|
| Liniile ferate industriale din Bucuresti | |
|
+16Vitosa ionutz85 Shinkasen Alex Avram nenuandrei AndiCFR sorinucu TVlad Dr2005 acdb membru inactiv decward ldh80 RazvanCFR Nk11 COSTACHE MIHAIL 20 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mar 11 Ian - 22:39 | |
| |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mar 11 Ian - 22:46 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
Ce linii de tramvai trec pe acolo ? Sunt cumva cele spre RATB Titan ? |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mar 11 Ian - 23:00 | |
| Da. Trec liniile de tramvai 19, 27 si 40 . Daca nu ma insel, b-dul se numeste acum Theodor Pallady. |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mar 11 Ian - 23:15 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Da. Trec liniile de tramvai 19, 27 si 40 . Daca nu ma insel, b-dul se numeste acum Theodor Pallady.
Multumesc ! M-i se parea mie cunoscuta zona |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6553 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 12 Ian - 22:46 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Da. Trec liniile de tramvai 19, 27 si 40 . Daca nu ma insel, b-dul se numeste acum Theodor Pallady.
Adica fostul Leontin Salajan din cate stiu!Mai este functionabila acea linie de tren??? |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Joi 13 Ian - 8:48 | |
| Raspuns pt. Sergiu: Linia mai este functionala dar foarte rar mai circula cate tren de marfa, am sa trec prin zona cand se mai usuca noroiul asta. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linii industriale din Bucuresti Sam 22 Ian - 21:31 | |
| Stie cineva in ce stare ar fi linia ferata industriala care trebuia sa deserveasca portul Bucuresti- 1 Decembrie? Conform Google EARTH aceasta urma sa se desprinda din statia Jilava (mai precis din ceea ce trebuia sa fie R3 Jilava), sa traverseze soseaua de centura, apoi sa mearga paralel cu strada Odai (din comuna Jilava), sa traverseze strada Mierlari, sa treaca peste un parau, sa traverseze drumul Darasti Ilfov- 1 Decembrie, si sa se opreasca la cheul portului Bucuresti-1 Decembrie. |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Sam 22 Ian - 21:43 | |
| - ldh80 a scris:
- Stie cineva in ce stare ar fi linia ferata industriala care trebuia sa deserveasca portul Bucuresti- 1 Decembrie?
Conform Google EARTH aceasta urma sa se desprinda din statia Jilava (mai precis din ceea ce trebuia sa fie R3 Jilava), sa traverseze soseaua de centura, apoi sa mearga paralel cu strada Odai (din comuna Jilava), sa traverseze strada Mierlari, sa treaca peste un parau, sa traverseze drumul Darasti Ilfov- 1 Decembrie, si sa se opreasca la cheul portului Bucuresti-1 Decembrie. Paraul de care mentionezi mai sus , este de fapt Raul Sabar ! |
| | | acdb
Numarul mesajelor : 10 Reputatie : 4775 Data de inscriere : 08/11/2011
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Dum 13 Noi - 9:13 | |
| Nu stiu daca imaginile de mai sus mai sunt de actualitate, inteleg ca linia industriala este alaturata magistralei 800 si aceste peisaje se pot vedea din trenurile spre litoral de calatori, unii dintre ei turisti care ne viziteaza tara. O astfel de priveliste se poate cuantifica in pierderi ucigatoare , practic submineaza eforturile financiare si munca angajatilor CFR care si-au facut datoria in domeniul lor de activitate. Cat de mult ar costa instalarea de echipamente de supraveghere video sau un contract cu o firma de paza , daca presupunem ca la CFR nu ar fi personal excedentar ?
Liniile industriale au ramas captive in perimetrul urban, care se largeste continuu. Utilizarea lor pentru transportul de marfa, in afara cazurilor de mari intreprinderi industriale care au mai ramas, cred ca va depinde de investitia in terminale de marfa , care ar fi astfel adusa in inima orasului, fara a mai congestiona traficul cu camioane mari. Oricum, indiferent de planurile de viitor ale primariilor aceste linii industriale sunt bunuri construite, eventuala solicitare de dezafectare a lor trebuie bine justificata.
Transportul periurban de calatori pe calea ferata nu este un subiect de neluat in discutie, daca s-ar putea realiza legatura eficienta cu liniile de metrou si de tramvai. In unele orase din Europa de vest, garnitura este proiectata pentru a circula la fel de bine pe linii de metrou , tramvai sau calea ferata. In altele, statiile de metrou si cele de tren de calatori se afla la diferenta de nivel, transferul calatorilor facandu-se prin scari rulante. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Dum 13 Noi - 10:21 | |
| - acdb a scris:
- In unele orase din Europa de vest, garnitura este proiectata pentru a circula la fel de bine pe linii de metrou , tramvai sau calea ferata.
Adică în Karlsruhe, Paris şi încă vreo 2... dar şi aici e vorba doar de tramvai-tren bisistem pentru 750/600V c.c. şi 15000/25000V c.a. Cu metroul niciodată nu s-au făcut combinaţii din astea şi nici nu se pot face. Metroul, în general, lucrează cu curenţi foarte mari pentru demaraj (că altfel nu poţi să accelerezi aşa rapid ditai hardughia), motiv pentru care se foloseşte şina a 3a pentru alimentare (un fir de contact s-ar topi). Evident, în depouri se poate folosi un pantograf, dar asta implică putere mult redusă (şi V.max pe la 15 km/h), deci nu se poate folosi în scop comercial. Oricum, materialul rulant adaptat unor asemenea sisteme e destul de scump şi greu de făcut, aşa că majoritatea oraşelor au construit staţii pentru o transbordare facilă între tramvai - metrou - tren - troleibuz - autobuz (fiecare cu ce sisteme a avut, de exemplu Salzburg Sud are pe o parte a peronului trenul, pe cealaltă are troleul), fiind şi situaţii unde pe dreapta peronului vine trenul şi pe stânga te aşteaptă metroul sau tramvaiul. Aşa ceva s-ar putea face şi la noi... nu e greu de realizat, cel puţin metrou cu autobuz şi tramvai e foarte uşor de făcut (adică pui un acces la metrou în staţia de tramvai/autobuz, vezi Crângaşi) şi pui în staţia de autobuz şi programul metroului şi invers (ca să ştie călătorul dacă are rost să alerge după legătură sau aleargă degeaba că tot mai are 10 minute de stat). O staţie care să îmbine toate modurile de transport din Bucureşti nu există... chiar şi ,,măreaţa" staţie de pe Pasajul Basarab (care va fi deschisă după ce se montează trotuarul rulant, care se face când o să vrea primăria, dar e pe domeniul CFR şi ăştia nu vor...) o să ofere cel mult acces oarecum facil la metrou (deşi schimb trei lifturi / trei seturi de escalatoare până acolo). Pentru 35 trebuie să traversezi de te iau dracii (că 35-ul stă sub pod dar nu are staţia acolo...), pe partea cealaltă pe Griviţa ori ai de traversat, ori ai de mers ceva pe jos, că nu au fost în stare să facă o alveolă pentru staţie chiar sub pod, măcar pentru sensul spre Sfinţii Voievozi), iar cu trenurile... să fim serioşi, dacă n-ai bilet de tren ai de mers câteva sute de metri bune până la casele de bilete (bine, poţi merge să iei bilete din basarab, dar acolo sunt puţine ghişee, de obicei cu cozi şi apoi iar trebuie să mergi 1km pe jos spre Gara de Nord, mai ales dacă ai de plecat cu un Desiro care e tras cu botul sub tabela electronică, să ajungă şi naşul să ia o cafea de la automat). Dar e off-topic totul. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Dum 13 Noi - 10:36 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Raspuns pt. Sergiu: Linia mai este functionala dar foarte rar mai circula cate tren de marfa, am sa trec prin zona cand se mai usuca noroiul asta.
Mai e funcţională doar cea spre Stirom (cară GFR la greu acolo). La Sicomed (mă rog, Zentiva, c-aşa-i zice acum) nu a mai venit nimic de peste 1 an (anul trecut pe vremea asta erau boscheţii de 1,5m pe ea) şi nu cred că va mai veni (odată cu refacerea - pe bucăţi - a liniei de tramvai din zonă vom vedea dacă rămâne sau nu trecerea la nivel). Apropo de linie, ea pleacă din Bucureşti Sud. Înainte de intersecţia cu Şos. Gării Căţelu mai are o ramificaţie spre un centru de fier vechi (dar nu mai e folosită), în schimb pe partea opusă s-a tras un racord lângă o platformă betonată unde se descarcă la greu BCA şi gips-carton din G-uri trase de LDH-uri de GFR (dacă aveţi des drum prin zonă veţi vedea din stardă LDH-ul odihnindu-se). Mai departe spre Stirom e jale... ditai staţia, care deservea Chimopar, Policolor ş.a. + Stiorm, Sicomed şi încă ceva a dispărut complet, a fost nivelat tot (!), clădirea şi un canton au fost privatizate şi nu se pot fotografia (adică... se pot fotografia, dar nu am avut chef să îi rog pe cei care stăteau în faţa lor să se dea la o parte, nu ştiu ce reacţie ar fi putut avea), linia directă a rămas curentă şi se continuă încă vreo 500m până la macazul care are în abatere Stiromul şi pe directă Sicomedul. Linia de Stirom e folosită masiv, curtea era plină de Fals-uri GFR/RSCO cu sticlă spartă şi cu praf (mi-e ruşine, dar nu ştiu ce e ăla, cred că un fel de nisip fin care va deveni sticlă), în schimb cea de Sicomed, paralelă cu ea vreo 100m e ruginită, cu boscheţi de 1,5m, plină de gunoaie, pe alocuri acoperită cu moloz aruncat acolo de cei care îşi renovează casele şi nu vor să dea bani la groapa de gunoi. Găseşti de toate pe acolo, de la dischete (da, d'alea de se bagă în unitate Floppy) la câini morţi. Voi reveni zilele astea cu pozele făcute anul trecut pe vremea asta, pentru că o poză face cât 1000 de cuvinte. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 28 Dec - 11:55 | |
| Iata citeva poze cu linia industriala ce lega gara Cotroceni de intreprinderile din zona Trafic Greu. Sint facute in zona Razoare, unde aceasta linie se unea cu fosta linie de legatura Gara de Nord - Filaret - Progresu. Inspre unitatile militare de linga Facultatea de electronica: Aici a fost inglobata in parcarea faimosului Golden Blitz: Mai departe, in intersectia Razoare: Am sa le pun si pe Google Earth ca sa se vada mai bine locurile din care au fost facute. |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 28 Dec - 17:56 | |
| Exista vreo harta de actualitate care sa indice liniile care mai exista in Bucuresti, care mai sunt folosite sau care nu, care au fost dezafectate sau care vor fi ? |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 28 Dec - 19:29 | |
| Uite asta: Sursa: http://4.bp.blogspot.com/_cbqm1p3Iac0/SdybPDbVUXI/AAAAAAAAIjM/z7RGlf8h9oY/s1600-h/poza_inel_centura_feroviara_bucuresti.jpg Pare destul de proaspata insa daca descoperiti ceva necorespunzator cu realitatea, putem corecta. Sau daca autorul ei e printre noi, il rugam pe el sa o faca. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti Mier 28 Dec - 19:36 | |
| Ar trebui sa facem o expeditie de la St. Catelu la CET Sud si alta pana la Policolor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti | |
| |
| | | | Liniile ferate industriale din Bucuresti | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |