată într-un astfel tren şi pe care eventual îl aşteaptă apoi o lungă călătorie până la Timişoara de exemplu. Ce vreau să spun este că aceste automotoare sunt totuşi prea rudimentare pentru o călătorie de 1 h şi 40 min., în care nu se urcă doar navetişti ci şi călători de lung parcurs.
Poarte ar merita puţin mai mult şi călătorii din BT dacă se vrea ca oamenii din acest judeţ să mai meargă totuşi cu trenul.
Exemplul de duminică este că un potenţial cât de cât există măcar la anumite trenuri.... din păcate nu ştiu ce soluţii sunt.....e drept o locomotiva cu două vagoane nu e rentabil dar nici aceste malaxe nu o să atragă niciodată călători mulţi.....
Si eu am mers ieri cu acest tren...
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Ideal ar fi fost ca CFR-ul sa aiba in dotare malaxa 78, nu 77. Alea ofera cu totul alte conditii, avand boghiuri, nu osii. Pentru ce trenuri sint intre Botosani si Veresti ar fi bune Desiro. Sint decente din toate punctele de vedere, de la confort la capacitate, dar aici apar iar discutii de genul Suceava nu are mecanici autorizati pentru Desiro sau ca sucevenii nu le pot face revizia, etc. Pacat, nu am fost pana in Botosani cu trenul (sau cu orice altceva ), dar nu am auzit pe nimeni cum ca ar fi animale pe linia asta, deci oamenii din judetul asta ar merita macar un Desiro. Dar...