Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009]

In jos 
AutorMesaj
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6958
Data de inscriere : 12/02/2009

M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] Empty
MesajSubiect: M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009]   M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] Icon_minitimeJoi 24 Oct 2013, 20:58

Ce vezi când mergi cu Trenul de la Ploiești la Brașov, [iulie, 2009]

După ce la 20 aprilie 1966 s-a deschis un obiectiv strategic din cadrul căii ferate românești, Predeal – Câmpina, iată că după aproape 40 de ani a început modernizarea acesteia pentru ca trenurile să circule cu 160 km/h. Cei 47-48 de km de linie dublă electrificată dintre Câmpina și Predeal, prezentați mai jos în peste 150 de fotografii, s-au modernizat în aproape 5 ani (2007-2011) pentru o sumă de peste 300 de milioane de Euro (trei sferturi de la Uniunea Europeană, un sfert de la Guvernul României). Timpii de parcurs au scăzut cu nici… 10 minute.

Gâtuirea Coridorului IV paneuropean, care, deși începe de la Constanța unde este cel mai mare port de la Marea Neagră unde se pot descărca/încărca transcontainere, Ro-Ro, Ferryboat, poate fi oricând depășit dpdv economic prin modernizarea Portului de la Thessaloniki. Și uite cum 120 de poduri și podețe de pe Câmpina – Predeal au provocat, timp de peste 4 ani, un handicap enorm pentru CF românească…

Totuși, trenurile circulă în prezent (n.a. – 2013) cu viteze sporite 80-100 km/h, curbele strânse care introduceau limitări de viteză s-au refăcut, podurile sunt noi-nouțe, infrastructura, stâlpii și linia de contact puse la punct. În plus, vagoanele moderne dotate cu prize, aer condiționat și scaune ergonomice fac din călătoria cu trenul pe Valea Prahovei un… eveniment, o plăcere pentru cei care merg ca turiști, o stare de bine pentru cei care fac des această rută.


M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 1-LocomotivadeserviciulauntrendelucruinComarnic_resize_zps5cad1787


Gara Ploiești Vest
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 2-GaraPloiestiVest_resize_zps388dad53

Locomotiva diesel-hidraulică 80-0130-7
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 3-Locomotivadiesel-hidraulica80-0130-7_resize_zps8d1b0271

Cisterne cu motorină și benzină la Buda
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 5-CisternecumotorinasibenzinalaBuda_resize_zps8e445170

Vagon de marfă Zackks a GFR încărcat cu benzen
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 6-VagondemarfaZackksaGFRincarcatcubenzen_resize_zps847459ff

LDH18 la Confind Florești-Prahova
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 8-LDH18laConfindFlorestiPrahova_resize_zps1739c5b1

În stația Florești Prahova
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 9-InstatiaFlorestiPrahova_resize_zps01ff75ec

Locomotiva 470-783-7 a Softrans în Florești-Prahova, împingătoare la un tren GFR
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 10-Locomotiva470-783-7aSoftransinFlorestiPrahovaimpingatoarelauntrenGFR_resize_zps28b91672

DA-1636, locomotiva diesel intercalată la trenul de marfă GFR
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 11-DA-1636locomotivadieselintercalatalatrenuldemarfaGFR_resize_zps2e0296eb

Locomotiva GFR vs. Locomotiva Rompetrol
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 12-LocomotivaGFRvs_resize_zps82ee730d

Râul Prahova
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 16-RaulPrahova_resize_zpsc3d5f3e4

Peronul stației Câmpina
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 23-PeronulstatieiCampina_resize_zps05de0392

Locomotiva electrică de la RegioTrans 425-576
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 24-LocomotivaelectricadelaRegioTrans425-576_resize_zps732204e8

Trenul RegioTrans care circula pe ruta Brașov - Ploiești Sud - Bârlad – Iași
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 26-TrenulRegioTranscarecirculaperutaBrasov-PloiestiSud-Barlad-Iasi_resize_zpsd1eb9df9

Locomotiva închiriată 771-502-2 care lucra pentru Porr la repararea căii ferate Câmpina – Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 27-Locomotivainchiriata771-502-2carelucrapentruPorrlareparareacaiiferateCampina-Predeal_resize_zpsebf5b923

Utilajul Plasser & Theurer - 08-32U
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 28-UtilajulPlasserampTheuer-08-32U_resize_zps1cf2fe6a

Utilajul Plasser & Theurer - SSP 110
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 29-UtilajulPlasserampTheurer-SSP110_resize_zps25ed4127

Plasser & Theurer UNIMAT 08-275
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 30-PlasserampTheurerUNIMAT08-275_resize_zps3e9eb755

Utilaje feroviare Porr în Gara Câmpina
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 31-UtilajeferoviarePorrinGaraCampina_resize_zps3112b6e6

O altă locomotivă străină folosită la construcția căii ferate Câmpina – Predeal, 740 612-7
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 32-OaltalocomotivastrainafolositalaconstructiacaiiferateCampina-Predeal740612-7_resize_zps4f9b9ad6

Se montau traverse noi
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 34-Semontautraversenoi_resize_zps8b7950c6

Cale ferată nou-construită înăbușită în piatră spartă
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 35-Caleferatanou-construitainabusitainpiatrasparta_resize_zps300f3e56

Șantier în lucru la Câmpina
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 36-SantierinlucrulaCampina_resize_zpseb0c91d8

Sute de traverse vechi aflate în conservare
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 37-Sutedetraversevechiaflateinconservare_resize_zpscd10aed2

Utilaj de fixat traverse pe calea ferată
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 38-Utilajdefixattraversepecaleaferata_resize_zps17865678

Buldoexcavatoare între Câmpina și Breaza
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 40-BuldoexcavatoareintreCampinasiBreaza_resize_zpsc620cd79

Cofrarea unui șanț de aducțiune a apelor pluviale
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 41-Cofrareaunuisantdeaductiuneaapelorpluviale_resize_zps3425915c

Un pod feroviar din beton
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 42-Unpodferoviardinbeton_resize_zps5c366ed3

Komatsu WB93R
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 43-KomatsuWB93R_resize_zpsf5e37c12

Un camion TATRA ajuta și el la construcția căii ferate
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 44-UncamionTATRAajutasiellaconstructiacaiiferate_resize_zps419a3761

Spre Breaza
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 45-SpreBreaza_resize_zpsbdee5bf4

Înlocuirea căii ferate vechi
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 48-Inlocuireacaiiferatevechi_resize_zpsdad932af

Gara din Breaza
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 51-GaradinBreaza_resize_zps0770b5cc

Munte bărbierit pentru a construi o curbă cu o rază mai mare de curbură
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 53-Muntebarbieritpentruaconstruiocurbacuorazamaimaredecurbura_resize_zps2c8d6e53

Poduri feroviare peste Râul Prahova
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 54-PoduriferoviarepesteraulPrahova_resize_zpsbef4aff3

Șapte vagoane pentru Trenul Personal București – Brașov
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 55-SaptevagoanepentruTrenulPersonalBucuresti-Brasov_resize_zps335da73d

Caterpillar 323D
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 56-Caterpillar323D_resize_zpsc3546f5f

Excavator lucrând la un podeț feroviar
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 59-Excavatorlucrandlaunpodetferoviar_resize_zps6a7eb6d5

Constructor de căi ferate
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 60-Constructordecaiferate_resize_zps5e7b361e

Șantier la podețul anterior
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 61-Santierlapodetulanterior_resize_zps353e4948

Podeț
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 67-Podet_resize_zps4a69f640

Câți dintre noi nu se jucau cu excavatoare, buldozere și camioane?
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 68-Catidintrenoinusejucaucuexcavatoarebuldozeresicamioane_resize_zps8ab6c557

Un utilaj cu braţe cu roți elastice
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 69-Unutilajcubratederotielastice_resize_zps30d6e089

Buldozerul... la treabă
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 71-Buldozerullatreaba_resize_zps6fc299ac

Excavator Atlas 1804 LC
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 73-ExcavatorAtlas1804LC_resize_zps5e90839b

Utilaje în curba de la Nistorești
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 75-UtilajeincurbadelaNistoresti_resize_zps7a4ecf8b

Vasile era excavatorist pe Volvo
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 77-VasileeraexcavatoristpeVolvo_resize_zps149209fc

Un fir de linie avea… ”podul” pus în ghips
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 78-Unfirdelinieaveapodulpusinghips_resize_zpsc1135bb3

Un alt deal ras pentru a face loc căii ferate
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 80-Unaltdealraspentruafaceloccaiiferate_resize_zps9604ee0e

Cu Mitsubishi cucerind dealuri
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 81-CuMitsubishicucerinddealuri_resize_zpsa739f624

Un alt podeț aflat în construcție lângă stația Breaza Nord
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 82-UnaltpodetaflatinconstructielangastatiaBreazaNord_resize_zpsde3240bf

EA1-375 la un tren de marfă încărcat cu fier vechi la Breaza Nord
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 86-EA1-375launtrendemarfaincarcatcufiervechilaBreazaNord2-2_resize_zps5a25254c

Trenul Accelerat 1745 București Nord - Satu Mare
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 88-TrenulAccelerat1745BucurestiNord-SatuMare_resize_zps30736ddc

Locomotiva modernizată de Softronic no. 821
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 90-LocomotivamodernizatadeSoftronicno821_resize_zpsf18218bd

Îndrăgostiții din vagonul 20-49
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 95-Indragostitiidinvagonul20-49_resize_zpsf71e5404

Traverse noi și traverse vechi
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 99-Traversenoisitraversevechi_resize_zps7bd2fdf1

Spre Comarnic
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 101-SpreComarnic_resize_zpsd0b508d5

Peste un pod feroviar nemodernizat
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 102-Pesteunpodferoviarnemodernizat_resize_zps90244f04

Trecem Râul Prahova
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 103-TrecemRaulPrahova_resize_zps7329389d

Muncitorii căii ferate asigurau buna circulație pe 2 fire între Comarnic și Breaza
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 106-Muncitoriicaiiferateasiguraubunacirculatiepe2fireintreComarnicsiBreaza_resize_zpsfb38c7ca

Linii modernizate din stația Comarnic
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 109-LiniimodernizatedinstatiaComarnic_resize_zps2df826e7

Cine îmi spune ce reprezintă acele cutii dintre firele căii?
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 110-Cineimispunecereprezintaacelecutiidintrefirelecaii_resize_zps1caaf882

Un tren de lucru la Comarnic
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 111-UntrendelucrulaComarnic_resize_zps6d0b46f6

Locomotivă de serviciu la un tren de lucru în Comarnic
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 112-LocomotivadeserviciulauntrendelucruinComarnic-Copy_resize_zpsce73008c

Excavator pus pe un vagon platformă
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 113-Excavatorpuspeunvagonplatforma_resize_zpsfb192f46

Macara TAKRAF folosită la descărcări-încărcări din vagoanele platformă
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 114-MacaraTAKRAFfolositaladescarcari-incarcaridinvagoaneleplatforma_resize_zpsf1cca1bd

M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 115-_resize_zpsb82732c7

Vagon Rgs încărcat cu echipamente de construcții feroviare
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 116-VagonRgsincarcatcuechipamentedeconstructieferoviara_resize_zps808b7345

M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 1162-_resize_zpsb19b5a64

EA-442 cu un Tren de rang R742 Satu Mare – București Nord sosea în Comarnic
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 118-EA-442cuunTrenderangR742SatuMare-BucurestiNordsoseainComarnic_resize_zps8157fa7b

Ieșire din Comarnic spre Sinaia
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 122-IesiredinComarnicspreSinaia_resize_zps905867cb

Spre Posada, spre Sinaia
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 124-_resize_zps4a88fdf0

Între Posada și Sinaia
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 127-IntreValeaLargasiSinaia_resize_zps73c23baa

Lucrari de Întretinere la linia ferata în stația Valea Largă
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 132-Lucrarideintretinerelaliniaferatainstatia_resize_zps0b1e3bab

Paznic de poduri - omul anunța echipa de lucru de sosirea trenurilor
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 135-Paznicdepoduri-omulanuntaechipadelucrusosireatrenurilor_resize_zpse0f08fd5

Un canton simpatic la intrare în Sinaia
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 136-Uncantonsimpatic_resize_zpsccfe9316

Din nou peste Prahova
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 140-DinnoupestePrahova_resize_zps50e9d480

900 de metri până în stația Sinaia
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 141-1000demetripanainstatiaSinaia_resize_zps33b812ec

Semnal luminos prevestitor
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 142-Semnalluminosprevestitor_resize_zps2a10701b

Paznic de poduri feroviare
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 144-Paznicdepoduriferoviare_resize_zpsbdf55c92

Trecem podul peste Prahova
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 147-TrecempodulpestePrahova_resize_zps65a3e035

Se văd Munții Bucegi
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 148-SevadMuntiiBucegi_resize_zps6d6e3ec4

4 benzi la ieșire din Sinaia pe DN1
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 151-4benzilaIesiredinSinaiapeDN1_resize_zps219bdbc9

Râul Prahova și lucrări la consolidarea fundațiilor caselor de pe malul drept
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 152-RaulPrahovasilucrarilaconsolidareafundatiilorcaselordepemaluldrept_resize_zps308cf2a9

EA-414 cu un tren de marfă la ieșire din Sinaia
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 155-EA-414cuuntrendemarfalaiesiredinSinaia_resize_zps1d0f2369

Vagon Uagps de cereale la Sinaia
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 156-VagonUagpsdecerealelaSinaia_resize_zps2158beca

Trenul verde, șarpe verde în Gara Sinaia
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 157-TrenulverdesarpeverdeinGaraSinaia_resize_zps5230c230

Crestele Munților Bucegi
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 161-CresteleMuntilorBucegi_resize_zps3cdf7c67

Râul Prahova la Poiana Țapului și Munții Bucegi
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 163-RaulPrahovalaPoianaTapuluisiMuntiiBucegi_resize_zpsba6b4a87

Munții Bucegi și pădurile sub ei
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 166-MuntiiBucegisipadurilesubei_resize_zpsf01cb099

Voi, munților…!
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 168-Voimuntilor_resize_zps4bcd79f2

Stația Poiana Țapului
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 169-StatiaPoianaTapului_resize_zpsb0a8870d

Gara Poiana Țapului
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 170-GaraPoianaTapului_resize_zps7242ea7a

4 brazi frumoși sub Crucea Caraiman
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 171-4brazifrumosisubCruceaCaraiman_resize_zps3bbbe6ce

Crucea Caraiman
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 173-CruceaCaraiman_resize_zps570bf332

Între Poiana Țapului și Bușteni
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 174-IntrePoianaTapuluisiBusteni_resize_zpsac0d861b

Intrare în stația Bușteni
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 176-IntrareinstatiaBusteni_resize_zps06470aae

Gara Bușteni, în reparații
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 177-GaraBusteniinreparatii_resize_zps9d85a62e

Locomotiva electrică 41-0809 la Trenul Brașov – Ploiești
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 182-Locomotivaelectrica41-0809_resize_zps853d4ce2

75 la oră limitare de viteză în curba între Azuga și Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 186-75laoralimitaredevitezaincurbaintreAzugasiPredeal_resize_zpse6d066d7

Stația Azuga
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 187-StatiaAzuga_resize_zpse43b4f1f

Între Azuga și Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 188-IntreAzugasiPredeal_resize_zps994d8b7a

Reparația firului II Azuga – Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 189-ReparatiafiruluiIIAzuga-Predeal_resize_zpsf86903a0

Tot înainte spre Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 190-TotinaintesprePredeal_resize_zps95b1f426

Podeț de cale ferată
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 192-Podetdecaleferata_resize_zps8b67f85d

Linie demontată în apropiere de Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 194-LiniedemontatainapropieredePredeal_resize_zps560a7be1

Linie ferată montată proaspăt peste un podeț de cale ferată
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 195-Linieferatamontataproaspatpesteunpodetdecaleferata_resize_zps91cd5ba5

Paralela cu Râul Prahova, linia ferată urcă o rampa grea înainte de Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 196-ParalelacuRaulPrahovaliniaferataurcaorampagreainaintedePredeal_resize_zpseddf8477

Podeț reconstruit
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 197-Podetreconstruit_resize_zpse0d81b20

Penultima curbă înainte de Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 202-PenultimacurbainaintedePredeal_resize_zps7757b9b6
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 203-_resize_zpsfc933138

Și ce lăsam în urmă…
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 204-Sicelasaminurma_resize_zps2922e86b

Intrare în Stația Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 205-IntrareinStatiaPredeal_resize_zps0c2b991b


11:00

GFR și CFR Marfă la Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 206-GFRsiCFRMarfalaPredeal_resize_zps44d88785

40-1013-8 la un tren de marfă din Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 207-40-1013-8launTrendeMarfadinPredeal_resize_zps074b2c36

Vagon de marfă Eakkmos albastru
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 208-VagondemarfaEakkmosalbastru_resize_zpsc22a1c15

Vagon de marfă Eakkmos portocaliu
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 209-VagondemarfaEakkmosportocaliu_resize_zps21d4984c

Fine de tren GFR cu vagoane încărcate cu pietriș
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 210-FinedetrenGFRcuvagoaneincarcatecupietris_resize_zpsd326c699

Gara Predeal și Biserica din Predeal
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 211-GaraPredealsiBisericadinPredeal_resize_zpsece3ab1c

Încă un Eakkmos decolorat
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 212-IncaunEakkmosdecolorat_resize_zps5759d52b

Pauză de masă pentru frezele de iarbă
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 213-Pauzademasapentrufrezeledeiarba_resize_zps9be531f9

Locomotiva electrică EA 5100 kW a Softrans
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 214-LocomotivaelectricaEA5100kWaSoftrans_resize_zps35dfb36a

Locomotiva Softrans 91-53-0-470-774-7
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009] 215-LocomotivaSoftrans91-53-0-470-774-7_resize_zpscf038672

Vă mulțumesc pentru… citire! La buna… recitire!

Pentru mai multe fotografii, accesați acest link.
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
 
M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009]
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» M300: Un delfin inota in Gara la Predeal [2009]
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov
» Lucrarile de reabilitare pe M300 intre Cimpina si Predeal
» Calea ferata si ora exacta
» CFM-Moldova

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: