Cateva modernizari ca si asta de la Botosani au fost facute numai de dragul de a fi facute , statii precum Giurgiu, Botosani, Calarasi , Pitesti etc., chiar nu trebuiau refacute deoarace in loc sa Reabiliteze alte noduri mai mari ei modernizeaza gari pentru 2 trenuri pe zi si alea fara calatori!
Daca sunt "doua trenuri pe zi si alea fara calatori" inseamna ca strategia de marketing a operatorului care asigura transportul feroviar de calatori este altceva decat ar trebui sa fie (ca exemplu, a se vedea graficul de mers inadecvat si contrapunerea cotetului Malaxa ca alternativa la oferta moderna, masiva si diversificata a operatorilor auto care deservesc zona Botosani). Cat despre reabilitarea si modernizarea garilor in cauza, pot fi avute in vedere elemente precum: - pozitia orasului Giurgiu si perspectivele certe ale sectiei 902; - inevitabila conectare feroviara a Botosaniului cu municipiul Iasi; - solutia construirii unui nou pod peste Dunare, in zona Calarasi - Silistra, despre care se discuta tot mai insistent; - redefinirea contextului feroviar, in ce priveste Pitestiul, odata cu finalizarea conexiunii Valcele - Rm. Valcea. Cat priveste nodurile mari, ma tem ca pentru transportul de calatori ele si-au pierdut mult din relevanta in aceste vremuri cand prea putini sunt cei dispusi sa mearga din bucati, asteptand prin gari si renuntand la variantele directe pe care, daca nu le gasesc pe calea ferata, sigur le ofera mijloacele auto.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
CFR Călători ar putea asigura legături la 5 - 10 minute între trenurile de pe secţiile înfundate şi cele de pe magistrale... dar nu, ei ori târâie grupe directe cu un vagon (care mai şi stau o oră după legătură), ori le anulează cu totul. Călătorii prea fiţoşi să stea 5 minute între legături să meargă cu autobuzul... că înseamnă că îşi permit.
Staţii precum Botoşani şi Giurgiu nu au nicio perspectivă de dezvoltare pe termen mediu şi lung. Nu se face linie Botoşani - Iaşi, iar Giurgiu va rămâne multe sute de ani cap de linie. Ambele au viitor strict din punct de vedere al traficului regional şi de navetă. De la Botoşani s-ar putea asigura legături la trenurile de Bucureşti, Iaşi, Timişoara cu schimbare la Vereşti. Dar Giurgiu va rămâne pe veci cap de linie pentru regio-urile de Videle şi, în vreo 10 ani, de Bucureşti Progresu.
Nici Piteştiul nu e o staţie prea strălucită, dar are trafic mai mare decât Botoşani şi Giurgiu la un loc. Dar, ţinând cont că nu se află pe niciun coridor de transport şi nici pe viitoarea linie de mare viteză, ce se face acum acolo nu e decât o risipă de fonduri, la fel cum s-a făcut şi cu ,,eurogara" Tulcea care are 2 trenuri pe zi.
Şi, ca să o zicem pe aia dreaptă, nici modernizarea staţiei Rm. Vâlcea nu e o idee prea strălucită. Pentru Bucureşti clar poziţia geografică a liniei o dezavantajează, iar în ideea finalizării liniei Vâlcele - Rm. Vâlcea, gară principală ar deveni Bujoreni, nu Rm. Vâlcea, actuala gară Rm. Vâlcea servind cel mult regio-urilor Piteşti - Rm. Vâlcea.
În schimb, staţii cu trafic mult mai mare rămân să arate ca în anii '60, pentru că nu sunt în reşedinţe de judeţ. Vorbesc aici de staţii precum Predeal (s-ar putea să fie reabilitată în vreo câţiva ani, fiind pe Coridorul IV), Petroşani, Mediaş, Roşiori Nord, Reşiţa Nord (asta e în reşedinţă de judeţ, dar nu e considerată staţie importantă...), Tecuci, Paşcani (asta are totuşi o şansă, fiind pe Coridorul IX, dar aici discutăm de anii 2020), Iţcani, Jibou.
_________________ :TTT:
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 07 Mai 2013, 09:09
Am circulat cu 12766 in data de 3 mai. Trenul avind o compunere ,,tipic" CFR adica 2 vag cl II+1 vag cl I +1 cuseta a plecat plin din Timisoara Nord. casiera mi-a dat bilet fara loc spunindu-mi: nu stiu ce se intimpla, ce au astia in cap, pina acuma suplimentau vagoanele de sarbatori.
Am sperat ca pe parcurs o sa se mai elibereze dar nu a fost asa, in tren oameni cu bilete de Botosani, nemultumiti de faptul ca trebuie sa astepte atita timp in Veresti. Cireasa de pe tort a venit cind din Deva a urcat un pasager care ne-a spus ca merge la Botosani dar nu a primit bilet decit pina la Veresti pentru ca linia e privatizata pina la Botosani, asa i-a spus casiera din Deva.
Adica CFR ul isi sapa singur groapa? de ce sa nu se vinda bilete? ca sa apara sectia nerentabila? Atunci pentru ce fac ei acolo o super statie?
ca off topic la linia asta, in Cluj Napoca la schimbarea masinii s-a atasat un vagon ca sa faca fata numarului de pasageri. problema a afost alta: trenul a sosit cu 40 de minute intirziere in Cluj Napoca si atunci au pus vagonul o data cu masina de Iasi in fata cusetei.
Cum nu s-au vindut bilete pentru vagonul suplimentar lumea urca in cele 3. partida trenului a inceput sa anunte calatorii: ,,am pus un vagon in Cluj coboriti in Dej mergeti pe linga cuseta si stati in el ca sint compartimente goale"
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 07 Mai 2013, 16:43
Pai nu stiu cati ar merge pana in Valcea Est ca sa ia trenul spre Bucuresti, din cauza pozitiei. Nu ar trebui sa faca linia de asa fel ca trenurile sa ajunga in Ramnicu-Valcea?
j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 07 Mai 2013, 16:50
dan tm, comentariul tau valoreaza mai mult decat ultimele 100 de comentarii de pe topicul asta. Asa este! Cand nu se vrea ca un lucru sa mearga bine, atunci nu merge bine si basta.
arianul
Numarul mesajelor : 46 Varsta : 42 Localizare : botosani Reputatie : 5773 Data de inscriere : 26/03/2009
Subiect: Activitate feroviara la Botosani 07.05.2013 Mar 07 Mai 2013, 17:14
Sosirea trenului RE 5583 cu 45 minute intarziere: https://2img.net/r/ihimg/f/838/p0705130829.jpg/ 5583 la manevra: https://2img.net/r/ihimg/f/138/p0705130833.jpg/ Plecarea lui R 5563: https://2img.net/r/ihimg/f/689/p0705131009.jpg/ Plecarea RE 5582 cu 4 vagoane pline si calatori ramasi fara locuri: https://2img.net/r/ihimg/f/18/p0705131114.jpg/
j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 07 Mai 2013, 19:15
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 07 Mai 2013, 22:07
arianul a scris:
Sosirea trenului RE 5583 cu 45 minute intarziere: https://2img.net/r/ihimg/f/838/p0705130829.jpg/ 5583 la manevra: https://2img.net/r/ihimg/f/138/p0705130833.jpg/ Plecarea lui R 5563: https://2img.net/r/ihimg/f/689/p0705131009.jpg/ Plecarea RE 5582 cu 4 vagoane pline si calatori ramasi fara locuri: https://2img.net/r/ihimg/f/18/p0705131114.jpg/
Unde ramane locomotiva lui 5583 pana cand plaeca cu 5582, mai intra in remiza?
arianul
Numarul mesajelor : 46 Varsta : 42 Localizare : botosani Reputatie : 5773 Data de inscriere : 26/03/2009
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 07 Mai 2013, 23:31
In grupa tehnica la linia 10 sau 11
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 08 Mai 2013, 09:46
Ce soarta va avea linia 4 care trece prin remiza? Cladirea remizei va fi demolata?
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 08 Mai 2013, 10:38
Numarul mesajelor : 46 Varsta : 42 Localizare : botosani Reputatie : 5773 Data de inscriere : 26/03/2009
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 08 Mai 2013, 16:59
Se aude ca remiza va fi preluata de Regiotrans.
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5249 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 08 Mai 2013, 19:37
Ce sa faca ei cu ea? Cea de la Dorohoi ce are ? E mai mult spatiu acolo si e mai bine amplasata ca si locatie si tot degeaba... e lasata de izbeliste...
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5249 Data de inscriere : 05/10/2012
Azi cand am ajuns in Botosani mi-a cazut faţa. Toate vagoanele din revizie au disparut:3 20-49, 3 19-47 si 4 20-47. In concluzie in timpul noptii nu ramane material rulant in Botosani.