|
| Liniile ferate industriale din Bucuresti | |
|
+16Vitosa ionutz85 Shinkasen Alex Avram nenuandrei AndiCFR sorinucu TVlad Dr2005 acdb membru inactiv decward ldh80 RazvanCFR Nk11 COSTACHE MIHAIL 20 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 28 Dec 2011, 19:47 | |
| Din Gara Mogoasoaia mai e o linie care se desparte de M700 undeva dupa Soaseaua Bucuresti-Targoviste: |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6392 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 28 Dec 2011, 20:04 | |
| Stie cineva unde duce aceasta linie? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 28 Dec 2011, 21:13 | |
| Frumoasă hartă. Câteva ,,amendamente":
- în zona ,,Uzinei 23 August" (adică Faur), în locul racordului la dreapta fără nume pe el sunt, de fapt, două racorduri, unul spre un depozit (care nu mai foloseşte CF) şi altul spre REC. Intrarea pe ambele racorduri este înaintea antestaţiei Faur/23 August - racordul care pleacă la stânga din antestaţie şi scrie tot 23 August pe pe el este pentru Comat, spre Faur există (sau exista anul trecut) linie dublă - un pic mai jos, unde apare ,,Antestaţie Stela" nu mai e nimic, în 2010 s-a demolat tot, inclusiv racordurile spre Chimopar şi Policolor (a rămas doar directa) - racordurile ,,fără nume" care urmează sunt pentru Stirom (cel din dreapta, folosit la greu) şi pentru Zentiva (ex-Sicomed), abandonat - din st. Buc. Progresu nu cred să fi existat vreun racord spre ,,ITB". În plus, pe hartă apare schema veche a liniilor (cu Filaret) şi nu linia nouă ce merge de-alungul Str. Şinei şi Şos. Progresului. Peste Şos. Progresului erau două racorduri care traversau strada (unul spre F-ca. de ulei Muntenia, folosit până în 2006), în zona intersecţiei cu Str. Spătarul Preda şi încă unul paralel cu el; mai încolo, era un racord pentru Inox (care ieşea din Inox peste Bd. Tudor Vladimirescu şi alimenta fabrica de bere; a dispărut fizic în 2006). Staţia Vulcan ,,cea nouă" se afla în cam în curtea TitanMar, unde a rămas până s-a demolat ce era pe acolo (mă rog, staţie... adică macaz, dar scria Staţia CFU Vulcan) - la linia spre CET Sud, racordul spre dreapta este desfiinţat, în 2010 fiind demontate macazurile şi furat restul. S-a dezafectat - probabil tot atunci - şi semnalizarea mecanică, iar postul de macaze a rămas (!) cu personal, deşi bariera mecanică a fost demontată / furată; mai spre Centură se mai desprindea un racord spre o curte din spatele Autobazei Titan, el fiind dezafectat (adică macazurile, că restul s-a ciordit) în 2010. - înainte de intrarea în CET Sud se afla o antestaţie, în care s-a aciuat o şatră babană de magneţi, pardon, cetăţeni discriminaţi, cu o haită de câini pe măsură; dealtfel, linia e afectată de mica şmangleală, deşi acum câţiva ani s-au înlocuit traversele. Despre linia în cauză, puteţi citi şi vedea ceva poze la http://transport-in-comun.ro/trenuri/infra/buc_sud-cet_sud.html - racordul fără nume aflat înaintea staţiei Buc. Cotroceni este pentru APACA, fiind abandonat - din Buc. Cotroceni există (şi este încă în uz) racord spre depozitul de pănu am scris ce ar fi trebuită al CET Grozăveşti - din staţia Buc. Vest (pe vremuri Ciorogârla) există racord spre Depoul Militari (Metrorex). Racordul fără nume ocolea depoul şi apoi mergea paralel cu Bd. Preciziei, probabil până aproape de actuala Coca-Cola. A fost dezafectat fizic în 2010- pe linia de centură, la intersecţia cu Prel. Ghencea există Bariera Domneşti h. - la N de Buc. Vest există racord spre depozitul EuropeanDrinks, folosit până de nu am scris ce ar fi trebuitând (venea Servtrans cu I-uri de la Rieni Bihor). Racordul apare din linie curentă, fiind prevăzut cu semnale pitice de manevră. - racordul spre ,,CIL Pipera" e desfiinţat şi furat - lipseşte racordul fabricii de pâine Băneasa, desfiinţat şi el definitiv acum vreo 2 ani, deşi la reabilitarea M900 au fost instalate macazurile _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 28 Dec 2011, 21:49 | |
| - Toader a scris:
- Din Gara Mogoasoaia mai e o linie care se desparte de M700 undeva dupa Soaseaua Bucuresti-Targoviste:
Ar trebui sa mearga la niste depozite aflate la sud de lacul Straulesti. Mi se pare ca traverseaza noua portiune de centura rutiera. Bucata asta cred ca e un rest din vechea centura feroviara ce urma traseul noii centuri rutiere, pina la intersectia cu DN1A de la Mogosoaia si mai departe, paralel cu soseaua de centura, pe linga depozitele de petrol pina la traseul actual: Vad ca ai un fisier *.kmz cu liniile CF si pare foarte precis si actual. Se poate face public? |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Joi 05 Ian 2012, 11:15 | |
| Mersi pentru harta, e de mare folos |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Joi 05 Ian 2012, 11:18 | |
| Linia aia merge la un parc rece al CFR Infrastructură, situat pe Str. Aeroportului, aproape de intersecţia cu Şos. Chitila. Celelalte racorduri ale ei (de ex. cel spre fosta S.C. Bere-Băuturi) sunt istorie de mult.
Mă mir că a rezistat, ţinând cont că nu prea mai are utilitate. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Dum 08 Ian 2012, 18:54 | |
| In limita posibilitatilor am modificat putin schema de dinainte, conform cu observatiile lui dr2005, caruia ii multumesc. Iata asadar versiunea 1.2:) Dimensiunea imaginii e mai mare de 1024Xceva dar, reducind-o, nu s-ar mai fi inteles scrisul. |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8376 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mar 08 Mai 2012, 20:13 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
e cumva o linie industriala pe bulevardul care duce spre A2?sau ma-nsel?ca stiu ca una si peacolo si deaia intreb! |
| | | Shinkasen
Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6126 Data de inscriere : 30/04/2009
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 09 Mai 2012, 21:21 | |
| - Alex Avram a scris:
e cumva o linie industriala pe bulevardul care duce spre A2?sau ma-nsel?ca stiu ca una si peacolo si deaia intreb! da ... uite-o si pe Google Street-view LINK Aici is repara vagoanele cei de la Unifertrans? LINKVechea cale ferata ce ducea la berariecalea ferata de pe strada Progresu a cam disparut , desi normal e cale ferata de importanta strategica, asta din ce am citit prin alta parte Linksituatia e mult mai rea ca sunt cam vechi pozele, in zona Titan Mar, care nu mai a ramas mai nimic, toata linia si traversele au fost scoase, cred ca nu aveau voie sa faca asa ceva, iar unde erau halele Vulcan, tigani fura in veselie cam tot ce pot, linia momentan e protejata de maldare de moloz, cat prin zona Ferentari, nu sunt camere, deci pot taia linia lejer si sa o duca la fier vechi, doar ca le e frica celor de la fier vechi sa o ia pe motiv ca se pot trezi oricand cu un control, cel putin cei din zona Trafic Greu ps: pozele sunt pe Google Street-view, asa ca trebuie sa asteptati putin sa se incarce, inca ceva am vazut ca poti sa vizionezi acum pe Google Earth si poze facute de mai demult cum sunt cele de prin 2000-2001, Gara Cotroceni prin 2004 inca era plina, ce vremuri ( |
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5903 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Dum 03 Noi 2013, 12:32 | |
| Este noiembrie 2013, ar trebui alimentat CET Grozavesti? Vreo miscare ceva pe linia spre CFR Cotroceni? |
| | | Shinkasen
Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6126 Data de inscriere : 30/04/2009
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Vin 31 Ian 2020, 13:21 | |
| |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Vin 31 Ian 2020, 14:16 | |
| Cand a trecut ultimul tren prin acel tunel feroviar care merge paralel cu pasajul Lujerului, pe linia ferata industriala care lega fosta statie Bucuresti Cotroceni Militari de depoul Metrorex Ciurel ? Mai exact cand a ajuns ultimul tren in depou Metrorex Ciurel, venind dinspre fosta statie Bucuresti Cotroceni Militari ?
Chiar daca fostele intreprinderi Semanatoarea si Pumac, care erau si ele deservite de calea ferata ce trecea paralel cu pasajul Lujerului, au disparut, respectiva cale ferata industriala trebuia pastrata pentru depoul Metrorex Ciurel!
Din pacate in Bucuresti nu exista un plan urbanistic general care sa fie strict respectat si care sa prevada exact ce zone sunt rezervate pentru industrie, pentru constructii rezidentiale, pentru comert, etc, si in functie de un astfel de plan urbanistic general sa se dea sau nu autorizatie de constructie pentru un anumit obiectiv, intr-o anumita zona!
Daca de exemplul se proceda in acest fel si se stia exact si se respecta care zone sunt rezervate pentru industrie, se puteau pastra numai caile ferate industriale din interiorul acelor zone bine delimitate!
De exemplul era normal intr-un fel sa dispara (sau sa fie relocata) o unitate industriala (si implicit calea ferata care o deservea) precum fosta Panificatie Baneasa, care era situata in interiorul cartierului rezidential "Aviatiei", insa pe de alta parte zona fostelor fabrici Faur- Republica trebuia prevazuta intr-un plan urbanistic strict ca zona industriala si acolo sa nu se dea autorizatie de constructie decat pentru cei care ar dori sa construiasca unitati de productie industriala. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Vin 31 Ian 2020, 15:15 | |
| @ldh80 ai urmărit filmarea ? Ce zice primarul ? Că a intervenit la 5 prim miniștrii și nenumărați miniștrii ai transporturilor, NU A INTERESAT PE NIMENI ! Nici acum nu ai înțeles cum stau treburile în țărișoara asta ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Vin 31 Ian 2020, 15:52 | |
| Pe primar îl interesează terenul, nu bunăstarea cetăţenilor. Drum este deja paralel cu calea ferată, ba chiar e şi loc de a fi lărgit între linie şi drum fără să afecteze linia (cu vreo 2 excepţii). _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Vin 31 Ian 2020, 16:13 | |
| Dar o intrebare: conform legii, un plan urbanistic general al Bucurestiului (valabil evident pentru toate sectoarele) se poate intocmi si elabora de catre directia de urbanism a Primariei Generale si se poate aproba de catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti ?
Dar , pe de alta parte, autorizatiile de constructie (ca aici este marea problema- se dau autorizatii de constructii pentru ansambluri imobiliare in locuri unde nu ar trebui construite- chiar in parcuri, chiar pe spatiile verzi dintre blocurile construite inainte de 1990, in zone care ar trebui rezervate pentru industrie, etc) se elibereaza, conform legii, de primariile de sector sau de primaria generala ?
Aceste intrebari au legatura cu subiectul topicului: daca s-ar stabili clar (printr-un plan urbanistic general) ce zona sunt rezervate pentru industrie si in acele zone nu s-ar elibera autorizatii de constructie pentru nici un fel de alte constructii (decat unitati industriale), atunci evident ca in interiorul acelor zone ar ramane si caile ferate industriale! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti | |
| |
| | | | Liniile ferate industriale din Bucuresti | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |