|
| Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal | |
|
+34Mircea Condilescu Vlad Costin.H bostanescu gigel marius_m Dr2005 razvan - trenuri IonutChircu nenuandrei Vitosa alex03bv mihaiuc alexmorph3us DUAL bostanesku gigel Adrian78 redeme AndiCFR sorinucu decward Mihay popovici DPS alinutz23 ravers75 Razvan Nesebar Ionutz AlexD Razvan Tudor George33 pannonia express 19jimmy84 TVlad 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 24 Oct 2010, 14:57 | |
| Ieri, 23 octombrie 2010, am fost intr-o excursie la Sinaia si cu ocazia asta am facut niste fotografii pe traseu pentru a vedea ce progrese s-au mai facut intre timp. Pentru usurinta comparatiilor cu mesajele anterioare, am sa atasez imaginile in aceeasi ordine, desi ele au fost facute invers (de la Bucuresti spre Sinaia). Iata asadar primele poze, cu lucrarile din gara Sinaia: Stilpii de sustinere ai noului acoperis au o forma inspirata de a celor vechi (o bila alba pentru proiectanti): Se pare ca vechiul pavaj cu patratele galbene se va pastra. Am vazut undeva stocate in ordine placile desprinse. Au o rezistenta iesita din comun si ma bucur ca vor fi pastrate. Tablierele vechilor poduri si vechii stilpi de copertina isi traiesc ultima toamna, asortati cu peisajul: Lucrari de consolidare la poduri: Halta Sinaia si noul pod pietonal: Putin mai spre sud alt pod pietonal, peste calea ferata. Acolo sus e un loc bun pentru fotografii Acest pod cred ca a fost initial in intregime metalic, acum i s-a adaugat o parte de beton armat. Zidaria a fost acoperita cu o substanta protectoare transparenta. Remarcati perfectiunea "restaurarii": Pina la Valea Larga avem un fir gata de punere in functiune: Valea Larga: Dupa toate probabilitatile linia 4 va avea peron, liniile 2 si 3, fiind linii directe, nu vor avea. Spre Posada continua lucrarile la drenaje. Din ce am observat se pune mare accent pe evacurarea corespunzatoare a apei din zona caii si cred ca vor fi mai multe sisteme de acest fel decat inainte: In spatele copacilor este tunelul abandonat: Lucrarile sint mai avansate pe masura apropierii de Posada si Comarnic, cu unele intirzieri in zonele cu probleme de rezistenta a solului: Noul peron de la Posada prinde forma: Comarnic: Linie instalata si balastata, stilpi plantati pina la Breaza Nord: In Breaza Nord mi se pare ca nu va mai fi nici o linie abatuta. Au mai taiat si citiva dintre stilpii de iluminat. Erau de lemn, cu lampi Noris Totul modernizat pina la podul de la Breaza: Se misca repede, in curind va fi gata un fir. In Breaza deja se aseaza traversele: De aici pina in Cimpina nimic nou, totul e gata:
Ultima editare efectuata de catre tozlovanuvlad in Lun 25 Oct 2010, 11:29, editata de 3 ori |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8563 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 24 Oct 2010, 15:19 | |
| Eu unul iti multumesc ca ne-ai aratat care este stadiul lucrarilor in gara Sinaia. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5778 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 24 Oct 2010, 17:07 | |
| multumesc si eu pentru reportajul foarte detaliat. Deci concret se circula pe linia noua intre Campina si Breaza, sau si altundeva? Cumva pe la Posada? (pentru ca in reportajul tau se vede doar un singur fir "circulabil" - cel nou)
De remarcat de asemenea si superbele culori de toamna din cele mai multe poze... |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 24 Oct 2010, 17:55 | |
| Intre Cimpina si Breaza inca se circula pe un singur fir, desi ambele sunt refacute. In penultima poza se vede cum, chiar la intrarea in statia Breaza venind dinspre Cimpina, se lucreaza la firul necirculat. Firul circulat, din acest punct si pana dupa podul de la Breaza, e inca vechi. Nu s-a lucrat la el pentru ca va fi mutat oricum pe podul nou. Pentru zona Vaii Prahovei penultimul sfirsit de saptamina din octombrie e perioada optima pentru a vedea in toata splendoarea lor culorile toamnei. Anul asta am si avut mare noroc cu vremea buna |
| | | George33
Numarul mesajelor : 82 Reputatie : 5352 Data de inscriere : 20/06/2010
| Subiect: Sfarsit de octombrie Dum 31 Oct 2010, 20:53 | |
| Din pacate fara poze, confirm peisajul superb de pe Valea Prahovei insorita, cu copacii in culori de toamna.... Pe santier se lucreaza destul de sustinut, nu pot decat sa regret ca abia de anul acesta a aparut acest ritm firesc si care trebuia adoptat din 2008 - caz in care totul era de mult gata. Dar in fine, privind spre prezent si viitor, dupa Valea Larga se circula, deja, pe firul modernizat pana in Sinaia, dupa Sinaia (in gara lucrarile par oricum mult mai alerte decat in Busteni, unde au durat inexplicabil...2 ani jumatate!) se circula pe firul stang (privind in amonte), modernizat doar pe bucati, pana in Busteni. Am avut totusi placerea, stand undeva in apropierea caii ferate, sa vad trenuri circuland cu o viteza moderata aseara, aproape alerte, dupa ce toata vara se tarau cu 10 km/h. O sa fie fain cand se vor termina lucrarile! Pe firul drept, intre Sinaia si Busteni, s-a decopertat sistematic si deja se niveleaza viitorul terasament. Probabil ca aici vor monta linia noua fara intreruperi, dupa care vor mai muta odata traficul feroviar pe firul drept, pentru a-l finaliza si pe cel stang. Dupa Busteni, am fost in urma cu 3 saptamani, in mod normal si intre Busteni si Predeal ar trebui pana in noiembrie sa se mearga pe un fir nou, modernizat, deci oricum mai repede ca in prezent. Tot in curand ar trebui dat in functiune si podul nou de la Breaza. Raman totusi cu regretul ca probabil nu vor reusi pana in iarna sa termine ambele linii intre Campina si Comarnic, ceea ce ar fi ingustat semnificativ zona de linie unica, unde se creeaza timpi de asteptare si intarzieri mari. Una rece insa, sambata dimineata am stat in A 1621 35 minute la Campina, pentru ca s-a stricat un macaz! Nou! Asa ca in ce priveste intretinerea, Dumnezeu cu mila - ca se pare ca CFR nu mai are nici bani, nici oameni. La intoarcere, R 832 Brasov - Bucuresti, arhiplin duminica dupa-amiaza, nu mai era loc sa arunci un ac. De aici ar trebui sa invete ceva CFR-ul: daca trenul este civilizat si vine la timp (ma rog, intarzieri de 15 minute mi se par nesemnificative la ora actuala) are si succes comercial. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 16 Ian 2011, 12:57 | |
| Simbata 15 ianuarie 2011 am ajuns din nou pe Valea Prahovei, intr-o mult asteptata excursie. Pentru inceput iata, schematic, cum se mai prezinta lucrarile intre Cimpina si Busteni: Si acum, pentru detaliere, pozele. Plecam din Cimpina la primele raze ale soarelui: In apropiere de Breaza firul celalalt este in lucru pina dincolo de noul pod. Gara Breaza are un peron complet construit, circulatia se face pe podul nou; cel vechi deja a fost demontat. Pina in Breaza N, retusuri la sina de pe un pod: Breaza N in "contre-jour". Cladirile au fost abandonate, ferestrele si usile baricadate cu grilaje. Daca nu ar fi desfiintat liniile abatute din aceasta gara, cred ca odata cu punerea completa in circulatie a podului de la Breaza s-ar fi putut circula normal de aici pina la Cimpina, rezultind o reducere a timpului total de parcurs. Asa cum se prezinta lucrurile va trebui sa asteptam si finalizarea portiunii spre Comarnic pentru a spera la intirzieri mai mici: Podetul acesta permite totusi constructia unei linii abatute, in vremuri mai bune...: Firul celalalt e in lucru pina in Comarnic. Dupa cum se vede mai e mult pina la finalizare, de abia ce au scos sina si traversele, asa ca 6 luni sigur mai dureaza; Intram in Comarnic: In asteptarea Regiotrans admiram peisajul si covorul de chistoace de pe peron: Avem timp si pentru citeva poze cu ce a mai ramas din fabrica de ciment a tov. Ioan Nicolae, de mult planificata pentru demolare: In sfirsit plecam, spre Posada: Noul peron de la Posada: Spre Valea Larga: In Valea Larga nu am putut vedea daca s-a inceput lucrul la jumatatea cealalta a liniilor din cauza acestui marfar: Firul cel nou intre Sinaia si Valea Larga pare sa fie in circulatie: In Sinaia, mizerie mare, printre alte gunoaie pina si o cutie de prezervative: Peroanele provizorii: Schema noua de culoare va fi, pare-se, verde: Iesim spre Busteni: Pe sub acest pod trece drumul spre Cumpatu. Imi place ca l-au pastrat in forma initiala, inclusiv zidaria: Continuam spre Busteni: Lucru la pod, sub cort: In dreapta apare o linie infundata: Aici era macazul. Linia ducea intr-o zona industriala, proabil la o statie de betoane: Intre timp aceasta constructie a aparut exact peste linie, relavant pentru statutul caii ferate in tara noastra: In apropiere de Poaiana Tapului: Peroane noi in constructie in Poiana Tapului: Continuam drumul spre Busteni: Tristete mare!! A disparut mica locomotive electrica de la fabrica de hirtie: Sper ca pina la urma linia nu va ramine asa: Firul vecin pare sa fie gata de punere in functiune: In sfirsit, statia Busteni, aproape finalizata (cred ca mai au de lucru la liniile destinate marfarelor): Placuta de nivelment: Coloane fabricate la "Bucuresci": Vedere de sus spre gara Busteni: Si spre Azuga: In final, surpriza! Locomotiva electrica de la fabrica de hirtie e expusa in gara Busteni! Acum toate garile mai importante de pe Valea Prahovei au cite o locomotiva expusa, insa cea mai reprezentativa e aici: Are atasat si un vagon pentru transport de lemne:
Ultima editare efectuata de catre tozlovanuvlad in Dum 16 Ian 2011, 13:34, editata de 2 ori |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5778 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 16 Ian 2011, 13:23 | |
| Ca de obicei, reportajul este foarte detaliat, si ne permite sa fim la curent cu evolutia lucrarilor. Multumim! |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 16 Ian 2011, 13:38 | |
| Cu placere. Pe de-o parte imi doresc sa se termine repede lucrarile, dar pe de alta ma gindesc ca atunci o sa cam ramin fara "obiectul muncii" |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5899 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 16 Ian 2011, 15:01 | |
| Felicitari! Foarte frumos reportajul! Am si eu o intrebare: se mai lucreaza ceva pe la linii/poduri sau foarte slabut? Banuiesc ca lucrul serios o sa reinceapa prin martie, nu? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8688 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 16 Ian 2011, 15:12 | |
| - George33 a scris:
Una rece insa, sambata dimineata am stat in A 1621 35 minute la Campina, pentru ca s-a stricat un macaz! Nou! Asa ca in ce priveste intretinerea, Dumnezeu cu mila - ca se pare ca CFR nu mai are nici bani, nici oameni. La intoarcere, R 832 Brasov - Bucuresti, arhiplin duminica dupa-amiaza, nu mai era loc sa arunci un ac. De aici ar trebui sa invete ceva CFR-ul: daca trenul este civilizat si vine la timp (ma rog, intarzieri de 15 minute mi se par nesemnificative la ora actuala) are si succes comercial. Eu tot raman la concluzia ca CFR a foat lasat in paragina atatia ani dupa revolutie deoarece s-a vrut privatizarea institutiei.Oricum pentru traficul de calatori cred ca M 300 (Buc Nord-Brasov) este cea mai profitabila ruta din tara. Atat vara cat si iarna avand flux continuu de calatori. Eu sper sa fie gata cat mai curand dar sa reziste si in timp noul tronson reabilitat, nu sa inceapa sa dea semne de "oboseala" dupa 10 ani si CFR sa iasa in fata cu eterna explicatie...Nu avem cu ce sa intretinem lucrarea ca avem pierderi de sute de milioane de euro pe an si am dat oamenii de la intretinere cai rulare afara... Ar trebui sa se opreasca din vandut asemenea gogosi. Excelent reportaj. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Dum 16 Ian 2011, 15:40 | |
| - Razvan Tudor a scris:
- Felicitari! Foarte frumos reportajul! Am si eu o intrebare: se mai lucreaza ceva pe la linii/poduri sau foarte slabut? Banuiesc ca lucrul serios o sa reinceapa prin martie, nu?
Se lucra, dar mult mai lent decit alte dati. Spre exemplu anul trecut (primavara-vara-toamna) am vazut mult mai multi muncitori in actiune decit acum, chiar daca era tot simbata. Acum era miscare numai pe la Busteni unde se transporta piatra sparta si la un podul acoperit cu cort, spre Sinaia - se auzea zgomot de sub prelata. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Lun 28 Feb 2011, 22:01 | |
| |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7935 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mar 01 Mar 2011, 00:13 | |
| Foarte frumos efortul tau Vlad, sa stai atata timp in spatele trenului sa pozezi! Mersi ca ai impartasit cu noi pozele , care pe langa ca sunt foarte elocvente in ceea ce priveste stadiul lucrarilor, ilustreaza si un peisaj hibernal de basm pe Valea Prahovei.
Toata stima! |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Mar 01 Mar 2011, 21:30 | |
| Multumesc! Am avut noroc cu zapada de anul asta, anii trecuti nu prea am nimerit-o. |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5899 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal Lun 07 Mar 2011, 22:13 | |
| Ca de obicei superb!!! Nu am cuvinte!!! Sa speram ca mai prin toamna vor cam termina si ei lucrarile si vom face mai putin pana la Brasov.... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal | |
| |
| | | | Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |