1. Linia care se desprinde din statia Resita Nord, trece pe sub Calea Caransebesului, trece printr-o fosta zona de triere (vis-à-vis de muzeul de locomotive), apoi merge un timp paralel cu linia curenta spre Resita Sud, dupa care face o curba spre stanga, trece printr-o zona de la marginea orasului (paralel cu Strada Turturelelor 2), dupa care intra in incinta fostului Combinat siderurgic (unde merge paralel cu Strada Randului 1), dupa care traverseaza "Cartierul Muncitoresc" (mergand paralel cu strazile Feroviarului si Canalului), dupa care trece pe la sud de Gradina Zoologica (paralel cu Strada Alexandru Nedelea) si se uneste cu linia care vine dinspre Resita-Sud.
Din aceasta linie, in incinta Combinatului Siderurgic, se mai desprinde o linie care trece peste pasajul cu Strada Paul Iorgovici si apoi se uneste cu linia ce vine dinspre HM Resita-Sud.
2. Linia care se ramifica tot din statia Resita-Nord, trece pe sub Calea Caransebesului si deserveste UCMR-Platforma doi si deservea fosta Uzina cocso-chimica
3. Linia care se continua din HM Resita-Sud, urmand raul Barzava, trece prin parcul "Carasana", traverseaza Strada Libertatii, trece pe langa UCMR, merge paralel cu Strada Calarasi, trece pe sub Strada Zimbrului , se uneste cu prima linie amintita (ce vina dinspre "Cartierul Muncitoresc") si se termina in incinta fostei Fabrici de elemente refractare (samota).
Aproximativ tot de aici pleca si fosta linie ingusta spre Secu- Anina.
4. Din statia Resita Nord se mai ramifica o linie, ce merge paralel cu linia curenta spre Caransebes, trece peste Bdul. Republicii si deservea Uzina de reductoare a UCMR.
5. Tot din statia Resita Nord se mai ramifica o linie industriala ce mergea paralel cu linia curenta spre Berzovia, traversa Calea Timisoarei, apoi exista un rebrusament, linia mergand inapoi spre oras, paralel cu Calea Timisoarei si cu Strada Barzavitei. Nu stiu ce deservea.