| Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal | |
|
+34Mircea Condilescu Vlad Costin.H bostanescu gigel marius_m Dr2005 razvan - trenuri IonutChircu nenuandrei Vitosa alex03bv mihaiuc alexmorph3us DUAL bostanesku gigel Adrian78 redeme AndiCFR sorinucu decward Mihay popovici DPS alinutz23 ravers75 Razvan Nesebar Ionutz AlexD Razvan Tudor George33 pannonia express 19jimmy84 TVlad 38 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6047 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mier 14 Dec 2011, 17:58 | |
| - karpaty a scris:
- Si atunci cum de in anii '80 era un Rapid ce facea 2 ore si 6 minute Bucuresti-Brasov ?
Nu cred ca a existat asa ceva vreodata iar daca a existat pune te rog un link ca sa ne minunam cu totii :shock: ! Plus de asta trebuie sa iei in considerare si faptul ca in trecut erau trenuri care treceau ca vantul prin Ploiesti si nu mai opreau decat in 2 statii pana la Brasov iar in cazul asta se scoteau timpi de 2h20' (36' pe mers Bucuresti-Ploiesti). Acum exista trenuri care opresc si in Campina , Breaza sau Busteni , Azuga... Hai sa fim realisti , daca un tren facea cat zici tu adica 2h06' pana la Brasov oare cat facea pe tronsoane comparativ cu 2012 ? Pe Bucuresti-Ploiesti sa zicem ca ajungea mai repede cu 2-3 minute dar pe Ploiesti-Campina in nici un caz (aici mergea mai slab decat in prezent) , pe Brasov-Predeal sa zicem maximum 10' mai bine decat acum dar pe Campina-Predeal nu cred ca mai bine ca in prezent...Deci iese cam 2h20' si nimic mai mult... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mier 14 Dec 2011, 18:22 | |
| - popovici a scris:
- karpaty a scris:
- Si atunci cum de in anii '80 era un Rapid ce facea 2 ore si 6 minute Bucuresti-Brasov ?
Nu cred ca a existat asa ceva vreodata iar daca a existat pune te rog un link ca sa ne minunam cu totii :shock: ! Plus de asta trebuie sa iei in considerare si faptul ca in trecut erau trenuri care treceau ca vantul prin Ploiesti si nu mai opreau decat in 2 statii pana la Brasov iar in cazul asta se scoteau timpi de 2h20' (36' pe mers Bucuresti-Ploiesti). Acum exista trenuri care opresc si in Campina , Breaza sau Busteni , Azuga...
Hai sa fim realisti , daca un tren facea cat zici tu adica 2h06' pana la Brasov oare cat facea pe tronsoane comparativ cu 2012 ? Pe Bucuresti-Ploiesti sa zicem ca ajungea mai repede cu 2-3 minute dar pe Ploiesti-Campina in nici un caz (aici mergea mai slab decat in prezent) , pe Brasov-Predeal sa zicem maximum 10' mai bine decat acum dar pe Campina-Predeal nu cred ca mai bine ca in prezent...Deci iese cam 2h20' si nimic mai mult... Nu am ce link sa pun eu spun din ce imi spune o ruda care are 53 de ani din Brasov si venea la Bucuresti in anii '80 cu trenul acesta (Wiener Walzer) , ba chiar imi povesteste ca erau si reclame la tv pe acea vreme cu aceste recorduri . Iar pe bucati am aflat ca pe Buc-Ploiesti facea 35 de minute . Tot acest tren mergea la Constanta din Bucuresti numai cu vagoane clasa 1 si tot el avea recordul acolo de 2 ore 16 minute . |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6047 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mier 14 Dec 2011, 18:37 | |
| - karpaty a scris:
Nu am ce link sa pun eu spun din ce imi spune o ruda care are 53 de ani din Brasov si venea la Bucuresti in anii '80 cu trenul acesta (Wiener Walzer) , ba chiar imi povesteste ca erau si reclame la tv pe acea vreme cu aceste recorduri . Iar pe bucati am aflat ca pe Buc-Ploiesti facea 35 de minute . Tot acest tren mergea la Constanta din Bucuresti numai cu vagoane clasa 1 si tot el avea recordul acolo de 2 ore 16 minute . In primul rand ca in anii 80' infrastructura atat pe M300 cat si pe M800 cam lasa de dorit , nu a fost o perioada prea buna pentru CFR... Eu am gasit un astfel de mers (35' cred) Bucuresti-Ploiesti in anii 70' si tot la un tren international care nu oprea in Ploiesti si avea opriri doar in Sinaia si Predeal . Per total scotea un timp foarte bun pentru acea perioada de 2h20' , de fapt exact acelasi timp pe care la inceputul anilor 90' si dupa 2003 il scoteau mai multe trenuri exprese si celebrele sageti de sezon... 2h16' pentru M800 este un timp absolut posibil chiar si pentru anii 80' insa parerea mea sincera este ca domnul in cauza a incurcat timpii de pe M800 cu cei de pe M300 plauzibil dealtfel datorita faptului ca au trecut destui ani de atunci... Uite aici un link cu mersul trenurilor anteriori: http://tren.transira.ro/Arhiva/Actualizari.htm |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8755 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mier 14 Dec 2011, 19:35 | |
| Am si eu o intrebare: Valea Larga -unde se afla aceasta comuna/sat sau ce-o fi,ca e in mijlocul padurii,nu vezi nimic in jur decat gara,padurea,un drum langa linia 4 si Prahova. Cine coboara/urca in statia asta? IR 1622 opreste aici,de ce? Perechea lui nu opreste aici.E cumva o oprire pentru aia care nu mai au rabdare pana la Comarnic sa fumeze o tigara? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8688 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mier 14 Dec 2011, 19:39 | |
| Eu nu inteleg de ce opresc cate 2-3 minute in gari de genul Valea Larga... |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8755 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mier 14 Dec 2011, 19:46 | |
| Pe Google Earth nu se vede nimic in jurul garii,o fii cartier al orasului Sinaia? Ca se vede Calea Bucuresti in spatele cladirii. Eu in locul celor care au modernizat traseul as fi modernizat gara Predeal in loc sa fac Valea Larga.Puteau sa o faca halta ca era mai bine. |
|
| |
alex03bv
Numarul mesajelor : 20 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5023 Data de inscriere : 14/03/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mier 14 Dec 2011, 20:45 | |
| Daca nu ma insel, Valea Larga are o importanta strategica pentru M300. Nu stiu cati si daca ati vazut, pe partea dreapta cum mergi din Buc in Bv, inainte cu cateva sute de metri de intrarea in VL, sunt niste stalpi de tensiune ce vin de pe un deal. Acestia alimenteaza firul de contact (asa mi-a povestit mie un mecanic acum cateva luni). Acolo este o societate a statului ce se ocupa cu furnizarea curentului catre CFR. Pe M200, in august s-a desfintat statia Persani. O statie ce deservea vreo 4 sate. Avea calatori f multi si deci, incasari pe masura. Prima statie dupa Persani spre Brasov este Bradet. Acolo locuiesc cativa angajati ai CFR. In mod normal trebuia sa inchida Bradetul in locul Persaniului, dar statia Bradet este importanta ca se afla in varf de rampa (sau ceva de genul) plus ca langa ea exista si un tunel. Tot in Bradet in vechiul mers opreau doua trenuri accelerat. Cele doua situatii seamana. Banuiesc ca acesta e motivul.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mier 14 Dec 2011, 20:51 | |
| Perşani a rămas h (sau hc), deci călătorii nu sunt prea afectaţi.
Valea Largă are rol ,,strategic" pentru încrucişări, că altceva nu deserveşte. Pentru alimentat reţeaua de contact nu e musai să fie staţie cu macaze acolo. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Joi 15 Dec 2011, 10:26 | |
| Ce sint domle cuvintele astea pompoase, strategic, auzi?
Ce mare strategie sa opreasca un personal acolo ca sa schimbe personalul daca e cazul? dar nuuu ei vrea accelerate si rapide. Pe dreapta spre Sinaia se vad ceva constructii pe wikimapia.
|
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6047 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Sam 17 Dec 2011, 00:15 | |
| Un film de pe Campina-Predeal https://www.youtube.com/watch?v=IR6eJ6CFcvQ&feature=related
Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 17 Dec 2011, 10:43, editata de 1 ori |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5713 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Sam 17 Dec 2011, 02:18 | |
| - popovici a scris:
- Un film nou de pe Campina-Predeal
https://www.youtube.com/watch?v=IR6eJ6CFcvQ&feature=related L-am vazut toti deja.A mai fost postat |
|
| |
marius_m
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 5683 Data de inscriere : 01/06/2009
| Subiect: Cei mai mici timpi de mers Buc N - Brasov Sam 04 Feb 2012, 15:12 | |
| Timpii de mers intre Buc N si Brasov au evoluat de-a lungul anilor dupa cum urmeaza: Mers tren Timp de mers Trenul Repere orare 1967-1968 2h 38m R32 Brasov 3:29 - Buc N. 6:07 1979-1980 2h 22m R26 Brasov 13:13 - Buc N 19.35 1988-1989 2h 37m R22 Brasov 17:58 - Buc N 20.35 1989-1990 2h 30m R22 Brasov 18:05 - Buc N 20.35 1990-1991 2h 33m R42 Brasov 5:22 - Buc N 7:55 1991-1992 2h 34m A452 Brasov 5:51 - Buc N 8:25 1992-1993 2h 34m R37 Buc N 9:10 - Brasov 11:44 1993-1994 2h 27m R37 Buc N 9:08 - Brasov 11:35 1994-1995 2h 27m R23 Buc N 16:25 - Brasov 18:52 1995-1996 2h 24m IC930 Brasov 9:21 - Buc N 11:45 1996-1997 2h 24m EN371 Brasov 5:40 - Buc N 8:04 1997-1998 2h 22m EC 46 Buc N 10:15 - Brasov 12:27 1998-1999 2h 23m EC 46 Buc N 7:02 - Brasov 9:25 1999-2000 2h 27m EC 46 Buc N 6:25 - Brasov 8:52 2000-2001 2h 28m EC 46 Buc N 6:20 - Brasov 8:48 2001-2002 2h 38m EC 46 Buc N 6:10 - Brasov 8:48 Din 2002 cand au inceput lucrarile la linia Bucuresti-Campina si timpii de mers au crescut pana la 3 ore si chiar mai mult. Astazi cel mai scurt timp de parcurs il are perechea IC 531-IC 532 care parcurge distanta in 2h 29m in ambele sensuri. Am boldit cei mai mici timpi de mers in ultimii 32 de ani, din mersurile care le-am avut la dispozitie.
|
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5460 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Sam 04 Feb 2012, 15:21 | |
| concluzia amara este ca degeaba sa reabilitat!am ajuns de unde am plecat.Macazele erau pline de zapada in statiile Valea Larga,Sinaia,Busteni,Azuga.In Predeal unde a ramas infrastructura veche incalzitoarele de macaz FUNCTIONAU!deci care este afacerea cu reabilitarea asta?am astaptat atatia ani sa avem aceiasi timpi de mers ca acu 30 de ani.SA TRAITI BINE!! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6047 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Sam 04 Feb 2012, 16:10 | |
| - marius_m a scris:
- Timpii de mers intre Buc N si Brasov au evoluat de-a lungul anilor dupa cum urmeaza:
Trebuie sa mai amintim un lucru important si anume ca unele din trenurile internationale care scoteau timpi aproape de 2h20' cateodata nu opreau la Ploiesti Vest (!!!!). |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5460 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Sam 04 Feb 2012, 16:41 | |
| EC 46 nu oprea nici in Ploiesti Vest si nici in Sinaia.Prima oprire era in Predeal.In Predeal ajungea timpuriu cu vreo 8-10 minute,stateam cam 20minute sa plece la timp spre Brasov.Ce vremuri........ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal | |
| |
|
| |
| Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal | |
|