|
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+73dan tm Spartan1948 Simply18 Cont.dezactivat impuls Amiralul MetalRider liviulav33 spsdc7 riciu j o a n t a Andrey_tm DanyCfrPascani Semafor Katalin4653 TVlad membru dezactivat , florin29sv DUAL Rarau AndreiStefan akumenos myster2008 arianul marius_catalin84 Kriszti219 Radu Tudor Bobby_TM chatnoir401 kasapis2007 NicuS ravers75 StefanMz Adirmvl IonutCFR2009 Teodor IR 1837 alex.alexus.tm razvan - trenuri cata mishu88 @ndrey 060-EA078 cfr500 mureseanu_976 Traveller Adrian78 Luna Balto Dr2005 Costi kristi kkk nenuandrei MariusM DAS 2011 cont inactiv lovekomotive manuela redeme burlington ionutz85 cristi CFR ldh80 Nesebar Vitosa Vlad Mihay Bogdan-CFR bogdan srl Amtrak ATM acar joanta 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 24 Mai 2012, 09:01 | |
| Eu cred ca e declarata interoperabila doar pentru ca e resedinta de judet si trebuie sa aiba legatura directa cu capitala. Acelasi lucru se observa la Alexandria unde a ramas un ciot interoperabila pina la Rosiori Nord.
( sa explice cineva ce inseamna interoperabila si neinteroperabil in viziunea CFR) |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 24 Mai 2012, 09:22 | |
| Da, are dreptate Dan, toate liniile care leaga resedintele de judet de magistrale se pare ca nu se vor privatiza. Informatia asta am primit-o de la fostul secretar de stat la MT, Tufa Radian in 2009 in momentul in care s-a privatizat Alexandria-Zimnicea. Motivul ar fi faptul ca in orasele resedinta de judet mai este o bruma de industrie si de aici CFR marfa si-ar trage niste contracte. Off-topic, la noi in Teleorman situatia e altfel, Zimnicea a devenit cel mai industrializat oras datorita faptului ca Ion Nicolae-Interagro are o multime de fabrici acolo. Zilnic trece un tren de marfa pe la ora 15 dinspre Zimnicea spre Alexandria. In fiecare zi e alta firma, GFR, TFG, Servtrans, Transcombi, CFR, nu sunt sigur si daca Unifertrans. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 01 Iul 2012, 19:11 | |
| Au circulat vreodata pe aceasta sectie trenuri etajate? Avand in vedere ca s-au pus prin primavara vagoane 26-16 care au mers goale pe Suceava - Dornesti, de ce nu se pot pune si pe Suceava - Botosani? |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 01 Iul 2012, 20:52 | |
| Avand in vedere ca la ora actuala circula 1 sau 2 automotoare (cuplate) , din punct de vedere al numarului de calatori nu cred ca isi au rostul vagoanele etajate, acestea folosindu-se pe rute care au justificare. |
| | | joanta
Numarul mesajelor : 111 Varsta : 35 Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102 Reputatie : 5299 Data de inscriere : 11/09/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 01 Iul 2012, 21:36 | |
| - ctln1991 a scris:
- Au circulat vreodata pe aceasta sectie trenuri etajate?
Au circulat intre Leorda - Botosani si retur. S-a intamplat in perioada in care, intre Iasi si Botosani, circulau trenuri directe. Vorbim - sigur - de perioada de dinainte de 1990 si - parca - de ceva timp dupa. Trebuie precizat insa ca garniturile respective nu aveau intotdeauna astfel de vagoane. In plus, daca este sa ne referim la confort, a pleca la drum de iarna calatorind intr-un astfel de vagon (eventual de la un capat la celalalt al traseului, aproape sase ore de mers) era o proba de o duritate extrema. Personal, gasasc interesant (ca idee) proiectul vagonului in cauza, dar a calatori astfel mi se pare rezonabil doar pe distante scurte, pentru ca altfel te trece os prin os. In schimb, vagoanele etajate ale americanilor sunt intr-adevar "cool". Deh, vise... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 01 Iul 2012, 22:32 | |
| Off-topic: prin Germania există vagoane de IC etajate, nu mai zic de TGV, care şi el are şi vagoane etajate, inclusiv cele cu recordul mondial. _________________ :TTT:
|
| | | joanta
Numarul mesajelor : 111 Varsta : 35 Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102 Reputatie : 5299 Data de inscriere : 11/09/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 02 Iul 2012, 17:54 | |
| Tot off-topic... si retoric: Oare IC-urile nemtesti or fi avand in compunere vagoane etajate de acelasi tip sau la fel de confortabile precum cele care circulau pe IS-BT-IS? |
| | | burlington
Numarul mesajelor : 19 Reputatie : 4832 Data de inscriere : 23/09/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 03 Iul 2012, 18:42 | |
| Etajate sau nu, conteaza prea putin. Un automotor decent (nu unul salvat de la casare, cum a fost alocat pana nu demult, pentru a alunga si ultimii calatori) ar deservi cu costuri rezonabile relatia Botosani - Veresti - Botosani. Daca un asemenea mijloc de transport poate fi asigurat pentru a circula pe unele trasee pe care nu le mentionez, pentru a nu amorsa replici mai mult sau mai putin justificate, atunci trebuie sa poata fi asigurat si pentru o resedinta de judet cu 100.000 de locuitori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 03 Iul 2012, 20:18 | |
| Nu contează câţi locuitori are oraşul sau dacă e sau nu reşedinţă de judeţ. Contează câţi călători merg cu trenul. Singurul mod să preiei mulţi călători din Botoşani e să pendulezi nişte Desiro cu opriri puţine spre Iaşi şi, eventual, spre Suceava, degeaba ai trenuri spre Leorda. _________________ :TTT:
|
| | | IR 1837
Numarul mesajelor : 60 Varsta : 39 Localizare : Pascani Reputatie : 4592 Data de inscriere : 28/06/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 03 Iul 2012, 20:29 | |
| Conteaza totusi si statutul localitatii (comuna, oras, municipiu, resedinta de judet), stiut fiind faptul ca "drumul de fier" reprezinta o deschidere a acelei localitati, dezvoltare a economiei. Eu personal ma simt foarte ciudat cand ajung intr-un oras fara statie cfr. Simt ca orasul sau localitatea nu comunica cu exteriorul. Probabil aceasta o simt si datorita pasiunii mele "exagerate" fata de trenuri. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 03 Iul 2012, 21:40 | |
| - IR 1837 a scris:
- Conteaza totusi si statutul localitatii (comuna, oras, municipiu, resedinta de judet), stiut fiind faptul ca "drumul de fier" reprezinta o deschidere a acelei localitati, dezvoltare a economiei. Eu personal ma simt foarte ciudat cand ajung intr-un oras fara statie cfr. Simt ca orasul sau localitatea nu comunica cu exteriorul. Probabil aceasta o simt si datorita pasiunii mele "exagerate" fata de trenuri.
Si eu am acelasi sentiment daca merg undeva unde nu este gara si tren , ma simt legat de maini si de picioare , trenul este pentru mine singurul mijloc de transport agreat in afara orasului prin tara si in lume voi merge cu trenul , sa nu aud de masina , avion sau autobuze . |
| | | joanta
Numarul mesajelor : 111 Varsta : 35 Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102 Reputatie : 5299 Data de inscriere : 11/09/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 04 Iul 2012, 06:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu contează câţi locuitori are oraşul sau dacă e sau nu reşedinţă de judeţ.
Nu conteaza? Deci o piata potentiala de 100.000 de clienti e totuna cu una de 10.000... Hm... Si doar vorbim despre mers cu trenul, nu de vacante in Acapulco. Nu mai zic ca, intr-o resedinta de judet, destui clienti potentiali (din judet, dar nu numai) au de rezolvat probleme administrative. Cat priveste deplasarea cu trenul de la Botosani la Iasi sau invers, repet: s-au dus vremurile alea, intrucat oferta auto e masiva si imbatabila ca pret, timp de calatorie si nivel de confort. Daca totusi se va realiza (candva) legatura Botosani - Harlau sau Botosani - Todireni, cota trenului va creste substantial. Spre Veresti, nevoile de transport pe calea ferata s-ar exprima cam asa: legaturi bune (confort, viteza si timp de mers, timp de asteptare in Veresti) spre toate trenurile de rang superior spre/dinspre Bucuresti, Cluj/Timisoara, Constanta si grupe directe spre aceleasi destinatii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 04 Iul 2012, 09:46 | |
| Contează unde merg ăia 100.000 de oameni. Că dacă mulţi merg la Suceava şi la Iaşi (şi chiar acolo merg) nu prea îi poţi servi cu trenul, din cauza traseului căii ferate. Atunci degeaba ai 100.000 de potenţiali clienţi, dacă nu poţi să îi duci unde au nevoie. Mai sunt şi alte reşedinţe de judeţ în situaţia asta... de exemplu Giurgiu, Tulcea. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 04 Iul 2012, 09:46 | |
| Contează unde merg ăia 100.000 de oameni. Că dacă mulţi merg la Suceava şi la Iaşi (şi chiar acolo merg) nu prea îi poţi servi cu trenul, din cauza traseului căii ferate. Atunci degeaba ai 100.000 de potenţiali clienţi, dacă nu poţi să îi duci unde au nevoie. Mai sunt şi alte reşedinţe de judeţ în situaţia asta... de exemplu Giurgiu, Tulcea. _________________ :TTT:
|
| | | joanta
Numarul mesajelor : 111 Varsta : 35 Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102 Reputatie : 5299 Data de inscriere : 11/09/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 04 Iul 2012, 18:12 | |
| Simplista logica. Probabilistic vorbind, asa e: si din Alba Iulia cei mai multi merg la Cluj, Sibiu si Targu Mures, pentru ca e de la sine inteles ca nu mergi la Craiova daca poti rezolva la Sibiu. De asemenea, majoritatea isi au obarsia aproape de locul de domiciliu, carevasazica intr-acolo vor face deplasari mai dese, nu spre Tombouctou. In mod similar mai gasim zeci de exemple de acelasi gen, asa ca "descoperirea" ca numai cei de la Botosani, Giurgiu si Tulcea se deplaseaza preponderent spre destinatii apropiate... trebuie reevaluata. Revenind la Botosani, drept e ca oportunitatile majore de educatie, business, joburi s.a. sunt in general prin alte parti (in general localitati indepartate), deci ai nevoie de transport ca sa te duci, sa revii etc., trenul fiind in mod firesc o solutie cat se poate de buna. Ne intoarcem deci de unde am plecat: daca vrei sa alungi toti calatorii, mentii pe Veresti - Botosani trenurile regio care circula acum. Si inca: exemplificari cu Giurgiu, Tulcea etc. ne ofera indeobste cei care au trecut prin Botosani o data sau de doua orin in viata, dar ne "cunosc" nevoile si asteptarile mai bine decat le stim noi insine. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
| | | | 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |